SINKKULUUKKU
[q]DeeJay-Ego, 20.2.2007 18:25:
Poikamies Jumalan armosta*enkeli* Miksi tyytyä vuosikertaan kun voi saada irtonumeroitakin*pahis*
[/q]
Koska vuosikerta on aina parempaa. Semmonen -78 - -83 on täl hetkel aika hyvää
[q]Caro², 4.7.2006 18:21:
Moon ollu täällä ny jostain xx.10.2004 asti :)
Tavallaan o ihan nastaa.. mut välil kaipais jotai ihmistä jonka kanssa vois käpertyä vaikka kalliolle katselemaan ku laineet liplattaa, pikkulinnut syö toisiaan, ja naapurin setä hukkuu rantaveteen *sydän*
[/q]
Edelleen täällä.. Maailmankuva on jonkun verran laajentunu: En o vieläkään nähny pikkulintujen syövän toisiaan, mutta oon nähny kuinka pelikaani syö sorsan, lehmä popsii ankan, ja kuinka tappajajänö teurastaa variksen.
Muuten mennään aika samaa rataa
Nyt kaipais niin paljon vähän läheisyyttä ja lämpöä Mutta huomenna sitten.. Ei vaan millään jaksaisi odottaa
[q]Tyeicha, 18.2.2007 21:33:
tää luukkuhan alkaa jo pikkuhiljaa tuntua varsin kotoisalta.. ja suhteellisen viihtyisääkin on.
[/q]
kotoisalta ja viihtyisääkin vielä*whaat*, sä olet tainut olla täällä liian pitkään*tirsk**nalle*
Hän poistuu hei hei.. *vilkuttelee*
[q]Cera, 18.2.2007 22:53:
:D Isi lupas mulle auton
jos löydän poikaystävän joka tahtoo munkaa naimisiin
aah mua naurattaa tää meidän keskustelu kyl niiin paljon.
kaikkee senki jäbän päässä liikkuu.
[/q] Veyroni kelpais kyllä kakkosautoksi ;P
[q]
Niin tai tuli vaan mieleen kun olin kesästä -05 kesään -06 auttamattoman hervottoman älyttömän palavasti rakastuksissani täysin saman näköiseen naiseen (tosin sua vuotta vanhempi eikä Turusta) joka riipaisi viime heinä-elokuun vaihteessa sydämen rinnastani ilman puudutusta (mitä lie teki sillä... ei voi tietää)... Iski siis kamalat flashbackit *pökr*
ps. näissä missäkin? (ajatus ei kulje kun on flashbackeja ja väsymys muutenkin)
[/q]
Auts. Sori flashbackeista, voin kyllä pyynnöstä vaihtaa vähän käyttäjäystävällisemmänkin kuvan tohon, jos yhtään auttaa ...kuvauksesta nimittäin ei juu kuulostanut minulta.
Ja siis "näissä" turkulaisissa lienee vikaa samoin kuin muissa suomalaisissakin ja/tai ulkomaanpelleissäkin. Ihme touhua *täh*
[size=8]Edit. Selkeyttä sanomaan[/size]
a) \\o/
b) :/
...Pitäisköhän sitä rakastua suomalaiseen, suomenruotsalaiseen vaiko venäjäläiseen tyttöön?*hih*
Kiva ku voi valita. Silti jostain syystä sinkku jo vuodesta -88*igor*
[q]bubbelgum, 16.2.2007 02:41:
---
ALIEN, 16.2.2007 01:08:
Mut mitäpä se onni olisi ilman niitä pieniä mieleenpainuvia makupaloja tai miksei myös aterioita, viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä tai musiikkia.
Tämän biisin tahdissa ja fiiwikses [size=6](ei videossa/sanomassa)[/size] on just sitä mitä tässäkin luukussa on viime kuukaudet ollut, varsinkin erään auringonpaisteen kanssa...
---
Excuse my french, mutta tuskin ne ihmiset jotka täällä nyt whinee, whineis jos niillä olis viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä ja joku tietty "oma auringonpaiste".
Hyvähän se on hehkuttaa "sinkkuelämää", jos on tollaset olosuhteet.
Edit: typoilen näemmä...
[/q]
Suosittelen whineemisen sijaan tekemään asioille jotain. Nuo kaikki asiat on saavutettavissa kun niiden eteen tekee hiukan töitä. Koska ihan tuosta vain niitä tuskin moni saa.
Ja iso kiitos Alienille tuosta viestistä, oli mun päivän :)
a) o/
b) o/
ja juuri kun alkanut nauttia sinkkuilusta, ni alkaa näyttää huolestuttavasti siltä et täältä saattaa tulla lähtö..
[q]WiljamiDzay, 15.2.2007 20:16:
a)*igor*
b)*igor*
no onko nyt kivaa? tommosia reality-checkejä sitä just kaipasinkii...
[/q]
Joko et jaksa hirveästi odotella tai sitten paljastat nyt enemmän kuin mitä tässä kysyttiin. Vuottahan on mennyt vasta vajaat pari kuukautta.
Edit:
a)_o_
b)_o_
Eikä oikeasti harmita ollenkaan.
[q]ALIEN, 16.2.2007 01:08:
Mut mitäpä se onni olisi ilman niitä pieniä mieleenpainuvia makupaloja tai miksei myös aterioita, viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä tai musiikkia.
Tämän biisin tahdissa ja fiiwikses [size=6](ei videossa/sanomassa)[/size] on just sitä mitä tässäkin luukussa on viime kuukaudet ollut, varsinkin erään auringonpaisteen kanssa...
[/q]
Excuse my french, mutta tuskin ne ihmiset jotka täällä nyt whinee, whineis jos niillä olis viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä ja joku tietty "oma auringonpaiste".
Hyvähän se on hehkuttaa "sinkkuelämää", jos on tollaset olosuhteet.
Edit: typoilen näemmä...
a)
b)
Hmm...tahtois kyllä, mut kun ei yksin pysty..
a) _o/
b) _o/
[q]kilobitti, 15.2.2007 06:50:
Juttu
[/q]
Ohho. Luulin että tommosta tapahtuu vaa leffoissa :D
[q]Snaggo, 14.2.2007 13:07:. Miksei nainen vois olla se aktiivinen osapuoli?*igor*[/q]
Itse asiassa tää on mun mielestä jossain määrin illusio. Kyllä, itse toiminta on miehen käsissä, mutta aika usein se lähtee siitä että nainen rohkaisee häntä siihen katseella tms.
Toisaalta tyttö voi ottaa tilanteen haltuun itsekkin jos osaa tehdä sen tyylillä, tilanne oli aika hurja; istuin gradu-ohjaajan kanssa palaveeraamassa, kun puolituttu tyttö lähestyi itsevarmasti, pahoitteli häiriötä ohjaajalleni, ojensi minulle puhelinnumeronsa paperilapulla, toivotti päivänjatkot ja poistui. Siinä putosi pallo sekä multa että ohjaajalta - siinä oli jotain käsittämätöntä varmuutta ja tyyliä
Luulen että avaimena tässä oli se, että hän ei hetkeksikään nöyrtynyt, anellut tai asettunut tilanteen/mun/meidän alapuolelle. Eli ei mitä tekee, vaan miten. Mutjoo, harvinaista herkkua.
[q]emppu, 14.2.2007 09:29:
Raahaan perseeni näytille puskista. Nimiä vaaville ois vaik Leevi ja Viivi. Kumpaakin yks tasapuolisesti :)
[/q]
Leevi eli Lepa*sydän**plur*
[q]j.e.n.n.i, 14.2.2007 22:06:
Mukavaahan täällä on*aplodit*
[/q]
Sanot vaan. Oikeasti mieles tekis nyhjätä sohvalla katsoen jotain hömppää hämärässä valaistuksessa ja sitten jakaa hellyyden osoituksia niin usein, että kumpikaan ei tiedä mitä siinä hömpässä on oikeasti tapahtunut.
[q]Snaggo, 14.2.2007 15:05:
minä taas pysynyt sinkkuna läpi elämän, joten kun ilmenee joku mahdollisuus muutaa tämä tilanne niin ainakin mulla menee kaikki äly-ja elintoiminnot ihan lukkoon.
[/q]
sama homma täälläkin muutamaa huonoa yritystä lukuunottamatta....mutta en kylläkään mee nykyään lukkoon käytännössä mistään. pieniä jäätymisiä toki tulee joskus ja se on inhimillistä.
[q]Bellezaaa, 14.2.2007 14:05:
Oon aika yllättyny, siis et jännääks kundit tällasii juttui....*täh**hymy*
Aika iihanaa*joo*
Jossain aikaisemmin mainittu et kundien pitäis pyytää tytsyj ulos,
nii kai ehkä yleensä en tiiä...
hmmm....tosin ite teen sitä kyl jos sellanen mielenkiintonen sattuu kohalle*joo* jaaa
eipä yleensä jännitä, hassu ku oon
[/q]
Yllättyny? Teini iässä tuo on aivan järkyttävän mahdotonta puuhaa. Lopulta kun on riittävän monta kertaa rohkaistunut jalat vapisten sparraamaan ja ottanu turpaansa ni asiaa ei enää ajattele niin paljon ja menee vain juttelemaan tuli mitä tuli. :D
tuosta boldatusta johtuen miehet tekee aloitteen, jos sen jättäis tytölle nii se alote tulis sieltä joskus, kai, ehkä, tai enpä tiedä sittenkään, ja kuoltaisiin sukupuuttoon :D
edit: boldasin pari lisää vielä