SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Siren, 27.12.2006 10:41:
Kerranki mä annoin itteni ihastua varauksetta yhteen ihmiseen. Ja kuinka siinä kävi?

Ja tän jälkee pitäs taas pystyä luottaa ihmisiin, niinku sydämeen ei ois ikinä sattunu Tunne-elämä on syvältä *igor**igor*
[/q]Enskerralla pikkasen pessimistinen asenne on jo puolivoittoa :)

Njoo onha useemminki noit "onneks oon sinkku" -fiiliksii mut silti harvoin kokopäivän fiilikset nousee plussan puolelle

[q]loremipsum, 11.12.2006 12:25:
ihastumiset o iha perseest.

a) joko ihastuu väärää ihmisee tai
b) väärät ihmiset ihastuu suhun

molemmat kohdat johtavat siihen että jotakuta sattuu
jossain vaihees ..

ja kyl sen pitää olla blondi sinisilmäinen tyttö
[/q]
Asiaa. tosin en tiiä onks sil hiusten värillä loppupeleis hirveesti merkitystä, omalla tuurilla saattuu kuitenki :)

alkaa pahasti näyttä että täältä voisi jopa päästä joskus pois :P

[q]ella_, 28.12.2006 22:08:
noni ameeba ja kookie sit. hopi hopi.
[/q]
No ollaanha täs jo semi-semi-tuttuja (kaverin kaverin kaveri kait...)

Oispa se vaa noi helppoo...

[q]larzizi, 1.1.2007 22:37:
Tuli muuten sunnuntai iltana seurattua sen verran parisuhdekriisiä vierestä, että oli kyllä onnellinen että on ite sinkku
[/q]
Niitä harvoja päiviä kun on ihanaa olla sinkku

[q]Siren, 7.1.2007 23:07:

Voin olla tyhmä ja naiivi mut mä haluan uskoa et tässä maailmassa on myös rehellisiä ihmisiä :) Tai ainakaa vielä musta ei oo tullu täysin skeptistä
[/q]
Kyllä niitäki löytyy ja mun mielest aika paljonki. Se vaan et toimiiks kemiat sellasen kanssa on sit iiiha toine juttu :)

Alkaa kyl pikkuhiljaa kyllästyttää tääki luukku :P

[q]KooKie, 7.1.2007 23:12:
---
Ameeba^, 7.1.2007 01:52:
Päivä aikaa enää hommaa inttileski :P

---

Hot hint: Kannattaa lomilla käydä bileilemässä. Tytöt tykkää inttipojista.
[/q]
Eiköhä sinne baarii ajaudu automaagisesti heti ekoilla lomilla mut kiitti vinkist :P

Uusvuos ohi eikä mitään enemmä tai vähemmän lupaavaa joten täällä viel ollaan ja varmasti aika pitkää

[q]siveys, 20.7.2008 22:45:
---
vilna, 20.7.2008 15:06:
Listaa voi varmaan jatkaa jahka tottuu tilanteeseen :)

---

Hei aivan loistava idea! Keksitään kaikki yhdessä voimin hyviä puolia sinkkuilusta niin voidaan tuntea olomme paremmaksi!

esim:

Voi nukkua niin pitkään kuin haluaa... yksin..
Voi käydä kävelyllä ihan koska vaan ja nauttia luonnosta.. yksin..
Voi tehdä ihan millasta ruokaa haluaa ja syödä sitä romanttisesti kynttilänvalossa.. yksin..
Voi harrastaa seksiä ihan koska vaan ja missä asennossa haluaa.. yksin..

....yksin..
[/q]
= Parasta

sinkkuuden vitutus loppu heti ku pääsin inttiin... suosittelen :)

[q]Lil' Miss, 5.5.2008 20:47:
Ei voi ottaa koiraa niin kauan kuin on varaa elää vain ahtaasti. Ja koirakin vaatii sen, että on varmasti olemassa joku muu, joka hätätapauksessa voisi pitää siitä huolta.
[/q]
Miten ois vanha kunno tamagotchi?

[q]siveys, 6.5.2008 22:09

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?
[/q]
Pitäisi löytää vain sopiva kumppani kenen kanssa homma tuntuisi "luonnolliselta" ja sit vaan antaa mennä.

[q]Auacusha, 2.9.2009 17:02:

Juu, mul on rectumis mokkula ja hampais näppäimmistö, nyt täytyy vaa toivoa ettei tuotantoryhmä käytä klubbaria...
[/q]

Pidetään korkit pystyssä! Anything for Aso in teh amazing world of Klubbari!

[q]Sunshine^82, 13.11.2008 19:13:
*ökkö* *ökkö* *ökkö*
[/q]
Must tää ei oo kivaa...

[q]Freja, 13.11.2008 19:20:

[/q]
Alatko olee mun kaa*nauru*

Mulla on kyllä aika repaleinen olo kun en ole koskaan seurustellu. Mitä pidemmälle tätä jatkuu, niin sitä vaikeempaa tää tuntuu olevan. Läheisyyttä kaipaan, sille ei voi mitään. Välillä on sellai olo, että "tätäkö tää elämä nyt sitte on?" Jouluista on tullut mulle tästä syystä todella vaikeita.

Jos mä miettisin mitä yhteiskunta haluaa, mä leikkisin heteroa...

O