SINKKULUUKKU
[q]Funktion, 1.3.2009 17:00:
Naisen logiikka... nyt oikeesti jumalauta..
Mun ymmärrykseni kauniimpaa sukupuolta kohtaan on ihan oikeasti nyt todella loppu.. :D
"Sää olet juuri sitä kaikkea mitä mää mieheltä tahdon, justiinsa ja täysin, mutta sen on pakko olla liian hyvää ollakseen totta joten en voi yrittää sun kanssasi"
This logic you speak of.. I sense none? :D
[/q]
Se haluu jonkun jota se voi kasvattaa, kouluttaa ja jolle se voi valittaakin jostain?
[q]Lyylikki, 12.8.2005 18:51:
Sinkku ystäväiset (miksei vakiintuneetkin, täällä kuitenkin hiipivät *vink*):
olemme muutamien ystävien kanssa käyneet noin viikon ajan keskustelua siitä, kuinka baarimikko on mahdollista iskeä, jos mahdollista ollenkaan. Kaveri meni ihastumaan yhteen rastapäähän, vilkkusilmään, joka tosiaan kuluttaa baarin lattiaa, siellä tiskin selvemmällä puolella. Kaveri sitten tyrkkäsi tälle kundille puhelinnumeronsa, mutta kuten arvata saattaa, ei baarimikko ole soittanut.
Sinällään kyseinen tapahtuma, ei kyseisen mimmin maailmaa juurikaan hetkauttanut, mutta sai aikaan vilkasta keskustelua. Yksi ystävä on sitä mieltä, että tilastojen valossa baarimikkoihin ei ole mitään saumaa. Toinen taas uskoo, että sinnikäs piiritys palkitaan.
Itse olen eniten sitä mieltä, että baarimikkoa ei isketä useamman promille humalassa ainakaan. Ja jotenkin omaperäinenkin olisi hyvä olla, sillä perstuntumalla sanottuna baarimikot taitavat saada noin seitsemäntoistasataa puhelinnumeroa ja miljoona "meilon jatkot"-kutsua vuodessa.
Itse baarissa työskentelevät tai muuten kokemusta omaavat. Miten on asian laita?
[/q]
Voih.. itse tarjoilijan hommia tekevänä voin sanoa et mikään ei ärsytä niin paljon kun känniset asiakkaat jotka tulevat iskemään..! (ok, poikkeuksia löytyy..!) Kun on ollut 8h Töissä niin nuo vahvassa humalatilassa olevat vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat vain häiriötekijöitä mitä baarimikkoihin tulee niin pitää muistaa että NIIN monet tytöt/pojat tupputtavat heille numeroitaan joka ilta, et niillä on valehtelematta varaa valita!! Kukapa meistä ei tykästyisi henkilöön, joka on aivan freesinä baaritiskillä ja hymyilee sulle iloisesti kun muut haisee ja örveltää siinä vieressä jos on kiinnostunut tietystä baarimikosta/pokesta/plokkarista (eli mistä vain ravintola-alan duunarista) paras keino on käydä ko.paikassa USEIN ja näyttäytyä aina selvänä.. pari tuoppia on ok, mutta kandee siirtyä limulinjalle, siitä yleensä voi heittää läppää mm.baarimikon kanssa. (itse nappasin entiseni juuri näin.. kävin u.s.e.i.n ko.paikassa ja tulin aina pari kertaa illassa "kuumuutta karkuun" ovelle missä ihastukseni oli töissä Toimi!)
edit:typot
[q]-Santtu-:
Valentine's Day ja kaikkee..
[/q]
Entä sitten? Ihan tavallinen päivä se vaan on. Paitsi että on paljon hyviä bileitä*joo*
Täällä taas... vuoden sitä kesti, mut eikös sitä sanota että kaikki hyvä (ja huono) loppuu aikanaan
[q]Syder, 15.8.2005 14:58:
Mua vähä ihmetyttää miten kaksi yksinkertaista ihmistä on voinu ylipäätään löytää toisensa tästä maailmasta Hittoku sais iteki aikaseks tommosta :)
[/q]
Kavereiden kautta Yksinkertaisuus vetää yksinkertaisuutta puoleensa.
[q]Dementation, 1.3.2009 06:48:
Montako kertaa kukin yllämainituista on poistunut ja palannut luukusta/luukkuun noiden postausten aikana?
Missä ajassa nuo viestit on kirjoitettu? Eli ensimmäisen ja viimeisen sinkkuluukkuviestin päivämäärien erotus kiinnostaa.
[/q]
Itsehän pääsin top 30 sisälle kun katsottiin montako prosenttia kaikista viesteistä oli tähän topikkiin ja top 20 sisälle kun katsottiin postauksia tähän topikkiin, joten ilmeisen aktiivinen sinkkuluukku-käyttäjä olen ollut.
Olen kirjoittanut ensimmäisen viestini sinkkuluukkuun 29.1.2004 eli yli viisi vuotta sitten
Pitkä aika ihmiselämässä, väliin mahtuu monta tapahtumaa ja juttua...
Matkalle mahtuu paljon hyviä ja huonoja hetkiä, hetkiä jolloin en olisi vaihtanut sinkkuuttani mihinkään, hetkiä jolloin oli valmis vaikka luopumaan oikeasta kädestään päästäkseen eroon sinkkuudestaan. Matkalle mahtuu myös hetkiä jolloin olisi halunnut taas olla sinkku vaikkei ollut ja hetkiä jolloin on täysin rinnoin ollut tyytyväinen ettei ole sinkku.
Kaikkina noina aikoina olen kirjoitellut tänne, eli edes seurustellessani tai ollessani avoliitossa, en ole osannut vaieta tässä topikissa, koska tämä on niin kotoisa ja turvallinen paikka, vähän kuin olohuone
Pikaisesti laskettuna tähän viimeiseen viiteen vuoteen mahtuu taaksepäin mentäessä nyt 6 kuukautta sinkkuutta, sitä ennen kaksi vuotta seurustelua, josta vuoden tuli asuttua saman katon alla. Sitä ennen oli yli vuoden sinkkuuskausi jonka takaa sit vielä löyty kaksi lyhyttä seurustelusuhdetta ja loppuaika sinkkuilua.
Yhteensä viidestä vuodesta olen siis seurustellut suurinpiirtein puolet ja sinkkuillut puolet, seurustelusuhteita siihen on mahtunut kolme kappaletta, kaikenmaailman säätöjä sitten enemmän kuin tarpeeksi... Mutta kaikesta on opittu ja hauskaa on suurimmaksi osaksi ollut, joten keep up the good work
Nyt haluan kiittää teitä kaikkia kanssaihmisiä viimeisestä viidestä vuodesta.
Olette olleet mahtavaa seuraa ja toivon meille paljon lisää hyviä yhteisiä aikoja täällä http://klubitus.org/smiley/muhaha.gif
Loppuun lainaan itseäni aikojen takaa:
[q]Dementation, 21.9.2004 15:12:
Mutta katsellaan 15 vuoden kuluttua, jos (ja kun) yhä istumme nettifoorumeissa jauhamassa
paskaa ja ihmettelemässä, miksi olemme yksin...
[/q]
Mua vähä ihmetyttää miten kaksi yksinkertaista ihmistä on voinu ylipäätään löytää toisensa tästä maailmasta Hittoku sais iteki aikaseks tommosta :)
[q]ZaZa
ofelia on sitä paitsi ihan kamalan pahaa...
[/q]
Tuohon en osaa kommentoida kun mun teinivuosina oli vaan Marlin helmeileviä omena- ja mansikkaviinejä :D
[q]tom_gore, 13.8.2005 15:25:
No ei varmaan ainakaan iltapäivälehtien uutiskynnystä ylittäisi, mutta älä nyt kuitenkaan ;)
[/q]
ofelia on sitä paitsi ihan kamalan pahaa...
[q]
---
Olet siis vain väärinymmärretty :)
[/q]
niin...
Musta on vaan aika hassua että mulle tullaan selittämään tollasia asioita, vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Mun kundi ihastu toiseen, mä jätin sen koska en halunnut olla sen kanssa varalla siihen asti kunnes se varmistaa että saako se sen toisen vai en. Sen jälkeen olen pitänyt hauskaa kavereiden kanssa ja tajunnut ettei maailma kaadu siihen että menetin sen ihmisen josta välitin kamalasti ja joka oli mulle tärkeä... Varmaankin se yksi hymiö oli liikaa...
[q]Lene, 13.8.2005 14:14:
Kaikista julkisista asioiden haaroista päätellen näin ei näemmä ole ollut.
[/q]
Mistä julkisista asian haaroista? Mä oon tänne mielestäni aika vähän kirjottanut mun ja mun jätkän suhteesta. Ja mielummin kirjoitin tänne sillon kun olin onnellinen. Mä en tullut tänne avautumaan sillon, ku tää jätkä löi, kuristi ja töni mua kaupungilla koska se on mulle aika vaikea aihe. Toisekseen sä et varmaankaan paljoa tiedä siitä suhteesta? Joten "julkiset asioiden haarat" ei kyllä anna ihan todellista kuvaa.
[q]
Taitaa vaan mennä taas kategoriaan "en osaa olla yksin" tms. Mikäs siinä sitten - jokainen tyylillään. Tarvinneeko sitä tossa iässä tehdäkään muuta kuin leikkiä.
[/q]
Mielestäni kirjotin just tuolla aikaisemmin yhdessä viestissä että en tykkää olla yksin.. Kyllä mä osaan olla yksin. Tälläkin hetkellä mä olen yksin. Mutta yksin ei ole kiva olla. Koska en jaksais enää vaan itkeä ja murehtia kaikkia paskoja asioita joita on nyt viime aikoina tullut.
Ja "tossa iässä"? Joo, mä oon 18, ihan kauhea teini jolla ei ole tunteita leikkii vaan... Mua ärsyttää noi yleistykset. Kuinka hyvin sä tunnet mut? Mistä sä tiedät minkälainen ihminen mä olen?
[q]
Ei kannata avautua julkisesti, jos ei kestä kommentteja. Tiedon jyväsiä on pitkin poikin niin eiköhän niitä seuraamalla aina "jotain" tiedä.
[/q]
Kyllä mä kestän kommentteja. Mutta kai mä saan vastata ja puolustautua jos joku mulle vittuilee?
Niin, ei mua haittaa vaikka tuntemattomat ihmiset ajattelee et mä oon vaan joku säälittävä teini joka on nyt "siinä iässä" että niitä miehiä vaihdellaan ku sukkia eikä osata olla yksin. Leikitän vaan eikä tunteita ole pelissä. Mulle on tärkeintä et mulle tärkeät ihmiset tietää miten asiat oikeesti on...
[q]Avernian,
Siinä ei kauaa edellistä surtu.
[/q]
Ensinnäkin, mitä sitte? Jos jätkä vaikka oli ollut kauhea kusipää ja tehnyt mulle paljon pahaa henkisesti ja fyysisesti niin kuka sellasta suris? Tai jos mä vaikka jätin sen toisen takia.
Ja toisekseen mistä sä tiedät etten mä sure? Totta helvetissä mua surettaa. Sen takia mulla ei vielä olekaan ketään uutta. Kai sitä nyt pikkasen voi katella ja ehkä kiinnostua uudesta, mut en mä ole olleenkaan varma että pystyisin vielä ihan pian aloittaa uutta suhdetta.
Ja toisekseen "kaipa tämä tästä pikku hiljaa"
Ei kannata avautua asioista joista ei mitään tiedä....
All of my life I've been waiting
For you
I wanna be the one that you take home
Let me be the one
'Cause I'm so lonely
Take me home
With you
No one on Earth knows me like you do
Take me home
In time you'll love me like one of your own
So come on...
jokohan täältä kohta pääsis..
[q]tom_gore, 11.8.2005 14:50:
---
Syder, 11.8.2005 14:46:
Yleisestihän asia menee jotakuinkin siten että kaikki "hyvät" ovat varattuja, tästä syystä nämä yksilöt kiinnostavat muita enemmän kun joku on jo todennut henkilön hyväksi niin suuremmalla todennäköisyydellä viihtyy itsekin hänen seurassaan.
---
Näin mäkin oon sen pähkäillyt. Ehkä joillekin se on lisäksi jonkinasteinen "haaste" saada varattu kiinnostumaan itsestään.
On se silti perseestä että silloin kun tarve (enkä puhu pelkästään _siitä_) olis suurin, on se apu mahdollisimman kaukana ja hukassa.
[/q]
Älkäähän nyt puhuko potaskaa *nauru*. Elämä on sattumien summaa. Monet hyvät ja huonot ovat varattuja, samoin monet hyvät ja huonot sinkkuja. Ja jos esim. varattu löytää kumppaniaan paremman sinkun, niin kyllä se kumppani lentää aika nopeesti mäkeen.. Elämä on
Toi liikennevalo juttu oli vähän hyvä! Kannatetaan!
Mut tossa vihreessä pitäs olla eri variaatioita ainakin kaks, et haluuko jotain vakavaa yritystä, vai vaan hetken hupia tai keihnätä tai flirttiä tai siis semmosta ei-niin-vakavaa.
tom_gore, Lene ja avernian kiitosta vaan teille....
[q]josbe, 9.8.2005 12:53:
Mutta että olisin täysin mahdoton, sitä en kyllä usko.. Se on täysin mahdotonta!
[/q]
Niin ei se kyllä siitä voi johtua :) Vaikka sulla vähän terävä kieli onkin, niin useimmiten ihan aiheesta! Etkä muutenkaan vaikuta mitenkään epäkelvolta yksilöltä :)(:
[q]josbe, 9.8.2005 12:23:
Tämän kaiken juuri TAAS kokeneena on varmaan ymmärrettävää, että haluan olla sinkku. Mutta: olenkohan tyyppiriippuvainen???
[/q]
Jos nyt näin suoraan saan sanoa, niin mitä olen havainnut, voisin uskaltaa väittää että sulla on aika yleinen (varsinkin naisellinen) tyyppivika: rakastut täysin vääränlaisiin miehiin. Ne ominaisuudet jotka vetoavat moniin naisiin aluksi hyvin voimakkaasti, ovat sellaisia, jotka pidemmän päälle tekevät miehistä erittäin epäkelpoja seurustelukumppaneita.
Ja tämä siis vaan spekulointia, ja tiedät etten tiedä näistä jutuista hirveästi. Mutta tuontapaisten ongelmien olen kuullut vaivaavan useita ystäviäni.
Eli ei, en usko että ongelma olet sinä sen perusteella mitä sua tunnen, vaan vääränlaiset miehet. Tosin saatan olla ihan väärässäkin ja ehkä oot vaan täysin mahdoton ;D
[q]Hyzenthlay, 9.8.2005 11:54:
Lisääntyä ja tuottaa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä
[/q]
Oot oikeasti tota mieltä? Et näe olemassaolollesi mitään muuta tarkoitusta ja koet tehtäväsi ihmisinä täytetyksi kun olet pullauttanut maailman muutaman muksun tuottamaan aikanaan lisää muksuja?
Mä en ole vielä keksinyt oman elämäni tarkoitusta, mutta jos se olisi ainoastaan toi perheen perustaminen, niin pakko sanoa et tulis aika "siinäks se nyt sit oli"-fiilis.