SINKKULUUKKU
[q]siveys, 20.3.2009 09:29:
Mikäs juttu tää ny on et ku mää pirän melkeen viikon taukova Klubbarista niin tääl pääsöö helvevetti irti ja sit ku mää tuun takas nii kaikki kuolee?
Pitteekö miun ruveta mustasukkaseks tai alkoo kirotteleen trehvi-ilimotuksia? :D
[/q]
Voit vaikka alottaa kertomalla miten sun mustasukkaisuus ilmenee. :P Ja mikäli sitä ei oo (ollenkaan), niin miksi ei. Ni. :D
[q]Nauskiss, 21.10.2005 23:04:
Ajattelin "lohduttaa" kaikkia tässä luukussa nyhjöttäviä
tällaisella "iloisella" rallatuksella:
It's just no good anymore
Since you went away
Now I spend my time
Just making rhymes
Of Yesterday
One is the loneliest number
Much much worse than two
One is a number divided by two
[Aimee Mann: One]
Joo tiedän; en oo koskaan ollu hyvä lohduttamaan edes itseäni...
[/q]
Joo; Aimee Mann tietää kyl..
ihan tajuttoman hyviä sanotuksia..
One is (indeed) the loneliest number you'll ever do... much much worse than two...
(two are divided
and one has decided
to bring down the curtain
and one thing's for certain;
there's nothing to keep them together..)
aye aye sir, reporting for duty!
neljä vuotta ei sinkkuna ja homma katkesi kuin kanan lento sen lintuinfluessan saatuaan.
huomenna Remyä fiilisteleen ja lirkuti tytöille
[q]sapeli, 19.10.2005 23:52:
---
Miztry, 19.10.2005 23:17:
mäki voin tulla pelaa twisterii kuhan oon vaa tyttöi mukana*nauru*
---
Meinaatko siis että "kunhan on vain tyttöjä mukana", vai että "kunhan vain on tyttöjä(kin) mukana"?
[/q]
meinasin kyl lähinä sitä et jos ois vaa tytsyi mukana*hih**iloinen*
kuka on messis?*vink**slurps* mä voin tilaa twister lakanat*vink**pepsodent*
[q]hannah, 18.10.2005 23:20:
sun profiilikuvasta päätellen näytät vähän liikaa ruumiilta mun makuun
[/q]
Se oli ohimenevää, oon paljon parempi jo! :D
TJEU: http://irc-galleria.net/view.php?nick=tototo&image_id=17757227
[q]josbe,
Joo-o. Niinhän se on, ettei jengi osaa päättää, mitä ne haluaa ja erityisen vaikeeta se tuntuu olevan silloin, kun saa sen, mitä on aluksi halunnut. Silloin, kun saa sen, mitä aluksi ei välttämättä tullut ajatelleeksikaan, tämä ei näytä pätevän. Eli suurimmalla osalla yksilöitä näyttää olevan joku vietti koko ajan saada sitä, mikä on mahdotonta tai vähintäänkin vaikeaa. Kyllä se surullista kyllä näyttää menevän niin, että mitä vähemmän kiinnostusta osoitat, sitä herkemmin saat kiinnostavan kiinnostumaan [/q]Toi on kyllä niin perkeleen raivostuttava piirre ihmisissä. Ehkä inhimillinen, mutta silti. Ihmiset kiinnostavat juuri niin kauan kun kuvitellaan ettei niitä voi saada, ja sitten kun saadaan, niin ajatellaan heti että jos mä sain ton, niin kyllä mä saan sit jonkun paremmankin viel. Tai jos harrastaa jotain jatkuvaa "ikkunashoppailua" jos on jo ihmissuhteessa.
[q]Lauruska, 19.10.2005 14:00:
mäki pelaan simssii
[/q]
Mä haluun pleikkarin mil voin alkaa pelaa kaikkii kivoi pelei...*joo* ja sit ei enää tarvi murehtii täälläkä olemista ku voi vaa pelaa 24/7...*tirsk*
Siinä teillä.
[q]1ncarnation, 16.10.2005 21:44:
mulle tuli vastauksena enemmän tämmöstä tekstiä, että olet kyl kiva ja ihana treffaa ja muuten kaikki on jees, mutta pelkään sitoutua ja en halua ihastua..
[/q]
Heh, tekosyitä. "On kiire, en ehdi/pysty tavata", "En ole selvinnyt vielä edellisestä" jne jne.
Pois läks
Moi, mä oon Mikko ja käyn täällä usein. Harrastan lukemista, neuleita sekä myös puutarhanhoitoa. Klassinen musiikki sekä hyvät elokuvat kuten Kieslowskin Trilogia iskevät. Ainii, oon myös lähes paras.
*hihu**vink**hymy*
Here we are, here we go
Moi, oon Jutta ja öö.. Hmm.. Moi
[q]sapeli, 10.10.2005 01:06:
Hyvässä seurassa silti
[/q]
Totta
tääl ois yks hanakala,vittumainen ja ärsyyntynyt ämmä vailla hellää rakastavaa syliä
[q]josbe, 6.10.2005 10:37:
---
a, 5.10.2005 21:07:
---
josbe, 5.10.2005 18:01:
---
nillittäminen on just tollasta nyrpyttämistä mikä vois olla yks erittäin potentiaalinen syy minkä takii ootte sinkkuluukus :)
---
Kuulepas. Onneks en tunne sua, etkä säkään kyllä tunne mua. A) Minä en nillitä, vaikka en kyllä vieläkään täydellisesti tiedä, mitä tuo typerä sanatarkoittaa. B) Kuka on sanonut, että oon sinkku? Kai tääl nyt saa käydä kommentoimassa mitä haluaa. Mut ei, tässä taas nähdään taas se paljon puhuttu suvaitsevaisuus..
Pakollinen
En ole siis vihainen, vaikka annan niin ymmärtää. Sanonpa vain mielipiteeni
[/q]
Cut da crap already..
Täytyy nyt sen verran sanoa, että olen hieman outo, usein hajamielinen, toisinaan vähän sokea asioille jotka eivät kiinnosta minua, ylirationaalinen, sekä teen kuin hullu töitä niiden asioiden eteen, joihin suhtaudun intohimoisesti. Ja olen vielä fyysikko kaiken päälle (joka kyllä selittää paljon :D).
Mutta muuten olen ihan kiva kyllä! ^_^
No jopas nyt sentään :D
Tässähän menee vallan hämilleen *^_^*
[q]toma, 5.10.2005 16:09:
Ehkä kaikki hyvät ihmiset ei vaan yksinkertaisesti kohtaa, tai sitten kun kohtaa, eri osapuolilla on kaiken maailman turhanpäiväisiä ennakkokäsityksiä ja -odotuksia, ja useimmiten vielä melkoinen painolasti menneisyydestä, jotka kaikki vaikeuttavat parinmuodostusta merkittävästi. Ja kyl ihan oikeasti jotkut ihmiset on vaan epäyhteensopivia, ei siitä pääse mihinkään.
[/q]
*komppail*
Edit : lisäyksenä vielä että sitten on myös huonoja ihmisiä, ei pelkästään hyviä jotka ei kohtaa oikealla lailla.
[q]josbe, 5.10.2005 15:25:
Haha. No eihän täs sit mitään ongelmaa!
Mut miks meitä sinkkuja on sit näin paljon?
[/q]
No ei se MUSSA ainakaan vika voi olla! ;D
Ehkä kaikki hyvät ihmiset ei vaan yksinkertaisesti kohtaa, tai sitten kun kohtaa, eri osapuolilla on kaiken maailman turhanpäiväisiä ennakkokäsityksiä ja -odotuksia, ja useimmiten vielä melkoinen painolasti menneisyydestä, jotka kaikki vaikeuttavat parinmuodostusta merkittävästi. Ja kyl ihan oikeasti jotkut ihmiset on vaan epäyhteensopivia, ei siitä pääse mihinkään.
...tai jotain ^_^