SINKKULUUKKU

Back to häröily O

ylipäänsä jotai ois kyl *sydän* :)

[q]Sphyxia, 24.12.2006 00:02:
Tuo alkoi jo kuulostaa pikkasen epätoivoiselta.
[/q]
no älä :D

Edelleen täällä ja ei taida olla mahdollisuutta päästä pois. Tarjontaa on vähän ja sitä on vaikea, ellei peräti mahdotonta löytää.

[q]Siren, 27.12.2006 12:21:
Haha, hyppäisin jos osaisin. Mut taian tällä kertaa jättää lupaamatta, et en enää koskaan ikinä ihastu kehenkää, ku en mä siinä kummiskaa pysy

Ja aivot parhaillaan pois päältä, ku oon duunissa. Jos kaikki vaan unohtuis silleen, et mä en jonain aamuna muistais koko jutusta mitää? Toi ei vaa taia kyl toimii
[/q]
Et sä sitä vanhaa tuukkaa unohtaa, emmä sitä tarkottanukkaa. Mut älä vaa ajattele et "ok, ihastunu toho ja mun pitää tehä asialle jotai" vaan anna homman vaa mennä omalla painollaa. Ei pety nii helposti jos jotai tapahtuu ja muutenki kaikki on vaa jotenki helpompaa :)

Pieniä lyhyitä inania juttuja takana mut ei viel yhtää pidempää. :( Haluis vaa nii mut eiköhän senki aika tuu joskus :)

[q]Siren, 27.12.2006 12:36:

En mä sitä halua unohtaa, vaan tän kivun. Mitään tekemääni en todellakaa kadu :) Enkä mä usko et mä väkisellä yritin asialle tehä jotain. Eniten siinä vaa satutti se, miten se ilmoitti asiasta. Sen mä kyl ymmärrän, et tunteita ei välppinä synny.
[/q]
Kyllä se kipu menee ohi ajan kanssa :) "aika parantaa haavat" on p*skapuhetta mut jotenki sitä oppii vaa suhtautuu asioihin eritavalla niin kipukin hävii siin samalla (ainaki suurimmaks osaks) :)

Mä oon taas vaihteeks laittanu seuran haku-ilmotuksen, jospa vaikka tärppäis.. että näin..

[q]larzizi, 28.12.2006 01:41:
Mjoo, tottahan toki, mutta kunhan vaan pitää huolen ettei aina toivo liikoja
[/q]
Njoo on sitä tullu huomattuu et pieniki toive esim ystävyydest voi olla iha liikaa. Ja vaikka mä kuin vihaan tätä sanontaa nii.... elämä on :/

Joka vuos ennen joulua tulee mulle mieleen, että olishan se kiva kun olis joku jolle ostaa jonkun paketin...

Minkä takia sinkku ei saa valittaa seurustelevalle yksinäisyydestä, mutta sinkun pitää kuunnella seurustelevan parisuhde huolia? Se on kans käsittämätöntä, kun seurustelevilta saa kuulla että "ole onnellinen, että et seurustele", sillon tekis mieli sanoa, "no vittu eroa sitten!"

[q]mikke, 10.6.2009 00:51:
---

---

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=41772
[/q]

vittu rupes hävettää, kun lueskelin noita omia postauksia tuol*nauru*

Kissan ottaminen on helpottanut pikkasen, mutta eihän se tietysti miestä korvaa. Lähinnä toi karvakasa on mulle vauva:)

Mä muistan jokunen vuosi kun olin töissä ihan perinteisessä tanssiravintolassa ja aina kun tuo biisi pärähti soimaan, niin tuli ihan helvetin yksinäinen olo kun katseli niitä toistensa kaulassa roikkuvia pariskuntia. Olipa kerran jopa vetistelykin hyvin lähellä, mutta sillon mulla olikin jotain masennuksen kaltaista.

Tahtoo pois täältä*uuh*

Huhhuh. Moneskohan vuos on menossa tällä ku ei meinaa pysyy enää laskuissakaa, pari kertaa meinannu päästä jopa pois mut täälä viel

ei vaa jaksais enää

ei näin ei näin :D

Alkaa kyl hiipii pieni epätoivo maisemii et sais ny nopeest vaihdettuu luukkuu :(

[q]larzizi, 28.12.2006 01:37:
---
swiffer, 28.12.2006 01:22:
tää käy nyt nukkuu ja toivoo et heräämisen jälkeen maailma olis toisenlainen

---

Ei se itsestään mihinkään muutu
[/q]
aina voi toivoo :(

Mä oon välillä miettiny että minkähänlainen ihminen mä olisin parisuhteessa. Kun näin pitkään on eläny seurustelematta, niin kykenisköhän siihen enää? Hinku olis kyllä kova.

[q]Siren, 27.12.2006 11:38:
---
Ameeba^, 27.12.2006 10:57:
---

---
Enskerralla pikkasen pessimistinen asenne on jo puolivoittoa :)

---

Pessimisti ei pety koskaan ja sitä rataa. Jos rupeis mörrimöykyks
[/q]
Kuha et hypi ääripäästä ääripäähän :D Sopivasti pessimisti ja sopivasti odotuksia nii hyvä tulee :)
Tai sitte pistää vaa aivot pois päältä nii ei tarvii ajatella koko hommaa

Sinkkuuden huolet ja murheet on ainakin vähäksi aikaa väistynyt kun ostin uuden kannettavan

O