SINKKULUUKKU

Back to häröily O

snip

Miksei rakkauta löytyis baarista, Mutta kuten jagokin sanoi niin kaikkialta muualta myös.
Selkeästi sä tiedät kyllä mistä sitä seuraa löytyy, mutta materiaali ei sielä ole oikeaa. Ongelmaksi tosta selkeästi tulee silloin kun klubbarista niitä pointterseja tarvitsee kysyä? Eikö sulla oikeasti ole käsitystä missä nuo sinun kriteerit täyttävä miesmateriaali seikkailee?

mahdollisesti täysin perusteettomasti mulle tulee jokatapauksessa mieleen että, kesällä tuonne länsirannikolle suomenruotsalaisten festareille etc.. olisi hyvä suunnata ehkäpä?? Olisko mitään?? Jostain ihmeestä olen vähän haistellut että sen suuntainen materiaali vois olla hakusessa???????

---

snip
---

Miksei rakkauta löytyis baarista, Mutta kuten jagokin sanoi niin kaikkialta muualta myös.
Selkeästi sä tiedät kyllä mistä sitä seuraa löytyy, mutta materiaali ei sielä ole oikeaa. Ongelmaksi tosta selkeästi tulee silloin kun klubbarista niitä pointterseja tarvitsee kysyä? Eikö sulla oikeasti ole käsitystä missä nuo sinun kriteerit täyttävä miesmateriaali seikkailee?

mahdollisesti täysin perusteettomasti mulle tulee jokatapauksessa mieleen että, kesällä tuonne länsirannikolle suomenruotsalaisten festareille etc.. olisi hyvä suunnata ehkäpä?? Olisko mitään?? Jostain ihmeestä olen vähän haistellut että sen suuntainen materiaali vois olla hakusessa???????

Haha! En mä nyt ihan niistä suomenruotsalaisista tiedä...

No joo, kyllä mä toki tiedän missä niitä ihmisiä nyt liikkuu, mutta pitäisi ehkä vähän miettiä sitä, että missä niitä sopivia voisi olla ja mennä itsekin sellaisiin paikkoihin.

Mä ainakin olen aivan liian kranttu ja omaa aikaani arvostava löytääkseni ketään baarista.*joo*

---

---

snip
---

---

Eikö ravintola teatteri olisi parempi? Jos nyt asuu tsadissa. Siellähän niitä henkisesti ja rahallisesti köyhiä wannabe porvareita jotka luulevat että kokoomus on oikeistopuolue riittää, semmosen kanssa sitten voisi rakentaa sen unelma suhteen minkä on nähnyt telkussa ja hienot kulissit joka sitten todennäköisesti kaatuu siihen ensimmäiseen elämän tuomaan ongelmaan. Ei muuta kuin GLHF!

No olen mä siellä käynyt. :-)

Mietin kyllä tänään, että voisi tehdä ihan hyvää olla vähän aikaa yksin. Selkiyttää vähän ajatuksia, keskittyä itseeni ja siihen mitä itse haluan elämältäni. Eli ehkä nämä baareilut saavat vähäksi aikaa mennä hyllylle...

Mietin kyllä tänään, että voisi tehdä ihan hyvää olla vähän aikaa yksin. Selkiyttää vähän ajatuksia, keskittyä itseeni ja siihen mitä itse haluan elämältäni. Eli ehkä nämä baareilut saavat vähäksi aikaa mennä hyllylle...

Taisin sanoa rumasti, olen vähän temperamenttinen ja muutenkin räiskyvä mutta ei se oikeuta huonoon käytökseen. Tulee välillä unohdettua että toinen henkilö se on siellä kaapelin toisessa päässäkin.

Joten pyydän anteeksi.

Ystävällisesti

- Petri :)

Piti vielä sanoa, että Facebook on mielestäni loistava keksintö sinkulle! Näet ihmisen kuvan, yleensä koulutuksen, työpaikan tms. ja missä se käy. Sieltä vaan etsimään sopivia ja tekemään lista ehdokkaista! :D Mä olen muuten oikeasti tehnyt noin pari kertaa, eli päättänyt että ton haluan ja sitten mennyt baariin tms. jossa tiedän, että se käy. On toiminut joka kerta!

Jos ilman kaveeraamatta näet ko. tiedot ja enemmänkin, niin aika vähäisillä älynlahjoilla on henkilöä siunattu.

---
---

Piti kirjautua sisään ihan vaan sanomaan, että tää on musta erinomaisen hyvä idea lähes kelle tahansa.

Niinpä! Ajattelin, että voisin ensin itse alkaa elää sellaista elämää kuin oikeasti haluan ja sitten jossain vaiheessa ottaa jonkun mukaan siihen. Ehkä niitä ehdokkaitakin löytyy sitten luonnostaan sopivista paikoista, kun tekee sitä mitä rakastaa. :-)

---

Piti vielä sanoa, että Facebook on mielestäni loistava keksintö sinkulle! Näet ihmisen kuvan, yleensä koulutuksen, työpaikan tms. ja missä se käy. Sieltä vaan etsimään sopivia ja tekemään lista ehdokkaista! :D Mä olen muuten oikeasti tehnyt noin pari kertaa, eli päättänyt että ton haluan ja sitten mennyt baariin tms. jossa tiedän, että se käy. On toiminut joka kerta!
---

Jos ilman kaveeraamatta näet ko. tiedot ja enemmänkin, niin aika vähäisillä älynlahjoilla on henkilöä siunattu.

No en nyt menisi sanomaan, että tuo älynlahjoista mitään kertoo.

Kyllä musta suurimmasta osasta näkyy jotain mikä kertoo koulutuksesta, työstä tms. Ei välttämättä suoraan, mutta sen kautta esim. mistä tykkää tai mihin verkostoihin kuuluu. Ja tapahtumistahan näkee osallistujat, jos on laittanut sellaiseen osallistuvansa.

En mäkään toisaalta antaisi kauheasti arvoa sille, jos jakaa itsestään kaiken internetissä. Mutta pitää huomioida myös, että on sellaisiakin tapauksia, jota nämä asiat eivät kauheasti kiinnosta. Eli sellaisia, jotka käyttävät esim. Facebookia harvakseltaan, mutta ovat laittaneet sinne ko. tietoja, eivätkä edes tajua, että ne näkyvät kaikille.

Piti kirjautua sisään ihan vaan sanomaan, että tää on musta erinomaisen hyvä idea lähes kelle tahansa.

---
---

:-) Edellinen parisuhde selkiytti aika hyvin sitä, mitä itse haluan ja mitä en. Nyt ajattelin alkaa elää omannäköistäni elämää ja tehdä asioita, joista nautin. Eiköhän sitten joskus siihen vierelle löydy joku joka haluaa samoja asioita.

Jotenkin vaan vähän outoa, kun luulin, että tiedän tismalleen millaisen miehen haluan. Nyt olen alkanut jonkin verran kyseenalaistamaan näitä toiveita ja mietin, mitkä ovat minulle sellaisia juttuja, mistä en voi joustaa ja mitkä jutut voisin ehkä sittenkin hyväksyä.

[q]Funktion, 23.1.2009 12:13:

Mutta, kiteytettynähän tuo kysymys on varmaanki se että onko se kuinka väärin tyydyttää fyysisiä tarpeitaan irtosuhteilla, mikäli omassa parisuhteessa ei vaan elämä vällyjen välissä toimi? Mikäli siis suhteessa kaikki muu on kunnossa.. Vaikea kysymys, enkä tiedä osaako muut ajatella asiaa samalta kantilta.
[/q]

En enää jaksa jankata ton siveys-Antin kanssa, kun se jäi taas sutimaan. :D

Dementation vastasi sulle about samalla lailla kuin mä olisin vastannut, joten kirjoitanpa vaan ''lyhyesti'' tämän romaanini. :D Mun mielestä parisuhteessa pitäisi pystyä puhumaan avoimesti toisen kanssa, jos vällyjen välissä ei homma toimi halutulla tavalla. Mikäli suhteen toinen osapuoli ei pysty tai halua suoda toiselle sängyssä sellaista, mitä toinen ehdottomasti haluaisi, voisi pariskunta keskustella ''kolmannen pyörän'' hankkimisesta suhteen toisen (tai miksei molempien) osapuolten tyydyttämiseksi. Mielestäni tässä ei olisi mitään pahaa tai väärää, mutta oleellinen pointti on se, että pariskunta keskustelee ja sopii asioista yhdessä. Voiko suhde sitten olla hyvä, jos asioista ei pystytä keskustelemaan? Omassa mittakaavassani ei.

Yhdessä asiassa olen kuitenkin Dementationin kanssa eri mieltä. En koe, että kaikissa tilanteissa olisi typerää ns. heittää pitkä suhde menemään yhden syrjähypyn vuoksi. Jotkut ihmiset ovat luonnostaan tunteikkaampia kuin toiset, ja syrjähyppy voi satuttaa niin syvästi, ettei siitä koskaan lopullisesti pääse yli. Tämä saattaa usein johtaa siihen, että aiheeseen palataan muiden riitojen yhteydessä, pettäneeltä kumppanilta ikään kuin vaaditaan hyvitystä tekonsa vuoksi ikuisesti. Suhde ei olisi välttämättä enää hyvillä kantimilla. Toki jotkut pystyvät käsittelemään syrjähypyt kunnolla loppuun asti, ja suhde saattaa olla entistäkin vahvemmalla pohjalla, mutta en yleistäisi tätä kuitenkaan kaikkiin tilanteisiin.

Itse ainakin myönnän, että olisin todella loukattu ja satutettu, jos kumppanini pettäisi minua, vaikka meillä menisi hyvin (tai jos minulle oltaisiin näin uskoteltu ja näin itse kokisin). Tuskinpa jatkaisin suhdetta - kuulun itse näihin tunteikkaisiin ihmisiin. Mä en oikein osaa kuvitella tilannetta, jossa vakituisessa suhteessa menisi kaikin puolin mallikkaasti, ja silti lähdettäisiin syrjähyppyilemään. Kokisin, että minulle ei oltaisi oltu rehellisiä omista tunteistaan ja suhteen tilasta, ja se jos mikä olisi loukkaavaa. Se olisikin sitten eri asia, jos suhde olisi kauan ollut alamäessä (mihin on aina kaksi ihmistä vaikuttamassa), ja olisin itse oleellinen syy asiaan. Tällöin suhde tuskin jatkuisi muista syistä, ja syrjähyppy olisi piste iin päälle.

Enihau, asioista yhdessä ja avoimesti puhuminen on mun mielestä se oleellinen ja hyvä juttu. Toisen selän takana toimiminen ei. Näin minä yksinkertaistan tämän homman. :)

Mä olen kyllä sellanen ämmä, että heivaisin ton ukkoni mäkeen jos se lähtis syrjähyppyilemään. Mä vaan vähän veikkaan, ettei sille tule tarvetta - siihenhän minä itse voin oleellisesti vaikuttaa. ;)

---

:-) Edellinen parisuhde selkiytti aika hyvin sitä, mitä itse haluan ja mitä en. Nyt ajattelin alkaa elää omannäköistäni elämää ja tehdä asioita, joista nautin. Eiköhän sitten joskus siihen vierelle löydy joku joka haluaa samoja asioita.

---

Tuo pätee 100% omaan elämääni. Tosin olen aika malttamaton tämän odottamisen kanssa, edelleen sinkkuilu on kivaa kun ei tarvitse huolehtia mistään, mutta aika tyhjän oloista kun ei ole kumppania jonka kanssa puuhastella arjen askareita tai miettiä yhteistä tulevaisuutta.
En näe kiinnostusta ottaa yhteyttä ihmiseen joka vaikuttaa epäsopivalta mutta jos minusta kiinnostuisi tälläinen ihminen, antaisin sille varmasti ajatusta. Pääasia, että kumppani antaa minun jatkaa elämääni samaan malliin, eikä tule rasitteeksi siihen.

Joo, oon kyllä ihan samassa tilanteessa. Mäkin en vaan malttaisi odottaa, että löydän taas sopivan kumppanin. Mikään muu ei enää kiinnosta kuin seurustelu, mutta sen toisen pitäisi olla oikeasti sellainen, että sen kanssa voisi olla loppuelämän. Minua ei kiinnosta käyttää enää aikaa mihinkään turhaan. Se kuitenkin voi sitten olla esteenä sille, että löytäisi sen oikean. Plus minulla on nyt jo ollut niin hyviä miehiä, että pitää kyllä olla aika mahtava tyyppi, että saisi minut omakseen. ;-)

Ajattelin olla nyt yksin, mutta yrittää kuitenkin tavata mahdollisimman paljon uusia ihmisiä. Noita mun vaatimuksia ei kuitenkaan ole niin helppo täyttää, joten voi olla, että tässä saa olla vähän aikaa ihan yksin, mikä siis voi olla tosi hyvä juttu. Mutta jos se oikea kävelee vastaan, niin ehdottomasti olen valmis katsomaan mitä siitä tulee.

Tuo pätee 100% omaan elämääni. Tosin olen aika malttamaton tämän odottamisen kanssa, edelleen sinkkuilu on kivaa kun ei tarvitse huolehtia mistään, mutta aika tyhjän oloista kun ei ole kumppania jonka kanssa puuhastella arjen askareita tai miettiä yhteistä tulevaisuutta.
En näe kiinnostusta ottaa yhteyttä ihmiseen joka vaikuttaa epäsopivalta mutta jos minusta kiinnostuisi tälläinen ihminen, antaisin sille varmasti ajatusta. Pääasia, että kumppani antaa minun jatkaa elämääni samaan malliin, eikä tule rasitteeksi siihen.

juu meikä on uus tääl niinku..ja tulin suoraa tänne
ei oo helppoo olla sinkku..

---

---

No en nyt menisi sanomaan, että tuo älynlahjoista mitään kertoo.

Kyllä musta suurimmasta osasta näkyy jotain mikä kertoo koulutuksesta, työstä tms. Ei välttämättä suoraan, mutta sen kautta esim. mistä tykkää tai mihin verkostoihin kuuluu. Ja tapahtumistahan näkee osallistujat, jos on laittanut sellaiseen osallistuvansa.

En mäkään toisaalta antaisi kauheasti arvoa sille, jos jakaa itsestään kaiken internetissä. Mutta pitää huomioida myös, että on sellaisiakin tapauksia, jota nämä asiat eivät kauheasti kiinnosta. Eli sellaisia, jotka käyttävät esim. Facebookia harvakseltaan, mutta ovat laittaneet sinne ko. tietoja, eivätkä edes tajua, että ne näkyvät kaikille.

Ei todellakaan näe. Ilmeisesti tuttujesi teknisen osaamisen taso on aika hakusessa, jos tykkäämiset ja verkostot näkyy tuntemattomille (ei-kavereille). Itsellänikin on kyllä muutamia tuttuja, jotka jakavat tietoisesti lähes kaiken julkisina kaikille, mutta ei tulis kyllä mieleenikään tehdä niin FB:ssa. Muutamat tosin tekevät sitä vahingossa esim. jonkun "tykkää & jaa" -kisan jälkeen (joiden jakaminen on myös huono merkki).

Itselleni ei tulis kyllä mieleenkään enää seurustella teknisesti valveutumattomien ihmisten kanssa, siitä ei saa kuin hirveän vitutuksen, kun pitää yksinkertaisemmatkin asiat vääntää rautalangasta. Eri asia neuvoa yksittäisiä asioita kavereille tms. kuin olla kokoajan "tulkkina", se on todella rassaavaa.

Bileiden osallistumislistatkin on ihan yhtä tyhjän kanssa FB:ssa, kun ehkä 10% käyttää niitä oikeasti siihen tarkoitukseen, eikä vain muistilappuina, kuten valtaosa. Samaa on klubbarissakin kirottu jo vuosikausia, kun bileisiin näyttää olevan menossa kaikki ja todellisuudessa siellä ei sitten olekaan ketään sen suosikiksi merkannutta.

**vieläki* ..tääl...
kylmäki on ^hhrrr^ voiku joku lämmittäis

Tuntui tyhjältä. Yhtä isolta kuin maailmankaikkeus tai maapallo. Se näytti harmaalta. Tyhjää ja harmaata kaikkialla. Seisoin aavalla merellä. Minulla ei ollut mitään muuta kuin kaipaus. Rakkaus, jota ei ollut koskaan ollut. Karmeinta oli ajatus, etten ole ansainnut rakkautta. Kukaan ei oikeasti koskaan rakastaisi minua.

Mutta eihän se ollutkaan niin. Minulla on ympärilläni paljon, mutta ei vielä kaikki. On helpompi olla ja katsella ympärille maailmaan. Näyttää kauniilta kaikissa väreissä. Kaikki muuttuu paremmaksi. Minussa on rakkaus...

No postasin sille Fiverr-palvelusta ostamani videon, jossa joku neekeri oli tehnyt minusta mainosvideon.

... Excuse me... You did.. WHAT exactly?

Menin välittömästi Fiverr -palveluun ja se vaikuttaisi olevan mesta jossa ihmiset tarjoutuu tekemään jotain juttuja sulle viidellä dollarilla? Ja joku oli tehnyt femmalla sinusta mainosvideon?

Siis... Mainosvideon? ...Sinusta? ...Femmalla?

Tänään on jotenkin sellainen päivä että en vaan yksinkertaisesti jaksa uskoa internetistä lukemiani asioita..

Voisitko sä "Mafer" ystävällisesti kertoa, että miksi sä olet maksanut viisi dollaria siitä että joku tekisi susta mainosvideon? Onko tää joku latest fad mistä mä vaan yksinkertaisesti en tiiä mitään koska oon niin vanha fabu.. Vai onko joku muu sitä mieltä, että on vähintäänkin outoa teettää itsestään mainosvideo?

Ja ehkä oon jollain tapaa elitisti, mutta jos mä nyt jostain käsittämättömästä syystä päätyisin teettämään itsestäni mainosvideon.. ( siis wtf edelleen :D ) niin mä ehkä maksaisin siitä enemmän kuin femman..? Come on.. I'm worth more, aren't I? :D

Sanokaa nyt please joku mulle että tää on nykypäivänä ihan normaalia ja mä oon vaan tippunu kärryiltä.. Jooko? :D

Mut lopuun voisin kyl viel sanoo et PICS or STEFU! Eli mainosvideot itsestä jakoon! Ja jos joku haluaa teettää itsestään mainosvideon femmalla ja tuolta Fiverr -palvelusta edelleen löytyy joku joka tekee sen niin mä voin vaikka maksaa ekan joka ilmoittautuu :D LOL! :D

mis mä ole

O