SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Nonii miekin pääsin taas tänne....
Mut mikäs täällä ollessa, jos sitä jossain vaiheessa pääsis pois kun tulis vastaan joku joka veis mukanaan..

[q]silencio:
Näköjään heilun vieläkin täällä...
Hmph, miksiköhän en ole tullu ajatelleeksi koko asiaa... noh, ihan sama sinänsä. Kivaa on näinkin.
[/q]

Mä alan jo vähä kyllästyyn..*igor* Tai ainakin nyt tuntuu siltä, huomenna voi olla toisin

[q]Avernian:
---
Lene:
Seriously, poikkeuksia on vaikea uskoa todeksi - sen on pakko vaan kusettaa.

---

Ilouutinen miehille. Seriously. Sikailkaa enemmän ja kovempaa. Ei ne usko kuitenkaan hyvätapaiseen mieheen ;)
[/q]

Mut mitäs jos oliskin hyvätapainen Sikailia? Eiks siin olis niiku kaikki se mitä naiset haluu.. eli sen hyvätapasen miehen joka kuitenkin sikailee kun ei se "voi" olla hyvätapanen XD.

Eli on vaan kumpaakin niin hyvä tulee ;)

it seems that im gonna be here forever....*nyyh*

eilinen miestenmetsästys-reissu kusic jälleen alleen, vaikka ei se oikeen metsästämistä oillut divassa oli vaa über röyhkeetä porukkaa.. teki mieli paukoo päihin mut noh, eihän se etsimällä vastaan tulekkaan... kait ainakaan toi mun "unelmamiäs" sekoaminen

[q]Mellu-:
nonniin elikkäs se lista

Vaatimukset

kohta 1. Miehen on oltava vähintään miun mittanen (180+ cm )
kohta 2. Fiksu; Ei siis mikään huithapeli joka ei tajua mistään muusta yhtään mitään paitsi autoista ja niiden
pakoputkenpaukkulaakereista.
kohta 3. Omattava OMA ELÄMÄ; en halua olla kenenkään "elämä"

Plussat +

kohta 1. Ymmärtää mua ja mun välillä rankkojakin sekoiluja
kohta 2. Osallistuu mun elämään ja juttuihin
kohta 3. Jaksaa höpistä mun kanssa (iki-lörppö)
kohta 4. Pitää huolta itestään ja ulkonäöstään (kliseeee)
kohta 5. Lävistykset ja tatuloinnit

Ja tietysti huumorimies ja uskollinen ja luotettava ja kaikki muutkin kliseet

ainoo minkä unohin tuosta ko. listasta on sellai plussa et mies osaa tehä jonkulaista ruokaa koska itse olen universumin huonoin ruuanlaittaja [/q]

Toihan on melkein kun mun lista! Tosin mä olen 178cm pitkä, mutta miehen olisi hyvä olla tuo 180cm Nii ja todellakin OMA ELÄMÄ! (ps. on kokemuksia)

Noista plussista noi kohdat 2, 3 ja 4 vois kyl melkein siirtää mun listauksessa vaatimuksiin. Tai ehkei ihan, mutta on ne silti enemmän kun plussia. Ne on vaatimuksien ja plussien välissä

Ja toi kohta 5 on aika yhdentekevä mulle, joten sen mä jätän mun listasta pois

Oliskohan vielä muuta? *miettii* noh, lisäillään sitten, jos tulee mieleen.

Nyt on myönnettävä, että yhä useammin tulee semmonen fiilis, et olishan se aika kiva, jos olis joku tossa jota halia ja rutistaa. Mut sit kun rupeen miettii sitä enemmän, niin se pikkusen helpottaa.*ding* Pitää ahkerammin jatkaa sitä sinkkuilun positiivisien puolien miettimistä

*hali*t kaikille

Nyt on elämäsi tilaisuus! Hyzenthlay palaa sinkkuluukkuun varmaan ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen, tule ja vie mukanasi...

eeh heh ompa kerrassaan hauska alkukevennys. Eli täällä ollaan taas... :/

[q]
Mellu-:

nonniin elikkäs se lista

Vaatimukset

kohta 1. Miehen on oltava vähintään miun mittanen (180+ cm )
kohta 2. Fiksu; Ei siis mikään huithapeli joka ei tajua mistään muusta yhtään mitään paitsi autoista ja niiden
pakoputkenpaukkulaakereista.
kohta 3. Omattava OMA ELÄMÄ; en halua olla kenenkään "elämä"

Plussat +

kohta 1. Ymmärtää mua ja mun välillä rankkojakin sekoiluja
kohta 2. Osallistuu mun elämään ja juttuihin
kohta 3. Jaksaa höpistä mun kanssa (iki-lörppö)
kohta 4. Pitää huolta itestään ja ulkonäöstään (kliseeee)
kohta 5. Lävistykset ja tatuloinnit

Ja tietysti huumorimies ja uskollinen ja luotettava ja kaikki muutkin kliseet

ainoo minkä unohin tuosta ko. listasta on sellai plussa et mies osaa tehä jonkulaista ruokaa koska itse olen universumin huonoin ruuanlaittaja

[/q]

Niin ja unohtamatta, että miehen pitää omata 5 000 euron kuukausiansiot, 500 neliön kämpän Eirassa sekä ajaa Harley-Davidsonia. Lisäksi pitää vetää sikailijoita pataan, jotka kehtaavat tulla loukkaamaan ihanaa vaimoa/tyttöystävää. Pitää myös olla pehmoisä ja panna vielä päälle.

En tiedä liityinkö ns.virallisesti tänne missään vaiheessa, mutta ainakin poistun nyt

Kaiken surun ja kaipuun jälkeen huomaa että taas pätee se, että on onni epäonnessa.

Joop, pidän kii tästä fiiliksestä kyl.

[q]Karvinen:
---
Shaznay:
---
salaisinko?:
---

Rasseako haavittelet? :D

---

Naapurirakas, sä oot niin ihana

---

shaz... ei kannata peitellä enää.... *sydän*
[/q]

Mari saatana hiljaa nyt sinäkin *sydän*

[q]pululu, 25.2.2010 10:42:
Niin onko joku menossa (oikeasti) tuonne sinkkuhuutokauppaan? Ei sinne kyllä yksinkään uskalla mennä
[/q]

Mä voisin tulla ostamaan Reijan, tai sut, tai molemmat. <3 :D Onneks tuolta taitaa karsiutua poies kaikki, joilla on se sitruunainen kermakakku persiissä! WIN!

se ovi taitaa olla pahasti hukassa ku ei pääse pois

[q]Syder:
---
Neiti Etsivä:
Täsmälleen samaa mieltä! Suhde tuomitaan heti, kun tulee arki vastaan tai muuten vaan vaikeuksia. Missä on yrittäminen? Työ? Vaivannäkeminen? En tällä kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi olla jonkun kanssa loppuelämä pakosta. Mielestäni kannattaa ensin yrittää ja sitten vasta tehdä päätös.

---

Liika yritys tuhoaa parisuhteen. Been there, done that. Never again.
[/q]
Jepajee, liika on liikaa, mut sit kohtuus vois olla kaikessa*hih*!
Tässä sitä ollaan villinä sinkkupoikana*jiihaa*!

[q]UkeUke, 28.2.2010 15:09:
Miksi naiset ihastuu mulkkuihin ja ei tajua, että on olemassa kunnollisiakin miehiä*grr* Elämän suuria ihmeitä..
[/q]

Voin kertoa omalla kokemuksellani, että usealla nuorella naisenalulla on sellainen vaihe, että ns. kovat ja pahat pojat kiinnostaa, ongelmat ja haasteet vetävät puoleensa jne. Itselläni on ollut tällainen vaihe, ja niin on monella muullakin tuntemallani tyttösellä tuossa 16-20 ikävuoden holleilla. Vaikea sanoa, mistä tämä johtuu - ehkä se on vanhemmista irrottautumista, jonkinsortin hoivaviettiä ja oman identiteetin eheyden puutetta. Monet ongelmista viehättyvät naisenalut ovat kokeneet aika rankkoja juttuja lapsuudessa ja nuoruudessa, minkä vuoksi ikään kuin hakeutuvat ongelmiin, koska se on tuttua ja turvallista - vaikka todellisuudessa turvallisuus on siitä kaukana. Moni saattaa kokea, että ansaitsee vain huonoa, tai että haluaa yrittää ''pelastaa'' pahan pojan oikealle tielle ja sitä kautta tuntea olevansa jotakin. Elämä on saattanut olla aina vuoristorataa, joten sitä saattaa automaattisesti hakeutua samanmoiseen pyöritykseen. Tällaisen varaan on kuitenkin todella huono rakentaa identiteettiä ja elämää.

Lohduttavana sanana voin kertoa, että näin EI todellakaan ole kaikkien nuortenkaan naisenalkujen kohdalla, ja että tämä vaihe useimmiten menee ohi niiltä, jotka moisen elävät ja kokevat, mikäli lapsuuden ja nuoruuden traumat eivät ole liian raskauttavia. Voin myös lohduttaa sillä, että tämä mun psykologiointi ei ole mitenkään yleispätevää tietoa, vaan ainoastaan omiin kokemuksiin (omasta elämästä ja työstä) pohjautuvaa, sisältäen tosin hieman myös teoriatietoa maanläheisempään muotoon väännettynä. Ei siis hätää, kaikki mimmit ei ole traumatisoituneita ja hoivaviettiä potevia marginaalitapauksia, vaikka ns. pahat pojat kiinnostaisivatkin. :P Halusin vain antaa yhden, astetta syvemmän näkökulman asiaan. Moniahan vain yksinkertaisesti viehättää itsevarman oloiset tyypit, jotka eivät tunnu huolehtivan oikein mistään - ja jossain vaiheessa yleensä tämä viehätys loppuu, ainakin monien kohdalla. Joko jäpiskän on kasvettava henkisesti, tai mimmiskä kasvaa jäpiskän yli. Onneksi näin. (Ja sitten on valitettavasti niitäkin, jotka eivät kykene elämänsä aikana solmimaan terveitä ja tasapainoisia ihmissuhteita erinäisistä syistä johtuen, mutta ei siitä sen enempää.)

Nuoren aikuisen elämässä tapahtuu hurjan paljon asioita niinkin lyhyessä ajassa kuin esim. viidessä vuodessa. Nykyään sitä osaa arvostaa aivan eri asioita kuin parikymppisenä. Sitä ei suinkaan viehäty liiallisesta erilaisuudesta esim. arvoissa ja asenteissa, päin vastoin. Olen huomannut, että itse arvostan yhä enemmän ihan tavallisia asioita. Ns. ''pahat pojat'', ongelmat ja haasteet ei voisi vähemmän kiinnostaa, vaan ihmisen tasapainoisuus ja kyky arvostaa tavallisia, joidenkin mielestä ehkä tylsiäkin asioita. Mulla on ainakin tullut täysi vastareaktio hoivavietille, ja viehätyn ihmisistä, jotka huolehtivat itsestään ja elämästään ja välittävät sitä kautta aidosti myös muista. Kukaan ei tietenkään ole täysin ehjä eikä ns. valmis paketti, jokaisessa meissä on omat kipukohtamme, mutta onkin eri asia jos ihminen on ylipäänsä tietoinen näistä kipukohdistaan ja on kutakuinkin sinut oman keskeneräisyytensä kanssa. It feels good to be boring. :)

[q]Joannah:
---
ZaZa: Tai siis aina kun joku poika näyttää olevan kiinnostunut musta, mua alkaa ahdistaa, ujostuttaa ja pelottaa. Iskee kamala epävarmuus.

Voi olla että se johtuu siitä, kun edellisen poikaystävän kanssa kävi aika ikävästi. Ei oikein uskalla enää luottaa ihmisiin... Nii, ja aika koville toi itseluottamus/arvostus/tunto joutui tuossa edellisessä suhteessa...

On se rankkaa...
Äh...

---

Samma här!

[/q]
Joo samat fiilarit mullaki. Jos huomaan et joku tyttö kattelee mua, nii joko koitan selitellä itelleni et ei se musta oo oikeesti kiinnostunu, kuhan vilkuilee ympärilleen. Ja sit jos tilanne jatkuu, nii mulle iskee kauheet suorituspaineet. En voi oikeestaan mitenkään keskustella rennosti. Yritän kelailla sanoja ja puheenaiheita etukäteen. Lopulta tyttö varmaan kyllästyy mun jumittamiseen tai sit saatan ite vaan vittuuntua itteeni ja vetäytyä taka-alalle. Oon aika perseestä joo. Joka aamu ihmettelen et miten mä oon saanu ees poikuuden menetettyä!prkl*igor*

Pitäs vittu lukita ittensä luostariin.

Joo no siin oli mun avautuminen. Helpotti jo paljon. Kuka on seuraava?*hikoil*

Täälläkö heruu?*aplodit*

[q]Cera:
sinkkuelämän loppuminen pisti kyl vähän itkettämään.
oli se vaan niin ihanan herkkää.
[/q]

Itse en ole pahemmin jaksanut seurata tuota sarjaa, mutta se Candi staton - you got the love (now voyager mix) oli aika kova veto tuohon sarjan loppuun
Multa jäi jopa huomaamatta, että siinä kuulemma näytettiin Bigin oikea nimi (John) lopussa, keskityin vaan siihen biisiin

[q]Cera:
sinkkuelämän loppuminen pisti kyl vähän itkettämään.
oli se vaan niin ihanan herkkää.
[/q]

Kesti hetken ennenku tajusin et puhut telkkarisarjasta.

O