SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Sir Dominique Trévisan, 25.10.2005 21:44:

Moi oon Mikko, 190/liikaa, oon kuulemma outo. Tykkään tietääkseni tytöistä ja ant1:sesta. Lähteekö joku kahville?
[/q]

eikö ant1 lähe siun kanssa?

No mihis päädyitte? :)

(ite käskit ottamaan selvää)

Pistetään sit omaki, ku kaikki muutki:

Moi oon Mikko, 190/liikaa, oon kuulemma outo. Tykkään tietääkseni tytöistä ja ant1:sesta. Lähteekö joku kahville?

P.S. Erikoisalaani ovat tietääkseni tyhmät kytkimet ja kysymysten väistely.

[q]Epailija, 25.10.2005 21:06:

Ehkä siinä tulee sellainen fiilis, että seurustelee pojan kanssa. ;)
[/q]
..sori; nyt tuli vaikeuksia uskoo, että oot tosissas.. sekö se on naiseuden ylin mitta: hiukset!! *whaat**kissatappelu**senkin**dissaa*

[q]siveys, 20.3.2009 09:29:
Mikäs juttu tää ny on et ku mää pirän melkeen viikon taukova Klubbarista niin tääl pääsöö helvevetti irti ja sit ku mää tuun takas nii kaikki kuolee?

Pitteekö miun ruveta mustasukkaseks tai alkoo kirotteleen trehvi-ilimotuksia? :D
[/q]
Ehkä voit myös harkita kirjoitustyylisi vaihtamista normaaliksi, koska murteesi ontuu.

[q]tom_gore, 25.10.2005 17:56:
---
sensei, 25.10.2005 17:05:
Joillekkin sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät..*ding* Huomattu käytännössä..

---

Niin sopii. Näitä kutsutaan miehiksi.

Joillekin on tärkeää että on isot tissit, toiset tykkää blondeista. Mä haluan että naisella on naiselliset hiukset ja naisellisuus hiuksissa alkaa suunnilleen tuosta hartioiden tasalta.

Ja jos en huoli mitään poikatukkatyttöjä niin sehän on kyllä minun ikioma oikeuteni :D
[/q]

Sun miehisyyskö kärsii, jos nainen ei ole stereotyyppinen nainen?

[q]Sir Dominique Trévisan, 25.10.2005 16:54:
....eikai se nyt hiuksista voi olla kiinni
[/q]

Kyllä se tuntuu olevan. Joka kerta, kun mainitsen jotain hiusteni pituudesta tai, että pitäis leikata taas lyhyemmäks, ettei ois niin epäsiisti, niin heti joku jätkä on huutelemassa, että EIEIEIEI! Kasvata pitkät!

Nii ja mä oon tämmönen...rakkautta rakastava sekopää. Iloinen, puhelias, itsepäinen. Mitäs vielä...? Mä en osaa kertoo itsestäni.

[q]Anselmi, 25.10.2005 20:46:
Oon 23v. 174.4/62 epäurheilullinen miehenloppu. Tykkään että mulle laitetaan ruokaa (vaik kyl mäkin tykkään laittaa, mut iisimpää on ku joku muu duunaa safkat, niin samalla voi ite nukkua, vähän niinku Uuno Turhapuro tekee). Viihteellä on ihan VITUN kiva olla!!! mutta koti-illat on niitä pahim...siis parhaimpia, yeah right!!!
[/q]

Päivän :) Kiitti.

[pieni]jatketaan (vieläkin) huutelua täältä luukkujen välimaastosta:[/pieni]

[q][pieni]Pygmi, 25.10.2005 16:53:[/pieni]
[/q]
[pieni]OK! oon jäässä :/[/pieni]

[q]onni3mk, 25.10.2005 14:16:
Mä oon nyt päätyny tämmöseen päätelmään:
.....
[/q]
Kuten sanottua, ei se lyhyt tukka, vaan ne himorajoittuneet joille se on turnoff. Eikä ne Tissit, vaan ne tyypit, joille se on vaatimus... *eikä* Ja meinasin sanoa yllä olevan kanssa ihan samaa tosta pituudesta. Paitsi viel lisäks että vaihdetaanko

[q]ZaZa, 25.10.2005 15:25:
Mä oon kyl alkanu jo tottuu olee täällä, tai enää ei oo niin iso hinku pois täältä, ku sillon ku jäi yksin. Sitä paitsi, tuskin ketään löytää jos yrittää väkisin ettiä. Viimeksin aloin just suhtautua siihen et nyt ollaan sinkkuna ja pidetään hauskaa ja suunnittelin kaikkee, ja sit yhtäkkii seurustelinki taas..
Eli ehkä vaan parempi nauttia tästä sinkkuudesta, mut silti pitää silmänsä auki...
[/q]
Täysin samaa mieltä!
Kuka ikinä onkaan keksiny sanonnan "etsivä löytää" ei todellakaan tienny mistään mitään.

[q]toma, 25.10.2005 10:00:
Must tuntuu et tää on jotain humpuukia.
[/q]
Mit vit??? Etsä luota mun taitoihin tutkia sosiaalisia ilmiöitä?? NIIN. Muisteles nyt, mitä oon opiskellukin

[q]Mark Hamilton, 17.8.2005 20:32:
---
jesus, 17.8.2005 20:22:
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Fakta vaan on et kyseinen ihanuus opiskelee vielä 5 vuotta Pietarissa*eiei**grr**nyyh*

---

Sano sille et opiskelut loppu nyt, tai sä et herää enää ammulla.
[/q]

Ei pysty, koska kunnioitan tätä tyttöä todella paljon. Hänestä tulee kuitenkin lääkäri*super*

Joillekkin sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät..*ding* Huomattu käytännössä..

tää on paska luukku... mut ei voi mitään

[pieni]korjausta[/pieni]

No hei, eihän tästä tuu mitään! Mä taidan pikkuhiljaa kurkkailla tonne toiselle puolelle! *sydän* Tuli söpö poika ja vei jalat alta.

[q]josbe, 24.10.2005 15:49:
---
Riippuu tyypistä
Eli jos voisit hieman kuvailla itseäsi, niin minä ja muut voimme sitten arvioida, minkälaiset ovat mahdollisuutesi.
[/q]

huonot puolet:
-laiska
-mukavuudenhaluinen
-angsti-teini (tjeu: teh irl-galleria)
-puujalka-jutut tulee paketin mukana.
-saan ongelmitta keskustelut lyhyeiksi =) (=epäsosiaalisuus)
-en tiskaa
-en siivoa
-saatan välillä tehdä jotain tikitii-biisiä 20h sanomatta päivän aikana sanaakaan.
-en ole urheilullinen

hyvät puolet:
-aina samaa mieltä, jos näin vaaditaan.
-en käytä huumeita
-häkki-koti tulee kaupanpäälle!
<edit-lisäys-juttu:>
-sit mä oon kiva!
</edit-lisäys-juttu:>

tuli sitten tosta huonot-listasta pidempi

[q]
Kato tää pariutumisen todennäköisyyslaskenta ei ookaan mikään helppo juttu, koska ko. yhtälö koostuu niin moneesta eri tekijästä!
[/q]

mä menin jo ihan sekasin!

Pienet tissit ovat sitä paitsi useimmiten kivemmat kuin isot :)

Mikäs juttu tää ny on et ku mää pirän melkeen viikon taukova Klubbarista niin tääl pääsöö helvevetti irti ja sit ku mää tuun takas nii kaikki kuolee?

Pitteekö miun ruveta mustasukkaseks tai alkoo kirotteleen trehvi-ilimotuksia? :D

Hei siis mie en enää jaksa olla täällä...
Tarviin jonku muun ku mielikuvitusolennon romanttisen ällöilyn uhriks

[pieni][/pieni]...niinku oikeesti.

[q]siveys, 20.3.2009 09:29:
[/q]

Miksi sinä olet pitänyt taukoa klubbarista?

Onko se ollut ihan tietoinen päätös Vai onko se tapahtunut olosuhteiden pakosta? Koetko, että tämä on lujittanut suhdettasi klubbariin vai onko tauko saanut sinut avaamaan silmäsi?

Oletko ajatellut sitä, mitä klubbari ajattelee koko asiasta?

O