SINKKULUUKKU
Mä taidan jatkaa sinkkuilua, kun vain satutan ihmisiä joita rakastan. Parempi olla vaan kaveri kaikkien kaa.
*ikisinkku*
En voi kyl käsittää, että nää kaikki kauniit ja fiksut tyttöset on edelleen ja aina vaan vapaana. Ehkä jumala sittenkin on olemassa.
p.s. anqan pitäs laittaa klubitukseen joku random sokkotreffi-deitti-arvonta-palvelu-systeemi :)
mä olin kans tän topicin alkaessa aika pitkälle sinkku. en enää ole. aika menee yllättävän nopeesti kun miettii mitä kaikkee tän topicin alusta tähän asti on jo ehtinyt täpahatumaan :) hassua
tää on ihana luukku..*sydän**sydän*
Jone:[q]Pikachu:juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*
Oonkohan mä ainoo kenel on tämmönen ongelma: En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä! Silti kaikki suhteet menee ihan perseelleen syystä tai toisesta..*eiei*
Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana. *vink*[/q]
Päivän naurut...*nauraa**nauraa*
sinkku sinkku. ei valittamista. (:
pHaze:[q]Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P[/q]
Tai C) ne ei oo kiinnostunu susta pätkääkään...*vink*
jep jep. sinkku
[Nuclear]:[q]Jone:Pikachu:juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*
Oonkohan mä ainoo kenel on tämmönen ongelma: En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä! Silti kaikki suhteet menee ihan perseelleen syystä tai toisesta..*eiei*
Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana.
Päivän naurut...*nauraa**nauraa*[/q]
Se olikin aika pitkälti viestin pointti ja se toinen puoli pointista on mahdollinen järkytysefekti siitä että edes otin asian esille. No, veljeni on oikeasti aika paljon helpompi ihminen kuin minä. Hittolainen, pitäisiköhän pistää sekin rekisteröitymään tänne ihan huvin vuoksi? *pahis**pelle**pahis*
hei mitä jätkät valitatte.
mä oon taas ruvennu arvostaa sinkkuilua, ja otan siitä kaiken irti*hymy*
viuh
pHaze:[q]Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P[/q]
No tottakai, niin ne tekee!! Kuuluu universumin don't-wanna-be sinkkujen pakollisiin asioihin.. Ihastu saavuttamattomaan!
[Nuclear]:[q]pHaze:Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P
Tai C) ne ei oo kiinnostunu susta pätkääkään...*vink*[/q]
Rikun ollessa kyseessä kohta C ei yksinkertaisesti ole validi. SPP-power.
*sydän*
"nyyhmikseimulooketäänbyää" äh, paras lopettaa väninä tai joko laskea vaatimustasoa
yritän toteuttaa ensinmainittua*plur*
on muuten sujunu tosi hienosti jo viimeiset kolme päivää
kei:[q]"nyyhmikseimulooketäänbyää" äh, paras lopettaa väninä tai joko laskea vaatimustasoa
[/q]
Öö.. onko teillä ihmisillä vaatimustaso, jota voi laskea tai nostaa??
Itse en ainkaan ihmisiä tavatessani mieti onko hän minun "tasoinen" tai painiiko hän samassa sarjassa. Tai en ainakaa koe mahdolliseksi laske vaatimustasoa, jos ajatellaan todellisenparin etsimistä.
No onhan noita ihmisiä jotka seurustelevat kun ei parempaakaan ole kädenulottuvilla. Oikeastaan kun ajattelee niin tämä on todella törkeää tätä toista ihmistä kohtaa. Shame on you, jotka tunnistavat tästä itsensä.
Jos meinaa empiä, niin saa illalla nyrkki-Kyllikkiä lempiä.
No, IMO mielummin oon "yksin" kun jonkun aivan turhan ihmisen kanssa.
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Anna poikien tulla kokeilee onneaan, sitte tiedät onko ne taikureita vai muistutatko etäisesti hermusta *pahis*.
Capricorn:[q]pHaze:Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P
Mä en tota A-kohtaa ainakaan pitäis ongelmana, mutta toi B-kohta on jo vähän vaikeempi
Ja sit se C-kohta.. olkoon asia erikseen.[/q]
Toi A-kohta on ongelma! Ainaki oli mulla täs edellises jutussa. Jos toinen asuu hevonkuusessa, ei homma tuu toimimaan sen puolesta! FAKTA.. olen sen monesti todennut.
Mä en tota A-kohtaa ainakaan pitäis ongelmana, mutta toi B-kohta on jo vähän vaikeempi
Ja sit se C-kohta.. olkoon asia erikseen.
yana4000:[q]Pikachu:juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*
nihkeet :(
En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä!
mun taas on tan viimeisen 10kk sinkkuilun jälkeen tosi vaikea kuvitella minkään asteisia kahleita jalkoihin, pitää olla varovainen askelissaan...
kun on tottunut liikkumaan spontaanisti kaupungista toiseen minuutin varoitusajoilla, rajoittuu vapaus aika paljon kun on huolehdittavana yksi, olkoonkin varsin mukava, tapaus enemmän.
][/q]
Ehkä mäki teen tästä vaan ongelman itelleni.. ei muuten oo mitään ongelmaa, mut se et en oo ollu niin pitkään aikaa yksin, ei jotenki osaa olla yksin ja sillon ku on yksin himassa ja menos nukkumaan ni ei semmost hetkee oo millon ei miettis et oispa kiva ku ois joku ja nyyhkis nyyh
Onhan se naurettavaa, mut oon riippuvainen läheisyydestä, vai miten sen nyt paremmin ilmasis..
Ehkä pitäs ottaa itteesä niskasta kiinni ja herätä todellisuuteen..*justjoo*
Kesy:[q]Sinkkuilu=perseestä (etenki alaikäsenä) *suru*[/q]
ja sillon ku ei oo sinkkuilu fiilistä.eli ei huvita.*eiei*
Jone:[q]Nyt vaihteeksi sinkkuna, vaan ei saatavilla. *ding*[/q]
voihan