SINKKULUUKKU
[q]kaynessi, 15.11.2008 21:35:
---
VaLa, 15.11.2008 12:03:
Jos mä miettisin mitä yhteiskunta haluaa, mä leikkisin heteroa...
---
etkö sä leiki jo?
[/q]
Tulevana lauantaina gay-bileisiin... Löytyisköhan seltä jotain minkä avulla pääsis pois täältä...
[q]opmdevil, 26.12.2008 22:15:
---
---
Mulle tuli tossa pari viikkoa sitten joku muija juttelemaan ja kun se kysy ikää ja sano, että 30v, niin se sano, että en muka näytä päivääkään yli 20 v. Joo, lievää mielistelyä ilmassa ja hyvällehän se tuntuu kun joku väittää, että näyttää kolmanneksen nuoremmalta.
[/q]
Mä oon kans tosi hyvin säilynyt. Ihmisten veikkaukset mun iästä menee keskimäärin 10 vuotta alakanttiin...
[q]Siren, 7.1.2007 23:20:
---
Miks kemiat ei toimis rehellisen ihmisen kanssa?
[/q]
Jääny vaa sellane fiilis et rehellisten ihmisten kaa ainoastaa ystävystyy mut ei enempää.. on sitä varmaa poikkeuksiaki mut ei oo osunu kohdalle
[q]Freja, 11.10.2008 10:17:
---
VaLa, 11.10.2008 10:14:
Mistä muuten arvasit?
---
Ota ne silmälaput pois silmiltä, kyl niit homoja miehiäkin löytyy, jos haluaa niitä löytyvän. ;)
[/q]
Joo, mutta ne hakee vaan pelkkää sexiä ja normaalisti leikitään niin heteroa että... Pahimmassa tapauksessa niillä on vaimo ja lapset...
[q]Freja, 29.12.2008 21:13:
On se kumma ku melkee 1,5 vuotta erosta jo mut silti kaupungilta tulee molemmille vielä postia (on kyl ilmotettu useemman kerran..) ja eksän jotai rojujakin lojuu mun kellarikomerossakin yhä.
Jotenki ärsyttää kaikki nyt. Toinen halus sillon joskus erota ku tahtoi itsenäistyä ja omaa aikaa ja oman kämpän ja mitälie, ja se joka on yhä yksin on minä, eksällä uudet onnelliset kuviot ollu jo yli vuoden. Mulla taas kaikki vähänki lupaavalta näyttävä menee vituiks joko nopeesti tai erittäin nopeesti.
Mitä vikaa mussa on? [size=5]ei tarvi vastata. :D[/size]
Ärsyke. Nngh.
[/q]
[q]Zeratul, 1.4.2009 22:44:
---
---
Niin ja näin, jos sattuu olee käsi eikä oo pokkaa tehä asian etenemiselle mitään, tai jos yrityksen kautta selvii ettei niille ihastumisen tunteille oo vastakaikuu, nii ihastuminen voi kyl olla saoiinko aika hirveetä paskaa. Semmonen mollemminpuolinen ihastus vois kyl olla ihan jees.
[/q]
Tää on kyllä niin totta. Mä lisäisin tohon itse vielä sen, että vaikka vastapuoli olisikin kiinnostunut, ei se välttämättä uskalla lähteä mukaan / se on varattu.
[q]Skenemursu, 27.12.2008 09:49:
---
---
8 listasta 6 on sellaisia joita ei loydy heteromiehesta ainakaan kaikkia samasta, joten suosittelisin tarkistamaan minkalaisia kokeiluhalukkaita homoja loytyis markkinoilta.
[/q]
Sitä ollaan vallan vitsikkäällä tuulella...*nauru*
[q]%, 3.10.2008 17:44:
---
VaLa, 3.10.2008 17:16:
Kyl nyt alkais riittää tää sinkkuus, mitä on jatkunu koko elämän...*uuh*
---
Ruoho on vaan vihreempää aidan toisella puolella, voi se parisuhteessa eläminenkin olla ihan helvettiä, tai pahempaa.
[/q]
Sitä mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää olla parisuhteessa jos se on kerran niin niin hirveetä. Eikös sitte pitäis erota?
[q]astaroth, 17.7.2009 00:00:
---
kindertin, 16.7.2009 21:45:
:D:D:D:D:D:D:D:D
Aika mielenkiintonen reaktio :D :D Ehkä toi toimii paremmin jos on sitä jossain häissä tms kuuntelemassa? :D
---
luepa mitä toi videon ladannu kundi on kirjottanu tageihin. mulle ei ainakaan tullu ensimmäisenä mikään romanttinen ja ah-niin-kaihoisa tunne :D
[/q]
No ei oo pakko uskoa:)
[q]astaroth, 17.7.2009 00:00:
luepa mitä toi videon ladannu kundi on kirjottanu tageihin. mulle ei ainakaan tullu ensimmäisenä mikään romanttinen ja ah-niin-kaihoisa tunne :D
[/q]
Mä luulin aluks et sä tarkotit mua tolla, mut nyt rupesin miettii ettet ehkä tarkottanutkaan?*hih*
[q]astaroth, 18.7.2009 03:14:
---
vala, 17.7.2009 23:15:
Mä luulin aluks et sä tarkotit mua tolla, mut nyt rupesin miettii ettet ehkä tarkottanutkaan?*hih*
---
joo siis ihan tota youtube-pätkää meinasin, en sua :]
[/q]
Tästä väärinkäsityksestä johtui siis tuo "ei oo pakko uskoa" viesti
[q]Freja, 11.10.2008 10:08:
---
VaLa, 11.10.2008 10:06:
Mutta kun se ei saa olla neiti, sohvaperuna eikä kaapissa ja yleensäkkin pitäis pystyä huolehtimaan ulkonäöstä. Sen verra kovat kriteerit, että ei taida löytyä mitään...
---
Sä et iha selvästikään oo kattonu brittikomediaa nimeltä Pikku-Britannia (Little Britain).
[/q]
Vahingossa joskus ja äkkiä oon vahtanu kanavaa...
[q]WiljamiDzay, 11.10.2008 05:34:
---
Aurinkoneiti, 10.10.2008 16:27:
---
VaLa, 9.10.2008 20:33:
Mä en haluu olla sinkku*nyyh*
---
En minäkään. Tätä tilannetta ei niin vaan voi muuttaa.
---
Miks ei vois? Maailmassa on aika vähän staattisia tiloja kuitenkin...
[/q]
Miehistä kun pitää, niin tota tarjontaa on aika vähän...
Tahtoo pois täältä*uuh*
[q]Freja, 11.10.2008 10:08:
---
VaLa, 11.10.2008 10:06:
---
Sä et iha selvästikään oo kattonu brittikomediaa nimeltä Pikku-Britannia (Little Britain).
[/q]
Mistä muuten arvasit?
Pitäiskös meille yksinäisille perustaa joku seuranhaku topic*hih*
[q]Freja, 11.10.2008 09:54:
---
VaLa, 11.10.2008 09:46:
Miehistä kun pitää, niin tota tarjontaa on aika vähän...
---
Hey. YOU'RE NOT THE ONLY GAY IN THAT VILLAGE.
[/q]
Mutta kun se ei saa olla neiti, sohvaperuna eikä kaapissa ja yleensäkkin pitäis pystyä huolehtimaan ulkonäöstä. Sen verra kovat kriteerit, että ei taida löytyä mitään...
Edelleenkin täällä*uuh*