SINKKULUUKKU
Ei onneks oo pelkoo et tulis semmosta naista vastaa jolle tollai letkauttais :D
[q]sune, 17.3.2007 17:03:
---
Bellezaaa, 17.3.2007 17:00:
---
sune, 17.3.2007 16:27:
hmmm...
eli kyse ei oo sukupuolest*vink*
---
Mä oon päätyny siihen et se ei oo iästä ei sukupuolesta kiinni vaan ihmisluonnosta
[/q]
Asiallinen lause tohon välii, samaa mieltä... WORD !
[q]Reija ja suklaatehdas, 3.11.2005 10:26:
---
Sjel, 3.11.2005 07:58:
---
sapeli, 3.11.2005 07:53:
---
Sjel, 3.11.2005 07:52:
Kerran ku tänne joutuu niin ei täältä koskaan täysin pääse pois.
---
Eiks tänne vähän niinku synnytä?
---
Alan pikkuhiljaa kans uskoo siihen
---
öö, väität että toiset syntyy parisuhteeseen
Pointti oli varmaan siinä, että yksinolo
on se oletuslähtökohta, eli kaikki on jossain
vaiheessa sinkkuja.
[/q]
Tai sitten siinä, et toiset vaa on luotu olee itsekseen eikä parisuhteessa. ;)
Edit: Ja kyllähän toiset tavallaan syntyy parisuhteeseen, eikös esim jossain islaminuskossa tytöt pariteta ilman et niillä olis itellään mitään sananvaltaa?
[q]Ninka, 17.8.2005 20:34:
---
jesus, 17.8.2005 20:22:
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Fakta vaan on et kyseinen ihanuus opiskelee vielä 5 vuotta Pietarissa*eiei**grr**nyyh*
---
elämä on..
[/q]
No niin on*grr*
Reporting for duty! Sinkku jo yli vuoden kokemuksella!
[q]lunake, 4.11.2005 23:51:
Ajatus siitä, että joutuu aloittamaan kaiken alusta tuntuu
osittain ahdistavalta, koska tie on pitkä ja kivinen.
Toisaalta sitä taas odottaa ja haluaa löytää vierelleen
jonkun joka jaksaa katsoa sua päivästä toiseen kaikesta
huolimatta ja huolimatta kaikesta, hyväksyy sut sellaisena
kuin olet. Toimitus ei tule osissa.
[/q]
Mulla on ongelmana se, että en usko löytäväni ketään, joka hyväksyy mut sellasena kuin olen. Taustalla on varmasti huono itsetunto, josta olen kärsinyt koko ikäni. Olen varsinkin tuolta 17 ikävuodesta eteenpäin tuntenut itseni aina omituiseksi ja erilaiseksi kuin muut, oli seura mikä hyvänsä. Lukioaikoina pienellä paikkakunnalla (ei siis Oulussa) se hyljeksintä vielä korostui, kun ei yksinkertaisesti ollut samanhenkistä seuraa. Paras ystävänikin oli luonteeltaan ja mieltymyksiltään todella erilainen kuin minä, eikä pojat varsinkaan olleet kiinnostuneet ylisuurissa vaatteissa kulkeneesta Prodigy- ja TPS-fanista. Olin kummajainen ja se jätti pahat arvet.
Ja edellisessä suhteessa se miehen napina alkoi, kun yritin rakentaa itselleni ihan omaa elämää. Hän nimittäin kerran tunnusti olevansa kateellinen mun harrastuksesta, jonka aloitin suhteen aikana. Muutenkin tunsin siinä suhteessa, että en saa olla oma itseni.
Onhan se kiva haaveilla kaikenlaista, mutta käytännön toteutus ei olekaan niin helppoa. Olen todella herkkä, joten yritän kai vain suojella itseäni. Pitäisi kai vaan uskaltaa heittäytyä tilanteisiin, ja tutustua ihmisiin ja yrittää oppia sietämään se, että pikkupettymyksiä tulee, ennen kuin sopiva osuu kohdalle. Mutta mistä ihmeestä sais voimia siihen?!?
edit: lisäsin ton Tepsin tuonne, koska se aiheutti myös hirveästi sanomista yläaste- ja lukioaikoina. Olen joutunut puolustamaan mieltymyksiäni ihan tarpeeksi. Ei jaksais enää.
Joo, se sitten jätti mut perjantaina, eli täällä ollaan.
[q]niomic, 6.4.2009 08:42:
---
Freja, 6.4.2009 08:08:
---
thomas, 5.4.2009 23:01:
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.
Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen
---
naiset...
---
Äläs nyt yhtään ku o tollasia miehiäkin! :D
---
Äläs nyt ite heti käännä, se on yks sukupuoli kerrallaan joka on syyllinen! Eli nyt taas naiset ;P <3
[/q]
Ja nyt rupeet sanoon et mä en sais sanoo jos miehis on vikaa? Miehet.
[q]josbe, 30.10.2005 16:51:
No ei todellakaan! Siis minä ja Tomahan ollaan vaan kavereita! Toman mielikuvitus vaan laukkaa ihan omia latujaan
Sehän pilais meidän hienon ystävyyssuhteen alta aikayksikön *sydän*
[/q]
Selityksen makua..*justjoo*
Mutta menköön läpi tällä kertaa, seuraava kerta onkin sitten ihan toinen juttu..*nauru*
[q]toma, 30.10.2005 09:39:
Saapahan ihmiset jotain spekuloitavaa ;D
[/q]
Täällä on vissiin vietetty jonkin sorttista villiä sinkkuelämää... ainakin jutuista päätellen..*nauru*
[q]toma, 30.10.2005 09:39:
Saapahan ihmiset jotain spekuloitavaa ;D
[/q]
*vink**nauru*
Edit: Enpä oo koskaan huomannukaan, että sulla on NOIN likainen mielikuvitus
kun ei tiedä kaikkea toisen ajatuksista ei tiedä kuinka kaukana on pois pääsy täältä. Mutta jotain tuosta on pakko tulla!!*pihkassa*
----enemmän tietoa. Kiinnostusta löytyy. Nyt vain en tiedä kumman luukun puolella roikun oikeastaan tällä hetkellä. Hihiii. Onnellisuus *sydän* sitä on olemassa yhä.
Nukkua toisen vieressä ja herätä siitä. Lämpö, halaus, pusu.*plur*
[q]tom_gore, 27.10.2005 22:15:
---
josbe, 27.10.2005 17:05:
Hyvä! Onhan noi pojat oikeessa siinä, että nää on makuasioita, eli yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mutta..
Mulla on yks kampaajafrendi (kundi), jonka mielestä on ...
---
Kaivanpa piruuttanikin verta nenästäni ja totean että minä en homoseksuaalien miesten kommentteja siitä mikä naisille sopii ja mikä ei ota kovin tosissani
[/q]
Hetken mietin tuota kirjoittaessani, että pitäisikö tähdentää, että ko. kampaaja EI ole homo, vaan seurustelee erittäin naisellisen ja nätin, keijukaismaisen (vaikkakin lyhyttukkaisen *nauru*) tytön kanssa. Mutta ajattelin, ettei sillä varmaan ole väliä. Mutta näköjään on.
Toisaalta taas toinen asia, mitä pohdin, oli kirjoittaa vastine siihen viestiisi, jossa kritisoitiin sitä, ettei sinun annettu olla jotain mieltä lyhyestä/pitkästä tukasta. Ja tämä siitä syystä, että tunsin omantunnon pistoksen, kun olin "pyhistellyt" tätä tukka-asiaa, vaikka itsekin - ja varmasti kaikki muutkin - valitsen kumppaneitani vain ja ainoastaan omien mieltymysteni mukaan. (Esim. en ole koskaan ole kiinnostunut pitkähiuksisesta pojasta, vaikka väitän, ettei sillä ole mitään väliä.) Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että a) joillekin tytöille yksinkertaisesti sopii paremmin lyhyt kuin pitkä tukka ja b) kaikilla on oikeus valita partnereitaan täysin sen mukaan, kuin itse tykkää.
[q]Avernian, 26.10.2005 18:44:
onni3mk, 26.10.2005 09:44:
Mutta mä en vain käsitä sitä, että lyhyet hiukset voivat olla turnoff.
---
Oisko sulle turn-off, jos jollain muuten kivalla pojalla olisi hiusrasvaa tihkuva körttiläis-kampaus? Tai homeessa olevat rastat?
[/q]
Hiusrasvaa tihkuva pää kertoo huonosta yleishygieniasta, joten tässä tapauksessa se olisi turnoff, ei ne hiukset. Ja itseasiassa samaa kertoo myös homeessa olevat rastat...
[q]Avernian, 26.10.2005 18:44:
onni3mk, 25.10.2005 14:16:
Mulla on lyhyet hiukset, mä oon pitkä (pitempi, kun useimmat mun tuntemat miehet) ja mulla on pienet tissit, joten mulla ei oo mitään saumaa jätkiin. Tai siis vakavaan seurusteluun ainakaan.
---
Pyh, taas.
Etsi itseäsi pitempi (jos se kerta pitää olla pitempi sen miehen) mies. Koripallotreeneistä bongailemaan vaan.
[/q]
Mä olen tullut siihen tulokseen, että miehet karttavat itseään pitempiä naisia. Tästä syystä manitsin pituuteni haitaksi.
Sanotaan nyt vielä, että olen seurustellut itseäni lyhyemmän jätkän kanssa (tosin se tais olla huimat 2cm lyhyempi, mut kumminkin *vink*). Mun silmää toki miellyttää itseäni pidemmät miehet, mutta en mä jätä tutustumatta johonkin vain sen takia, että se on lyhyempi. Myönnettäköön myös, että vakavassa seurustelusuhteessa toivoisin miehen olevan mua pidempi, lyhyempien kanssa voi sitten tehdä kaikkea muuta mukavaa. Mutta pituus ei ole muutettavissa yhtä helposti kuin hiusten pituus, joten näitä ei voi mun mielestä verrata.
[q]futuregirl, 25.10.2005 14:03:
Pahinta ei ole se, että kuulun tänne, vaan se kun en tiedä kuulunko vai enkö. Olisko parempi kuulua vai mikä ratkasu ois paras...
[/q]
I know how You feel... Tuntuu tosi pahalta kun suhde menee poikki, varsinkin kun molemmilla on vielä paljon tunteita pelissä. Mutta mitä sitä toista ja itseään kiusaamaan jos homma ei yksinkertasesti toimi. Parempi erota ajoissa ja pysyä frendeinä, kun se ettei pystyisi toiselle
jatkossa edes moi sanoa.. :)
.m
Siirtelen tän nyt tuolla autuaammasta luukusta tänne sinkkujen kiusaksi, koska IMO koko keskustelu natsaa tänne huomattavasti kivemmin:
[q]Josefina, 23.11.2005 14:29:
Kyllä kuukausi voi olla suhde. Kuukaudessa voi tapahtua vaikka mitä. Toi nyt tulee tommosen vanhan ukkomiehen suusta taas.
[/q]
Nooh, ei asia nyt ihan noinkaan ole, mutta vanha tietysti oon suurimman osan tämän foorumin käyttäjäkunnan ja itsenikin silmissä.
"Suhteen" tai "seurustelun" määritelmä on tietysti hyvin hyvin subjektiivinen, mutta mä en vaan pysty näkemään niin lyhyttä ajanjaksoa kuin kuukausi minään muuna kuin korkeintaan tapailuna. Toisaalta mä harvemmin syöksynkään asioihin ihan tosta noin vaan täysillä messiin - se ei vaan ole mun juttuni ja niiltä harvoilta kerroilta kun olen niin tehnyt on aika karvaita muistoja, jotka eivät todellakaan innosta tekemään niin uudestaan.
Mun näkemykseni tollaset lyhyet "suhteet" jäävät usein juuri niin lyhyiksi kuin jäävät juuri sen takia, että toinen osapuoli pelottelee toisen pois olemalla liian aggressiivinen homman eteenpäin ajamisen suhteen. Tietysti tämä voi joillain ihmiskemioilla olla jopa toivottava tapa toimia, mutta ainakaan tätä vanhaa äijää ei kannata kärkeen kuumotella hillittömästi tai juoksen ympäri seiniä ja ovesta pihalle vaikka vastapuoli olisi kuinka mukava.
Sovitaan siis, että sun ja sen toisen tytsyn maailmassa kuukausi voi olla suhde, mutta mun maailmassani se ei sitä olisi, eikä todennäköisesti tule koskaan olemaankaan. Mulle se että tapailisin jotain kuukauden verran olisi lähinnä asioiden alustavaa tunnustelua.
[q]rose, 18.11.2005 19:12:
Ikisinkku oli lähinnä vitsi kun en itse oikein tajua sitä määritelmää ja mielestäni suhde voi olla vaikka päivän pituinen koska suhteen tekee sen osapuolten asenne. Itse en ole koskaan aloittanut mitään tapailua tms. ilman toivetta "oikeasta" tutustumisesta tyyppiin joten lasken kuukaudenkin jutut suhteiksi. En laskisi kuukauden laskelmoitua seksisuhdetta oikeaksi suhteeksi, mutta kun sellaisia ei ole ollut niin ei tarvitse miettiä moisia. Mä vaan kerään tällasia lyhyitä juttuja jostain syystä.
[/q]
En nyt haluisi olla julma, mutta ootko koskaan kelannut josko toi tapasi ymmärtää lyhyet jutut suhteina (jolloin todennäköisesti informoit myöskin vastapuolta tästä näkemyksestäsi) olisi joissain tapauksissa nimenomaa syy siihen miksi ne jutut jäävät niin lyhyiksi?
Kyllä mäkin olen ihan ihka oikeasti halunnut tutustua hyvään enemmistöön niistä ihmisistä, joita olen hetkeäkään tapaillut elämäni aikana. Pallon sovittaminen jalkaan vaan ei mun mielestäni ole se tapa, jolla suhdetta on hyvä lähteä rakentamaan. Jos alat esittelemään jotain uutta tyyppiä "poikaystävänäsi" tai muulla vastaavalla termillä (joka musta "suhteen" käsitteeseen läheisesti liittyy) parin viikon tapailun jälkeen, niin musta on kummallista kummastella jos siitä ei kohta näy kuin perävalot horisontissa.
-
Then again - kukapa mä nyt olen ketään tässä asiassa neuvomaan. Kukin tyylillään.
[q]tom_gore
Ei tässä mitään kärtetty olla. Sanoinko kummallekaan teistä että kasvattakaa pitkät hiukset? Älkää nyt vetäkö hernettä nenään siitä että jonkun mielestä teidän täysin oikeutettu hiustyylivalintanne ei miellytä kaikkia.
[/q]
sä oot kyllä oikeasti nyt se joka tässä höyryää jos mun kirjoituksista ei selviä mun asenne (uskomatonta mikä möly tukan pituudesta) tähän keskusteluun, niin tuolla ylempänä oli tosiaan merkkinä vielä hymiöitä ja yksi *piis*kin sulle että rauhoittuisit. Sitäpaitsi mun tukka ON yli harteille ja kasvaa vaan
[code]edit: ilmaisin TAAS itseäni uskomattoman epäselvästi[/code]
[q]tom_gore, 26.10.2005 13:57:
Jopas nyt kovasti tuntuu kiehuttavan se että joku haluaa seurustelukumppanikseen ihmisen joka miellyttää silmääKIN. OMG kuinka pinnallista!
[/q]
En mä (ainakaan) tahallani yrittänyt todistaa että sun mielipide on täysin väärä, mutta mun mielestä kuulosti omituiselta se, että joku arvostaa noin korkealle helposti muokattavissa olevaa ulkonäköseikkaa Tottakai jokainen tahtoo kumppanin, joka miellyttää silmää. Noin tiukka pitkän tukan (tai oikeastaan minkä tahansa ulkoisen avun) kärttäminen kuitenkin saisi ainakin mut itseni melko nopeasti perääntymään orastavasta suhteesta.
Tänään on päivä uus Ulkoilma vaan ei tunnu vastaavan sisäistä lämpötilaani
edit: oiskohan tää pitänyt laittaa sittenkin osastolle päivän :)
edit2: kirjoituserheet
Ilmoittautuu sinkuksi! o/