SINKKULUUKKU
no niiin.. yritin tässä seurustella, mut eihä siitä tullu hevon vittua. taas ollaan täällä ja selibaatis! pitäis vissiin alkaa harrastamaan näitä yhen illan juttui..
[q]sapeli:
---
-xx-:
Helpointa on olla sekaantumatta keneenkään tai mihinkään, välttääkseen väärinkäsityksiä muiden kuin itsensä kanssa
---
No mutta mitä hauskaa siinä olis? Ja sitä paitsi, mun mielestä itsestään oppii paljon muiden ihmisten kautta...
[/q]
Hm, niin ei se kovin hauskaa ole...
[q]äm:
Mitämitä?! Kuussako se minunkin rikas, komea, pitkä, sopusuhtainen, rohkea, hellä, nättisilmäinen, hauska, lyhythiuksinen, seksikäs, romanttinen, jämäkkä (jne jne) mieheni onkin koko tämän ajan luurannut?!
Kuka on pimittänyt tätä tietoa?
[/q]
Mulle kanssa tuollainen, tosin nuo kriteerit eri järjestyksessä ja muutamalla vaihdolla (lyhythiuksinen -> älykäs, jämäkkä -> rento). Ja nättisilmäisyys on vain plussaa. ;)
Sinkkuluukku matkalle kuuhun? Ketkä lähtevät mukaan? _o/
[q]zenny:
hmm..löyänköhän mä enää ikinä ketää kuka rakastais mua... voisko joku kertoo mulle?
[/q]
Ehkä?
[q]Twist:
Sitä vaan välillä kaipaa lämpöä ja rakkautta ...varsinkin nää sunnuntait on pahojaa....huoh..no ehkä joskus.
[/q]
Sunnuntait on just hyviä kaikkiin niihin juttuihin joihin ei muulloin ole aikaa (kuten siivoamiseen) ...
Loppupäivän voikin pyhittää itselleen :)
Ainakin minä tarvitsen aikaa yksinoloon, vapautta tehdä mitä haluan (vaikka en lopulta tekisikään mitään), riippumatta kenestäkään, ja ehkä vieläkin tärkeämmin, niin ettei kukaan ole minusta riippuvainen.
Tuon voisi kyllä ideaalitilanteessa yhdistää myös lämpöön ja rakkauteen, mutta kyllä niitä ilmankin elää :p
[q]kindertin, 27.4.2009 12:01:
Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..
Jepjep
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
[/q]
Saanen arvata, kyseessä oli kenties hyvinkin nuori sälli (tai sitten muuten vaan keskenkasvuselle tasolle jämähtänyt valioyksilö). :P
Mä en oo ainakaan koskaan miettinyt, että lapset olisivat jokin este parisuhteelle. Jokaisen elämä kulkee omaa rataansa, jokaisella meillä on menneisyys ja toisilla siitä jää eläviä todisteita nykyhetkeen. :) Eipä siinä mitään ihmeellistä.
Mä itse kelaan asiasta kuitenkin niin, että mä en haluaisi lasten (omien tai toisen ihmisen) joutuvan siihen tilanteeseen, että kiintyvät kovin uuteen kumppaniin, ja sitten menettävät tämän kiintymyksen kohteen. Sitten tilalle tulisi taas uusi, ja taas uusi, ja... Eli toisin sanoen, mä haluaisin ottaa ja edetä iisisti, ehkä vielä iisimmin kuin silloin jos ei olisi kummallakaan lapsia. En nyt tiedä onko hidaste oikea sana tässä asiayhteydessä, mutta kyllä mä laittaisin lapset ja heidän hyvinvoinnin etusijalle, vaikka kuinka oisin ihastunut ja hullaantunut. :) Vaikka lapset olisivatkin oleellinen osa elämääni tai kumppanini elämää, en heti alkuunsa välttämättä haluaisi kiinnyttää toisen lapsia itseeni (I'm such a lovable person :D) tai lasteni kiintyvän heti alkumetreillä kumppaniini. Sellai varovasti liikenteeseen.
Toisaalta, erään ystäväni mies- ja naisystävät ovat vaihtuneet läpi hänen koko elämänsä niin tiuhaa tahtia, ettei hän itsekään varmaan ole laskuista perillä. :P Hänellä on kuitenkin aivan mahtavat lapset, joista vanhin jo 18-vuotias fiksu, ihana nuorimies. En siis missään nimessä yleistä, että lapset aina kärsisivät silminnähtävästi vaihtuvista kumppaneista, onhan erilaisiin ihmisiin tutustuminen myös tietynlainen rikkaus lapsillekin. Oman vanhemman parisuhteen kautta tulleilla uusilla tuttavuuksilla vaan tuppaa olemaan hiukan erilainen merkitys, yleensä syvempi ja lapsen miehen tai naisen mallin saamisen kannalta oleellinen. Omalla kohdallani ottaisin hitaasti ja iisisti ja pitäsin järjen käessä ja jalat tiiviisti maassa (kuten teen nykyäänkin, mutta eiköhän tuo korostuisi moisessa tilanteessa jo entisestään, mä kun olen tämmönen realisti). :)
[q]annabel:
Tai mitä jos joku heittäis köyden.
HEI HUHUUU!
[/q]
Näytä tissit ni neuvotellaan
[q]Mellu-:
sinkkuilu on kyl kivaa, eilen se jälleen todistettiin, ei tarvinnu kuunnella kenenkään mielipidettä mistään taikka mennä jonkun muun mielen mukaan, sain posottaa menemään niin kuin ite halusin ja totesin et oli perkeleen kivaa taas
[/q]
Ja kymmenen vuoden päästä voit kertoo ton kissoilles
Klubitukseen pitäs selkeesti saada sellanen sinkkuusmittari minkä avulla vois filtteröidä postaajia silleen et pateettisimmat itkeskelijät sais piilotettua :P
Noeiny sentään. Tosin en mä mistään sinkkuilusta enää mitään tajua. Haha.
Mä oon varmaan oikeesti läheisriippuvainen. Oon vaan niin nirso sellanen että joudun kärsimään yksinäisyydestä.
[q]Mikko Grönroos:
Itkeskely on ihan OK, eikä yksinäisyydensä toteamisessa ole sinänsä mitään vikaa. Jos olisin herkempi ihminen, voisin kyllä lollailla lattialla kaikille niille, jotka sadan vuoden yksinäisyyden sijasta avautuvat kahden päivän, ellei jopa keskiviikkoon ulottuvasta yksinäisyydestä. Tosin kaikkihan on subjektiivista ja toisaalta - mille sitä sitten hymyilisi, kun itselleenkin vain nauraa :)
[/q]
No toki on sitä ittekin tullu oltua yksinäinen ja hellyydenkipee mut senverta huomasin ettei netissä sen itkeminen ainakaan erityisesti viehätä vastakkaista sukupuolta. Mua ainakin pikkkasen kuumottaa sellaset "Haluun kenet vaan kuhan on joku!!11!"-tyypit. Miks pitäs aina olla? Eiks yksin voi olla mukavaa?
[q]Keeerin:
No juu..ja taidan tietää pari muutakin, jotka olis kiinnostuneita!
[/q]
Messissä*iloinen*
[q]Armin:
Voiko seurustelua oikeastaan kutsua sellaiseksi asiaksi "että tää on nyt sopimalla selvä, nyt seurustellaan"
Itse kutsuisin sitä sanattomaksi sopimukseksi, sellaiseksi jota joku jo kuvailikin täällä, että molemmat tietävät missä mennään, haluavat olla toistensa kanssa ja tekevät sen toisilleen selväksi. Koska suhteissa epätietoisuus on inhottavin asia mitä tiedän.
[/q]
Hum, toi on snadisti ristiriitasta.. Se sopimus varmaan yleensä syntyy sanattomasti, mut se on kyl jossain vaiheessa hyvä varmistaa sanallisesti, ettei synny sellasta "En mä sulle mitään oo luvannu!"-tilannetta.
Jos epätietoisuus ja -varmuus on inhottavaa miten sanaton sopimus riittää? :)
[q]ALIEN:
---
W:
Täällä taas omalla paikallani....yllätyskö?
---
taas? kävitkö sä jossain vai?
[/q]
Kävin vähän testaamassa "paikkoja"
ps. Tietäisin kyllä yhen mieleisen....jos vain....*juonittel* ....saapi nähä kauan täällä ollaan....
[q]ALIEN:
missä teillä muuten kulkee sinkkuuden ja seukkaamisen rajat? ... on nimittäin tullut vastaan tapauksia, jotka sanovat seurustelevansa jonkun kanssa pelkän parin tai kolmen tapaamisen jälkeen, mikä on mielestäni aika vitun naurettavan kuuloista. Eiks silloin vielä tapailla tjsp....
tapaamisen ( treffin/panon - ihan miten vain)
[/q]
Mä luokittelen ton niin että olen varattu heti jos alan tapailemaan jotakuta, en kuitenkaan tosiaankaan seukkaa heti alusta, mutta en myöskään ole vapailla markkinoilla. Eli toisten selän takana ei pelailla koskaan, mutta seurusteluksi voi sanoa vasta suhdetta mielestäni jossa molemmat ovat rakastuneita toisiinsa, ei ihastuneita, ja tapailevat toisiaan tarkoituksena viettää loppu elämä yhessä. Jos tiedät ettet "ton" kanssa ole koko loppu elämääsi, ei suhde ole vakava, etkä voi seurustella mielestäni ei vakavasti.....seurustelu on siis vakava ihmissuhde, sellainen jota minulla ei ole esimerkiksi koskaan oikeasti ollutkaan.
[q]opmdevil, 16.1.2009 17:09:
Lisäksi olen törmännyt jonkinlaiseen toistuvaan ilmiään naisten osalta. Eli jos muija tulee juttelemaan, niin on lähes 90% todennäköisyys, että hän sanoo seuraavat kolme asiaa:
- Mä olen kännissä
- Mä en yritä iskeä sua, tulin vain juttelemaan
- Mulla on poikaystävä
Sitten kuitenkin jutut on hyvin henkilökohtaisia ja ties mitä, "en ole saanut munaa kolmeen viikkoon" läppää, niin väkisinkin on vähän, että mitäs nyt. Kun muija seurustelee, se on pois markkinoilta ja jos se ei kerran yritä iskeä ja juttelee vaan huvikseen, niin minkäs teet. Sitten se suuttuu kun on lunnisti niinkuin juttelisi työtoverin kanssa niitä näitä ja lopulta lyö mahaan ja haukkuu homoksi. Että ota tuosta nyt sitten selvää. Insinööri ei nyt oikein ymmärrä tätä.
[/q]
Tässäpä piileekin tämä juttu, joka meidän yhteiskunnassa ja sukupuolirooleissa on mielestäni päin mäntyä. Naisten pitää olla mukamas tosi vaikeesti tavoiteltavia, jotta he eivät olisi huoria. Bullshit, mutta valitettavasti jotkut omaksuvat tämän alistavan roolin. Jos naisen tekee mieli yhden illan juttua, hän voi sen sanoa samoin kuin mies ilmoittaa haluistaan suoraan. Jos nainen on kiinnostunut tutustumaan, hän voi senkin ilmaista suoraan, samoin kuin mies. Kaikki eivät vain ole oikein omaksuneet tätä, vaan odottavat, että teh ultimate jatkuvassa kiimassa ja parittelukumppanin etsintätilassa oleva uros TOTTAKAI hoitaa homman mimmin puolesta. Ei näin.
Tosin, siinähän EI ole mitään pahaa, jos ensin keksii jonkin tekosyyn juttelun aloittamiselle, esim. ''Onpas sulla mageennäköstä leimaa tossa olkavarressa! Missä oot noi hakkauttanut?'' ja myöhemmin paljastaa, että tatuoinnit oli vain tekosyy päästä juttelemaan. Frendini teki näin. :P Itse olen tehnyt mielestäni aikast nolon jutun niinkin nuorena kuin 17-vuotiaana, ja menin pummimaan röökin jämiä yheltä jätkältä päästäkseni juttusille, vaikka en siis polttanut silloinkaan. :D Myönsin sitten, että en edes oikeasti polta. :P Enää en kyllä sentäs moista tekisi.
[q]W:
---
ALIEN:
missä teillä muuten kulkee sinkkuuden ja seukkaamisen rajat? ... on nimittäin tullut vastaan tapauksia, jotka sanovat seurustelevansa jonkun kanssa pelkän parin tai kolmen tapaamisen jälkeen, mikä on mielestäni aika vitun naurettavan kuuloista. Eiks silloin vielä tapailla tjsp....
tapaamisen ( treffin/panon - ihan miten vain)
---
Mä luokittelen ton niin että olen varattu heti jos alan tapailemaan jotakuta, en kuitenkaan tosiaankaan seukkaa heti alusta, mutta en myöskään ole vapailla markkinoilla. Eli toisten selän takana ei pelailla koskaan, mutta seurusteluksi voi sanoa vasta suhdetta mielestäni jossa molemmat ovat rakastuneita toisiinsa, ei ihastuneita, ja tapailevat toisiaan tarkoituksena viettää loppu elämä yhessä. Jos tiedät ettet "ton" kanssa ole koko loppu elämääsi, ei suhde ole vakava, etkä voi seurustella mielestäni ei vakavasti.....seurustelu on siis vakava ihmissuhde, sellainen jota minulla ei ole esimerkiksi koskaan oikeasti ollutkaan.
[/q]
Eli näiden omien juttujeni takia, on taas aika kirjottautua ulos tästä luukusta sitten kait....elikkä eikun kellot käteen ja katotaan monta tuntia tällä kertaa.....*iloinen*
[q]Rx:
uu jee meiksi diggaa kyl ihan liikaa olla tääl ei mitään velvoitteita, vapaata seksiä ja poikamiäs elämää pitäsköhän tänää repästä ja jättää sänky petaamatta...
[/q]
Vaikka mulla nyt olis mikä ihmnisuhde menossa, vaikka samperin avioliitto, en mä nyt sentään silti sänkyä petais. Osa miehisyydestä on kallisarvoista geeniperimää, eikä sitä tule sotkea akkojen touhuilla...*iloinen*
[q]ALIEN:
mä taas ymmärsin tosta sun teksistäs, että sä et seukkaa vaik tapailetkin jotain... Ethän sä ole vielä kuitenkaan rakastunut, eli sinkkuluukussa pysyt!!
ja muuten, miten sä voit olla varattu, jos vasta tapailet toista?? ethän sä ole tilivelvollinen *ding*... eikä se ole selän takana pelaamista, jos vain kerrot missä mennään. Oli mullakin seksisuhde, kun tapailin nykyistä naistani ja hän oli kyllä täysin tietoinen, missä mennään - joka asiassa
[/q]
Mul on nyt sen verran huippu misu pihdeissä, et suuntaan varmaan energiat kuule yhteen toosaan kaikki....eli tarkoitan etten joo oo varattu, mutta tapailen yhtä ja en vois vähempää olla kiinnostunu tapaamaan ketään muuta tällä hetkellä!
[q]Stresspill:
---
Mirjami:
---
onni3mk:
Kauhee tilanne, mut sit soitin mun viksulle äipälle ja se neuvo niksit enkä sit edes tarvinnu sitä miestä saamaan sitä purkkia auki kun sain sen ihan ite!
---
Siun pittää kertoa se heti miullekin!!!
---
Jos purkin kansi on metallia, niin sitä kannattaa lämmittää kuumalla vedellä, kas metalli lämpölaajenee -> purkki aukeaa. No eiköhän tässä oo jo niksipirkkaa tarpeeksi tähän aiheeseen..
[/q]
Tai sit vois alkaa käydä salilla ettei mee koko ilta vetkutellessa yhtä fuckin purkkia auki....*iloinen*