SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]ezzy, 19.8.2007 00:23:
---
Annakins, 18.8.2007 23:27:
---
egmondo, 18.8.2007 09:44:
Kyllä se niin on, mutta jotenkin vain tää odottaminen on vain niin kovin "yksinäistä"

---

Joo onhan se kiva et saa säännöllisesti seksiä ja et on joku jonka kainaloon käpertyä pimeinä syysiltoina, mut ei se tekis musta mua. Mä oon mä riippumatta siitä kenen kans hengaan, keitä mun kaverit on.

---

Vaikka mä oon kuinka mä, niin kyllä mä oikeasti mielummin olen "me".
[/q]

Mä taas oon mä ja jos jollain käy tsägä ni ehkä joskus voin olla me. =D

[q]Anata, 21.8.2007 10:51:
ÖÖÖH! Olipahan kummallista luettavaa. Tuli mieleen mormonit tästä jutusta. Olen tällaisen suhteen konservatiivinen, joten toivottavasti läinsäädäntö ei ikinä hyväksy tuollaisia liittoja. Mutta koittakaa pärjätä.
[/q]

Mitä pahaa tuossa on? Kaikki kolme ovat siinä mukana, koska haluavat, eivät mistään muusta (esim. uskonnollisesta) syystä.

[q]Miinapiina, 29.8.2007 13:01:
---
nuance, 29.8.2007 12:51:
mistä täältä pääsee pois?

---

sit ku keksit ni kerro mullekin
[/q]

Escape hatch!

[size=8]ps. emt. mut en kyl ees haluis pois.[/size]

[q]Lyylikki, 29.8.2007 19:57:
---
Annakins, 29.8.2007 19:49:
Mä olen kyllä oikeastaan vain tyytyväinen oleiluuni. En varmaan edes "osais" seukkaa

---

Mä oon kyllä kanssa toisinaan pohtinut tota, että mitenkä sitä sitte sopeutuis siihen, että pitäis ottaa taas huomioon sen toisen menemiset omien menemisten oheen. Ja kai se olis ihan kohteliasta ilmottaa, jos esim. lipsahtaa kahvittelu kaverin kanssa tico-ticon puolelle tai jos on yön pois kotoa tai jos vaikka eksyykin maakuntamatkalle jonnekkin Venäjän rajamaille. Ymmärtäisikö sitä sitten kukaan tai jaksaisiko sitä kattella.

Ja miten sitä onnistuisi limittämään sen toisen ihmisen ja ne kaikki muut elämän ihmiset. Nytkin kun toisaalta joutuu aina nipistämään aikaa jollekkin muulle. Kaikkea ei millään voi vain saada. Ehkä se aika ei ole kypsä sitten, kun tuommoisilla asioilla päätään vaivaa.
[/q]

Mä oon toisinaan miettinyt ihan samoja asioita ja oikeastaan tullut siihen tulokseen, että kai ne asiat sit loksahtaa paikoilleen kun tarpeeks hyvä tyyppi kävelee vastaan. Tää on ehkä vähän sama asia kuin ihmiset, jotka sanovat etteivät halua seurustella/mitään vakavaa/pärjäävät paremmin omillaan, koska lopputuloshan on se, et joskus vaan eteen tulee sellanen tyyppi, et sen kanssa sitten haluaakin olla.

[q]Hitchhiker, 30.8.2007 12:54:
Itse ainakin olen sitä mieltä, että ihmiseen tulee luottaa ja antaa tämän mennä jos tämä haluaa. Turha toisen ihmisen "vartiointi" on todella syvältä jostakin, jos ei luottamusta sen vertaa löydy että ei kykene elämään ihmisen kanssa joka meilellään on välilllä kavereidensakin kanssa tai harrastuksissaan niin on syytä miettiä enemmän kuin se kolme sekuntia.

Toinen vaihtoehto on se, että ihminen on kateellinen toisen ihmisen menoista joka ei myöskään iske omaan päähän minkäänlaista punaista lankaa. Pitäisikö sitä viettää koko ajan sellaisen ihmisen kanssa aikaansa ja olla menemättä jos toinen niin tahtoo *whaat*, kyllä kummallakin osapuolella tulee olla oikeus mennä jos haluaa.

Anteeksi tuo hieman sekavahko kirjoitusasu, ei ole nuppi vielä herännyt näin aamusta *vink*.
[/q]

Mä olen samaa mieltä, kuten luulisin myös Lyylikin olevan. Lähinnä pohdinnan aiheena oli se, miten pitkän sinkkuilun jälkeen osaa tai oppii ottamaan toisen huomioon omissa tekemisissään.

[q]WiljamiDzay, 12.9.2007 12:44:
---
Lyylikki, 11.9.2007 23:40:
---
Certifier, 11.9.2007 20:07:
Tulkaa käymään Vaasassa niin saatte miestä*super**joo*

---

Täditkin?

Eli varoppas poeka mitä suustas päästelet (Otan ainaki Veranon mukaan)

---

Mitäs toi ny tarkottaa? Verano on ihana ja söpis *joo**plur**tirsk*
[/q]

BUSTED! *NAURU*

[q]Janisa, 15.9.2007 05:05:
---
Annakins, 14.9.2007 22:21:
---
Bellezaaa, 14.9.2007 22:05:
mut nyt syksyl kyl kaipaa ja vois käpertyä jonku kainaloo ja lepäillä siinä ihan rauhas yeps*hih*

---

Joo pakko kyl myöntää, et vaikka muuten en sillai mitään kaipaakaan, niin tällasina syysiltoina olis kiva jos olis sängynlämmitin.

---

Ole hyva!

http://www.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=822311&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search&LANG=FI
[/q]

Mä arvasin, et joku postaa jotain tän suuntasta :D

[q]Janisa, 15.9.2007 14:15:
---
Annakins, 15.9.2007 09:55:
---
Janisa, 15.9.2007 05:05:
---
Annakins, 14.9.2007 22:21:
---
Bellezaaa, 14.9.2007 22:05:
mut nyt syksyl kyl kaipaa ja vois käpertyä jonku kainaloo ja lepäillä siinä ihan rauhas yeps*hih*

---

Joo pakko kyl myöntää, et vaikka muuten en sillai mitään kaipaakaan, niin tällasina syysiltoina olis kiva jos olis sängynlämmitin.

---

Ole hyva!

http://www.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=822311&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search&LANG=FI

---

Mä arvasin, et joku postaa jotain tän suuntasta :D

---

Sa voit aina katsos luottaa meihin vapaisiin sinkkuihin, joilla on liikaa aikaa maleksia netissa!
Sitapaitsi, ma nain oikein vaivaa moisen eteen -oli kuule tuunattu versio!
[/q]

Joo mä huomasin :p

[q]Freja, 21.12.2009 21:44:
No en oikeestaan tiiä, kun se tässä just koomisinta onkin - ei sanota mitään. Mykkäkoulu / yhteydenpidon loppuminen / välttely. Sit pitäis aatella ettei itessä oo mitään vikaa?
Kai tapaan aina ne urpot, jotka ei vaan siis osaa sanoa mitään, ja luulee että on jotenkin helpompaa vaan jättää sanomatta? Aatella, et kyl se tosta unohtaa, kunhan tarpeeks kauan on hiljaa?
Mut todellisuudessa se just jättäny ne arvet. Jos toinen ei osaa edes sanoa mitään syytä miksi ei jutustamme tullutkaan mitään, tai ei vastaa enää edes "mitä kuuluu"-viesteihin, niin kyllähän sitä jää vaan miettimään, että jotain täytyy itsessä olla vikana, ettei toinen uskalla edes sanoa syytä..
Ikinä kun en ole myöskään kuullut niitä legendaarisia sanoja "se ei oo sussa, vaan mussa".

Auts?
[/q]

Se on se henkinen pudotustila, beibi, henkinen pudotustila! Tai tunteet joista ei saa otetta :D

[q]Claquesous, 4.10.2007 15:47:
Miten te sitten alatte "oleen" jonkun kaa? Onko se "oleminen" jonkinlainen salama kirkkaalta taivaalta, että yhtenä hetkenä ootte ikisinkku, mutta sitten toisena jo jonkun kanssa tosimielellä.

Jos ette "oo" kenenkään kaa, ootteko tähtäämässä vanhoiksi piioiksi vai naimisissa Jeesuksen kanssa?
[/q]

Miten sä sit ite "alat olee" jonkun kans?

[q]Nacu, 5.10.2007 01:44:
Ilmeisen hyvin ajan miehiä oikeisiin suhteisiin toisten kanssa. Toimin vissiin jonkunnäkösenä ponnahduslautana.

Että jos haluat löytää elämäsi tytön, niin käy toki ulkona minun kanssani! Takuuseukkailu toisen kanssa kuukauden sisään!
[/q]

hehe. Sama juttu.

[q]ezzy, 8.10.2007 08:51:
---
astaroth, 8.10.2007 08:05:
---
Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.

---

koska me kaikesta huolimatta jaksetaan uskoa teihin, että tekin tuutte illan mittaan järkiinne

---

ahahahaha nimenomaan!
[/q]

toi oli kyl aamun totaalireps =DDD

[q]Lyylikki, 6.1.2008 21:13:
Tänään taas miettinyt sitä, että miksi niin monet miehet pelästyttelevät naisia sanomalla "Mä en halua mitään vakavaa."

Missä se vakavan raja menee? Kuinka pitkälle voi mennä/kuinka usein nähdä ilman, että juttu muuttuu vakavaksi? Voiko seurustella, ilman että on vakavaa? Vai tarkoittako se vakava juurikin seurustelua?

Vai tarkoittaako se, että toinen ei halua sun kanssa mitään vakavaa sitten sitä, että se ei halua sua ollenkaan?

Helkkari. Inhoan yleensäkin koko vakava sanaa. Pitääkö koko helkkarin elämän olla niin vakavaa? 1. totinen, tosissaan oleva; nauramaton; syvällinen (pinnallisen, hilpeän, kevyen tms. vastakohtana)
[/q]

Yhdyn tähän.

Tää taitaa kadota täältä.

Ihanaa, onnea ja rakkautta teille *sydän*

Lol kun :D Jos mielestäsi ei ole itsekästä jättää suhteen ongelmia hoitamatta ja hypätä vieraaseen punkkaan oman mielihyvän saavuttamiseksi ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan niin ihmettelen kyllä. Itse sanoisin, että perimmäisin syy salailussa on vastuun pakeneminen? Periaate perkules!

Vai että vastuun pakeneminen..

Laitetaanpa vaakakupin toiselle puolelle "periaatteen noudattaminen" ja toiselle "puolelle lasten rakastavan yhtenäisen kodin säilyttäminen ja puolison onnen peruskivien vaaliminen".

Kumman valitseminen on sun mielestäsi suurempaa vastuun kantamista?

---

En nyt siis kuitenkaan tarkoita, että seurustelu on saatanasta ja että kaikki ihmiset ois onnellisempia kommuunissa, vaan että seurusteluun ei mielestäni kannata ryhtyä seurustelun takia, tai siksi että elämästä tuntuu puuttuvan jotain.
---

[rambling]..laumaeläimelle saattaa useinkin itsenäisyyttä ja yksinäisyyttänsä vaaliessa hiipiä sellainen olo, että jotain tästä yhtälöstä on kateissa ja sitä sitten paikkaillaan mitä mielenkiintoisimmilla vaihtoehdoilla.
Kuitenkaan moni ei pysty läheisimmillekään ystävilleen rehellisesti kertoa asioita ja jakaa elämäänsä, vaan pidetään niitä omia asioitamme tiukasti itsellämme.[/rambling]

Ja sen sanon lisäyksenä keskusteluun, omasta kokemuksesta, etäsuhteessa olevana, elämäni olis huomattavasti enemmän perseestä, jos mulla ei olis kahta ystävää kämppiksenä *sydän*

---
2la:
Ei mulla varmaan ollut oikein mitään kysymystä, muuta kuin tuo että olenko nyt hylkiö, ja siihen otan vastauksena hiljaisuuden eli myöntymisen!
---

LÄLÄLÄÄLÄLLÄLÄLLÄLÄ ei täällä ole hiljaista Et sä ole hylkiö, vaan pienten ihmisten elämää piristyttävä ihana nainen

jos kommuunista puhutaan ja ihmiset elää vain siellä omassa kommuunissaan niin eikös se kasvata mm. narsismia (kun ne kehuvat toisiaan) ja harhakäsityksiä oikeasta elämästä oman elämän ulkopuolella ja sitten ne tulee tänne nettiin inttään maailman tappiin asti vastaan, niin, että pää meinaa räjähtää ja varsinkin kun niitä on 10 kpl.

---

---
Älä nyt oo ton muotonen..
---

Hiljaa, tai soitan sulle uusinta polkkaa päättymättömällä mp3-tiedostolla! ;)

Köytetään nojatuoliin ja laitetaan korvalappustereoista Antti Tuiskun ja Mikko Alatalon raiskausta päättymättömällä mp3-tiedostosta ja näytetään Mikko Alatalon kuvaa.

Tämä Sinkkuilu laskee kyllä itsetuntoa ja lisää tressiä, koska niitä yhden illan suhteita ei pysty toistaan ja kukaan ei usko ja vittuilee... ja mä en pahemmin dikkaa sitä että asioita pitää väkisin todistaa ihmisille esim. laittamalla videot näistä Redtuben pyöriin ja epäilijöille sähköpostilla.. niin kuin junteilla on aina tapana mm. Intissä vähintäänkin vetää rinta rottingilla kun nainen soittaa ja korstaa itseään, että hei kaikki kattokaa nainen soittaa haluutteks tekin puhua sen kanssa pervoja?

Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!

[q]aada, 16.12.2009 22:19:

Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]

Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).

Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.

Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.

O