SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]2la, 13.5.2009 10:22:
Kumpi on useammin se joka jättää, mies vai nainen?
[/q]

Kyllä ainakin se on omalla kohdalla melkein aina ollut se naispuoli, joka on ensin sanonu et pitäs "jutella" ja seuraavaan hengenvetoon lausahtaa "Ei tää enää toimi."

ehkä täältäki joutuu pikkuhiljaa poistuu, katotaan nyt

[q]Fresia, 19.2.2006 17:57:
---
Jazmine, 18.2.2006 12:11:
---

Mun pitäis kans päästä tohon ratkaisuun, jälleen...
Ei vaan tunnu olevan helppoa tälläkään kertaa
Suurta helpotusta se ajan kanssa toisi.

Miks irrottaminen sattuuu niin helvetisti?

---

Mä koetan hokea itselleni, että parin kuukauden sisään tää jo helpottaa Pakko oli laittaa välit täysin poikki, koska en mä pysty olemaan vain kaveria (mitä tämä jätkä tuntuu oikeasti haluavan). Kamalalta tuntuu sen vuoksi, että menetin ainoan ihmisen, jolle oikeesti pystyi puhumaan kaikesta ja jonka kanssa synkkas kaikilla tasoilla (ja hemmetti sen seksin menetys tässä ottaa päähän niin tajuttoman paljon *grr*) Haluan päästä tästä yli, pystyä vielä ihastumaan ja rakastumaan ja luottamaan. Nyt ei näytä valoisalta mutta ei se vaan voi mennä niin, että kaikki mitä on koettavaa olis nyt tässä... parempaa on pakko olla jossain!
[/q]

Mäkin olen pari vuotta uskotellut, että parempaa on... alkaa vaan usko mennä
Haurastuu.
Silti olen menossa kohta kyseisen ihmisen luo yöksi... mä hoin itelleni eilenkin että EN mene sinne tänään. Tässä sitä kuitenkin taas ollaan.... *valivali*
Pelottaa sekin, mitä asiaa sillä vois olla...

Mutta,
Sulle mä toivon kaikkea hyvää ja menestystä matkallasi

Innostunut sonni. Peukut pystyyn, nyt ois erityisen vihkeä yksilö kiikarissa. Saas nähdä...

[q]domi, 17.2.2006 22:15:
---
Jazmine, 17.2.2006 16:51:

Johannaa alkaa jo tympiin!!

"Missä olet prinssini, jonka kanssa voisi katsella auringonlaskua?
Mielummin HC-prinssi tiätty.
Ei mitään kiksuu."
Tossa mun deitti-ilmoni, viralliseti
Uskokoon ken tahtoo....

Mutta juuri täl hetkel on kyl todella kaunis auringonlasku ja mä näen onnellisesti sen suoraan ikkunastani *sydän*

---

[/q]

Ja yks vaan nauraa....

täs kuus on iskeny kyl aivan kauhee läheisyydenpula*uuh*

Toi Clearasil

[q]astaroth, 16.2.2006 19:23:
[mistä tunnistaa poikamiehen]

tämän kuvan nähdessäni rupesin oitis katselemaan kämppääni ja oli pakko repee :P
[/q]

No niin, mäkin ensin nauroin... mut sitten mä katsoin omaa kämppääni ja totesin et jos vaihtaa noi pullot voidetuubeiks, hiusainepurkeiks, luentomonisteiks... niin auts...

edit: ja joo, hups, mullei edelleenkään oo verhoja ikkunassa *naapurille vilkuttel*

(pullojen paikka on tiskikaapin alaosassa, roskiksen vieressä)

[q]ElegantY, 16.2.2006 16:27:
Helpottais varmaan kummasti jos osais asettua aloilleen eikä kyllästyis niin helposti kaikkeen.
Viimeisestä vakavasta seurustelusuhteesta pyörähti mittariin juuri kolme vuotta
[/q]
sama tilanne rakas sisko... mikään ei oikeen tunnu miltään... vaikka tapahtuis hienojakin asioita niin ei osaa niistä nauttia...

[q]astaroth, 16.2.2006 19:23:
[mistä tunnistaa poikamiehen]

tämän kuvan nähdessäni rupesin oitis katselemaan kämppääni ja oli pakko repee :P
[/q]

hahaha!!

ihan ku mun kämppä

kai sitä moni tunnistaa omas luukkus tosta kuvasta

edit: paitsi mulla noi halvat-sanat voi muuttaa kalliit-sanoiks

[q]Avernian, 15.2.2006 12:58:
---
Paitsi jos asuu solussa..
[/q]

joo-o

Sinkkuilun huonoin puoli on, ettei sitä voi lopettaa juuri silloin kun huvittaa, vaikkei se tuntuisikaan enää mukavalta.

Muuten tämä on enimmäkseen ihan mukavaa, niin kuin varmasti seurusteleminenkin. Eihän se, onko sinkku vai seurusteleeko ole koko elämä vaan vain yksi puoli siitä. Mun mielestä kaikista mukavinta on ainakin vain katsoa mitä eteen tulee.*hihu*

Kieltämättä se silti joskus kyrsii.*nauru*

Edit: osn krjotta

Pettymykset ja suru.
Onko oikean kumppanin löytäminen kaiken sen arvoista?
Liityn ikisinkkuus klubiin.

Kai pitää tuhota aivosoluja lauantaina. Ehkä unohtuu kaikki ikävät asiat.

Joo aika heikkoo oli meikänki menestys Laserpointissa *lmao**nauru*

Hei ihmiset, en mä nähny lasereissa kellään mitään Sinkkuluukku-tunnusmerkkejä! Osuiko kenenkään tiet yhteen?*nauru*

[q]KooKie, 3.4.2009 18:31:
---
Timce, 3.4.2009 18:05:
Anteeksi ot, mutta minkä takia Alien ei enää tänne kirjoittele?

---

Epäilisin, että pokka loppui kesken kaiken. Tuolta se huutelee kasvaneensa aikuiseksi, mutta tässä tapauksessa on hyvä muistaa perinpohjainen lähdekritiikki. :DD
[/q]

Mun on hyvin vaikea uskoa mihinkään aikuiseksi kasvuun. Se kun ei tapahdu ihan heti sen jälkeen, kun on postaillu 600x400 kokoisen kuvan kapteeni Picardista.

http://i194.photobucket.com/albums/z154/geezba/PicardInsult.jpg

;)

[q]Kiirikone, 3.4.2009 18:38:
ETTÄ HUOH.
[/q]

Sellasta tää on...

mä oon iki sinkku ja tuntuu sopivan mulle*kissatappelu*

neurotic, 29.1.2006 22:43:

on se... se on hyvä asia..
en jaksa naisia jotka ei pysty sanomaan mitä haluavat... itsevarma ja sanavalmis ja tempperamenttinen nainen on mun makuun....
[/q]

OHHOOH
= minä ja mun luonne
kyl niitä määrätietosii naisii täältä etelästä löytyy...

[q]lunake, 3.4.2009 17:40:

[/q]

Voi kuinka syömmehein taas tikarin iskit, julmuus; nimesi on nainen! *nyyh**nauru*

O