SINKKULUUKKU
[q]niomic, 16.3.2007 00:24:
---
KooKie, 15.3.2007 21:14:
---
hallucinogen, 15.3.2007 21:09:
Mut jos sulta löytyis psycopin asu niin se ois kyllä hot, Bester on sarjan ehdottomasti paras tyyppi.
---
Ui helmi, pystyyköhän ne telepatisoimaan (siis wtf, missä muodossa tota sanaa taivutetaan?!) itselleen orkun? Mut sori, ei multa löydy sellaista, sit tietty löytyy Star Warsin puolelta Besaliskin asu, kahdeksalla kädellä voi tehdä vaikka mitä!
---
Muistan kyl elävästi et jossain jaksos käytettiin vähän tp mind tricks aiheuttamaan pientä hämmennystä ja kuumotusta. Kun noista asuista nyt päästiin alkuun, on todettava Vorlonien setuppi kaikista pragmaattisimmaks fuck like minks -toimintaan. Sinnehän mahtuu kerral vaik kui monta alle, varsinkin jos pienemmät rodut kutittelee sun hienoo. Eli voit hoidella hommat vaik samal ku venaat bussia ihan rauhassa - tää sopis hyvin jopa analle ja sen kahdelle terveelle kädelle.
[/q]
I'll put on my wizard hat and robe
[q]Equalizer, 16.3.2007 23:03:
---
Ootko varma;D
[/q]
Ohan noita jo muutama tullu haettua. ja ku kyllästyy senku vie takas ja vaihtaa uuteen pari vuotta nuorempaan...
mienas jalat vetää veteläks ku anttilas palveli NIIIN ihana nuori nainen, ne silmät ja se katse..!*pihkassa* ..taidan käydä useemminkin...*iloinen*
[q]Ana-5000, 15.3.2007 21:17:
ew, nainen :D lopeta heti.
[/q]
http://www.thelogbook.com/toy/b5-wave4/gaim.jpg Kyllä mä ymmärrän, että keksi haluis tolta.
http://www.sadgeezer.com/babylon5/gaim1.jpg
[q]muZZle^, 13.3.2007 07:57:
---
KooKie, 12.3.2007 09:07:
---
ALIEN, 11.3.2007 22:13:
---
KooKie, 11.3.2007 21:44:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Heidis^&image_id=54607506
---
enks mä pyytänyt sult, ettet laita meidän kuvia nettiin??!11 :(
---
Sori. En voinut olla hehkuttamatta, kuinka onnellinen oon, kun oon saanut uuden ja (toivottavasti) kestävän imurin.
---
kuinka pitkää takuuaikaa luvattiin?
[/q]
Ikuista *sydän*
*pyorii ympyraa ja potkiskelee kivia*
ihan tyhmää olla täällä*uuh**toktok*
kurkkaisko
[q]HayD_, 7.3.2007 00:38:
niin se taida olla:) pitkäst aikaa säpinää. jee*tirsk*
[/q]
*vink**hih*
[q]aapee, 7.3.2007 11:33:
---
*vink**hih*
[/q]
[q]Peikkotyttö, 27.2.2007 19:10:
-clips-
[/q]
Hei ihminen edelleen voit tulla hakemaan WOK pannusi pois, kattilathan olivat minun jo ennen yhteen muuttoa, samoin huonekalut poislukien sohva jonka onneksi ystävällisesti jätit minulle nukkumista varten... Ja ystavasi ovat soitelleet sinulle jatkuvasti ja eivat ole mitenkaan jaaneet jonkun puolelle, itse heitä et halua tavata tai vastaa heille puhelimeen. Nyt loppu se turha angstaaminen.
Lisäksi sallin muistuttaa että sinä valintasi teit ja lähdit yrittämään siipiäsi toisen miehen kanssa impulssi päätöksen pohjalta...
Jep jep.. täällä taas!
[q]Peikkotyttö, 26.2.2007 20:57:
Erosta puolitoista kuukautta,ja olo pahenee päivä päivältä. En pysty nukkumaan,en syömään,en olla himassa,en myöskään oikeastaan töissä. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle,joka helvetin ainoa päivä. Itkettää aamulla,itkettää päivällä,itkettää illalla ja varsinkin öisin,yksin parisängyssä. Tuntuu että tää kaipaus saa mut ihan juuri sekoamaan.
[/q]
Samat fiilikset ja en edes enää muista miten pitkä aika erosta on, 4-5kk kai, ajantaju mennyt ihan sekaisin ja seinät kaatuu vieläkin niskaan muun stressin voimalla. Pitkän suhteen päättyminen osaa kyllä ottaa koville, vaikka se olikin yhteinen päätös.
Pitää vaan todeta, että onneks en ole viinalle perso, olis tullut ratkettua jo varmaan monet kerrat.
Voimia*lohduttel*
Erosta puolitoista kuukautta,ja olo pahenee päivä päivältä. En pysty nukkumaan,en syömään,en olla himassa,en myöskään oikeastaan töissä. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle,joka helvetin ainoa päivä. Itkettää aamulla,itkettää päivällä,itkettää illalla ja varsinkin öisin,yksin parisängyssä. Tuntuu että tää kaipaus saa mut ihan juuri sekoamaan.
[q]plink, 24.2.2007 05:19:
toihan on just perus suomitarve et pitää olla naimisissa ja omistaa kamaa. jos et oo viettänyt kirkkohäitä ja et asu omakotitalossa perheen kanssa 40-vuotiaana ni et oo mitään. nihkeetä vaan ku se näkyy tyypeillä jo nuorempanakin :P
[/q]
Hmmm... samal aaltopituudel*joo*...
Yeps, huomannut osassa oman ikäsist tai vähä vanhemmist....
ja toi on asia mikä rupee ahdistaa siis tuollainen "omistamisen halu" ja leikki loppuu sikseen...
taidan olla vapaa taivaanlintu*hihu*
[q]Lauruska, 22.1.2007 22:20:
---
Epailija, 22.1.2007 22:07:
---
Puoli vuotta tapailua? Eikö se muka nopeammin selvinnyt haluaako toisen kanssa olla vai ei?
---
Kun ei oo kiire mihinkään
No okei..oli se ehkä jotain muuta kuin tapailua sen 6kk.. Mutta siirtyminen seukkausluukkuun virallistui ihan vahingossa vasta oikeasti noin paljon myöhemmin
[/q]
Kyllähä me kaikki tiedetään et Esa on hidas pohjosen poika.
[q]siveys, 20.7.2008 22:45:
---
vilna, 20.7.2008 15:06:
Listaa voi varmaan jatkaa jahka tottuu tilanteeseen :)
---
Hei aivan loistava idea! Keksitään kaikki yhdessä voimin hyviä puolia sinkkuilusta niin voidaan tuntea olomme paremmaksi!
esim:
Voi nukkua niin pitkään kuin haluaa... yksin..
Voi käydä kävelyllä ihan koska vaan ja nauttia luonnosta.. yksin..
Voi tehdä ihan millasta ruokaa haluaa ja syödä sitä romanttisesti kynttilänvalossa.. yksin..
Voi harrastaa seksiä ihan koska vaan ja missä asennossa haluaa.. yksin..
....yksin..
[/q]
Ois näköjään pitäny olla sekkari käynnissä nii oltais saatu tarkka aika sille kuinka kauan ton kirjottamisen jälkeen viel olit... yksin...
[q]infiana, 22.2.2007 03:15:
Tapasin ihanan miehen ja nyt seukkaillaan. Voi vitsit. Se sano että se on DJ ja soittaa nimellä Tomo. Mä oon aina ollut niin heikkona tiskijukkiin. Mä vaan tiedän että tää on nyt tässä. Tällä kertaa se kestää. *sydän**pihkassa*
Seksikin on muuten aika mahtavaa.
[/q]
Kiitos samoin rakas kulta. *sydän**pus**plur**hali**pihkassa**sydän*
edit:typot...
ja muru sä oot upea:)
jaa-a, nyt on kyllä niin tipalla että tuliko noutaja jo... jotenkin puuttuu vaan iteltä pari perhosta vatsasta jotka pitäs olla tässävaiheessa... hemmetti tämä on vaikeeta taas...