SINKKULUUKKU
[q]TiiTu, 3.7.2005 20:36:
---
Rocca, 30.6.2005 06:23:
hih, mä taidan olla poistunu täältä tätä on kyl odotettu
---
ja poissa pysytkin*vink*
[/q]
*ihqpluroverload*
sinkkuna tässä huomasin että bileis pokaaminen on 10x kertaa vaikeampaa kuin baareis :D
vaikkapa esim. sen takia et kaikki on selkä sua päin
Prkl
[q]Nymph,
Tää on tietty jostain Dawson's Creekistä tms? Niin ja myönnettäköön että olen maailman surkein tekemään mitään aloitteita. Ujo piimä siis. Ja kaikki jotka tulee mulle juttelemaan on jotain superpilluhaukkoja joista näkee kilsan päähän että mitä niillä on mielessä. Miksei kukaan tule keskustelemaan vaikkapas aiheesta pitäisikö Suomen liittyä NATOon vai ei? Jotain älyllistä siis. Ei tarvi olla Einstein, kunhan jotain liikkuisi päässä........
[/q]
Johtuiskohan sellasista kokemuksista kun jossain pubissa/baarissa koittanut saada jotain mielenkiintoista keskustelua aikaan niin vastaus on yleensä iso haukotus. Sit kun puhuu jonninjoutavaa skeidaa joka ei vois vähempää itseäni kiinnostaa niin naisenkin suusta kuuluu muutakin kuin haukotuksen ääniä *justjoo**nauru* Näin ainakin peruslihatiskeillä joten en niissä pahemmin käy =)
[q]Syder, 1.7.2005 19:30:
---
Nymph, 1.7.2005 19:05:
" I need someone to feel whole"
---
"Do not live two different lives, just one whole life"
[/q] Tää on tietty jostain Dawson's Creekistä tms? Niin ja myönnettäköön että olen maailman surkein tekemään mitään aloitteita. Ujo piimä siis. Ja kaikki jotka tulee mulle juttelemaan on jotain superpilluhaukkoja joista näkee kilsan päähän että mitä niillä on mielessä. Miksei kukaan tule keskustelemaan vaikkapas aiheesta pitäisikö Suomen liittyä NATOon vai ei? Jotain älyllistä siis. Ei tarvi olla Einstein, kunhan jotain liikkuisi päässä........
täällä on niin kivaa eikä ole kiirettä pois täältä
nyt on sellanen fiilis että uskaltaa tännekin ilmoittautua...
Miksi naiset ei voi ajatella näin:
linkki
Ahdistaa, yks miehenalku taitaa olla kiinnostunu ja mäki kai (olin) siitä. Nyt kun siltä rupee tulee semmosia viestejä, niin mua rupee ahdistaa ja peräännyn ja en haluu mitään ja...
Mikä mua taas vaivaa. Ehkä se mies on vaan väärä, mut tuntuu et näin käy vähän liian usein.
Mäkin nautin siitä yksin olosta 2,5 vuoden seurustelun jälkeen. Nyt on viittä vaille vuosi kulunu sinkkuna ja pikku hiljaa rupee tuntumaan, et vois haluta jotain vakavampaa. Tosin ne aatokset on aika satunnaisia ja lyhyitä, muuten on kiva, kun voi vaan mennä ja tehä mitä lystää
Mut se lähesjokailtamies olis aika kiva kyl
...En yhtään tykkää olla täällä.
[q]muZZle^, 21.6.2005 16:24:
tasohyppelypeli*nauru* sinkkuilu rulettaa!
[/q]
Joo niin rulettaa *jiihaa*, etenkin kesällä. Välil kyl kaipaa osa-aika naista.
Eli ei kyl ehkä ihan kokopäivänaista, mut semmonen lähesjokailtanainen
saatana.
Taisin tulla tännekkin lähes kolmen vuoden tauon jälkeen...
[q]siveys, 1.3.2009 15:57:
Otin tarkasteluun nyt kaikki ne 70 ihmistä, jotka ovat ajan mytä kirjoittaneet vähintään 50 viestiä sinkkikseen:
Järjestysnumero viestien määrän mukaan:
[/q]
Miten sä totanoin laskit noi? Tai siis että mistä sä sait noi tiedot? Jollain ohjelmalla vai jollain muulla? Aika pelottavia lukuja...tai no...mitäpä sitä nyt kaunistelemaan. Ollaan ylpeitä sinkkuluukkulaisia
Eilen olin jo melkein varma, että saan poikaystävän, mutta ei
Flirtti on kivaa
Tosin pitäs jostain saada vähän enemmän nyt kyl hetijustnyt. Ei kyl ehkä ihan kokopäivämiestä, mut semmonen lähesjokailtamies
Alan olla jo jossain suhteessa ylpee, mut sit taas jossai suhteessa en.
Oon asunu ny reilu kuukauden sinkkuluukussani, keskellä kaikkea mutta yhtään naista/tyttöä täällä ei ole vieraillut...! ...montakoha minuuttia, tuntia, päivää tai vuotta siihen menee kun löydän sen jonkun..
..tosin tää alkaa jo kyllästyttää.. Onneks huomen on vaahtobileet mihin on matkaa 50m!
Mä en ole millään listalla, eli meniks mun SäPin saanti mahdollisuudet ihan nolliin?
[q]bubbelgum, 1.4.2007 16:01:
Tää lähtee pois täältä!
[/q]
*aplodit**hihu*
Jee, mä voitin siis yli 1000 viestin postaajista suhteutettuna viestien kokonaismäärään
Vai voisiko tässä tapauksessa WIN ollakkin FAIL *ding**uuh*