SINKKULUUKKU
_World's shortest fairytale_
Once upon a time, a guy asked a girl "Will you marry me?" The girl
said, "NO!" And the guy lived happily ever after and went fishing,
hunting, and golfing a lot, and drank beer whenever he wanted.
The End
Parempi yksin kuin tappaa itsensä ja persoonallisuutensa huonolla, kylmällä ja teeskentelevällä, synkistelevällä tai kuluttavalla suhteella. Siinä häviää vain itsestä ne mahdolliset ihanat luonteenpiirteet ja sydämen ympärille muodostuu jokaisen kuluttavan kokemuksen jälkeen entistä enemmän kiveä..
Ei se vain ihmisen tie ole yksin kuljettavaksi tarkoitettu, haluan kulkea matkaani jonkun sellaisen kanssa joka tekee siitä kevyempää ja arjesta valoisaa sekä iloista, haluan aamulla herätä sellaisen naisen vierestä jonka hymy antaa energiaa koko päiväksi.. Ja vaikka olisikin mutkia matkassa, niiden selvittäminen on yhdessä helpompaa.. Paitsi jos jokainen mutka aiheuttaa ojanajon Tiedän että jossain vaiheessa onnistun tavoitteessani, ehkä kohta, ehkä myöhemmin.. Olen varmaan jotenkin suhdeihminen mutta näin uskon sen olevan..En kuulu tähän luukkuun.
Let the times come.
[q]-xx-, 2.10.2005 22:23:
Tossa hämää vain se, että kompromissisuhteesta pääsee yleensä pois silloin kun se alkaa ahdistamaan liiaksi; sinkkuudesta ei niin helposti pääse eroon vaikka haluaisikin. [/q]
En ole samaa mieltä. Kun suhde menee tiettyjen rajojen yli (lapset, lainat ym.), on eroaminen hyvin vaikeaa. Omasta lähipiiristä löytyy ainakin 1 pari, ehkä toinenkin, jotka ovat olleet 20+v naimisissa, ja eronneet koska eivät alkujaankaan olleet oikeita toisilleen.
[q]Tiedän että pitäisi itse olla aktiivisempi seuranhaun suhteen - olen kai kuitenkin niin tyytyväinen elämääni että tuntemattomien deittailu "tositarkoituksella" tuntuisi väkinäiseltä. Ihmisiin pitää törmätä sattumalta ja ilman paineita ja päättää vasta hetken päästä onko niistä kiinnostunut muutenkin kuin kavereina. [/q]
Varsin samaa mieltä.
täää ei oo paras mesta kyllä alkaa kyllästymään jo *eikä*
Tä paikka on kyll tuttu jo pidemmän aikaa mut kun tuntuu ettei mikään kelpaa ja ne jotka olis kiinnostunu osoittautuu kunnon nartuiks joista ei ota mitään selkoa ikinä!! No kyllähän aika menee hyvi yksin kotonaki
Kait täs mun sekopäisyydessä suomenruotsalaisuudessa vikaa
Jaahas. Kaipa tämä arvio pitää (ilmaiseksi) tehdä, kun kerran tuli luvattua
Eli lopputuloksesta en mee takuuseen, mut sen lupaan, että on tää parempi kuin esim. kouluja käymättömän mustalaiseukon veikkaus, koska ennustajaeukot ei kyllä vältsyyn haltsaa näin vaikeita yhtälöitä. Nonni, aloitetaanpas *keskittyenmietteil*
[q]nomic, 24.10.2005 16:46:
---
Eli
[q]
huonot puolet:
-laiska
-mukavuudenhaluinen
-angsti-teini (tjeu: teh irl-galleria)
-puujalka-jutut tulee paketin mukana.
-saan ongelmitta keskustelut lyhyeiksi =) (=epäsosiaalisuus)
-en tiskaa
-en siivoa
-saatan välillä tehdä jotain tikitii-biisiä 20h sanomatta päivän aikana sanaakaan.
-en ole urheilullinen
[/q]
Noista "huonoista puolista" voisin sanoa, että laiskuus on ok niin kauan kuin se ei merkitse työttymyyttä, välinpitämättömyyttä omasta elämästä ja sen hallinnasta tai muuta tähän rinnastettavaa seikkaa *nauru*. Eli niin kauan kuin teet omat hommasi sekä kotisi ulko- että sisäpuolella, ja laiskuus merkitsee lähinnä rentoa suhtautumista elämään, niin tästä ei vältsyyn tule miinuspojoja. Samoin mukavuudenhaluisuus on ok, syyllistymmehän kaikki siihen silloin tällöin. Samoin angsti-teiniys on iha ok, mut mä oonki 28-v., joten tätä ei vältsyyn kannata kysyä multa. Puujalkajutut on myös ihan ok, jos esität ne niin, että kertomisen sävystä käy ilmi, että "koska olen niin fiksu, huomaan puujalkavitseistä läpikuultavan ironia, ja siksi ne ovat yksinkertaisuudessaan niin hauskoja".
Epäsosiaalisuudesta saat kuitenkin selkeän miinusmerkin, samoin siitä, ettet tiskaa tai siivoa (paitsi jos hankit omilla rahoillasi siivoajan). Luovuus on positiivista, joten saat anteeksi pitkään kestävän biisien väsäämisen. Sen sijaan urheilullisuuden puutteesta annan miinuspisteen.
[q]hyvät puolet:
-aina samaa mieltä, jos näin vaaditaan.
-en käytä huumeita
-häkki-koti tulee kaupanpäälle!
<edit-lisäys-juttu:>
-sit mä oon kiva!
</edit-lisäys-juttu:>[/q]
Tämä ensimmäinen "hyvä puoli" on vallan mainio, toimii naisien suhteen. (Saat kaksi pistettä!)
Se, ettet käytä huumeita, on erittäin positiivista (pluspiste). (Olen kuitenkin huomannut, että muiden huumeidenkäytön JATKUVA arvostelu ja moralisointi saattaa olla aika ärsyttävää, varsinkin jos nämä mahdolliset käyttäjät ovat tyttösi kavereita.) Häkkikodista saat puoli lisäpistettä, jos sen saa lukkoon silloin kun haluaa
Kivuudesta saat kaksi pistettä, erittäin esimerkillistä!
[q]tuli sitten tosta huonot-listasta pidempi *lmao*[/q]
Ei se mitään, kato kun tässä todennäköisyyslaskennassa joidenkin tekijöiden painoarvo saattaa olla arvaamattoman suuri, lisäksi otetaan aina huomioon erinäiset asianhaarat ja vallitsevat olosuhteet.
Eli dadadaa... Pisteesi ovat -1-1-1+2+1+½+2=2½
Siis kaksi ja puoli lisäpistettä!!!! (Huomaa: jopa 3½ pistettä, jos hankit sen siivoojan.) Näin paljon plussan puolella tarkoittaa, että aivan lähitulevaisuudessa tulet löytämään juuri sinulle sopivan kivan pikku tytsyn!
(Tämä tietenkin pienellä olosuhde- ja tyyppivarauksella.)
Huomaatko, ei yhtään vaikeaa.. ja sitten naisia vielä syytetään epäloogisuudesta!
[q]Mar6,
Mä ehdotan samaa käytäntöä aavikkokukalle kun ylikasvaneelle pihan kuusiaidallekin.. Eli sellaisella kuusiaitatrimmerillä (mieluummin moottorikäyttöisellä) vetää vaan niin kyllä se lähtee
[/q]
(sori, menee jo pahasti offtopic..)
Ei tahdo tehot riittää noissa.
Mitä itte oon käytelly:
tästä on aikaa... miksi oi miksi, silloin tällöin pitää pomsahtaa joku tietty ihminen mieleen... sitten tulee hirveä ikävä ja ilta on pilalla, ulos mun päästä hetipoisnyt
Tänne majoituttiin ja aika hujakassa
Mutta parempi täälläkin kun suhteessa missä ei voi olla onnellinen. Onko täällä onnellista, ehkä ei, ja olettaisin olevani läpikulkumatkalle kohti jotain tuntematonta ja söpöä kaunista ja lämmintä.
Olen täs kaksiviikkoa käyny treffeil saman naisen kaa
sit ku kysyin et kauan me näin jatketaan se sanoi, että jos vaikka koko ajan..et se ei halua sitoutua eikä mitään :D
hah
noh tässä mä sen kaa melkein joka päivä söpöileen ja kävelen käsi kädes..
ja sit ajattelen no oks täs periaattees mitään valittamista..vähän ku ois nainen seuraks, jota voi koskea ja samalla ei mitään sitoutumista..*tanssittel*
saa nähdä miten tämä satu loppuu
Mä oon kokonaan täällä.
[q]mayah, 23.9.2005 22:36:
Mä olisin ansainnut paremmat tavallisen ihmisen treffit kuin mä tänään sain. Tää ois just se ilta, kun mä joko
a) soittaisin Riikalle ja Annalle, et VOI VITTU
b) soittaisin kaikille entisille poikaystäville ja kertoisin miten ikävä mulla on niitä
c) soittaisin jollekin ihastukselle ja kertoisin miten mä olen pitkään haaveillut siitä
d) tekisin kaiken edellisen JA kertoisin siitä sinkkuluukussa, jonka jälkeen mä kirjottaisin viralliseen olen humalassa topikkiin olevani humalassa.
AAAAAAAAARGGGGGGGGH.
MIKSEI KUKAAN RAKASTA MUAAAA???? [pieni]ja joo joo, kyllä mua taas aamulla kaduttaa tää avautuminen, mut vittu että oli paskat treffit.[/pieni]
[/q]
*sydän*
sulla on silti hyvät tissit
[q]mayah, 23.9.2005 23:14:
No miks vitussa mä antaisin sen asian olla, kun se kuitenkin näin nousuhumalassa tuntuu sopivalta syyltä valittaa elämän surkeutta?
[/q]
No siinä tapauksessa tiristä siitä kaikki irti, mutta tähän väliin haluan pyytää anteeksi sitä, että olen ollut osakas tämän trauman aiheuttamisessa. Et sinä oikeasti ole pelottava. [pieni]Kun nukut, luulen.[/pieni] ^^
[q]AndyE, 21.9.2005 10:04:
mulon melkein ikävä tänne
[/q]
Hehe. No ei muut ku *liittyil* Mitä sitä turhia itteensä piiskaamaan
[q]lunake, 4.5.2009 22:28:
...Kun siiderin & bissen äärellä toinen aloitti lauseen: Mä tykkään susta. ...
[/q]
...ootko varma ettei oltu otettu liian monta sidukkaa ja bisseä?
Kuten meikä: ei kannata innostua liian nopeasti, vaikkei sitä "muttaa" siellä kuulunutkaan
Yökerhosta kotiin...yksi nainen oli kovasti kiinnostunut mutta sen narkkari puheet ei oikein tehnyt vaikutusta...hehe. "Onko mun pupillit laajat...olen masentunut ja vedän sitä ja tätä..."
Ten points for this weekend!
Niin ja Seppälän halppis partavesi (Superior Homme) toimii kun muutama neito kehui sitä sitä narikkajonossa. Kysyivät mitä se on niin sanoin yli kettuuntuneena illan ansiosta että 50% halppis Seppälä partavettä ja loput hikeä.
No mutta tuoksuinpa hyvältä ainakin.
Perusmeininki. Ei yllätä elämä tää dj:tä ikävää ;)
Ei se ole näin nuorenakaan sen mukavampaa olla yksin kuin vanhempanakaan. Yksin vietetty aika tuntuu helvetin pitkältä.
[q]astaroth, 8.10.2007 08:05:
---
Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.
---
koska me kaikesta huolimatta jaksetaan uskoa teihin, että tekin tuutte illan mittaan järkiinne
[/q]
Hitto mikä vastapallo :D
Taidan tulla takaisin.
Ei vain tunnu luonnolliselta ja oikealta juuri nyt.