SINKKULUUKKU
[q]Avernian:
---
zenny:
Kiitti sulle vinkeist...*vink*
---
Ole hyvä. And that's an order, miss!
[/q]
yes sir...*yessir*
[q]ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks...
---
joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa
[/q]
Ja oispa joulukin kivempi viettää kuin yksin
[q]Tropico:
---
ninni:
---
zenny:
Taitaa tää uusvuos (niiku kaikki edellisetkii..) ni vaihtuu sinkkuna... ois kyl tosi kiva jos olis joku kenenkaa viettäs uuenvuoden mut taitaa jäähä haaveeks...
---
joo kyllä olis kiva olla taas vaihteeks suhteessa jonku ihanan ihmisen kanssa mut ei aina voi voittaa mut mä en voita koskakaa
---
[/q]
Mitenköhän tuntuu tutult.....ettei "ikinä" onnaa...no ei voi tietää.....
[q]Nikitah:
---
ninni:
---
zenny:
---
---
Meitähän näyttää sitten olevan monta jotka ei koskaan voita mä olen päättänyt jäädä vanhaksipiiaksi, mun suhteet ei sitten koskaan onnistu.
[/q]
Ette kuule ole ainoat. Minä en ole vielä koskaan viettänyt uutta vuotta tyttöystävän kanssa. No mutta onneksi minulla on vielä aikaa. Se sentään lohduttaa aika paljon.
Mä luulen et halvemmaksi tulee todellakin tuo vanhanaikainen tyyny kainaloon...*nauru*
[q]Tropico:
---
ninni:
---
zenny:
---
---
[/q]
Joo ja joulunki olis tietyst ihan kiva jos olis oma kulta siin vierel.. mut ei... no maybe meilleki tulee joskus sellanen joulu et on oma kulta siin vierel.. vai oisko toikii vaa toive ajatteluu...*täh*
Mä poistun täältä sinne, mistä aikoinaan tänne tulinkin.
<whine>
Minkäs teet kun on näin saatanan ruma, että baariin astuessa olut väljähtää ja kukat kuihtuu.
</whine>
Kyllä se tämäkin tyttö joutuu myöntämään, että halikaveri-tyyny on tilattava
joo yhdyn Irmikseen. Mulle vaan ei oo sellasta postimyyntikuvastoa kilahtanut postiluukkuun mistä noita halikavereita pystyy tilaa.
[q]Capital:
---
Kaaottisen mukava:
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit...
---
Monille taitaa olla helpompi ajatella "ei koskaan/ikinä" Eipä sitten tule pettymyksiä. Monella niitä on jo liikaakin. Loppujenlopuksi kuitenkin samoilla linjoilla. No pain, no gain. Eipä ihme että olen sinkku.
[/q]
Mä olen valitettavasti sen oppinut, että todellakaan ei kannata luottaa heti keneenkään uuteen ihmiseen. Musta on tosi ikävää että kokemukset pakottaa kyyniseksi, mutta parempi sitä on suojella itseään kun aina joutua höynäytetyksi ja loukatuksi. Ja kun tuntuu että monet ihmiset on sellasella asenteella liikkeellä että ehdoin tahdoin loukataan muita, sitä en sitten koskaan ymmärrä..
Aika turhan usein täällä kiertää sanat "ei koskaan", "ikinä" jne... Cheer up! Ei se voi olla niin masentavaa olla sinkku! Varmaan olis helpompi löytääkin joku, jos pistäis positiivista asennetta peliin! Niin ja ei oo helppo löytää mitään, jos ei etsi. Siinä oli mun osaltani ympäripyöreet tyhjänpäiväset vinkit...
[q]Epailija:
Sinkkuuden vuosipäivä. Tästä on hyvä jatkaa.
[/q]
Aikas samanlailla täällä ja toivon mukaan ei seuraavaa vuosipäivää tarvi "juhlistaa" :D
*hymy*Mä luulen että se todella voisi olla kannattava perustaa,kysyntää varmasti riittäisi.*nauru*
Eipä tarvinut vuotta vaihtaa tässä luukussa
[q]salaisinko?:
wine wine wine..
[/q]
Korjailin vähän :)
[q]Mikko Grönroos:
---
salaisinko?:
wine wine wine..
---
Korjailin vähän :)
[/q]
hehe... sekin kyllä ;)
Toivottavasti tulee "joululahjaksi" joku söpö paketti.*sydän* Ei tarviis viettää uuttavuotta niinkuin edellisenä.
Hymyä huuleen kaikki sinkut. Eiköhän se pukki kaikille jotain kivaa kehitä, vaikka sitten unityynyn, halityyny tai jotain muuta sen suuntaista.*iloinen* Etenkin jos on ollut kiltti kuten minä... ainakin melkein koko vuoden...
[q]Capital:
Toivottavasti tulee "joululahjaksi" joku söpö paketti.*sydän* Ei tarviis viettää uuttavuotta niinkuin edellisenä.
Hymyä huuleen kaikki sinkut. Eiköhän se pukki kaikille jotain kivaa kehitä, vaikka sitten unityynyn, halityyny tai jotain muuta sen suuntaista.*iloinen* Etenkin jos on ollut kiltti kuten minä... ainakin melkein koko vuoden...
[/q]
Toispa se pukki ees uudet neulat ja rasiat mun soittimiin..Mut oon ollu ni tuhma poika et ei sitä tiiä, et saaks vaa risuja
Nyt ei tarvii poikien jäädä rannalle ruikuttamaan ku tytöille on tehty halityyny!! Viikko sitten oli metrossa tai satases sellanen sylityyny tyttöystävän (tai äidin?) kovikkeeksi. Kun maailma potkii liikaa niin voi pistää pään vaahtomuovisyliin.
ps. Sääli ettei oo kuvaa siitä. Googlekäsi ei toiminu.