SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mitä jos ei tiedä mitä haluaa

[q]onni3mk, 12.5.2005 20:52:
Tonne!
[/q]
Mä lähen kans! Sinä ajat!

mä en kaivele napanöyhtää...

[o]Tää lähtee pois täältä! *plur*[/o]

Ja tännekki tiedoks että tää oli vaan erittäin huonolla huumorintajulla varustettu aprillipila.

(ps. astaroth, kiitti kun et paljastanu mitään, vaikka kuulit heti totuuden.)

[q]Ninka, 12.5.2005 15:53:
Eli ennen helluntaita pitää perustaa sinkkuloukku iltamat nii ettei niin monen tarvis olla yksin koko kesää
[/q]
btw. jos ei heilaa helluntaina niin saa olla kenen kanssa haluaa*vink*

Paras luukku ikinä Varsinkin kesällä on kiva olla yksinään, koska tulee liikuttua sen verran enemmän niin ei se olisi oikein reilua toistakaan kohtaan jos se jäisi kotiin ruikuttamaan. Asia erikseen jos toinenkin osapuoli on liikkuvaista sorttia niin sitten voisi yhdessä reissata Mutta parempi näin =)

Olisikohan tässä vastaus meille enemmän epätoivoisille.. Pitänee varmaan mennä ostamaan uusi luuri

[q]jansku=p, 12.5.2005 22:58:
---
Ninka, 12.5.2005 15:53:

---

btw. jos ei heilaa helluntaina niin saa olla kenen kanssa haluaa*vink*
[/q]

Eikä ku jos ei heilaa helluntaina ni saa olla kaikkien kanssa!!*pahis*

[q]Lene, 14.8.2005 14:59:
---
PieceOfMind, 14.8.2005 14:41:
Aijjaa, vakuutatko kirkkain silmin, ettei käynyt ees mielessä että esim. sun kommentit vois satuttaa.. OMG...

---

Onko tarkoituksellinen satuttaminen sitä, ettei ajattele, että toista voi sattua vai ottaako tällöin nimenomaisesti huomioon sen, että toista sattuu?

IMO jos haluaa, ettei kehenkään koskaan satu missään tilanteessa, on parempi pysyä täysin vaiti.

IMO se, että elämässä sattuu on vain elämää eikä sitä välttämättä tarvitse viimeisen päälle vältellä. Joten ei, en juuri ajatellut, että saatan satuttaa, joten mielestäni tarkoituksellisesti en ainakaan ole satuttanut.

PS. Toiset ovat vaan tunteellisempia kuin toiset ja mun kategorioissani jotkut kuuluvat luokkaan ylitunteelliset, enkä heidän pillinsä mukaan aio toimia.
[/q]

No oli miten oli, ainakin Lenen kanssa "sovittiin" asiat, ettei ainakaan mulle loppujen lopuksi huono fiilis jäänyt...
Kaikessa tais olla kyse vain väärinkäsityksestä...

v*ttu tää kevät ahistaa

ehkä vielä joku päivä pääsen täältäkin pois. hitaasti mutta varmasti

[q]
Onnea teille! *sydän*
[/q]

kiitos ystäväiseni

Pakko olla vielä yksin yli vuoden, kunnes muutan opiskelemaan muualle. En vaivaudu yrittämään nykyisen kylän tyttöjä...

no yksin ei oo kivaa..mutta onnex noita muitakin yksinäisiä ihmisä riittää iltojen ilox ympäri suomea..Mielummin sinkku kun suhteessa*joo*Ja aina on kaverit...niitä ei mikään ukkeli missään voi voittaa..halit mun kaikille kultseille*hali*

Onnea Mä!
Oon ollu sinkkuna nyt 2v, 3 kk ja 23 päivää!
Ja loppua ei näy*sydän*

täällä taas, ja nyt ajattelin pysyä pidemmänkin aikaa. Ihanaa, vapaus On kOittanut!*jiihaa**aplodit**iloinen*

[q]Ritu_, 25.4.2005 19:27:
Jahas, täältä on poistuttu kuukausi sitten. Oi oi tätä onnea.
[/q]

Ooh! Onneks olkoon muru :)(:

[q]Annakins, 22.4.2005 13:11:
Mä en vieläkään tiedä... Meillä on poitsun kanssa kyllä suhde, mutta en tiedä mikä suhde. Ja 6 viikon päästä mä lähden 3 kuukaudeks aavikolle...
[/q]
et tiedä mikä suhde? kysy? josko se poikakaan ei sitten tiedä ja luulee sun tietävän...
ota asia puheeks nii luulis selviävän

Nii ja puhukaa ny siitä että minkälaisen suhteen molemmat haluaa!

pois pois postin tieltä.. eiku.. äääh.. haluu siis pois tästä luukusta.. jos mä oon posti,niin noukkiiko joku mut mukaansa?

Täältä luukusta oltu poissa jo reilut puolivuotta ja toivottavasti paluuta tänne ei edes tule.
Sain sen kenet halusin *sydän*

O