SINKKULUUKKU
Mä en ole kyllä kenenkään klubsulaisen kanssa päässy treffeille pelkän klubsukirjoittelun perusteella (tai muutenkaan :D ) mutta oon tutustunu käytännössä kaikkiin skenessä oleviin kavereihin aluksi klubbarin kautta johtuen lähinnä siitä että on kotosi sen vertta skutsista Olen siis mm. pelkästään klubsututtavuuden perusteella saanut yhden hepun hakemaan mut steissiltä (tais olla vieläpä Korson :D ) sen kämpille viettää vloppua *joo**nauru*
[q]Jostain luin tutkimuksen jossa todettiin että eniten vientiä on heillä jotka eivät ole liian hyvännäköisiä, mutta eivät myöskään rumia vaan siltä väliltä. Pitänee paikkansa.
[/q]
Tai sitten ihmiset ei vaan uskalla mennä juttelemaan hmmm.. erittäin (määrittely toki hankalaa) hyvännäköisten kanssa niin helposti torjutuksitulemisen pelossa.
Aah. Päivän ilmiselvyys julistettu.
[q]KooKie
Guilty of charged!
[/q]
Anteeksi ot, mutta minkä takia Alien ei enää tänne kirjoittele? Terveisiä vaan.. :DD
(Se piiritys oli kyllä niin helvetin läpinäkyvää, että meinasin asiasta aikoinaan mainita. ;)
On kyl taas niin hirvittävä halivaje
[q]WiljamiDzay, 2.4.2009 18:33:
---
lunake, 2.4.2009 09:08:
Meikäläisen ihastumistahti on miekkonen / kuukausi ja tälle vuodelle on jo siis siunaantunut 3 eriasteista ihastumista. Viimisin tapaus on kyllä tapaus ja voip olla että kohta pitää siirtyä herraan nro 4.
---
Herra X tässä hei, vinkvink
[/q]
2,5 vuoden jälkeen palaan tänne.. oli vaihde- ja tunnerikkaat vuodet. Kiitokset näistä... *sydän*
[q]Mikco, 20.1.2006 10:13:
---
Gleba, 17.1.2006 11:22:
no ohan tää nyt ihan perseestä.
---
Miten niin
Mun mielestä tämä on mukavaa
[/q]
Todellakin! Ei oo kenellekään tilivelvollien! Voi vapaasti lähteä kavereiden kanssa radalle, jutella kivojen tyttöjen kanssa, lähteä jatkoille, ja nukkua vaikka lehtiroskiksessa jos tekee mieli!*jiihaa* Lisäksi työ ja opiskelu rajoittaisi aika tehokkaasti parisuhdetta jos sellaisessa olisin. Normipäivänä pakollista ohjelmaa on n. 05-16 tai 17, joten vapaata aikaa on päivässä 4-5 tuntia (aikainen herätys -> aikaisin nukumaan), josta puolet yleensä kuluu kirjastossa tenttikirjojen parissa...
Olenkohan ajautumassa katkeraksi urasinkuksi?*vink**nauru*
Edit: hassua... tajusin juuri että haluaisin olla ihastunut, ja saada vastakaikua ihastukseeni, mutta en kuitenkaan seurustella.*ding*
[q]Jone, 19.1.2006 07:53:
Kyllä, jokainen ansaitsee suhteen jossa välittäminen ylittää tietyn tason molemminpuolisesti. Mikäli tunne on ainoastaan toispuolinen, niin totta kai kummatkin siinä tapauksessa ansaitsevat parempaa eli ansaitsevat olla sellaisen ihmisen kanssa, josta oikeasti välittävät muutenkin kuin ystävyyden tasolla ja joka vastaa näihin tunteisiin. Vastaavasti en ymmärrä tarvitseeko sen "vian" nyt olla kummassakaan, koska tunnepuolen asiat eivät seuraa minkäänasteista logiikkaa ja harvemmin edes toistavat mitään tiettyä kaavaa. Jostain ihmisissä sitä nyt vaan pitää "sillä tavalla" ja toisista ei - asiaan ei juurikaan voi vaikuttaa suuntaan tai toiseen oli kyseessä sitten tilanne, jossa kaiken pitäisi teoreettisesti natsata mutta tietty tunne puuttuu tai vastaavasti tilanne, jossa toisesta osapuolesta järkevästi ajatellen puuttuu tasan kaikki syyt olla siitä innoissaan.
[/q]
Valitettavan totta koko stoori, näinhän se menee (tai on näyttänyt menevän)
Itsellä kävi vielä niin että vaikka yritettiin yhteisestä sopimuksesta olla vain ystäviä niin se oli loppujen lopuksi aina yhtä tuskaisaa ja oli kokoajan fiilis että tää ei ystävyytenä vaan toimi vaan haluan enemmän, luonnollisestikin toiselle osapuolelle sopi olla vain kavereita, ja hänestä taas tuntui varmaankin jotenkin hyväksikäytetyltä kun en osannut ollakaan pelkkänä kaverina, niinkuin oli aluksi ollut tarkoitus.
Miksi nää menee aina vaan näin vaikeesti???
pitkästä aikaa viihdyn oikein hyvin täällä
saa estottamasti flirtata niin täysillä kaikille ilman että tuntee huonoa omaa tuntoa. Enkä ihme kyllä nyt viikkoon oo tuntenu hirveetä halipulaa/läheisyyden kaipuuta.
elän vaan niin täysillä sinkkuelämää että urhg *sydän*
ennenku just toi läheisyys ym o tuottanu hankaluuksii ku halunnu jonku sylkkyyn hellittäväks halittavaks ja pusittavaks.
[q]inneah, 17.1.2006 16:51:
---
tomii, 17.1.2006 14:51:
---
domi, 17.1.2006 10:53:
---
---
Niin totta... "sä ansaitset parempaa"-quote on tuttu :D
---
Heh... onkohan ketään kuka ei olisi tota kuullut (tai tulisi kuulemaan) jossakin vaiheessa elämäänsä? Klassikko sanoisin
---
Tai sit tää " ei vika oo sussa, vaan mussa"
Yleensä se on just siinä toisessa
[/q]
Tota, mikä siinä on että näistä lausahduksista on pakko lähteä etsimään sitä ikävintä mahdollista tapaa tulkita ne? Kyllä se on mun mielestäni kuitenkin suhteellisen itsestäänselvää, että ne jopa oikeasti pitävät paikkansa monessa mielessä siinä vaiheessa kun sellaiset saa kuulla.
Kyllä, jokainen ansaitsee suhteen jossa välittäminen ylittää tietyn tason molemminpuolisesti. Mikäli tunne on ainoastaan toispuolinen, niin totta kai kummatkin siinä tapauksessa ansaitsevat parempaa eli ansaitsevat olla sellaisen ihmisen kanssa, josta oikeasti välittävät muutenkin kuin ystävyyden tasolla ja joka vastaa näihin tunteisiin. Vastaavasti en ymmärrä tarvitseeko sen "vian" nyt olla kummassakaan, koska tunnepuolen asiat eivät seuraa minkäänasteista logiikkaa ja harvemmin edes toistavat mitään tiettyä kaavaa. Jostain ihmisissä sitä nyt vaan pitää "sillä tavalla" ja toisista ei - asiaan ei juurikaan voi vaikuttaa suuntaan tai toiseen oli kyseessä sitten tilanne, jossa kaiken pitäisi teoreettisesti natsata mutta tietty tunne puuttuu tai vastaavasti tilanne, jossa toisesta osapuolesta järkevästi ajatellen puuttuu tasan kaikki syyt olla siitä innoissaan.
Kyllä musta on jotenkin vallan ymmärrettävää, että sillä asian osapuolella joka ei toisen tunteisiin pysty yhtä väkevästi vastaamaan on tarve selittää asiaa jollain tavalla ja useimmiten siinä vaiheessa voi ne sanat olla pikkasen vähissä. Kettuako sitä nyt sitten vielä vähättelemään toisen puheita jälkikäteen, koska ym. kaksi lausahdusta kertovat normaalin ihmisen käytössä ihan tarpeeksi paskasta olosta muutenkin - playerit sitten erikseen.
[pieni]Oon kyl varsin liian hyvällä tuulella kirjoittamaan mitään tällaista.[/pieni]
[q]Fresia, 18.1.2006 19:31:
No voi ja *poks*. Mä taidan sittenkin olla täällä aika lujasti. Platoniset tunteet ja toisen sitoutumiskammot, ei tästä mitään taida noiden kanssa tulla. Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...dammit tota yhtä ihmistä, mistä se on tähän maahan hypännyt. Mutta eipä mustakaan taida olla uuteen juttuun vielä, kun mun tunteet ei ole täysin kaverillisia sitä yhtä kohtaan...*igor*
[/q]
hei mä oon tääl helsingissä!
jaaha, taas sitä ollaan sinkkuja :(
[q]
Niiiin... Siinä on se JOS. Mut kyllä näin reilun vuoden jälkeen sitä tekemistä alkaa keksiä.
Välillä on sellanen olo, kun näkee nuoriapareja vauvojen kanssa. Sattuu niin helvetisti, kun aattelee, että saakohan ite koskaan kokea sitä. Vaikka järjellä ajateltuna mullakin on vielä monta monituista vuotta tehokasta peliaikaa jäljellä. Mutta silti...
[/q]
*tic* *tac*
Sinkkuilu on oikeesti ihan hanurista. HALUAN MIEHEN!!! *nyyh**hmph**grr*
Tuliks selväks?
[q]Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"
Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist
[/q]
Nii mut entäs jos ei keksi? *uuh**täh*
[q]Mimir, 15.1.2006 17:32:
Minä olen nyt sitten siirtynyt pois tuulikaapista, uusi sijaintini on tuolla toisen luukun puolella
[/q]
onnittelut ja menestystä suhteeseen ja jos jotain ongelmia tulee niin muista aina et nimi ja numero!
t.
Hauskaahan ja nautinnollista tää on, eitarvi ollenkaa selitellä omia menemisiää tai hakea jonku hyväksymystä.
Harvoin on niitä hetkiä että oikeesti tahtois muutosta. Ehkä oon vaan sit joku lonely strider (ts. chuck norris.)
[q]siveys, 3.4.2009 15:47:
Onkohan kukaan koskaan mennyt esim. treffeille pelkästään klubbarissa juttelemisen perusteella? :)
[/q]
_o/
Taino en tiiä ovatko ne treffit olleet ikinä mutta on tullu iha juttelemisen perusteella lähdettyä tutustumaan ihmisiin bileiden ulkopuolella kahville yms.
Edit: Siten että ei oo siis tuntenut eikä esitellyt itseään aiemmin ko. henkilölle bileissä, saattanu joskus nähdä ihmisen mutta osaamatta yhdistää persoonaa ja nickiä.
[q]Funktion, 2.3.2009 11:12:
Muutenkin ihan kiitettävän hostile postaus!
[/q]
Meidän koulussa oli yläasteella opettaja, joka puhui robottimaisella, monotonisella ja yksinuottisella äänellä. Päätin etten koskaan halua olla sellainen.
(Joo, ymmärrän että vastauksen sävy oli kirjoitettuna "hostile", mutta ei se viesti kyllä sinänsä ollut eikä mulla ole känkkäränkkäpäivä)
Edit: Ihan vielä tosta vallitsevasta tilanteestakin. Ihmisillä saattaa olla ties mitä vaikuttimia päätöksilleen ja kieltämättä tavat toimia saattavat vaikuttaa niiden johdolta todella kummallisilta. Kantsii kuitenkin muistaa, että kyllä sieltä niiden takaa yleensä aina joku syy löytyy. Esim. mä en todellakaan voisi kuvitella tällä hetkellä alkavani seukkaamaan yhtään kenenkään kanssa edes sellaisessa tilanteessa, että tuntisin jotain kohtaan hyvinkin lämpimiä tunteita. Se voi kuullostaa niin sanottuna vähän hassulta, mutta siihen on hyvä syy.