SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]_RixU_, 10.9.2007 23:46:
Miä luulen et tää tytsinen vois tahtoa ihkis oman halinallen...superihkusen sellasen! ^__^ pistetään tilaukseen :P

[/q]
Jahas täytynee varmaan peruu tää tilaus, kun ei mulla ois ees tarpeeks aikaa omalle *hali*-*nalle*:lle, ku oon vähän liian bisi tytsinen nykysi *eikä* ...nohh...ehk joskus sit

kaikki naiset täältä kandee kysyy ana-5000:lta et pääsenks pelaa sun nintendo WII:tä, toimii varmasti ;)

[q]larzizi, 18.1.2007 23:46:
Oon ehkä vähän ihastunut ja tää on ehkä ihan sairaan kiva tunne
[/q]

ihastuminen on kyllä toooodella kiva tunne (ja enemmänkin), ja kun on ihastunut ni sit sen huomaa kyllä muutkin!

kait sitä sit jotenkin vaan säteilee... hihih

[q]kindertin, 16.4.2009 13:20:
Mitä mä tässä olen miettiny,niin mulla on aika pitkä "vaatimuslista"..Osasta vaatimuksista on helppokin luopua,mutta jotkin asiat vaan täytyy hyväksyä taikka ei pääse mun elämään millään lailla. Nirso en kuitenkaan ole,eikä kyseessä ole mitkään "sen täytyy osata leipoa,ja hieroa ja pitää olla vaalee tukka ja ei saa tehdä sitä ja tätä",vaan ihan normaalirajoissa olevat "vaatimukset".

Vaatimukset heittomerkeissä sen takia,etten keksiny parempaa sanaa sille mitä haen,ne on oikeestaan toiveita,mutta joista en tingi
[/q]

Sama täällä, vaatimusten suhteen Joskus nuorempana ei ollu oikee väliä, mut nykyään oon suht, hmm... vaativa noiden asioiden suhteen. Pitäähän se nyt jokin taso sentäs olla!

Ja mitä sitä turhaa mitään sellaista edes itselleen ottamaan, jonka kanssa joku itselle tärkeä vaatimus ei oikein osu yksiin.

Arvokas piirre mun mielestä :)

[q]sts, 15.1.2007 16:11:
Hehe Jumbon R-kioskin myyjä kysyi tänään puhelinnumeroani.
(en antanu, annoin työkaverin työpisteen numeron... *reilukerho*)
[/q]
Ja tuo oli hauskaa, koska?

:DD

Hehe Jumbon R-kioskin myyjä kysyi tänään puhelinnumeroani.
(en antanu, annoin työkaverin työpisteen numeron... *reilukerho*)

Koska nyt ku voin: REIVAAN ITE!

:(

[q]punos, 13.1.2007 16:41:
liityn joukkoon iloiseen.
[/q]

Tää alkaa olee kyl jo niin surkuhupaisa trendi :D

[q]rose, 26.3.2008 07:59:
Näin just unta unelmieni miehestä. Sillä oli tummanruskeat jumalattoman hyvännäkösesti leikatut hiukset, noin. 180cm pitkä ja muutenkin söpö. Hän ilmeisesti oli jossain bändissä ja mua kohtaan hyvin huomaavainen ja ilmeisen ihastunut. Kertokaa jos näätte jossain, tuun hakee =P

Et onneks edes nään unta miehistä nykyään. Ja nyt tiedän mitä hakea
[/q]

Toi kuulosti melkee mun kaverin viimeaikaiselta ihastukselta. En tiiä, oliko noin pitkä, mut kuulemma ekaks tä mun kaveri kiinnitti huomiota sen makeeseen lettiin. Jätkä oli kuulemma muutenki kovin kuumottava tapaus soittaessaan lavalla kitaraa. Siihen ne samankaltaisuudet sit loppuiki. Ei kai se erityisen huomaavainen tai ihastunut ollut siihen mun kaveriin :p. Tämmönen omituinen välihuomautus vaan tä koko mun teksti :D.

p.s. tiedän mis se on töis

melkein neljän vuoden seurustelu suhde ohi...

Tämä herra liittyy sinkkuluukun puolelle.

Enpä tiedä löytyykö tämmöistä linkkiä täältä vielä, mutta

Ilman naista
http://kvantti.tky.fi/in/index.shtml

[q]
Wegez, 10.1.2007 19:17:
Noniin...siit on vuos ja muutama kuukaus ku tääl viimeeks oltii..
..ja ny tein comebackin sinkkuluukkuu..

thomas,
welcome back, we've missed u
[/q]

Kiitos, kiitos!

Ja jos tääl on joku parituslista tms...ni voin ilmoittautua listalle..

[q]Jocular, 7.1.2007 23:26:
ainiin, kai mun tännekki ois jo aika ilmottaa, et so long suckers *vink**nauru*
[/q]

WHAAAT, en nyt ihan heti voi uskoa tätä

[q]2la, 26.3.2008 14:07:
---
Zeratul, 26.3.2008 13:19:
vai epäonnistuitko ihan muuten vaan ymmärtämään että

---

Oli niin hienosti sanottu että piti quotata.
Ei mulla muuta.
[/q]
Toimiiko paremmin näin puhtaalla suomenkielellä lausuttuna? Vai olenko täysi vajakki kun luulen että ymmärtämisessä voi epäonnistua? Olisinhan toki voinnut ottaa lainauksesi kohteliaisuutena, mutta takaraivostani ryömi esille kutina joka sanoo että oikeinkirjotus on neidille jotenkin loputtoman tärkeätä.

Mitä tohon voi muuta sanoo, satun olee hieno mies, ja näinpä myös kirjoitelmani on usein hienoa luettavaa.

edit: Ja nyt mä feilasin, oli tarkotus jäädä ikuisiksi ajoiksi viestimäärään 666.

..no mäki sit.. ;)

eiku mä en nyt tainnu tajuta koko juttuu, perun kai puheeni.. jaadajaada.. don't mind me..
Just muuttokaljaa juoneena en oo vissiin perillä keskusteluist.

[q]Ameeba^, 1.1.2007 23:01:
Niitä harvoja päiviä kun on ihanaa olla sinkku
[/q]

Ite en komppaa tota "harvoja päiviä", mut kyllä oli ihan hyvä päivä olla sinkku

[q]KooKie, 30.12.2006 19:13:
---
Fuzzy, 29.12.2006 20:48:
[--]väität, että joku aloitti suhteen jonkun "tuntemattoman" kanssa siksi, koska ei malttanut enää etsiä kumppania?
---
Niin väitänkin. Se ei ihan sormin ja varpain olekaan laskettavissa, kuinka usein mun kaverit seurustelunkipeinä alottaa "suhteita" yhden illan tuttavuuden perusteella. [/q]

Jep, ja usein musta tuntuu että tietyt tyypit tekee tätä säännönmukaisesti, toiset ei ikinä. Yksikin kaveri valittelee aina seurustellessaan seurustelun vaikeutta, ja sinkkuunnuttuaan sillä on muutamassa viikossa uus. Aika usein se vielä kertoo että "tää nyt on vaan tämmöstä", mutta eipä jaksa lopettaakkaan kun vasta pakon edessä.

Itse en pysty ryhtymään suhteeseen jos se ei todella tunnu siltä (tähän mennessä näin on käynyt kahdesti). Välillä epäilen että pitäis joustaa ja testailla enempi, mutta kun se ei vaan yksinkertaisesti tunnu oikealta. Joku on jopa väittänyt sitotumiskammoiseksi, mutta siitä ei todellakaan ole kyse.

edit; joku taso noihin teksteihin*eiei*

[q]kr, 30.12.2006 23:31:

Itseni laskisin enemmän tuohon viimeiseen ryhmään, eli jos yksi ja oikea osuisi kohdalleen jonain päivänä. Onhan tässä tullut vietettyä sinkkuna jo n. 8 vuotta.
[/q]

[q]ikä: 23v[/q]

alas kuule stressaa =D

kelaa jos sa olisit 8v kaynyt lapi taysin vituilleen menneita suhteita joka alkoi jo siita etta sa olit ensin sen 8v sinkkuna ja tahtoisit osua ekalla maaliin.

unik yksinkertaisti tossa kylla vahan liikaa. ei kannata tyontaa itseaan tuohon muottiin koska kaikki vaan on niin paljon vaikeampaa :)

mä en päässy listalle :S

O