SINKKULUUKKU
Mä olen kyllä tällä hetkellä niin kiikun kaakun tässä luukussa, että pelottaa itseäkin. Mutta eiköhän täällä kuitenkin pysytä
[q]Deagol, 2.9.2005 10:38:
Tervehdys kaikille.
Tupsahdin sitten eilen tähän joukkoon iloiseen. Katotaas miten nää pileet edistyy.
[/q]
Kyllä niillä sun vermeillä pääset äkkiä pois täältä ja joudut rumimpia potkimaan tieltäsi pois
Tervehdys kaikille.
Tupsahdin sitten eilen tähän joukkoon iloiseen. Katotaas miten nää pileet edistyy.
[q]Funktion, 1.3.2009 20:19:
Kiitos, syväluotaavan tyhjentävästi onnistuitkin noilla kahdella vaihtoehdolla kuvailemaan naiset. ;)
[/q]
Me ollaan helppoja ja yksinkertaisia käyttää
ja btw ku mies käyttää tota "sää olet juuri sitä kaikkea" -lainia niin se yleensä on vaan munaton myöntämään tehneensä virhearvion, ja koittaa seivata itsensä välittäväks herrasmieheks ettei typy muistelis pahalla.
[q]Mellu-, 1.9.2005 20:45:
ni ja sit tungetaan kaikki mahdollinen nenään.. esim se hornmoonimarsu vois olla aika haaste
[/q]
Mä haluun nähä ku sä tunget metrin halakasijaltaan olevaa karvakuulaa sun nenään... word siin on jo haastetta...
tottapuhuen en ole kuulunut tänne luukkuun enää vähään aikaan, mutta sellaista se elämä on...
Toivottavasti en ihan pian palaakaan...
[q]Rocca, 1.9.2005 20:29:
---
negatiivi, 1.9.2005 20:26:
Rocca, tulin hakee sut pois täältä *sydän*
---
hyvä kiitos, mä odotin jo sua et missä sä viivyt ku et vastaa mun kutsuihin
[/q]
Joo sori olin paskalla. :(
edit: heruux?
[q]Rocca, 1.9.2005 19:59:
---
Mellu-, 1.9.2005 19:54:
saund like a masterplan
---
se on sitä, ja ku sä et usko niitä hormoonilokkeja ni tuon semmonen yhen kanssa messissä sitten... *laitteleehaavia*
[/q]
*tuoliltaputoil* hahaha meille tulee one weekend in lahti on lettujen heittelyy,hyvää musiikkia,kavereita,yks hormoonilokki ja kaks möykkymahaa
nmii ja vitusti bissee ja tiukkaa viunaa *känni*
[q]martina, 1.9.2005 16:34:
---
Jutu, 30.8.2005 22:53:
Tähän väliin voisi sanoa: Missä hitossa sä oikein viivyt? Juuri sinä uljas armas miekkonen, tänne ja heti!
---
tännekkin yks porfavor!
[/q]
mä tuon tääl pieksämäelt pari möykkymahaa matkalaukuis, oke?
[q]Mellu-, 1.9.2005 19:54:
saund like a masterplan
[/q]
se on sitä, ja ku sä et usko niitä hormoonilokkeja ni tuon semmonen yhen kanssa messissä sitten... *laitteleehaavia*
Yhtälailla sitä saa hehkuttaa ja "hehkuttaa" seurustelua kuin sinkkuuttakin.
Itse 1 wee juhlat menivät sinkkukamujen kanssa.
Tänne vei tiet o/
Toivottavasti ei kovin pitkäksi aikaa.
[q]anniharha, 1.3.2009 20:16:
---
Funktion, 1.3.2009 20:12:
---
anniharha, 1.3.2009 20:10:
Se haluu jonkun jota se voi kasvattaa, kouluttaa ja jolle se voi valittaakin jostain?
---
Pieni update tähän.. Nyt mä en ole enää tuonkaan vertaa perillä naisten ajatuksista! Kun kuitenkin tahtoo nähdä jatkossakin..
No, minä en luovuta.. Tämä tyttö > all others.. :)
---
...eli se haluu jonkun jota se voi pompotella eestaas ylösalas poistakas niinku tykkää :p
[/q]
No... prkl... :D
Kiitos, syväluotaavan tyhjentävästi onnistuitkin noilla kahdella vaihtoehdolla kuvailemaan naiset. ;)
[q]Funktion, 1.3.2009 20:12:
---
anniharha, 1.3.2009 20:10:
Se haluu jonkun jota se voi kasvattaa, kouluttaa ja jolle se voi valittaakin jostain?
---
Pieni update tähän.. Nyt mä en ole enää tuonkaan vertaa perillä naisten ajatuksista! Kun kuitenkin tahtoo nähdä jatkossakin..
[/q]
...eli se haluu jonkun jota se voi pompotella eestaas ylösalas poistakas niinku tykkää :p
Alkaa oleen 5 kuukautta siitä, kun tänne "pääsi" takasin, ja nyt alkaa ehkä pikkuhiljaa vaikuttamaan jokapäiväiseen ajatteluun tää asia (eli ottaan päähän) Mut se semmosta se on..
[q]Lene, 25.8.2005 14:32:
Hankkiutuuko sellainen ihminen, joka ei halua olla yksin, eroon "huonoista" kavereista (joiden seurassa tuntee olevansa yksin?)? Yleensä vaatimustaso kavereiden suhteen ei ole niin korkea kuin parisuhdekumppanien. Vai meinaako tämä "yksin oleminen" pelkästään parisuhdekumppania?
[/q]
Pahoittelen jos vuodatukseni ei tätä faktaa tehnyt riittävän selväksi. Kyllä, tällä yksinäisyydellä tarkoitettiin nimenomaan parisuhdekumppanin puuttumista. Kavereita itselläni riittää nähtäväksi vaikka joka ikiselle vapaalle tunnille, mutta ne eivät korvaa parisuhdetta.
EDIT: typo
[q]toma, 18.8.2005 01:50:
---
elisha,
tuntuu et kaikki(edes vähänki potentiaaliset)jutut menee aina vituiks,tavalla tai toisella*grr*
kohtaloako?*justjoo*
---
Oiskohan sullakin toi naisten tyypillinen "ihastun vääränlaisiin miehiin"-tauti :)
[/q]
Ai sä kauppaat tota nyt kaikille :D Fiksua Toma =)
Yritätsä heruttaa?
[q]anniharha, 1.3.2009 20:10:
---
Funktion, 1.3.2009 17:00:
Naisen logiikka... nyt oikeesti jumalauta..
Mun ymmärrykseni kauniimpaa sukupuolta kohtaan on ihan oikeasti nyt todella loppu.. :D
"Sää olet juuri sitä kaikkea mitä mää mieheltä tahdon, justiinsa ja täysin, mutta sen on pakko olla liian hyvää ollakseen totta joten en voi yrittää sun kanssasi"
This logic you speak of.. I sense none? :D
---
[/q]
[q]anniharha, 1.3.2009 20:10:
---
Funktion, 1.3.2009 17:00:
Naisen logiikka... nyt oikeesti jumalauta..
Mun ymmärrykseni kauniimpaa sukupuolta kohtaan on ihan oikeasti nyt todella loppu.. :D
"Sää olet juuri sitä kaikkea mitä mää mieheltä tahdon, justiinsa ja täysin, mutta sen on pakko olla liian hyvää ollakseen totta joten en voi yrittää sun kanssasi"
This logic you speak of.. I sense none? :D
---
[/q]
ja klassisesti kasvatettuaan ja koulutettuaan todeta, että et ole enää se johon rakastuin *facepalm*
Tänne on ihan turha tulla riehumaan. Wanha haluaa levätä rauhassa.