SINKKULUUKKU
[q]Jone, 2.3.2009 10:16:
---
Funktion, 1.3.2009 17:00:
Naisen logiikka... nyt oikeesti jumalauta..
Mun ymmärrykseni kauniimpaa sukupuolta kohtaan on ihan oikeasti nyt todella loppu.. :D
"Sää olet juuri sitä kaikkea mitä mää mieheltä tahdon, justiinsa ja täysin, mutta sen on pakko olla liian hyvää ollakseen totta joten en voi yrittää sun kanssasi"
This logic you speak of.. I sense none? :D
---
Mä taas en oikein tajua et mikä tossa on niin vaikeaa ymmärtää? Sussa on siis periaatteellisella tasolla kaikki ne ominaisuudet, joita noin sanonut henkilö kumppanilta toivoo, mutta käytännössä se jää sit siihen - et herätä oikeanlaisia tuntemuksia hänessä. Täytyykö jollekin oikeasti vääntää ratakiskosta se että tunteet ja ominaisuudet eivät mitenkään kulje käsi kädessä?
[/q]
Jos se vain oliskin näin niin mää ymmärtäisin varsin hyvin.
Mutta koska hänellä on tunteita, ainakin omien sanojensa mukaan. Puhuttiin tästä illalla vielä, ja hän nyt sai sanottua että se on se pelko sen jonkun menettämisestä mikä häntä jarruttelee, mutta on valmis sen riskin ottamaan. Ehkä ilmaisin tuon asian hiukan väärin, mutta en mä Jone ihan niin ulkona ole että en ymmärtäisi kuvailemaasi skenaariota esim. "hyvä tyyppi sää oot, mutta vaan kaverina" malliin.. ;) Muutenkin ihan kiitettävän hostile postaus!
Sinkuille omat Loserpointit!
oisin niin siellä!
[q]perhosnei, 11.12.2005 21:41:
vihaan sinkkusinkkukulttuuria. mieluummin yksin kuin kaksin kaikkien kanssa.
[/q]
joo, jokseenkin samaa mieltä olen *eikä*
tänne taas
[q]kAiStA:
Pahinta vielä se että entinen sattuu olemaan samassa kaveriporukassa ja pyörimme usein samassa porukassa. Ei o helppoo.
[/q]
Onpa. Ainaski mulla ja mun exällä. En näe mitään syytä kaivella vanhoja riitoja, kun voi olla ihan kavereita.
Tää nyt riippuu ihan ihmisestä kyllä.
Oi voi.. ku ei taas tiä.
Ollakko vai eikö olla..
[q]sapeli, 3.12.2005 15:59:
Vois mennä vähäks aikaa kattelemaan tonne toiselle puolen
[/q]
Pusi pusi hali hali vähäks söpöö *vink**plur*
-------
Mut joo, alkaa pikku hiljaa ottaa päähän tää sinkkuilu
[q]sapeli, 3.12.2005 15:59:
Vois mennä vähäks aikaa kattelemaan tonne toiselle puolen
[/q]
ja pysykin poissa
Kyllä täällä näin pidemmän päälle aika tylsää on..
[q]Funktion, 1.3.2009 17:00:
Naisen logiikka... nyt oikeesti jumalauta..
Mun ymmärrykseni kauniimpaa sukupuolta kohtaan on ihan oikeasti nyt todella loppu.. :D
"Sää olet juuri sitä kaikkea mitä mää mieheltä tahdon, justiinsa ja täysin, mutta sen on pakko olla liian hyvää ollakseen totta joten en voi yrittää sun kanssasi"
This logic you speak of.. I sense none? :D
[/q]
Mä taas en oikein tajua et mikä tossa on niin vaikeaa ymmärtää? Sussa on siis periaatteellisella tasolla kaikki ne ominaisuudet, joita noin sanonut henkilö kumppanilta toivoo, mutta käytännössä se jää sit siihen - et herätä oikeanlaisia tuntemuksia hänessä. Täytyykö jollekin oikeasti vääntää ratakiskosta se että tunteet ja ominaisuudet eivät mitenkään kulje käsi kädessä?
oon jo jonkin aikaa yrittanyt koukuttaa yhtä tyyppiä. Tai siis itseasiassa tiedän et se pitää/piti musta...varmaan enemmänkin kun minä siitä. Oon yrittänyt käyttäytyä mahdollisimman viileesti sen seurassa, kun on tuntunut kaikista toimivimmalta systeemiltä...
Kunnes sitten toissa iltana (lievästi alkoholin vaikutuksen alaisena) menin ja haukuin sen "paskapääks"...
Hitto et taas onnistuin*grr*
*lyo itseään nyrkillä silmään*
En sano et ei ollut oikeutettua sanoo, mut olisin ainakin oman itsekunnioitukseni nimissä voinut jättää sanomatta.
No jos ei muuta, niin nyt se ainakin tietää, et mulla on jotain fiiliksiä sitä kohtaan*toktok*
[q]OverDose, 25.3.2008 23:40:
Noh, ja sitten kun toinen avautuu ja herkistelee niin sitten isketään maan rakoon.
Jaanille *släp* & Antille
[/q]
Katoitko ees tota pätkää, vai feilasitko ihan muuten vaan ymmärtämään et tää on mun kieroutunu tapani näyttää että välitän?
Lainataas vielä tämmönen pätkä sinkkuluukun kunniaks:
"I´m so tired of being here, suppressed by all my childish fears..."
Tai no, saat koko annoksen ettei vaa vahingossa jätä kylmäks:
[q]pirpeli, 6.10.2006 10:34:
---
Cloud, 6.10.2006 10:31:
Niin mikäs on sen parempaa kuin pervot fiksuudet :)
---
Tähän mäkin voin yhtyä!
[/q]
Haha!! Kyllä!
Haha, hyvin sanottu, Sapeli
Mut kyllä se siitä paremmaks muuttuu.. Ajan myötä ne muistot muuttuu sellasiksi mitä iltasin nukkumaan mennessä vatvoo, mutta siitä menee aina paremmaksi. Kun ajan kanssa saat vatvottua tarpeeks, ja huomaat että elämä jatkuu joka tapauksessa, alkaa ne ikävät muistot olla vaan just sitä. Ikäviä muistoja. Ei niitä enään sitten jaksa sen kummemmin ottaa.
Kuten sanoit, varmasti muistat vielä parin vuosikymmenen päästäkin, mutta ei se hetken päästä satu niinkun se sattuu nyt.
And now for some serious business:
Onko tällaisessa tilanteessa mielekästä pitäytyä totuudessa?
Onko mielekästä kaivaa parhaansa mukaan syitä ja selityksiä erolle?
Onko mielekästä tivata entiseltä kumppanilta miksi näin?
Onko mielekästä toistaa samoja kivuliaita ajatuksia vuodesta toiseen?
Onko mielekästä katkeroitua ja menettää uskonsa ihmisten hyvyyteen?
Onko mielekästä vahvistaa kuvaa itsestä jätettynä ja epäkelpona?
.. vai voisiko olla kaikkien kannalta fiksumpaa luoda tarkoituksellisesti oma todellisuus, joka on ruusuisampi, rakastavampi ja onnellisempi?
[q]Dana, 31.8.2006 10:44:
---
KooKie, 31.8.2006 10:41:
...joskus hävettää edustaa tätä sukupuolta.
---
hih.. jooh.. olisi mulla kyllä vastaiskukin valmiina (siis miesten koulutusta), mutta jos säästelen sitä vielä hetken *nauru**pahis*
[/q]
Eikun kehiin vaan!
[q]Dana, 31.8.2006 10:30:
-klips-
[/q]
Toi oli hyvä!
[q]Manolo, 17.11.2005 22:07:
---
onni3mk, 17.11.2005 16:46:
Mä en kauheesti oo edes tapaillu "sillä mielellä" miehiä, koska en oo ainakaan tähän mennessä päässyt edes siihen asti. Ongelma mulla onkin siis se, että vaikka tälläkin hetkellä tiedän monia kiinnostavia tyyppejä, joita haluaisi "sillä mielellä" oppia tuntemaan paremmin, niin en tiedä, miten siihen tapailuun asti pääsee. Siis että toinenkin tietäisi millä mielellä lähdetään leffaan tai kahville...[q][/q]
Tähän itsekin tulee kompastuttua. Kun ei ole varsinaisesti haku päällä, niin sitä ei tule tehtyä oikeen minkäänsortin aloitetta asian suhteen. Kaipa sitä sitten on pakostakin vaikeastilähestyttävä*nauru*
[q]onni3mk, 17.11.2005 16:46:
Ja tosta "oikean" tapaamisesta: Miten sä voit tietää onko joku oikea, ellet eka "testaa" sitä sen parin viikon tai kuukauden ajan? Tuskin kukaan heti ensimmäisestä tapaamisesta tietää, että tää on se, jonka kanssa perustan perheen. Mä en ainakaan usko "rakkautta ensisilmäyksellä" juttuun.
[/q]
[q]Nauskiss: punastuminen ärsyttää ihan vitusti, eikä ole harvinaista, silloin kun olen jostakusta erityisen kiinnostunut jne... [/q]
Sama täällä. Se on ihan yyberraivostuttavaa tuo punastelu. Mulla kiihtyy kasvojen pintaverenkierto joskus ihan mitättömissä tilanteissa, ja sitku tuntee sen pienen punan vivahteen, ni sit nolostuu sitä ja punastuu lisää.. kunnon noidankehä
Mä kyl punastun aika ajoin ihan "muuten vaan" vaik ei ois ketään 'kiinnostuksen kohdetta' näkyvillä eikä mitään konkreettista syytä. Mulla kyl menee kausittain toi punastelu; joskus oon koko ajan "kahvikupin takana piilossa" ja joskus ei oo mitään onkelmii.