SINKKULUUKKU
[q]Epailija, 25.3.2007 23:18:
---
niomic, 25.3.2007 22:52:
Oletko koskaan ajatellut, että ehken pidä kaikkia parisuhteita tai avioliittoja samassa arvossa ihan vain sen takia, että ne ovat teknisesti saman nimikkeen alla? Pahimmillaanhan suhde voi olla kuin Guantanamon vankilasta kuulusteluineen kaikkineen - mutta ei härrgud, eihän sitä saa rikkoa ku se on suhde! Ehkä sun mielikuvissa me nyt vain puhutaan semmoisista hyvistä suhteista missä itse itsesi haluaisit joskus nähdä. Tämä ei kuitenkaan tee muiden suhteista automaattisesti yhtä hyviä tai kunnioitettavia.
---
Kuinka usein voit ulkopuolisena sanoa kenen suhde on silkkaa Guantanamoa ja kenen ei? Ok, paskat suhteet eivät ehkä ole ihan samalla viivalla hyvien parisuhteiden kanssa. Henkilökohtaisesti olen kuitenkin kyllä siinä määrin ehdoton, että vaikka toinen olisikin maailman paskimmassa suhteessa, niin se on hänen hommansa tajuta asia ja tarvittaessa lopettaa suhde. Jos minä menisin onnistuneesti siihen väliin, niin se olisi vain käytännön osoitus siitä, että ongelmia kohdatessaan tämä toinen tekisi paskat ongelmien selvittämisen (tai suhteen lopettamisen) sijaan. Lupaa hyvää sitä omaa suhdetta ajatellen, eikö?
---
Jos henkilö on juuttunut parisuhteeseen syystä tai toisesta tai ei esim. tiedä paremmasta, niin en pidä mitenkään huonona luonteenpiirteenä sitä että ko. henkilö voisi pettää suhteen luottamuksen tavoitellessaan rehelliseseti jotain parempaa elämäänsä.
---
Okei, ymmärrän kyllä jos joku, joka ei tiedä paremmasta, vaihtaa suhdetta esim. törmätessään elämänsä rakkauteen. En tosin pidä sitäkään hirveän mieltäylentävänä tapana aloittaa suhdetta, sillä se toimii jatkuvana muistutuksena siitä, että toinen lähtee paremman mukaan jos sellainen tulee vastaan. En väitä, ettäkö tässä olisi jotain ihmeellistä tai välttämättä edes mitään moitittavaa, mutta kumppanin oloa se tuskin hirveästi parantaa - ellei tämä sitten omaa todella vahvaa itsetuntoa.
Toisaalta minusta on myös selkärangatonta mennä sieltä missä aita on matalin eli tarttua uuteen suhteeseen heti kun sellainen tarjoutuu sen sijaan, että selvittäisi ongelmat tai lakkaisi tuhlaamasta molempien suhteessa elävien aikaa.
[/q]
Aina on parempaa saatavilla vähintään pinnallisesti tarkasteltuna ja jengin pitäis aina virallisesti lopettaa suhteensa ennenkuin voit tutustua henkilöön :). Pidä mielessä, että sinä et määrittele milloin suhteen luottamus on petetty, vaan ne henkilöt, jotka siinä suhteessa ovat.
Ehkä ongelmana onkin taloudellinen tilanne, eli mikäli suhteesta lähtisi, olisi yhtäkkiä tyhjän päällä?
Mut kaikella hyvällä musta alkaa tuntumaan siltä et me ollaan nyt kahlaamassa semmosessa tilanneriippuvaisessa ja määritelmäkeskeisessä suossa et on ehkä parempi lopettaa tällä kertaa tähän. Veikkaisin, että IRL tähän saataisiin huomattavasti tehokkaammin selvyys :)
[q]larzizi, 25.3.2007 22:57:
Kyllä on taas viime aikoina tullut oltua todella onnellinen omasta sinkkuudestaan, kun on seurannut vierestä muutamia parisuhdekriisejä ja sitä mielipahaa, jota ne aiheuttaa itse kullekin...........
[/q]
joops, just aattelin tätä ihan samaa vloppuna... yhellä kaverilla ja sen miehellä oli vuosisadan mähinä (tai siis yks niistä) ja sillon käväs mielessä et ihan kiva on ollut olla yksikseen jonkun aikaa
muoks: vaikka sitä hellyyttä ja läheisyyttä välillä kaipaakin...
[q]Birgie, 24.3.2007 11:49:
---
Jocular, 23.3.2007 20:44:
Tää alkaa jo kypsyttää. Missä SE on :/
---
Lopeta ettiminen niin se hyppää sun syliin
[/q]
No oonko kauheesti ettiny wha tha?
[size=7]ainii ja psssst.. emmä niin sinkku ole tai sillai emt.. ^^[/size]
[q]Lyylikki, 23.3.2007 20:38:
Olen päättänyt, että en lähde tänään mihinkään ulos. Haluaisin vain möllöttää sohvalla, dippailla vihanneksia ja katsoa telkkarista hömppäelokuvaa. Yksin se on vähän tyhmää, mutta minkäs tekee.[/q]
what?! tossahan on paras seura kasassa mitä voi olla.:) kuulostaa ihan mun illalta myös (toisaalta hieman hävettää kertoa kattovansa akkojen leffoja... )
Tää alkaa jo kypsyttää. Missä SE on :/
[q]Unik, 21.3.2007 14:30:
Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?
[/q]
:DDDDD Tosta tulikin mieleen yks tilanne tästä viimepäiviltä, MUT OLTAIS AINAKIN KUOLTU ONNELLISINA!
[q]KooKie, 21.3.2007 12:15:
teksti
[/q]
Niin...kuitenkin jos yhtään Toni Wirtasta tuntee tai on kuullut/lukenut jampan haastatteluita niin tietää että kyseessä on huumorimies. Vaikka artikuloikin oudon selkeästi ja käyttää "hienoja sanoja".
Eli siis vähintään puolihuumorilla kannattaa ottaa tuokin juttu :) Tonihan viittasi lähinnä itseensä.
Ite sain ainakin hyvät naurut kyseisestä haastiksesta.
Huomaa kyl et ois vähän kevättä rinnassa ku on HIRVEEEEE *hali*- ja *pus*-pula (jotku mahollisesti havainnukki jo tän...sorry guys *pepsodent*) Muuten melkeen viihynkiii täs luugus :P
[q]KooKie, 20.3.2007 21:03:
Niin no tietty sä pystyt herneenpalkosi kanssa vaikka mihin suorituksiin, mihin me halonkantajat ei kyetä.
[/q]
sääliks käy kaikkia niitä leukavammaisia pikkupimperoita, jotka yrittävät tollaisia tyydyttää. Varmaan paikat aika... eiku! ai niin eihän dataajille heru ikinä!
terv. hernepalkoksi 1998, kun mulle kasvoi nämä eduskuntatalon pylväiden kokoiset reisilihakset.
[q]KooKie, 20.3.2007 20:38:
Tyhjentävä postaus.
[/q]
putosit persiilles siitä jumppapallolta? *bump*
Musta sinkkuna on ihan kivaa, vaikka kyllä jonkun toisenki kaa vois olla vielä mukavempaa...
Tajusin just että antamalla nuoren naisen oikuille periks myy vain oman sielunsa. Kaatopaikaksi en rupea. Siksipä, palaan tänne luukkuun. HEI TAAS KAIKKI!
[q]Kit^, 21.3.2007 07:37:
plaah, mä en haluu olla täällä..
[/q]
Kyllä tää luukku pikkuhiljaa iloksi muuttu, huomannu sen itekki. Se vaan vie hetken aikaa
JA KEVÄT KEVÄT KEVÄT KEVÄT *sydän*
[q]ALIEN, 20.3.2007 19:49:
.
[/q]
Tyhjentävä postaus.
[q]KooKie, 26.3.2007 12:18:
I like the sound of that! "It's not a rape, it's surprise buttsecks!"
[/q]
"push that little red button" -> "squeeek"
I've been abducted by alien.
[q]cjet, 17.3.2007 17:28:
Ehkä sitä pitäis ottaa sit jollain tapaa itsekin tosiaan kylmempi asenne *toktok* niin ei koskaan sattuis sit itelle mitään niin pahasti, kerta kuitenki ois sit itse jo kerinnyt samalla mitalla...
[/q]
eiiiiii....
tätä mitä tarkotan on vaikee käsittää, tiedän...
Hmmm...kyse ei oo kylmyydestä vaa ihan ihan jostai muusta, kyse paljon positiivisemmasta asiasta*joo*
enpä taida osaa selittää tätä juttuuuu...*hihu*
[q]plink, 17.3.2007 09:56:
nii no joillekin pitää vääntää rautalangasta, mut on se kuitenkin niin, että kaikki ajaa omaan etuaan nykypäivän maailmassa. ehkäpä se, joka ei aja ni vois saada palkinnon jostain tyhmyydestä:)[/q]
Ääh, itse pidän enemmänkin tyhmänä että itsekkyyttä pidetään hyvänä itseisarvona, sen sijaan että pitäisi miettiä että se on vain yksi välineistä joilla voidaan tavoitella jotain oikeasti tavoittelemisen arvoista asiaa(joissakin asioissa toimiva, joissakin ei, aivan kuten ne kaikki muutkin välineet). Suurimalla osalla ihmisistä se taitaa olla onnellisuus ja itsekkyys ei välttämättä aina ole paras tapa saavuttaa se.
[q] toi misogynia sopii yhtälailla tietty miehiin ja miesvihaan, enkä mä nyt erottanut sitä muuten ku subjektiivisesti omassa jurrissa tässä:)
[/q]
Tuo on totta. Siksi onkin parempi tehdä jako ihmisiin jotka vihaavat ihmisiä sukupuolen takia ja normaaleihin ihmisiin jotka eivät näin tee.
[q]plink, 17.3.2007 08:54:
kaikki tässä maailmassa tavottelee vaan omaan etuaan. ehkä jossain UNICEF:ssä voi olla niin, et tarjotaan muille jotain sen varjolla, et ite kärsii.:)
[/q]
Aivan kun tuo olis joku vitun sääntö että näin olisi. Vaikka päivän sana taitaa olla "mulle kaikki heti",
niin kyl se jättää jokaiselle ihmiselle tahdon vapauden valita että josko näin olisi, eli miten haluaa toimia. Kyllä ainakin itse olen elämässäni tullut näkeneeksi muuallakin kuin UNICEF:ssä ihmiisiä jotka ovat toimineet niin että tarjoavat muille, vaikka se on heiltä itseltä pois.
[q]
noin niinku yleisen bullshitin jälkeen on ihan totta, et _naisiin_ei_voi_luottaa_yhtään_
todistakaa mun mielipide vääräksi.
[/q]
No en kyl itse näe mitään sukupuolieroa tuon luottamisen suhteen, en suuntaa, kuin toiseenkaan. Eli mun mielestä tuo heitto on silkkaa misogyniaa (naisiin kohdistuvaa vihaa)
[q]KooKie, 16.3.2007 12:00:
Suomilantioineenkin nää meidän miehet on kyllä ihan parhaita. (Eikä vaan sen takia, että useat niistä osaa viedä roskat itse keräykseen ja osaa tehdä muutakin käsillään kuin masturboida.) *sydän*
[/q]
oi oi, mitkä kehut!
edit: en osaa englantia