SINKKULUUKKU
[q]third_apollo, 8.8.2005 02:04:
Nyt tulee meidän hauskaa pitämän, eihän tätä lyhyttä elämää jaksa alkaa murehtimaan, nuorena pitää sählätä menemään eikä jumittua kaavoihin.
[/q]
Todellakin!! Juuri näin,prkl..*juonittel*
[q]Tanjiz, 7.8.2005 23:49:
Täällä ollaan*vink* Ja ihan kivasti menee yksin omassa elämässä*joo* Välillä aina toki tulee paskasadekausi, mut niinhän se kuitenkin menee, et:
*nuotti*..paremmin tietävät kertoi; jos ei se tapa niin se vahvistaa, nyt mun pitäis olla käsittämättömän vahva, ja mun jalkojen pysyy liimattuna maassa..*nuotti*
[/q]
Joops, mut nyt loppu lässytys*heiii*
[q]clupipeipe, 8.8.2005 15:24:
Syksy..*uuh* Joku sopiva lämmittäjä vois ilmottautua, kiitos
[/q]
"vielä on kesää jäljellä"
eikä täältäkään ole mitään kauheita kiireitä kyllä poiss
Täällä ollaan*vink* Ja ihan kivasti menee yksin omassa elämässä*joo* Välillä aina toki tulee paskasadekausi, mut niinhän se kuitenkin menee, et:
*nuotti*..paremmin tietävät kertoi; jos ei se tapa niin se vahvistaa, nyt mun pitäis olla käsittämättömän vahva, ja mun jalkojen pysyy liimattuna maassa..*nuotti*
[q]Jazmine, 7.8.2005 01:21:
1.5 vuotta täälki sinkkuna..
Ja paskaa niskaan tullu ropinalla
[/q]
Minkälaista paskaa? Jotenkin tuntuu siltä, että tämä paskan saaminen niskaan on sinkkuillessa vain muiden ongelma. Jätänkö jotain huomiotta?
[q]
Eikä toi sarkasmi jeesiny ny yhtään...
Meinasin mennä nukkuun, mut tuskin (taaskaan) saan nukuttua.
[/q]
En tiennyt, että haluat unohtaa kaksisuuntaisen ihastumisen potentiaaliset hyvät puolet. Tosin kuinka kukaan voisi unohtaa miltä tuntuu haudata kasvonsa toisen kainaloon ja itkeä huolensa pois? Tai kuinka spontaani halaaminen saa hänet ensin jännittämään lihaksensa ja sitten antautumaan, rentoutumaan ja suutelemaan päälakeasi, kutittamaan niskaasi ja kuiskaamaan sanoja, jotka kertovat kaiken olevan hyvin nyt ja ikuisesti. Kuinka ne sanat kiusoittelevatkaan korviasi matkallaan suoraan sydämeesi, jossa ne alkavat hehkua lämpöä, joka säteilee varpaisiin asti... Tai edes sitä, miltä toisen pehmeät hiukset tuntuvat sormien välissä, miltä hiuksia hyväilevät kädet tuntuvat päänahassa. Kuinka? Kuinka sellaisen voi unohtaa, minkä asiaa kokemattomatkaan muistavat?
En taida kyllä olla pahemmin avuksi juuri nyt. Haaveile itsesi tuohon tilanteeseen ja näe siitä niin kovin kaunista unta.
[q]
Edellinen teksti oli kirjotettu muutama tunti sitten ihan eri fiiliksil ja nyt sit tälläset..
Mut ailahtelevaisuus on niin jännittävää..
[/q]
...etenkin ihmissuhteissa.
Edit: Kahden pisteen lisääminen teki ihmeitä.
ne syö mua ne tunteet..argh :(
o/
[q]Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa.
[/q]Jos väkisin hakee hyviä puolia, niin oli sillä sentään selkärankaa torpata juttu alkuunsa. Jotkut ikävämmät tapaukset pitää useempaa yhtäaikaa ja kuukausien piinaamisen jälkeen vasta suvaitsevat ilmottaa että juu ei.
Mut joo, perusmeininki. Aina häviää.
[q]Jone, Lisääntyminenkö on elämän tarkoitus?
[/q]
Lisääntyä ja tuottaa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä
[q]siveys, 1.3.2009 18:38:
Sormilla.
[/q]
[q]Lyylikki, 1.3.2009 16:28:
Miten sä totanoin laskit noi?
[/q]
Sormilla.
Olipas sitten tätäkin ovea raotettava
Kuumavesipullo...Mamba...antakee armoo
No ei tässä nyt mihinkään epätoivokerhoon olla liittymässä, oma seura on kuitenkin niin laadukasta
[q]1ncarnation, 3.7.2005 20:38:
sinkkuna tässä huomasin että bileis pokaaminen on 10x kertaa vaikeampaa kuin baareis :D
vaikkapa esim. sen takia et kaikki on selkä sua päin
[/q]
Ratkaisuna tähän on se että ite käännyt ympäri (kasvotusten juhlijoiden kanssa) , niin johan tarjonta paranee
---
---
Mutta onko telakointi pettämistä?
---
Mikä?
---
Ihminen - tuo innovatiivinen otus
---
Ei vittu :DD
Aamun vesivaluusilmistä-naurut
Joo, sama juttu :DDDDD
sinkkuelämää
Taas takaisin tuttuun ja turvalliseen sinkkuluukkuun.
hehe jotenki mulle on jäänyt semmoinen kuva että teillä on paljon helpompaa pariutua kun pyöritte samoissa ympyröissä ja ihan omissa paikoissa. eniten kadehdin sitä että ainakin duunissa kaikki homot ovat aina ihan ärsyttävän onnellisia eivätkä jaksa stressaa asioista turhaan. itse kun stressaan ja mietin asioita ihan liikaa niin mulla olis paljon opittavaa :P
Onhan heterotkin kaikki samassa paikassa. Eikö sen pitäis olla yhtä helppoa? Heterot voi viellä valita skenensä ja musamakunsa perusteella sopivan paikan, sitä homot ei voi tehä.
Mä mieluummin meen hyviin oman skenen bileisiin, kun johonkin chisu/euroviisu lihatiskijuottolaan. House/Tekno/polkka(/trance)-bileistä siis sellanen pitäis löytää jos löytyy ja nehän on heteroblubeilla yleensä(joskaan ei sinänsä heterobileitä).
[q]Jutu, 25.7.2005 20:32:
Kaveri järkkäs mulle sokkotreffit huomiseksi ja saa nähdä mitä siitäkin seuraa. Toivottavasti jotain hyvää, mutta fiiliksen mukaan mennään
[/q]
kannattaa keksii valmiiks joku selitys et pääsee lähtee, jos se treffattava on ihan erilainen kuin odotit, tai muuten vaan outo