SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Flash, 4.9.2006 11:44:
samoin yksinäiset illat...
[/q]

Tsiigaa pr0nii, ei oo ollenkaan niin yksinäistä.

[q]Lilly, 30.8.2006 10:43:
Ai mä oon taas täällä..
[/q]

Kyllä se siitä :)

[q]dark-raver, 2.9.2006 10:07:
Rupesin just miettii että muistaisinkohan ees enää mitä sinkkuilu on ?
[/q]

Voit kuule olla ihan onnellinen jos et muista. Eipä siinä (tässä) ole juuri mitään muistamisen arvosta...

Vasta varmaan reilun vuoden verran..
Kivaa on ollu!

[q]FAIRI, 21.8.2006 21:39:
hulluu, meikä ei kuulu tänne enää *plur**iloinen**uros**piis**sydän*
[/q]
sama tääl, pikkuhiljaa siirryn tonne toiselle puolelle

Tulee pari päivää myöhässä, mut syyttäkää Erkkoa...

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135221315553.gif

Nyt saa riittää tää suhteen metsästys - kun se on niin pirun rasittavaa, ja pettyäkkin saa alati kun ihmiset osoittautuu ihan erilaisiksi kun mitä niistä ajattelit >=(. Viisaat+kliseiset sanovat että etsimällä ei löydä, ja et kun et lopettaa etsimisen niin PAM iskee kuin kirkkaalta taivaalta joku mieletön enkeli tohon eteen. Yks sellanen, por favor!

heh, noi oli kyllä hyviä, että miksi ei muuttaa naisen kanssa yhteen ja kyllä aika hyvin piti kutinsa mitä katsoo noita ystäväpariskuntia =D Mutta myös noin koulutusohjeet naisille, tosin ne ohjeet kertoo enemmän kyllä siitä, että naisten pitäisi tosiaan hävetä tiettyjä asioita (Kookie oppi nopeasti ;D) :)

Ne paljon parjatut vihjailut, jumankeuta kun tulee jotain kummallisia viestejä tms ja miettii et se oikeasti haluaa :D Ja sit nainen ei halua, että sille valehdellaan mutta sitten se kysyy kysymyksiä joihin ei voi oikein vastata, vaikka esim "olenko lihava?" niin yritä siihen vastata sitten jotenkin ettei saa sapiskaa :D

Ai niin ja oikeasti, älkää kyselkö leffan aikana, kuka toi on?, mitä se tekee?, jne ;D

[q]KooKie, 31.8.2006 10:41:
...joskus hävettää edustaa tätä sukupuolta.
[/q]

hih.. jooh.. olisi mulla kyllä vastaiskukin valmiina (siis miesten koulutusta), mutta jos säästelen sitä vielä hetken *nauru**pahis*

[q]Syder, 30.8.2006 13:37:
---
Jea
[/q]
Mut pitää lohduttautua et etupuolella vilahtaa pieni gnome....*vink*

[q]Jocular, 30.8.2006 10:59:
Voisko joku korjaa mut jo pois täältä?
[/q]

Ei ku sul on kissoi.. mä oon ainaki mega allerginen Jellona..

Minutkin voisi korjata täältä joku 24-32-vuotias kiva miekkonen. Se olisi oikein miellyttävää*hymy*

edit. mut niinhän se on, et kuumat kissat saa miehet ja sit meille muille ei jää mitää :(
miau? anyone? :D

Cjet: jos se on mun ainut ongelma, ni jippikaijjei...

edit: b-sides missä se filosofia-osuus oli? :D

[q]ezzy, 28.8.2006 19:02:
Miten voikin olla näin vitun huono olo viikkoja eron jälkeenkin...
[/q]

Se riippuu niin monesta asiasta. Kun oma 4,5v suhde meni poikki pari vuotta sitten, se todellinen paska olo alkoi vasta reilu puoli vuotta bänkseistä. Silloin vasta ymmärsin ettei kyseessä ollut vain pitkä breikki. Nykyään ollaan todella hyvissä väleissä, tosin tietäen ettei yhteistä tulevaisuutta ole (eikä kaipuuta takaisin).

Kävin uuden 6kk suhteen läpi, joka päättyi keväällä. Siitä erottiin yhteisymmärryksessä eikä ainakaan itselle jäänyt pahaa makua suuhun. Sen jälkeen ei ole vaan oikein kiinnostanut katsella ketään. Toivon vielä joku päivä seurustelevani jonkun kanssa mutta en ota siitä stressiä. On ollut todella jännä huomata, että ikisinkku-kaverit (3kpl) ovat löytäneet vakituiset tyttöystävät tämän vuoden puolella.

Nyt kun olen pelannut C&C Generals Zero Hour GLA-kampanjan vaikeimmalla asteella läpi, on aika siirtyä rassaamaan polkupyöriä. Kun ensimmäiset pakkaset iskevät, niin olisi kiva löytää tyttökaveri :)

e: ainakin yksi typo

aika kivaa olla sinkku..ja tehä kaiikkeja kivaaa!:)

Ehkä sit ensi keväänä taas... Semmosella syklillä nää jutut on tuntunut menevän.

Siin vaiheessa ku tekee mieli lähtee baarista, oot narikkalappu kädessä lähössä yksin pois..

Laita lappu takas taskuun, ja suuntaa takas tiskille *vink**hihu*

Kanzii

Ens tiistain 4D pitää kattoo ku aiheena on "nirsot naiset" ite taijan vähä kuuluu tohon kategoriaa... valitettavasti..

JA nyt taas alkaa inhottavat ja masentavat ajatukset tunkeutuu päähän ku on yksin viikonloppun.. menkää pois tyhmät ja inhottavat ajatukset!!!! mur!

[q]Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...
[/q]

Mä luulen, että kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa.

Ne jotka mua ovat lähestyneet iskemismielessä ovat järjestäen olleet kännisiä ällöpyllyjä. Toisaalta taas tiedän, että muutamat ystäväni saavat ihan mukavan oloisilta _normaaleilta_ miehiltä lähestymisyrityksiä (esim. kaupassa asioidessaan toisilta asiakkailta, ratikassa, kadulla jne), tosin nämä ystävät on sitten niitä, joilla jo on oma kulta kainalossa.

Ja mitä tulee noihin irtosuhteisiin, että jos ei harrasta irtosuhteita, niin ei näemmä harrasta yhtään mitään. Ei tule sellaista tapausta mieleen, että mies olisi tullut pyytämään puhelinnumeroa tai pyytämään ihan vaan treffeille noin muuten, mutta välillä näin on saattanut käydä, kun on tukka pörrössä herännyt vieraasta vuoteesta.

sasse.

O