SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Josssu, 26.12.2008 17:33:
Mä voisin harkita täältä lähtöä jos löytyy nämä kriteerit täyttävä mies:
1. Kuuntelee konemusaa
2. Sillä on tummat hiukset
3. Siivoaa
4. Laittaa hyvää ruokaa
5. On hyvännäköinen
6. On hellä
7. Harrastaa urheilua
8. Pitää eläimistä ja etenkin poneista ja vie mut tallille pari kertaa viikossa.
[/q]

Tarjolla olisi:
1. Kyllä kuuntelee
2. On
3. Äiti siivoaa noin neljä kertaa vuodessa, muuten imuroin kerran kuukaudessa
4. Laittaa mikroruokia, ne on aina hyvänmakuisia
5. On omasta mielestään hyvännäköinen
6. On itselleen hellä. Lasketaanko se?
7. Harrasti 8 vuotta. Kahteen vuoteen ei tehnyt muuta kuin kehunut sillä miten hyvässä kunnossa oli kun urheili. Lasketaanhan sekin, eikö?
8. Omistaa kissan

Mun vaatimukset naisen suhteen ei ole edes kovin korkeat. Täytyisi olla sellainen joka jotenkin dikkaisi niinkusta housesta, trancesta ja konemusasta muutenkin, olisi suhteellisen hyvän näköinen ja joka pitäisi minua maailman parhaana asiana Kylie Minoguen ja Dannii Minoguen jälkeen. Ei ole paljon vaadittu mutta EI. No, ei sitten, en olisi halunnutkaan. Minä tulen aivan hyvin toimeen itsekseni, mulla on näitä DVD-levyjä vaikka muille jakaa.

[q]mark hamilton, 26.12.2008 22:08:
Olenko jotenkin jälkeen jäänyt kun itellä on ikää 30 ja jotkut 18-20vee mimmit tulee puhuun eikä muut...??????????
[/q]

Eihän tuollainen kymmenen vuoden ikäero merkkaa sitten mitään kun sä olet 60 ja se on 50. Joten kaikin puolin optimi järjestely.

[q]Ozie, 26.12.2008 22:11:
---
mark hamilton, 26.12.2008 22:08:
Olenko jotenkin jälkeen jäänyt kun itellä on ikää 30 ja jotkut 18-20vee mimmit tulee puhuun eikä muut...??????????

---

Mut eiks se oo vaan plussaa?
[/q]

Mulle tuli tossa pari viikkoa sitten joku muija juttelemaan ja kun se kysy ikää ja sano, että 30v, niin se sano, että en muka näytä päivääkään yli 20 v. Joo, lievää mielistelyä ilmassa ja hyvällehän se tuntuu kun joku väittää, että näyttää kolmanneksen nuoremmalta.

[q]ALIEN:
missä teillä muuten kulkee sinkkuuden ja seukkaamisen rajat?
[/q]
Raja on monissa tapauksissa aika hämärä, mutta varmaan tähän pätee se yksinkertainen selitys, että silloin kun molemmat ovat tosissaan yhdessä sitä mieltä, että "Nyt olemme pari".

Sinkkuilu on rankkaa. Pitää keksiä hirmuisesti aktiviteettejä jotta ei tylsisty. Tosin eilen oli treffit. Muuten meni hyvin mutta paikka mihin piti mennä istumaan oli kiinni ja sitten kävi ilmi, että muija tykkää luonnosta ja rentoudesta. Sitä paitsi se oli 30v joten siinä iässsä alkaa veto loppumaan, naisilla ainaskin. Itse kun lähestyn 30v rajapyykkiä, olen huomannut, että veto senkun lisääntyy mutta tämä selittyy varmaan sillä 30v-kriisillä.

Laserpointissa näin aivan ihkun typyn mutta se pääsi livahtamaan karkuun ennen kuin ehdin tehdä mitään. Voi voi harmittaa.

Onko täysin epänormaalia jos tuntee täysin vastustamatonta halua heittää romanttisia privaviestejä tytölle joka postailee sinkkuluukkuun? Tunnen omituista kuumostusta, olenko sairas, onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?

Siis aivan karmeaa lässytystä. Siis ihminen on silloin vanha jos alkaa haaveilemaan puutarhasta ja rauhallisesta omakotitalosta noin 15 km lähimmästä asutuksesta ettei vahingossakaan tarvitsisi tavata naapureita. Ja lemmikkieläinten pidosta. Tahi sitten kyseessä on vain "henkisesti vanha" ihminen. Itse olen henkisesti niin viriili että jaksan painaa WoW:ta sen 20 tuntia putkeen jos tarve vaatii.

[q]Wolverine, 24.4.2007 14:33:
---
opmdevil, 24.4.2007 14:19:
tse olen henkisesti niin viriili että jaksan painaa WoW:ta sen 20 tuntia putkeen jos tarve vaatii.

---

tol kommentil saa kyl satavarmasti pesää.
[/q]

Aivan. Mä olen pelimies. Sitä paitsi säälipanot on parhaita.

Kyllä nyt on sellainen fiilis, että tyttöystävä voisi olla paikallaan. Pitänee hakeutua jonnekin kuntonyrkkeilyyn tai vastaavaan. Siellä on sitten hyvä iskeä muijia. Tai jossain muussa harrastuksessa jossa voi silleen luontevasti käydä päälle. Mulla on vaan huonotapa että ihastun yleensä kantapaikaikkojen työntekijöihin.

Yritin eilen jutella yhden tytön kanssa kun oli sellaista tyttöystävä tyyppiä. Sanoi sitten ihan suoraan heti, että "mua ei kiinnosta. Kyllä mä sut tiedän..." No ei sitten, en olisi halunnutkaan.

Jos joku tietää epätoivoisen, kauniin, mielellään noin 180 cm pitkän ja about 60 kg muijan, jolla on vähintään AMK-tasoinen tai akateeminen koulutus, joka on fiksu, filmaattinen, huumorintajuinen, puhelias ja muutenkin mukava, ja joka pitää scifistä sekä metsästyksestä ja moottoripyöristä, mielellään myös konemusasta ja varsin tracesta, niin sanokaa sille, että mulle kelpaisi huonompikin.

Juhannuksesta on kovin kovan odotukset. Todennäköisesti mitään ei tapahdu mutta silti pystyn sitten työpaikan kahviossa kehumaan, että irtosi ainaskin kahdelta plondilta.

Sinkkuilu on ihanaa! Kävin ruotsissa ihan yökerholla saakka. Tapasin kivan tytön joka sekin oli sinkku ja aika agressiivisesti kävi päälle. Asia meni näin. Onnistuin houkuttelemaan sen vähän rauhallisemmalle puolelle jossa juteltiin ja drinkkejä juotiin. Sitten onnistuin houkuttelemaan se nakarille jossa syötiin. Sitten onnistuin houkuttelemaan sen taksiin jossa sitten pussailtiin. Onnistuin myös houkuttelemaan sen sisään hotelliin jossa aulassa pussailtiin sitten lisää ja muuta käsikäpeöintiä. Kaikki meni tooosi hyvin kunnes tultiin siihen hissiaulaan jossa se sitten ilmoitti, hän ei tule hissiin mun mukaan eikä aio harrastaa mun kanssa tuhmaa juttua. Vähän aikaa olin aivan äimän käkenä että mitäs tämä nyt sitten on mutta sitten muija vaan lähti kävelemään pois määrätietoisesti joten ajattelin, että antaa olla. Respasta sitä touhua kattonut asiakaspalveluhenkinen jannu sitten vaan huikkasi, että "Huono tuuri tällä kertaa. Ehkä sitten seuraavalla kerralla." Niin, kivaa on tämä sinkkuilu. Aivan uskomattomaan hauskaa.

[q]*Mirri*:
Joten siis...vapaaehtoisia miehiä?
[/q]
Tuolta pitäisi löytyä helposti: MailOrderHusbands.net

[q]WiljamiDzay, 16.1.2009 16:37:
---
Lyylikki, 16.1.2009 16:04:

Tässä perusesimerkki:

- moi
- moi
- onko ollut hauska ilta?
- ihan jees...
- ai no mistä se ihan siihen eteen tulee?
- no emmä tiiä, oon hukannu mun kaverit tänne jonnekkin
- joo, tää on vähän sellanen paikka, johon saattaa hukata kavereita. Onko teitä isokin seurue?
- no minä ja pari työkaveria
- OK. Ilmeisesti teillä on ihan hyvä henki töissä, kun oot ulkona työkavereiden kanssa? Vai oliko teillä jotkut pippalot?
- ei ollu mitkään pippalot, kunhan muuten tultiin perjantaina tuopille töiden jälkeen.
- olispa mullakin sellasia työkavereita, joiden kanssa voisi lähteä ulos. Onko teillä tapana useinkin käydä tuopilla?
- no toisinaan
- missäs sä sitten olet töissä?

---

Hirmune ristikuulustelu... mä lähtisin tos vaihees jo karkuun *pökr**nauru*
[/q]

Tuossa pari viikkoa sitten olin baarissa ja siellä oli sellainen hemaiseva muija jolla oli alaselässä tatutointi. Siis, mä tiesin että sillä oli se tatska kun näin sen uimarannalla niinkusta peri kesää sitten ja satuin sen sitten muistamaan. Kysyin sitten siltä, että mitä sen muijan tatutointi esittää ja onko sillä pitkäänkin ollut se. Se oli vähän äimän käkenä kun sillä oli normivaatteet päällä joiden alta se tatska ei sitten näkynyt. Jotain sekavaa selittelyä että en mä mikään stalkkeri ole ja sitten takavasemmalle baaritiskille juomaan vitutukseen...

[q]Freja, 23.7.2009 11:15:
---
opmdevil, 19.7.2009 00:29:
Olen hirmuisen ihastunut yhteen baarityttöön. Voi voi voi minua. No niin, nyt minä lähden baariin ja todennäköisesti yritän jutella hänen kanssaan jotain kehittävää, tyyliin:

Se: "Mitäs sulle saisi olla."
Mä: "Olut"
Se: "Se on sitten 5.20."
Mä: "Tossa. Pannaan visalle."
Se: "Ok, ja kuittaus tohon".

---

Ent se kassatyttö?
[/q]

Joo, se kassatyttö oli varattu.

Lisäksi olen törmännyt jonkinlaiseen toistuvaan ilmiään naisten osalta. Eli jos muija tulee juttelemaan, niin on lähes 90% todennäköisyys, että hän sanoo seuraavat kolme asiaa:

- Mä olen kännissä
- Mä en yritä iskeä sua, tulin vain juttelemaan
- Mulla on poikaystävä

Sitten kuitenkin jutut on hyvin henkilökohtaisia ja ties mitä, "en ole saanut munaa kolmeen viikkoon" läppää, niin väkisinkin on vähän, että mitäs nyt. Kun muija seurustelee, se on pois markkinoilta ja jos se ei kerran yritä iskeä ja juttelee vaan huvikseen, niin minkäs teet. Sitten se suuttuu kun on lunnisti niinkuin juttelisi työtoverin kanssa niitä näitä ja lopulta lyö mahaan ja haukkuu homoksi. Että ota tuosta nyt sitten selvää. Insinööri ei nyt oikein ymmärrä tätä.

[q][Siru], 5.2.2009 22:14:
---
opmdevil, 3.2.2009 10:45:

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.

---

Yleensä jos muija haukkuu omaa jätkäkaveriaan, on jätkä luultavasti suututtanut muijan jostain. Tai tyttö voi olla myös turhautunut tai kyllästynyt jätkäkaveriinsa... mutta voisi kuvitella että jos muija haukkuu omaa "kultaansa" toiselle jätkälle, yrittää hän saada jonkinlaista myötätuntoa/huomiota: "Voi sua, miten jaksat katsoa sellasta kusipäätä jos se on tollanen. Jos mulla olis ton näkönen kissa niin kohtelisin kun kukkaa kämmenellä" Eli haluaa kuulla kehuja ja saada huomiota, koska omalta jätkältä ei niitä enää heru
[/q]

Te naiset ootte outoja.

tulin vaa moikkaa!! _o/ nyt takas---->toisel puolel on ihanaaaa

Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.

O