SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mä haluun pois täältä*nyyh*

---
Sometimes you don't even know what you want until you find out you can't have it.
---

Ja kuitenkin itseään saa useimmiten syyttää kun ei ole asioiden eteen ajoissa tehnyt mitään.

sepä juuri kaikkein ärsyttävimpänä tosiasiana :(

Sometimes you don't even know what you want until you find out you can't have it.

Ja kuitenkin itseään saa useimmiten syyttää kun ei ole asioiden eteen ajoissa tehnyt mitään.

Mikähän siinä oikeen on että ihmiset pelkää niin perkeleesti ihastua ja tuntea jotain ? loppuuko se rakkaus ja lämpimät tunteet kesken jos niitä käyttää ?

Jos pelkää ihastua ja rakastua, niin on ihan varmaa että hommat menee vituiks. Ainakin ite oon ottanu sen linjan että full steam ahead niin kauna ku se hyvältä tuntuu, jos sydän särkyy niin se särkyy, ei elämä lopu siihen vaikka se tuntuu pahalta oman aikansa, onhan se rakastuneena ja ihastuneena oleminen kuitenkin helvetin hauskaa.! pahat asiat unohtaa kyllä kun on niitä kauniita muistojakin.

Pitää vaan uskaltaa luottaa siihen tunteeseen mikä itellä on ja näyttää se muille.!

Niin ja mikä vitun " kel onni on se onnen kätkeköön " ???? tuohan on täyttä paskaa..! ei onnea pidä kätkee mihinkään vaan pitää olla onnellinen sillon ku siltä tuntuu..!

Jatuosta itsensä syyttämisestä...

älkää syttäkö itseänne vaan yrittäkää ymmärtää itseänne ja tapauhtuneita asioita.

rakkaus ja ihastuminen, parisuhteet on aina pelkkä toistaiseski voimassa oleva tunne joka saattaa loppua millon tahansa on tärkeää tuntea tässä ja nyt kun se on mahdollista.

*sydän*

Liityn seuraan. Olen sinkku...(ketuttaa aivan kauheasti).

Itsesuojelumielessä tai vaan pinttyneen tavan takia säädän vaan sellasten miesten kanssa joita ei kiinnosta hevonkuttua mikään erityisempi. Pysyy homma turvallisena. Sit kitisen ja jupisen ittekseni, ihan vaan tavan vuoksi. Eipä tuo tarjonta oo koskaan vähäistä ollu mutta on se jännä kun hakkaa päätänsä aina samanlaiseen puuhun. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Ihastuminen sellaisissa suhteissa on epäterveellistä, ja alitajuntaisesti ajaa ittensä aina samaan kuvioon.

(ihan vaan varmuuden vuoksi)

toisaalta en jaksa kyllä hätäillä yhtään minkään perään, vakaasti harjoiteltu itsensä katkeroittaminen vielä kesken :D ihastuminen on äärimmäisen harvinaista mutta vois olla kivaakin jos muistaisi miten se tapahtuu tai antaisi siihen itselleen luvan.

Kyl nyt alkais riittää tää sinkkuus, mitä on jatkunu koko elämän...*uuh*

[q]Freja, 13.11.2008 19:25:
---
VaLa, 13.11.2008 19:23:
Alatko olee mun kaa*nauru*

---

Hei, en. Just pluristelen sinkkuuttani! :D En vois olla täl hetkel yhtään onnellisempi.

[/q]

Mä kysäsen taas joskus myöhemmin*nauru*

Alkaa mahla virrata ja hormoonit hyrrätä itse kullakin...

[q]Freja, 22.2.2010 20:54:

Pidän peukkuja! Eiköhän sielt mukavia deittejä ja ehkä ystäviäkin löydy jos ei Sitä Oikeaa :)
[/q]

Tarjontaa ei oo kyllä hirveesti, mutta eihän sitä koskaan tiedä:)

[q]SilverJo, 4.11.2005 13:13:
Varpaat on ehkä maailman ällöttävin asia
[/q]

OT, mutta mikä tekee varpaista ällöttäviä?

[q]Verano, 4.11.2005 13:42:
---
SilverJo, 4.11.2005 13:36:
---
Android, 4.11.2005 13:25:
OT, mutta mikä tekee varpaista ällöttäviä?

---

Ne vain on. Piste. Vauvojen varpaat vielä menettelee, ne on ihan söpöjä, pieniä ja pehmoisia. Siitä eteenpäin.. *oksentel*

---

Hikiset ja likaset varpaat ei tosiaan oo mitenkään ihania, mutta puhtoisten varpaiden nuoleminen ja imeminen on asia erikseen Oih, sitä tunnetta *pökr* Myös esim. kainaloita pitäisi ehdottomasti nuolla enemmän! Okei, en ala luettelee tässä muita ruumiinosia, mutta monesti tollaset "likasina tai ällöttävinä" pidetyt ruumiinosat ovat todella herkkiä
[/q]

Siis jos joku ruumiinosa on ällöttävä sen pitäisi kaiketi olla kädet/sormet joissa on ylivoimaisesti eniten batkeereja (yleensä) Omasta mielestäni nyt vaan mikään ruuminosa "oletuksena" ei ole mitenkään vastenmielinen, huono hygienia on taas asia erikseen. Siitähän ei kuitenkaan itse ruuminosaa voi syyttää

Jossu nyt lähdet Timmon kanssa treffeille...

[q]hallucinogen, 28.6.2007 14:51:
Kyllä mäkin vähän tomeruutta kaipaan naiselta :)
[/q]

Salaa säkin siitä strap-onista vaan haaveilet :D

[q]Verano, 4.11.2005 13:59:
Enpä keksi kyllä ainuttakaan ruumiinosaa, jota ei olisi ihanaa nuolla :)
[/q]

Nenä? :D

Jeps jeps...Mäkin taidan kuulua tänne. Täytyy kyllä yhtyä tuohon Shiralin tekstiin, itseäni ainakin sinkkuus on alkanut kyllästyttää, pahasti!*uuh*

[q]-Santtu-:
Hirveä hellyyden ja läheisyyden kaipuu, tällä hetkellä harmittaa olla tän luukun asukas..
[/q]

Mulla ihan sama homma. Ja on harmittanut jo pitkään...*uuh*

[q]Freja, 22.2.2010 20:46:
---
vala, 22.2.2010 20:38:
Mä oon taas vaihteeks laittanu seuran haku-ilmotuksen, jospa vaikka tärppäis.. että näin..

---

Tarkistutitko kirjotusvihreet jollain?
[/q]

kyl mä ne moneen kertaan oon aina tarkistanu ennen lähettämistä ja korjaillutkin myöhemmin:)

En voi muuta kuin yhtyä edelliseen...(Tosin en tiedä onko iltaisin yhtään kivempaa)

[muokattu 4.3.2004 17:36]

inttiki alkaa nii aika turha täält on lähtee.. vähemmä huolia :)

O