SINKKULUUKKU

Back to häröily O

im bäk

[q]tomii, 11.1.2006 19:44:
Älä helvetissä erehdy kuuntelemaan ainakaan mitään Radio Suomi-Popia <- yhtenä kesänä oli vähän sydänhuolia ja kesäduunipaikalla toi asema kokoajan päällä. Sieltä sit tuli se 8h sitä masentavaa Suomi-matskua, jossa aina kerrotaan siitä, kun sydän on murskana.
[/q]

Aahaha, ei kannata kuunella ollenkaa radioo koska jokaiselt kanavalt tulee kaikkee marinamusaa, ja sit jos sitä suomalaist shittii viel puskee nii ohho..

[q]Oleanterinkukka, 17.1.2006 10:17:
---
Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist

---

Nii mut entäs jos ei keksi? *uuh**täh*
[/q]

Kyl sitä keksii jos vaan ite haluaa, kaikki on itsestä kii!

Jos suhde loppuu nii sit on vaa parempi hyväksyy se asia asap niin säilyy mielenterveys samal..

[q]domi, 17.1.2006 12:43:
Expasin nopeesti, moro *hihu*/
[/q]

Nägyy reeneis *iloinen*/

[q]P-Boy, 19.1.2006 04:59:
Oon täällä läävässä ketjuilla köytettynä maailman tappiin asti *nyyh*.
[/q]

eihän tää mikään läävä ole..

Ellet puhu sun omast luukust..

[q]Lyylikki, 21.1.2006 16:28:
Nii-ih...pieni pelin poikanen olisi aina paikallaan. Kaipaisin sitä, että viestin saapuessa puhelimeen, säpsähtäisi. Sitten jännittäisi, että "Onkohan se se?", vaikka voisi asiasta olla suhteellisen varma. [/q]

mut sitku siit tulee sellast "ei vittu toi taas" 100 x piipiip, "mitä sä teet?????" "ok" jne viestei alkaa puskee nii

[q]KooKie, 3.8.2006 11:54:
---
hallucinogen, 3.8.2006 07:52:
Uuh sä oot melkeen joka miehen unelma *sydän*

---

Jos hankin 3m leveän sängyn ja varalle 5 peittoa, niin tuutko mun "viereen" nukkumaan? :D
[/q]

Mä voisin osallistuu valvomaan tilannetta, että siellä kans nukutaan >:)

[q]emuli, 7.8.2006 23:13:
Hihi juu, hyvä pointti!

Eikä se sotilaskodissa vierailukaan toisaalta oo pöllömpi juttu. Ainakin ne munkit on hirmu hyviä
[/q]

ei ei ei se ollu hyvä pointti! :DDD

Ei kannata deittailla inttijäbii..

[q]emuli, 7.8.2006 22:47:
junnu inttipoika
[/q]

Hei älä nyt, sehän on kohta mies ja kaikkee!

[q]emuli, 7.8.2006 23:33:
Koitin olla hitusen sarkastinen, mutta en vissiin ihan täysillä onnistunut
[/q]

:D

Jotkut tytöt/naiset tykkää oikeestikki juosta intis jäbiensä peräs, ja saa siit viel jotai kiksei :W

[q]Lyylikki, 4.8.2006 20:19:
Ja mitenkäs siellä Galtsussa sitten yritellään?

Meenkö mä vaan jollekki vieraalle miehelle heittään kommentin, että: "Moi. Alakko oleen?" Vai mitä?
[/q]

kirjotat vaa: ihq <3<3<3<33<3

[q]hallucinogen, 4.8.2006 12:03:
Uuu jeah, sinne sit huutelee, hotboy:-> sexgirl90 "haluux seuraa!?!?!" Oi niitä aikoja.
[/q]

ai ysärii :D

Eiks ne oo aika nuorii..

http://img151.imageshack.us/img151/8199/11426415431978ue.jpg

[q]hallucinogen, 4.8.2006 11:54:

Itku tulee imuroinnista, ei imuroimattomuudesta. Tänään ku ottaa kotona sikspäkin olutta niin meen iskee tyttöi kissin tsättiin kuten yläasteella :D Vai mahtaakos semmosta olla enään :D
[/q]

daah, toi kissin chatti on niiiin _WANHA_ =-D

galleria on 'se' paikka nykyää!

[q]hallucinogen, 3.8.2006 12:11:
---
KooKie, 3.8.2006 12:09:
Niinku huomataan, tässä sängyssä ei kannata olla "muuta mielessä", jossei halua löytyä lattialta seuraavana aamuna. (Vähän homoa :C Tai epähomoa teidän kahden tapauksessa. :D)

---

Me tehdään Fyraetin kanssa sopimus et kaapataan sut siihen meidän keskelle, kato sitä aamujönkkistä varten
[/q]

Tässä vaihees ei enään tarvis sitä 4.5m leveet sänkyy :)

vaiks sellanen olis ihan ulkonäön vuoks rento..

[q]hallucinogen, 3.8.2006 12:50:
Ensin pitää katsoa nukkua et on aamujönkkis ja pitää olla tilaa et voi nukkua =)
[/q]

Ainiin tottakai, pitäähän sen olla aito!

*mahalteenmakoil* <3

[q]emuli, 1.8.2006 12:53:
Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop.
[/q]

mulle yks sellanen kans kiitos!

Ja saa omistaa käytöstapoi :>

[q]Cjet, 1.8.2006 13:24:
Eikä Kujakissa..
[/q]

Mut jotkut yh.t on iha jees ;)

[q]Dana, 1.8.2006 13:34:
musta tuntuu et kukaan yh ei vain kaipaa Kenenkään KESÄkissaksi.. et sinäänsä huono pointti jos niin saa sanoa..
[/q]

se oli vaan fakta pointti =D

Mut oikeessa olet kyl siinä ettei niit kyl kiinnosta mitkään pelleilysuhteet..

Ja aika harvaa kiinnostaa alkaa leikkii jotai faijaa..

Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!

[q]aada, 16.12.2009 22:19:

Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]

Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).

Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.

Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.

O