SINKKULUUKKU
[q]Siren, 11.1.2006 19:29:
Ja hommaahan pahentaa vielä se, että radiosta tulee vaa kaikkia söpistelykappaleita
[/q]
Älä helvetissä erehdy kuuntelemaan ainakaan mitään Radio Suomi-Popia <- yhtenä kesänä oli vähän sydänhuolia ja kesäduunipaikalla toi asema kokoajan päällä. Sieltä sit tuli se 8h sitä masentavaa Suomi-matskua, jossa aina kerrotaan siitä, kun sydän on murskana.
[q]Siren, 11.1.2006 20:11:
Itse asiassa mä en tiiä kumpi on pahempi: kiksubiisit, joissa lauletaa rakkaudesta vai täysin hiljainen talo ja sinä yksin siellä..
[/q]
no sit toi eka vaihtoehto kuulostaa paremmalta
edit: typo
[q]Alley Cat, 9.1.2006 20:26:
En oikein jaksa uskoa, että kyse ois pelkästään siitä, ettei mies viitsis sanoa ettei kiinnosta. Kai se nyt ois helpompaa, kuin väkisin pitää yhteyttä sellaiseen ihmiseen, josta ei oikeastaan edes välitä.
[/q]
Toi voi olla monitahoisempi juttu ku miltä se päälle päin näyttää - toinen ei ehkä halua satuttaa (ts. ajattelee että semmonen hidas, loiva välien viilentäminen sattuu vähemmän - mitä se tekeekin, mutta se toisen toivon elättely sattuu sit enemmän, mitä tämä taas ei omasta näkökulmastaa ehkä tajua), tai ei ehkä itsekään tiedä varmasti mitä haluaa eikä siten myöskään halua sulkea mahdollisuuksia kokonaan pois...
Ihmiset on outoja, sekä miehet että naiset, ja sille ei kukaan muuta voi kuin pitää huolen että itse kertoo rehellisesti toiselle kaiken minkä pystyy siitä missä mennään Sekin auttaa jos pystyy sanomaan toiselle että "kai mulla jotain tunteita sua kohtaan on, mut en oo ihan varma mitä, enkä oo ihan varma oonko valmis tekemään niiden suhteen mitään - mut ois kiva jos pysyttäis yhteyksissä"
[q]MesMeRise, 9.1.2006 09:29:
Mulla on ollu ihan sama tilanne. Nyt kolme kertaa peräkkkäin. Niin paljon turhautti viimesimmällä kerralla et meinas pää räjähtää. Valitettavaa kun se onkin; yleensä tollases tilantees (mun kuvan mukaan) mies ei vaan viitti sanoa suoraan et ei kiinnosta.. Mutta kyseiset henkilöt on asunu samal paikkakunnalla. Tää o joku kirous
[/q]
Mä jo luulin olevani ainoa... Mikähän meidät ajaa tuollaisiin tilanteisiin? En oikein jaksa uskoa, että kyse ois pelkästään siitä, ettei mies viitsis sanoa ettei kiinnosta. Kai se nyt ois helpompaa, kuin väkisin pitää yhteyttä sellaiseen ihmiseen, josta ei oikeastaan edes välitä. Vai onko miehet oikeasti niin kummallisia olentoja? Ainahan sitä naisia haukutaan vaikeaselkoisiksi.
[q]
Tai ehkä ne kundit haluaa vaan seksiä ja ne aina kusettaa muijia ja muijat menee aina lankaan ..
[/q]
Kuka tässä seksistä on mitään puhunu?
Lisään vielä, että mies asuu kaukana, mutta haluaa pitää yhteyttä ja tutustua paremmin. Oma elämä on kuulemma sen verran sekaisin, että ei pysty nyt seurustelemaan. Mutta ehkä sitten joskus myöhemmin... Eikä ole eka kerta, kun olen tällaisessa tilanteessa. Edellistä miestä väsyin odottamaan. Nyt en jaksa tosissani edes toivoa, että tästä mitään koskaan tulis.
[q]Alley Cat, 6.1.2006 22:10:
Kivojen joulupäivän ja uudenvuoden pippaloiden jälkeen luulin, että voisin laittaa edes toisen jalan jo tuonne toisen luukun puolelle, mutta ei. Miksi mä tapaan vain miehiä, jotka eivät kykene juuri sillä hetkellä seurustelemaan?!? *toktok* Tai ehkä kukaan ei vaan halua seurustella mun kanssa.
[/q]
Tai ehkä ne kundit haluaa vaan seksiä ja ne aina kusettaa muijia ja muijat menee aina lankaan ..
[q]sapeli, 4.1.2006 21:55:
Ja nyt huomasin viimeinkin, että yö on niin suuri,
pimeyttä aina jatkuvaa, näen juuri ja juuri,
ja onneni on jossain siellä...
[/q]
Pohdiskelin tätä vähän eteenpäin enkä enää oikeastaan ihan samaa mieltä olekaan noiden sanojen kanssa... Siltä se ehkä aluksi näyttää mutta en loppujen lopuks usko että tilanne on läheskään noin synkkä.
Suhde, tai suhteen etsiminen, voi olla kuin kantaisi lyhtyä pimeässä yössä - se valo on niin kaunis että sitä ei voi olla tuijottamatta, ja sen valossa kaikki on lämpöisen väristä ja mukavaa... Mutta se valo ei kovin kauas välttämättä kanna. Kun se valo sitten loppuukin - oli kyse sitten suhteen loppumisesta, tunteiden hiipumisesta tai toivon menettämisestä, tai vaikka yksinäisyydestä - onkin yllättäen kovin, kovin pimeää ja sen valon haluaisi heti takaisin.
Mutta, kun odottaa hetken, huomaa että siellä ulkona onkin tähdet taivaalla, ja kun silmät tottuvat hämärään, näkeekin paljon kauemmas kuin pelkän lyhdyn valossa. Huomaa kuinka tähdet siintävät kaukana yön sinisyydessä, kuinka lumi kimaltelee ja heijastelee niiden valoa, ja kuinka horisontti voi herättää rajattomien mahdollisuuksien innostuksen.
Toki siinä voi hieman kompastella matkan varrella, kun ei ole sitä kirkasta valoa nenän edessä, mutta jos se lyhty olisi siinä, sitä voisi koko ajan huolehtia milloin siitä loppuu öljy...
Ja nyt huomasin viimeinkin, että maailma on niin suuri,
ja onneni on jossain täällä *sydän*
Jatkoa blogissa
http://klubitus.org/blog.php?blog=6730
ähyyy
[q]utopia, 4.1.2006 22:12:
-Siitähän se kertoo etten ole valmis seurustelemaan, mutta pitäiskö mun lakata sitten deittailemasta?
[/q]
no ei... deittailu, kahvittelu sun muu sosialisoiminen ja uusiin ihmisiin tutustuminen on just parasta. kyl siin sit huomaa ku klikkaa ja haluaakin olla sen toisen kanssa lähemminkin. jos se toinen ei tajuu niin voi voi. joskus on kyl tosi vaikeeta sanoo sille toiselle että sorry mua ei kiinnosta seurustella sun kanssa. mutta ei se ole syy lopettaa deittailua - miten muuten sitä löytää sitten kivan ihmisen viereensä?
mä ainakin haluun vähän aikaa tutustua rauhassa uuteen ihmiseen ennenkuin alkaa vakavasti sanomaan asiaa seurusteluksi.
[q]Mimir, 4.1.2006 17:59:
---
tomii,
---
Tähän tulee törmättyä paljonkin. Mulla on hyvä ystävä joka pyytää useinkin mua lähtemään johonkin hänen ja hänen poikaystävänsä kanssa, mutta eipä sitä paljoa viitti. Kiva tietenkin, että pyytävät, mutta sitte ku johonkin mennään ja nää kaks on koko ajan toisissaan kiinni ni tuleehan siinä väkisinkin aika ulkopuolinen olo.
[/q]
Joo mulla kanssa eräs hyvä ystäväni tyttöystävänsä kanssa on välillä niin toistensa kimpussa, kun heidän kanssa on liikkeellä, että oksat pois. Pahimpana esimerkkinä, kun selitin kerran jotakin juttua, niin nämä rupeavat sitten suutelemaan pitkään ja hartaasti kesken mun juttua. <- sanoiko joku "ulkopuolinen olo"?
Mutta sitten taas eräs toinen ystäväni eivät tyttöystävänsä kanssa ole lainkaan tällaisia. Tottakai hekin pusuttelevat jne. ja saavatkin näin tehdä, mutta osaavat kuitenkin hillitä itsensä, ettei mene ihan totaaliseksi kuherteluksi, jos olen heidän kanssaan jossakin. Ja ettei mun tarvitse tuntea oloani kiusaantuneeksi.
[q]Daverian:
[size=20]Tilitystä[/size]
[/q]
The Sorrows of Young Daverian.
Ajattele siltä kantilta, että ensi vuonna tähän aikaan olet jo mies ja voit faijasi rassilla hurautella vaikka joka ilta Salo-Turku-Salo ek:ta moikkaamassa tulevien lastesi äitiä.
[q]niomic, 3.4.2009 16:00:
Sori, mut ämmä taitaa olla varattuna ja ehkä jopa yhden lupparilaisen kanssa :F Ihan kivaa seuraa kyllä, ei ehkä niin yksitoikkoisen kärkäs kuin täällä aikanaan, mutta sama hyvä piikikkyys löytyy :D
[/q]
... Mut oonhan mäkin kuitenkin naimisissa.. So where is the problem? :D
pois täältä...
Onpas kyllä ollut pirun hauska sinkkuvuosi, helposti paras koskaan ^_^
Kiitokset kaikille asianomaisille! ;)
[q]Dana, 25.12.2005 19:26:
kesällä ei voi seurustella
[/q]
Miksei? *täh*
Haluaa puis>>> Yksi superhottis tyttö tuli duunikaveriksi viime viikolla mutta,
eipä korvien välissä ole paljoa mikä kiinnostaa vaikka ulkokuori onkin
varsin
Eipä täällä mikää hätä ole *vink*.
[q]mariq, 20.12.2005 15:30:
Voima*hali* kaikille sitä tarvitseville!! (siis myös mulle? *ding*)
Pimeinä talvi-iltoina ei oo kiva jäädä ilman haleja, jos voi saada ees virtuaalisen..
[/q]
*antihali**antihali*
[q]sapeli, 18.12.2005 15:10:
---
rose, 17.12.2005 18:44:
mä nyt sit varmaan lähdin täältä tai mä meen seisoo tohon kynnykselle kun noi seukkailijat on niin pelottavia
---
Tuu tähän välieteiseen missä mäkin hengaan, tässä on lämmintä mut voi katella kuiteskii jo ulos
[/q]
Ei kukaan haluis tulla mun kaa tänne takanurkkaan?
nyt ottaa päähän tää sinkkuilu