SINKKULUUKKU

Back to häröily O

hyvää joulua veljet ja siskot

näin joulun alla on taas mukavaa palata maan pinnalle ja pohtia oman elämän tosiasioita

ps. tänään redariin :D

[q]Zenni, 17.9.2007 20:49:
Tarkotin lähinnä vaan tota tanssimista. :) Ja myönnä pois, et jos nainen tanssii sun mielestä niin hyvin että ansaitsee erikoismaininnan, ni kyllä se vähän kiinnostusta herättää!
[/q]
niin, mutta naisen tanssi herättäisikin minun huomioni (ja en siis tarkoita mitään "u gotta work iiiiit, u gotta push iiiiit, kattokaa mun PERSETTÄ!"-tyyliä), niin ei se todellakaan tarkoita minulle sellaista harvinaista tapausta, josta minun täytyisi pitää kiinni :)

itseäni viehättää paljon enemmän positiivinen ja nauttiva olemus kasvoilta, aivan sama miten tanssii :)

[q]Zenni, 17.9.2007 21:43:
Tai sit sen rentouden sisäistää liian myöhään :(
[/q]
onneksi on aina mahdollisuus tehdä aloite ja saada suurella prosentilla välit epämukaviksi *irony*

[q]_RixU_, 20.9.2007 10:03:
---
_RixU_, 10.9.2007 23:46:
Miä luulen et tää tytsinen vois tahtoa ihkis oman halinallen...superihkusen sellasen! ^__^ pistetään tilaukseen :P
---
Jahas täytynee varmaan peruu tää tilaus, kun ei mulla ois ees tarpeeks aikaa omalle *hali*-*nalle*:lle, ku oon vähän liian bisi tytsinen nykysi *eikä* ...nohh...ehk joskus sit
[/q]
pientä rajaa noiden muikisteluviestien kanssa, vähemmästäkin alkaa mies vauvajokeltelemaan :D

[q]Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.
[/q]
koska me kaikesta huolimatta jaksetaan uskoa teihin, että tekin tuutte illan mittaan järkiinne

[q]aada, 15.6.2009 21:08:
eli tarkoitatko, että vaikeana oleminen on aina tarkoituksellista jonain muuna kuin itsenään esiintymistä?

kävisikö mitenkään päinsä, että se mikä käsitetään vaikeaksi, saattaa olla joillekin luonnostaan tuleva käyttäytymismalli. siten siihen ei tarvitse nähdä mitenkään vaivaa saati sitten yrittää tarkoituksellisesti esittää jotakin.
[/q]
minusta näillä kahdella tapauksella on selkeä eroavaisuus:

- tutustua ihmiseen, jonka kanssa ei välttämättä lähtökohtaisesti kaikki ajatusten aaltopituudet mene 1:1"

- "toinen ihminen on mulkku vain sen takia että hän haluaa tietoisesti olla sellainen, tai että hänet on sellaiseksi kasvatettu"

tietenkin sitä saa mun puolesta toinen olla nenä pystyssä ja jalat ristissä vaikka vuosikaupalla, mutta ei se pitkällä tähtäimellä siitä suhteesta sen ihmeellisempää ja siunatumpaa tee :D

oli tänään töissä asiakkaana sen verran herttainen tapaus, että oisin voinut jopa sormukset lähteä ostamaan siltä istumalta. ei ihan heti muista kertaa, kun olisi joutunut tilanteen päätyttyä vähän tasaamaan henkeä, ja miettimään, että oliko toi nyt oikeasti tossa?

[q]kindertin, 16.7.2009 21:45:
:D:D:D:D:D:D:D:D
Aika mielenkiintonen reaktio :D :D Ehkä toi toimii paremmin jos on sitä jossain häissä tms kuuntelemassa? :D
[/q]
luepa mitä toi videon ladannu kundi on kirjottanu tageihin. mulle ei ainakaan tullu ensimmäisenä mikään romanttinen ja ah-niin-kaihoisa tunne :D

[q]opmdevil, 19.7.2009 00:29:
Voi voi voi minua.
[/q]
anteeksi, että sanon tämän, mutta jätkä on kyllä niin surullisen kuuloinen tapaus, että alkaa mennä jo surkuhupaisuuden puolelle :D

[q]aada, 10.11.2009 15:24:
En koskaan. Miehen kuuluu tehdä aloite.
[/q]
miksi?

[q]Lauruska, 10.11.2009 15:27:
Koska muuten ei voi esittää vaikeasti saavutettavaa, saatika oikutella :D
[/q]
nämä ihmissuhdeasiat tuntuvat päivä päivältä hirveämmiltä asioilta sitä mukaa, kun niistä opin :D

[q]Amarie, 14.12.2008 16:20:
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna.
[/q]
http://img.photobucket.com/albums/v605/madfapper/orly_5.gif

[q]Vampyrella, 25.1.2009 23:59:
Onneksi sänkypuuhissa on vain oma mielikuvitus rajana, joten aina voi käydä keskustelua siitä, millä tavoin toisen voi tyydyttää.
[/q]
tässä olet väärässä

seksi perustuu vain yhdelle protokollalle: max. kolme eri asentoa ja rojut ihan mihin tahansa muualle, paitsi spärdäriin

"Some people play hard to get. I play hard to want."

mulla toi tulee ihan luonnostaan

Täytyy ruveta etsimään tietä pois täältä...*juonittel*

[q]hardstyle:
Ps. yks onkelma, auttakaa:
Mun ykskään kaveri ei kuuntele samaa musaa kun mää (eli hc, trancecore, freeform, gabber, hardnrg, hardtrance, ebm, industrial, muutkin genret menee), eil tanssimusaa ylipäätänsä. Yks kuuntelee pelkkää olskool suamirokkii, yks kuuntelee rob zombiee, loput kuuntelee kissäfämmää tai enerjiä..
Mitä mä teen?*uuh*
[/q]

Tervetuloa veneeseen! Mulla on ihan sama juttu. Parin frendin trance rajoittuu johonkin DJ Sammyn Heaveniin ja Kate Ryanin Desenchantteen*lmao* Loput on samanlaisia, kuin itse kuvailit. Muutama wannabe-raprap-nigga onneksi löytyy... Ja eniten jurppii, että ne ei pysty millään tajuamaan bilepukeutumista. Heti kun yrittää olla vähän genren hengessä mukana, niin ollaan dissaamassa: \”Joo vittu näytätte ihan hinteiltä\” tms.*dissaa* Antaisivat edes mun nauttia tästä, vaikka itse eivät sitä nähtävästi pysty tajuamaan... Ja tuttavapiiristäni ei varmaan löydy yhtään muijaa, edes sietäisi trancea... Onneksi te arvon bilenaiset pelastatte minut joka kerta kun lähdetään bilettämään, olette kaikki joka kerta niin kauniina*iloinen*

[q]aerasi:
Mikä se juttu on, että kun iskee silmänsä johonkin ”saaliiseen” (*nauru*) niin käykin sillä lailla että rupeaa niitä toisiakin ”saaliita” ilmestymään ja ne sitten torjuu alitajuntaisesti koska haluaa sen ensimmäisen? meni vähän ohi mullakin..
[/q]
Itse asiassa mä ymmärsin sua täydellisesti. Näin mulla on aina: Kun alkaa seurustelemaan, niin kaikki exät rupeavat soittelemaan, muijat jotka on joskus tavannu alkaa tekstailemaan jne.

Mikä siinä oikein on, että tällaista alkaa aina tapahtua kun ei pitäisi...?!*hmph*

[q]shine:
Ja hyvä niin, koska miehet tuottaa pelkkää surua.
Ei paljon enää seurustelu kiinnosta.*nyyh*
[/q]
Tää on taas näitä...
Tuotanko minä sinulle surua? Tuottavatko Klubituksen muut miehet sinulle surua? Tuottaako Klaukkalalainen kiskamyyjä Jani sinulle surua? Tai se karhupukuun pukeutunut äijä Ähtärin mainoksesta?
Viimeisin vaihtoehto varmaan eniten. Me miehethän ollaan kaikki niin mulkvisteja. :/

[q]hallucinogen, 20.3.2009 12:25:
---
opmdevil, 20.3.2009 12:17:
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja

---

Tarviiko sen hengittää? Jos ei niin ei muuta kuin lapio käteen.
[/q]

Ei välttämättä kunhan on sisältä lämmin.

[q]$, 20.3.2009 15:27:
---
opmdevil, 20.3.2009 12:17:
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja

---

Varo ettei sun epätoivoisuus näy läpi klabbarin ulkopuolella. Naiset aistivat sen ja karttavat sitten vaistomaisesti missä lähestytkään heitä.
[/q]

Mistä sä päättelit että epätoivoinen?

O