SINKKULUUKKU

Back to häröily O

No niin, kertokaapa kaikki ihanat sinkkuluukkumiehet, että missä teitä on mahdollisuus tavata? Mitä harrastatte, käyttekö millaisissa paikoissa ulkona jne.

Entä mitkä on sellaisia paikkoja, missä olette itse todennäköisimmin valmiita menemään naisen juttusille?

Oikeastiko? Onks tää niinkuin yleinen kysymys mistä miehiä tapaa vai oikeastiko nyt klubbarin sinkkumiehet on sun tähtäimessäs? Miten mä nyt olen käsittänyt, että Arvot ja Toiveet etc etc etc etc ei täsmää kyllä henkilötasolla ollenkaan.

Mä edelleen olisin sitä mieltä, että sieltä finska-Svenska folkkeneiden kesäjuhlilta niitä sopivia miehiä vois löytyä mut hei ehkä mä sit vaan oon väärässä jos kerran klabbarin miehet kiinnostaa.

Harrasteethan on tosiaan erinomaisia paikkoja tavata uusia ihmisiä, ja toi lasketteluhissi on yks hyvä. Pitäis ehkä itsekin kokeilla :D

Mut jos tosiaan Cloud:n mainitsema arvot ja toiveet ei enää olekaan niin iso asia ja klubbarin sinkkuluukkumiehet on tähtäimessä niin aada on tervetullut mukaani köysikiipeilemään. Ei sillä, minähän en etsi minkäänlaisia parisuhteita mutta muuten kyllä ihan mielenkiinnolla tutustuisin :)

---
No niin, kertokaapa kaikki ihanat sinkkuluukkumiehet, että missä teitä on mahdollisuus tavata? Mitä harrastatte, käyttekö millaisissa paikoissa ulkona jne.

Entä mitkä on sellaisia paikkoja, missä olette itse todennäköisimmin valmiita menemään naisen juttusille?
---

Perusvastaus ois varmaan pubeissa :) Itse käyn kyl välillä keilaamassa ja sulista pelaamassa (tosin nyt vähemmän sulista kun on lasit). Bileissä tulee kans käytyä, mut oon kovasti koittanut vähentää. Jonkun kivan harrastuksen jos löytäis talven tulon vastapainoks niin hyvä olisi.

Lähestytkö itse ketään noissa paikoissa? :-)

---

---

Nyt kyllä tulee tempaistua tämä täysin hatusta ilman mitään harkintaa, mutta eipä sinulle ole, kuin yksi vastaus vasta tullut...
Miten olisi vaikka laskettelu rinteet?
Senkus änkeää samaan hissiin miehen kanssa ja alkaa puhumaan: ''Moi miten on laskettelu sujunut'' jne jne...

Jotkin kurssit, mitä kansalaisopisto järjestää?

Ehkä after ski... :-) Laskettelu ei ole ainakaan toistaiseksi ollut mun juttu, kyllästyn siihen kahden laskun jälkeen.

Sitten taas tollaiset kurssit sun muut, pitäisi varmaan raivata aikaa enemmän tollaiselle säännölliselle harrasteelle. Nyt ainakin tuntuu, ettei millään ehtisi.

---

---

Oikeastiko? Onks tää niinkuin yleinen kysymys mistä miehiä tapaa vai oikeastiko nyt klubbarin sinkkumiehet on sun tähtäimessäs? Miten mä nyt olen käsittänyt, että Arvot ja Toiveet etc etc etc etc ei täsmää kyllä henkilötasolla ollenkaan.

Mä edelleen olisin sitä mieltä, että sieltä finska-Svenska folkkeneiden kesäjuhlilta niitä sopivia miehiä vois löytyä mut hei ehkä mä sit vaan oon väärässä jos kerran klabbarin miehet kiinnostaa.

No kysymys oli lähinnä yleisluontoinen, että missä miehiä ylipäänsä tapaa. Mutta eikö nyt miehet ole yleisestikin aika ihania? :-)

Mutta olet nyt kyllä profiloinut mut aivan väärin. En ole lainkaan suomenruotsalaisten perään. Usein aivan liian neitejä mun makuun. Miehen pitää olle miehekäs.

aika hyvä, pistänpä vaihtarin.

http://www.trueactivist.com/gab_gallery/too-accurate-a-relationship-in-5-minutes/

No kysymys oli lähinnä yleisluontoinen, että missä miehiä ylipäänsä tapaa. Mutta eikö nyt miehet ole yleisestikin aika ihania? :-)

Mutta olet nyt kyllä profiloinut mut aivan väärin. En ole lainkaan suomenruotsalaisten perään. Usein aivan liian neitejä mun makuun. Miehen pitää olle miehekäs.

Tjaa a, mister "big" hakusessa siis. Nooh usein ei toki ole aina, ehkä sä olet vaan liian nirso. =P

Oletan ettei tässä mietitä ihmisyyden syvällisiä poimuja vaan Sinkku elämää tyyliin miesten (ihanuutta) ja siinä sivussa missä niitä on. Ikävä kyllä mä en osaa vastata kun en ole nainen, enkä svingaa siihen suuntaan muutenkaan. Ja kun en ole Walter de Camp? (menikös se oikein tuo nimi?) ja muutenkaan en osaa Helsingin Hotspotteja ni parempi jättää ehdottelemasta missä Hesan Hipsterit, Pullistelijat, Äijät ja muut liikkuvat.

Harrasteethan on tosiaan erinomaisia paikkoja tavata uusia ihmisiä, ja toi lasketteluhissi on yks hyvä. Pitäis ehkä itsekin kokeilla :D

Mut jos tosiaan Cloud:n mainitsema arvot ja toiveet ei enää olekaan niin iso asia ja klubbarin sinkkuluukkumiehet on tähtäimessä niin aada on tervetullut mukaani köysikiipeilemään. Ei sillä, minähän en etsi minkäänlaisia parisuhteita mutta muuten kyllä ihan mielenkiinnolla tutustuisin :)

Joo, toi lasketteluhissi on kyllä oikeasti hyvä. Muutenkin tollaiset paikat, joissa joutuu "jumiin" toisen kanssa pakolla vähäksi aikaa. :-)

Joo täällä taas ja kyllä harmittaa

Ja kun kaikki sanoo että nyt saat tehdä asioita mitä parisuhteessa et saanut niin eipä mulla ollu mitään mitä en voinu tehdä ..ehkä päin vastoin nyt alkaa taas tulemaan asioita joita parisuhde hyvässä esti eli tää tietokoneella istuminen, dokaaminen ja mielenkiinnoton arki YKSIN! Ei tätä yksin oloa vaan kestä

APUAAAA!?!?!?

---
Mäkin olen taas täällä! Muutaman päivä sitten tuli ero. Nyt jo uutta metsästämässä! :-)
---

Raportoi nyt ihmeessä, että miten homma jatkuu? Ja mikä siinä edellisessä nyt ei toiminutkaan..

Meillä oli liian erilaiset arvot ja toiveet elämän ja arjen suhteen. Minulle perhe ja parisuhde ovat melkeinpä kaikista tärkeimmät asiat, miesystävälle eivät olleet ja se näkyi koko ajan.

Nyt keskityn itseeni ja tottakai yritän pitää silmät avoinna uuden rakkauden suhteen.

Hassua, että en ole yhtään sydän särkyneenä tai surullinen. Tuntuu, etten ole menettänyt mitään ja, että nyt voin vihdoin alkaa toteuttamaan asioita, joita itse pidän tärkeinä.

Mäkin olen taas täällä! Muutaman päivä sitten tuli ero. Nyt jo uutta metsästämässä! :-)

---
---

Raportoi nyt ihmeessä, että miten homma jatkuu? Ja mikä siinä edellisessä nyt ei toiminutkaan..

Ei tarpeeks kokoomuslainen? liikaa vastikkeellista blowkaria? Liian vähän pääomaa? ^^

Ja kun kaikki sanoo että nyt saat tehdä asioita mitä parisuhteessa et saanut niin eipä mulla ollu mitään mitä en voinu tehdä ..ehkä päin vastoin nyt alkaa taas tulemaan asioita joita parisuhde hyvässä esti eli tää tietokoneella istuminen, dokaaminen ja mielenkiinnoton arki YKSIN! Ei tätä yksin oloa vaan kestä

APUAAAA!?!?!?

Eihän parisuhde olekaan mistään kotoisin, jos siinä ei saa toteuttaa itseään. Mut hei, kesä tulee ja uutta intressiä ja päämäärää kehiin! Noista ryhmäjumpista ja esim. crossfitista aika moni innostuu, eikä syyttä. Siellähän on paljon kaunista emäntääkin ja hemmetin hyvä fiilis ;)

http://www.box100.fi/
http://www.crossfitturku.fi/
http://liedonliikunta.net/liikunta.htm

Kesällä tulis vuoden verran sinkkuilua mittariin :) Saapi nähdä milloin se seuraava sopiva tulee vastaan

Jäin miettimään tuota aiemmin sivuttua tavoitteellisuusasiaa.

Ne joilla on tavoitteissa perustaa perhe hakevat luonnollisesti tähän tarkoitukseen vierelleen kumppania jonka kanssa tämän suunnitelman voi toteuttaa, mutta mitenkä ne joilla ihan näin ilmiselvästi kaksi tarvitsevia suunnitelmia ei ole (disclaimer: joo, toki lisääntyä voi muutenkin kuin parisuhteilun kautta, useimmilla [pääosin toki naisilla] ihan paritteleminen riittää, miehille tämä itsekseen perheen perustaminen on vähän mutkikkaampi prosessi) : Millaisia tavoitteita lisääntymishaluttomilla, tai lisääntymishaluistaan ei-niinkään-vakuuttuneilla on ihmissuhteiden suhteen?

Jotkut ehkä hakee tukea kasvuunsa ihmisinä heijastelemalla ajatuksiaan ja kokemuksiaan muiden ajatuksiin ja kokemuksiin. Toiset saattaa pyrkiä availemaan sisäisiä solmujaan ja parantamaan itsetuntemustaan avaamalla sisuksiaan läheisilleen ja tonkimalla mielensä pölyttyneitä ja varjoisia nurkkia kaivaten siihen hieman (vertais)tukea. Ja näiden suhteen voi kokea saavuttavansa sitä syvällisempiä oivalluksia mitä syvällisempi ja läheisempi on suhde, monille parisuhteen ollessa se ylivoimaisesti läheisin.

Itse en ole huomannut tavoittelevani mitään erityistä tai erityisen spesifistä ihmissuhteiden kautta, lähinnä pyrin viettämään aikani sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurasta nautin ja jotka sitä kautta tuovat iloa ja merkitystä päiviini. Ellei tavoitteena voi pitää sitä, että hakeudun sellaisten ihmisten seuraan, joiden koen tuovan lisäarvoa elämääni. Toki (vertais)tuki niiden solmujen availussakin on sopivassa tilanteessa varsin tervetullutta. En kuitenkaan pidä sitä varsinaisena tavoitteena, ja itselleni tällaisten luonnostaan tulevina hyvin palkitsevien asioiden tavoitteleminen tietoisesti tuntuu jotenkin aavistuksen teennäiseltä ja elämän kanssa heikommin korreloivalta.

Mutta millaisia tavoitteita sinulla on, jos on?

Kaikista tärkeimpänä tavoitteenani on löytää minulle sopiva elämänkumppani ja päättää, että rakastan häntä loppuelämäni. Tavoitteenani on myös perustaa perhe tämän elämänkumppanin kanssa. Haluaisin, että olisimme sekä parhaita kavereita ja elämänkumppaneita, vanhempia ja rakastajia. Tavoitteenani on, että voin olla oma itseni elämänkumppanini kanssa ja elää omannäköistä elämää, minulle tärkeiden arvojen mukaisesti. Haluaisin, että me molemmat toisimme jotain lisää toistemme elämään ja nimenomaan jotain sellaista mitä se toinen myös arvostaa.

APUAAAA!?!?!?

Sun pitää itse tehdä sun arjesta mielenkiintoista.

Pitkäaikaissinkkuna varmaan vähän turhaa tänne mitään postailla ehkä parempi paikka mulle olisi erakkoluukku, muutenkaan ei jaksa mainostaan itseäni (jos nyt ei lasketa muutamia tyhmiä postauksia tänne humalassa kun on jäänny klubbari selaimeen...)

Sinänsä suuremaksi osaksi saa itseään syyttää, nuorempa turhan nirso vaikka ei välttämättä ollut itselläkään "valinnanvaraa", jos en olisi ollut nyt varmaan olisi muutenki lapsellinen kuin luoteeltani ;) nykyjään saa syyttää kun ei ole statusasiat paremmin hoidossa jännänä yksityiskohtana on se että meikä kyllä kelpaa ura-naisille pätkätyöläisluuserina ja ne eivät edes välitä vaikka olisin työtön kun taas saman sosiaaliluokan tai keskiluokkaiset naiset eivät oikein pidä mutta niillähän ei nyt rahaa ole ja jonkuhan ne unelmat pitää rahoittaa mikä on täysin ymmärrettävää. Tosin yhden tälläisen olisi viime viikkona pitänyt tavata mutta peruin koska ei ollut mitään yhteistä ja naisten rahat ei mua kiinnosta. Varmaan taas saa itseään syyttää yksinäisyydestä ;) mutta mitä sitä väkisellä kenenkään kanssa yrittää sen takia että pitäisi vaan olla joku.

Nykyjään "riittää" mielyttävä luonne ja ulkonäkö ja sitten katsoa miten on tunteita ja miten kemiat toimii, yksinkertaista mutta se sopii yksinkertaiselle miehelle :) (loppuen lopuksi aika paljon kuitenki vaadittu... huoh)

APUAAAA!?!?!?

Be someone who makes you happy :)

Karu totuun on että jos ei viihdy itsensä kanssa ja mielen kanssa ongelmia niin niitä ei voi kukaan muu paranataa, tukena voi toki olla mut huonoissa fiiliksissä jättäytyy joskus liikaa "muiden pelastettavaksi". Sorruin itse siihen joskus liiankin kanssa ja piti käydä todella, todella pahassa suossa jolloin oli pakko opetella ajattelemaan uusiks että selvis koko sopastaan hengissä.

O