SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]lunake, 11.5.2007 13:15:
---
Syce, 11.5.2007 13:12:
---
lunake, 9.5.2007 21:56:
Ois hitsi vieköön tärskyt lauantaina! *whaat**hikoil*

---

Son hienoa!!

---

No en kyl enään tiedä onko vai eikö. Mä oon niin laiska!
Haluun mutten haluukkaan... *lmao**blush*
[/q]

Naiset x) ota nyt teistä selvää*nauru*

edit. eikö tämä kuuluisi SÄPINALUUKKUun?

Helpottuu elämä kun opit olla puristelematta tyynyä kainalossa...

[q]Decion, 20.3.2009 14:54:
---
Funktion, 20.3.2009 12:04:
---
terraluna

Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D

---

Miksi, miksi ja miksi naiset ei useammin tee tuollaista! Ja tässä viittaan tuohon kylmään olueen! :D

Muistan edelleen erittäin suurella lämmöllä sitä yhtä kertaa kun olin perjantaina iltapäivällä nukahtanut sohvalle, ja seitsemän aikaan tyttis herätti siitä sohvalta ja kysyi "otatko oluen?". Siinä sitten unenpöpperössä ihmettelin kun kädessä ykskaks kylmä olut.

Pieni mitätön asia, mutta ah niin ihana.

:)

---

tää on niin tätä mitä itekkin arvostan parisuhteessa: huomion & hellyyden antaminen, jokseenkin sit tällaisella tai jollain muulla tavalla *sydän*
[/q]

Näinpä!

Unohtui tuossa vielä mainita, että en tosiaan ollut edes itse niitä oluita ostanut, joten tuo oli vieläkin ihanampi teko. :)

[q]Lyylikki, 22.9.2009 12:45:
...eihän nillä ole vielä tissitkään laskeutuneet...
[/q]

No parempi niin :D

Ois hitsi vieköön tärskyt lauantaina! *whaat**hikoil*

[q]Jocular, 9.5.2007 21:46:
Blaaaaaaaaaaaaah.

Wanted; ensimmäinen, paras ja erilainen.
[/q]

pitäshän sun tyttö tietää et sä voit noista valita korkeintaa kaks ;)

[q]Jone, 11.3.2009 12:47:
---
Sunshine^82, 11.3.2009 12:41:
Jaahas no olisi pitänyt tarkentaa, tolla lähentelyllä meinasin sitä, että se alkoi hiplaamaan. Et sillee.

---

Toi on tietty hyvinkin harmillista käytöstä ja sellaisenaan täysin epätoivottua, mutta mun pointtini oli se ettei toi vielä kerro paljoakaan kenenkään käyttäytymismallien ja elämän muutoksista kokonaisuudessaan. Mut enempiä ruotimatta sanottakoon, että kyseessä on tosiaan sun exäsi, joten etköhän sä sitä tunne paremmin muutenkin kuin esim. minä.

-

Täysin erillisenä kommenttina:
Joskus exät on kyl kauhean kovia "tuntemaan" toisiaan. Oon itsekin syyllistynyt tohon moneen otteeseen "tietämällä" omieni toimintamalleista ja elämistä. Vois koittaa antaa niiden olla vaan kun suurin osa ko. ihmisistä ei liity mitenkään mun elämääni enää eikä minä heidän elämiinsä.
[/q]

Allekirjoitan ...

[q]SickPartyBoy, 7.5.2007 21:41:
WANTED! girlfriend, non smoker, non ugly
[/q]

[q]Mark Hamilton, 27.5.2007 21:18:
Kannattaako etsiä baaresita vai netistä?
[/q]
Nettikahviloista

[q]siveys, 21.9.2009 23:13:
Nainen alkaa olemaan enemmän ja enemmän täti täytettyän 17.
[/q]

Seitsemäntoista miten niitä voi naisiksi sanoa, kun eihän nillä ole vielä tissitkään laskeutuneet...

Mä sanoisin ehkä kuitenkin, että nainen on parhaimmillaan siinä 25-35 vuotiaana.

[q]Freja, 1.12.2009 10:45:
Vinkki: Älkää ikinä lähtekö työpaikkasäätöihin mukaan.
[/q]

Missä ihmeessä sitä sitten tapaisi mukavia miehiä, jos ei työpaikalla?

Joo, onhan noissa työpaikkaromansseissa omat hankalat puolensa, mutta toisaalta sitten omat hyvätkin puolensa. Työpaikalla sählätessä (no muutenkin joo, mutta varsinkin työpaikalla), pitää molemmilla olla selvillä missä mennään ja mitä haetaa takaa.

Jos toinen etsii pikku leikittelyä esim. väsähtäneeseen avo/avioliittoonsa ja toinen etsii elämänkumppania, niin äkkiä saattaa peli mennä inhottavaksi. Jos taas molemmille on selvää mitä toinen haluaa, ja halut on mielellään ainakin suhteellisen saman suuntaiset, niin mikäpä siinä. Yhteiset salaisuudet ja kahviautomaatilla hätäisesti suikatut suutelot piristävät kummasti päivää.

.

[q]nomic, 20.9.2009 21:47:
Miksi olen tässä luukussa? Naiset, mikä teitä vaivaa?!!((=)"#=?
[/q]

Sä oot hei diitsei, ni kyllähän sulla riittää naisia vaikka joka sormelle!
Oot siis vaan liian nirso.

(OT: kukas se olikaan kun mainosti alkaneensa soittamaan musaa koska sillä saa naisia?)

[q]kindertin, 22.9.2009 12:17:
Sä oot hei diitsei
[/q]
:D

Hihi, mä lähen pois täältä.

Katotaan minne päädytään...
Mut tänne en ainakaan tunnusta enää kuuluvani!

Edit: (Ja tällä kertaa tää ei edes oo huono aprillipila. *nauru*)

[q]Funktion, 20.3.2009 12:04:
---
terraluna

Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D

---

Miksi, miksi ja miksi naiset ei useammin tee tuollaista! Ja tässä viittaan tuohon kylmään olueen! :D

Muistan edelleen erittäin suurella lämmöllä sitä yhtä kertaa kun olin perjantaina iltapäivällä nukahtanut sohvalle, ja seitsemän aikaan tyttis herätti siitä sohvalta ja kysyi "otatko oluen?". Siinä sitten unenpöpperössä ihmettelin kun kädessä ykskaks kylmä olut.

Pieni mitätön asia, mutta ah niin ihana.

:)
[/q]

tää on niin tätä mitä itekkin arvostan parisuhteessa: huomion & hellyyden antaminen, jokseenkin sit tällaisella tai jollain muulla tavalla *sydän*

saa pyydystää joo, jos uskaltaa*pökr*

miten säälittävää voi olla vonkaus sinkkuluukusta kun on laserpointeissa?

*WinkWink**Wonkwonk*

Edit: Hahaa! Hyvässä maistissa on siis oltu lauantaina, kun tästä(kään) ei ole muistikuvaa

[q]Meke, 21.4.2007 10:12:
---
Mark Hamilton, 20.4.2007 23:21:
Miks muuten ei oo bilettäjä dettisaitia?

---

Oliskin. Suurin osa tän maan asukeista kun kuuntelee pop, rock ,hevi musaa. Eihän musiikissa mitään pahaa ole...

Kun itse puhun konemusiikista / bileistä vähän liikaakin niin toinen olisi koko aika *täh* (ihan hämillään).
[/q]

Kannattaa sunkin avartaa maailmaas konemusan ulkopuolelle, se piristää mukavasti.

[q]noena, 20.3.2009 13:25:
No niiin taitaa olla perjantai :D
[/q]

Taitaa olla aika pelottava perjantai.

Nimim. Laitoin viestiä muutaman vuoden takaiselle "ystävälle", jotan olen yrittänyt vältellä about 1,5 vuotta.

P.S. Reilukerhosta päivää...

O