SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Otetaas vähän takaisin... me saatiin sovittua ja nyt yritetään kokonaan uudelta pohjalta :) eli pois täältä ja kohti SEUKKAUSLUUKKUA :)

offtopic: Paljon muutakin menossa uusiksi kesän aikana. mm.

Työt (toivottavasti), alkoholin käyttö, tulossa oma ensiasunto :)

Luin, että Tytöt.

Ja kerro ny vielä, et onko se asunto nyt sit yksin vai kaksin hankittavana? :D

---
---
Kukas se esitti sen puumaa mä metsästän,p
---

---

jep mul tais ollakin tuo biisi haha,p

Kyllähän puuma puumalaulut tietää. :D

Onneks on kämppis, niin ei tarvii ihan yksin olla jos ei halua.
Ja hyvät välit ex puolisoon ja piha jota voi käydä kuopsuttelee :) .

Asioilla on aina tapana järjestyä.

Otetaas vähän takaisin... me saatiin sovittua ja nyt yritetään kokonaan uudelta pohjalta :) eli pois täältä ja kohti SEUKKAUSLUUKKUA :)

nonni, asiat järjestyy aina jotenki päin

[q]Careen, 21.5.2006 22:27:
Jos vaik nyt uskaltais kokeilla taas suhdetta muuta ikävä kyllä ei enää uskalla sitoutua kun nykyään kaikki taitaa tahtoa harrastaa näitä parin viikon juttuja.
[/q]

se on se alku huuma mikä häipyy pois sitten sen parin viikon päästä tai pikkasen enemmän joillain sitten ollaan et ei tää olekkaan mitäää tai jotai *ding**hymy*

ed: niin ei tietenkään kaikilla *joo**hymy*

pitääköhän sitä ruveta talvi unille kun ei ole napsahtanut kohilleen tai toisin sanoen kukaan ei ole korjannut talteen *joo**tirsk**ankka*

---

---

Luin, että Tytöt.

Ja kerro ny vielä, et onko se asunto nyt sit yksin vai kaksin hankittavana? :D

Yksin hankittu (jo)! Remppa vaan vähän venyny mut pitäis tulla tässä alkukesästä valmiiks :)

Baareista en ole löytänyt ainakaan kuin pahaa. Iha sama.

Huomaa kyllä, kun käy tuolla baareissa, että sen oikean etsiminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta... Ei kyllä yhtään sopivaa ole tullut vastaan, useimmat on heti poissa laskuista, mutta sittenkin kun juttelee vähän jonkun kanssa, niin huomaa heti, ettei toinen ole yhtään kiinnostava tai muuten sopiva.

Toisaalta en tiedä, että pitäisikö antaa kuitenkin mahdollisuus myös sellaisille jotka ei heti tunnu niin kiinnostavilta. Toisaalta uskon kyllä siihen, että jos on oikea, niin kyllä siitä heti kiinnostuu edes jollain tasolla... Onko mielipiteitä tähän liittyen?

[q]Tyeicha, 22.9.2006 19:14:
..mä olen aika kiltti.
[/q]

sehän on hienoa että osaa olla kiltti*pepsodent**joo*

Huomaa kyllä, kun käy tuolla baareissa, että sen oikean etsiminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta... Ei kyllä yhtään sopivaa ole tullut vastaan, useimmat on heti poissa laskuista, mutta sittenkin kun juttelee vähän jonkun kanssa, niin huomaa heti, ettei toinen ole yhtään kiinnostava tai muuten sopiva.

Toisaalta en tiedä, että pitäisikö antaa kuitenkin mahdollisuus myös sellaisille jotka ei heti tunnu niin kiinnostavilta. Toisaalta uskon kyllä siihen, että jos on oikea, niin kyllä siitä heti kiinnostuu edes jollain tasolla... Onko mielipiteitä tähän liittyen?

Ei siihen montaa hetkeä tarvitse niin huomaa kyllä, että ollaanko millään lailla samalla aaltopituudella. Ja ihan hyvä niin. Mä luulen ainakin omalla kohdallani, että mun elämäni rakkaus ei todellakaan löydy mistään random-baarista. En ole kyllä vielä keksinyt mistä mutta etsintä jatkuu...

Mulle riittää että toinen viehättää jollain tavalla ja sen seurassa on mukavaa niin voihan sitä sitten katsoa mihin johtaa, ei se niin vakavaa ole. Ihmiset on erinlaisia itse en kovin hirveästi anna baarijutteluille arvoa tietysti näkeehän toisen luonteen jos on humalassa toisaalta fiksuus tasoa ei välttämättä ja samoin myös kemiat miten toimii mutta humalatila siihen saattaa vaikuttaa...

Tietysti jos toinen ei kiinnosta yhtään milläänlailla niin turha niihin on aikaa tuhlata ja se on parempi molemille. Itse tykkään jos saan nopeasti pakit niin ei tule tuhlattu aikaa turhiin juttuihin, suurempi ongelma on se että ei saa pakkeja ja sitten joutuu itse miettimään kiinostaako joku raja-tapaus tarpeeksi, tähän asti ei...

---

---

Mulle riittää että toinen viehättää jollain tavalla ja sen seurassa on mukavaa niin voihan sitä sitten katsoa mihin johtaa, ei se niin vakavaa ole. Ihmiset on erinlaisia itse en kovin hirveästi anna baarijutteluille arvoa tietysti näkeehän toisen luonteen jos on humalassa toisaalta fiksuus tasoa ei välttämättä ja samoin myös kemiat miten toimii mutta humalatila siihen saattaa vaikuttaa...

Tietysti jos toinen ei kiinnosta yhtään milläänlailla niin turha niihin on aikaa tuhlata ja se on parempi molemille. Itse tykkään jos saan nopeasti pakit niin ei tule tuhlattu aikaa turhiin juttuihin, suurempi ongelma on se että ei saa pakkeja ja sitten joutuu itse miettimään kiinostaako joku raja-tapaus tarpeeksi, tähän asti ei...

Toi on kyllä totta. Yleensä jos pääsee oikeasti juttelemaan vähän, niin selviää, että voisko olla yhtään kiinnostunut. Mutta sellaisesta pintapuolisesta small talkista ei sitä vielä näe mun kokemusten mukaan.

Mä kyllä osaan mun mielestä arvioida hyvin sen millainen se toinen on oikeasti vaikka satuttaisi näkemään baarissa ja vähän humalassa. Ei se mun mielestä haittaa tutustumista ollenkaan.

---

---

Ei siihen montaa hetkeä tarvitse niin huomaa kyllä, että ollaanko millään lailla samalla aaltopituudella. Ja ihan hyvä niin. Mä luulen ainakin omalla kohdallani, että mun elämäni rakkaus ei todellakaan löydy mistään random-baarista. En ole kyllä vielä keksinyt mistä mutta etsintä jatkuu...

Mä en ymmärrä, miksi kaikki sanoo, ettei rakkautta löydy baarista? Mä olen lähes kaikki menneet jutut löytänyt baarista. En vaan ymmärrä yhtään, että mistä muualta sitä sitten voisi löytää?

Mä en haluu olla sinkku*nyyh*

---

Mä en ymmärrä, miksi kaikki sanoo, ettei rakkautta löydy baarista? Mä olen lähes kaikki menneet jutut löytänyt baarista. En vaan ymmärrä yhtään, että mistä muualta sitä sitten voisi löytää?
---

Harrastuksista, netistä, kavereiden kautta, duunista, randomisti kadulta...
Kyllähän noita voi löytää aikalailla mistä vaan.
Voi sen baaristakin löytää. Tai ainakin klubilta/reiveistä. En ehkä ihan randombaarista lähtis ettimään, koska en sellasissa käy ja täten, jos sieltä jonkun bongaisin olisin heti antamassa väärää kuvaa ajanviettotavoistani.

Tällä hetkellä vaan itselläni sattuu olemaan sellaisia harrastuksia, ettei siellä ole juurikaan sopivia miehiä. Netistä olen katsonut tarjontaa, mutta se on pääosin aika surkeaa. Kavereiden kautta olen kyllä tavallaan löytänyt pari tyyppiä, mutta ainakin tällä hetkellä suurin osa on varattuina. Töissä ei ole sopivia. Kadulla, kahviloissa tms. ihmiset varmaan tulisivat juttelemaan enemmän, jos olisin avoimemman näköinen, yleensä koen häiritsevänä sen, että joku tulee juttelemaan. Ehkä olisi hyvä paikka muuttaa vähän omaa asennetta. :-)

Ehkä pitäisi alkaa harrastamaan jotain, missä voisi tavata hyviä miehiä. ;-) Onko ehdotuksia siitä, mitä se voisi olla? Tai käydä muuten vaan useammin ulkona syömässä, kahvilla tms.

Mä kyllä etsin ihan normibaarista. Käyn vaikka yksin siellä seuranhakumielessä, jos en saa kavereita mukaan. On toi tähän mennessä toiminut ihan hyvin. Miehet tulee juttelemaan ja on varaa mistä valita. Ei ole vielä löytynyt mitään erikoista, mutta on se silti kiva käydä ulkona ja tutustua uusiin ihmisiin.

Piti vielä sanoa, että Facebook on mielestäni loistava keksintö sinkulle! Näet ihmisen kuvan, yleensä koulutuksen, työpaikan tms. ja missä se käy. Sieltä vaan etsimään sopivia ja tekemään lista ehdokkaista! :D Mä olen muuten oikeasti tehnyt noin pari kertaa, eli päättänyt että ton haluan ja sitten mennyt baariin tms. jossa tiedän, että se käy. On toiminut joka kerta!

Harrastuksista, netistä, kavereiden kautta, duunista, randomisti kadulta...
Kyllähän noita voi löytää aikalailla mistä vaan.
Voi sen baaristakin löytää. Tai ainakin klubilta/reiveistä. En ehkä ihan randombaarista lähtis ettimään, koska en sellasissa käy ja täten, jos sieltä jonkun bongaisin olisin heti antamassa väärää kuvaa ajanviettotavoistani.

---

snip
---

Miksei rakkauta löytyis baarista, Mutta kuten jagokin sanoi niin kaikkialta muualta myös.
Selkeästi sä tiedät kyllä mistä sitä seuraa löytyy, mutta materiaali ei sielä ole oikeaa. Ongelmaksi tosta selkeästi tulee silloin kun klubbarista niitä pointterseja tarvitsee kysyä? Eikö sulla oikeasti ole käsitystä missä nuo sinun kriteerit täyttävä miesmateriaali seikkailee?

mahdollisesti täysin perusteettomasti mulle tulee jokatapauksessa mieleen että, kesällä tuonne länsirannikolle suomenruotsalaisten festareille etc.. olisi hyvä suunnata ehkäpä?? Olisko mitään?? Jostain ihmeestä olen vähän haistellut että sen suuntainen materiaali vois olla hakusessa???????

Eikö ravintola teatteri olisi parempi? Jos nyt asuu tsadissa. Siellähän niitä henkisesti ja rahallisesti köyhiä wannabe porvareita jotka luulevat että kokoomus on oikeistopuolue riittää, semmosen kanssa sitten voisi rakentaa sen unelma suhteen minkä on nähnyt telkussa ja hienot kulissit joka sitten todennäköisesti kaatuu siihen ensimmäiseen elämän tuomaan ongelmaan. Ei muuta kuin GLHF!

O