SINKKULUUKKU
milla:[q]hei mitä jätkät valitatte.
mä oon taas ruvennu arvostaa sinkkuilua, ja otan siitä kaiken irti*hymy*
viuh[/q]
mä olinkin susta hetken huolissani..
Mua ei saa nyt kiusata, olen vaikealla tuulella ja voin kilahtaa mistä tahansa..*nauraa* *ökkö*
Jone:[q]
Mistä sä olet tollaisia "miehiä" löytänyt? Tarjoustalon poistomyynnistä vai Helsingin Rautatieasemalta?
[/q]
pahimmat tapaukset iskee aina loppuillasta vessajonossa. kun ei ole enää kusipäätutka ihan täysillä eikä ehdi ajoissa maastoutua
ihantot emmätajuu mistä koloista ne karmeimmat haaskat kaivautuu esiin. pätee molempiin sukupuoliin.
Väne:[q]huh...Mitäköhän kaikkea muuta kivaa veljeni on puhunut musta selkäni takana *hih*[/q]
Nii-i, mieti sitä.
Pan:[q]kei:"nyyhmikseimulooketäänbyää" äh, paras lopettaa väninä tai joko laskea vaatimustasoa
Öö.. onko teillä ihmisillä vaatimustaso, jota voi laskea tai nostaa??
Itse en ainkaan ihmisiä tavatessani mieti onko hän minun "tasoinen" tai painiiko hän samassa sarjassa. Tai en ainakaa koe mahdolliseksi laske vaatimustasoa, jos ajatellaan todellisenparin etsimistä.
No onhan noita ihmisiä jotka seurustelevat kun ei parempaakaan ole kädenulottuvilla. Oikeastaan kun ajattelee niin tämä on todella törkeää tätä toista ihmistä kohtaa. Shame on you, jotka tunnistavat tästä itsensä.
Jos meinaa empiä, niin saa illalla nyrkki-Kyllikkiä lempiä.
No, IMO mielummin oon "yksin" kun jonkun aivan turhan ihmisen kanssa.
[/q]
allekirjotan ton viimesen väitteen. tarkotin lähinnä sitä et joillain sinkuilla on välillä aika epärealistisia vaatimuksia ihannepartnerin ominaisuuksista eikä kukaan verta ja lihaa oleva kykene niitä täyttämään. tulos: koko suhde on toivoton jo ennen kuin on edes alkanut.
Pikachu:[q]Jone:
Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana.
Haha. Älä vittuile! *pupu*[/q]
Ei se ollut vittuilua. (Jos nyt ei tosin vakava ehdotuskaan, koska ei veljeni "naittaminen" ole mun asiani.)
ziin:[q] miks te aina selitätte juttuja ekalla treffillä joita ette muista myöhemmin?? onks nii vaikea olla oma itse ku se voi oikeasti olla kiinostavampaa! ettehän te kaikki o luusereita eihän?? muuten muusta tule eka luokan lesbo!!!!!!!!*nauraa*[/q]
Mä selitän aina juttuja joita en muista myöhemmin, mutta se johtuu vaan mun lahosta päästäni. Sen enempää "mua itteäni" ei ookaan
Ei ehkä kannata tapailla 14v ghetto-gangstoja, niin ei pääse syntymään tuollaisia traagisia tilanteita ;)
Tosissaan puhuttuna eiköhän tuo taas ole aikamoista yleistämistä ja turhaa flametusta, tuskinpa ne miehet on sen pahempia pelaajia ja kusettajia kun naisetkaan, pelitavat enintään saattaa erota.
Jeps. Väittäisin että mua tosta on ainakin turha ruveta syyllistämään, muiden puolesta en ota syvästi tässä vaiheessa kantaa. Ikinä en ole kokenut tarvetta jauhaa scheissea siitä mitä olen, mutta päinvastoin olen kyllä törmännyt muutamaan sellaiseen nuoreen naiseen jolla on ollut valtava tarve liioitella omia ansioitaan ilmeisesti siinä tarkoituksessa että olisivat tehneet muhun vaikutuksen. "Egoilen" kyllä niistä asioista, joissa olen oikeasti hyvä niille ihmisille jotka ovat mulle läheisiä, mutta en todellakaan rummuta rintaani ja vetele esiin "I know people"-kortteja esim. ekoilla treffeille.
Mistä sä olet tollaisia "miehiä" löytänyt? Tarjoustalon poistomyynnistä vai Helsingin Rautatieasemalta?
ziin:[q] miehille kysymys!!
miks te aina selitätte juttuja ekalla treffillä joita ette muista myöhemmin?? onks nii vaikea olla oma itse ku se voi oikeasti olla kiinostavampaa! ettehän te kaikki o luusereita eihän?? muuten muusta tule eka luokan lesbo!!!!!!!!*nauraa*[/q]
Kiellän edes ymmärtäväni mistä puhut, joten selitä. Mitä me sitten muka selitetään?
ziin:[q] ! ettehän te kaikki o luusereita eihän?? [/q]
Kyllä me kaikki ollaan luusereita, sori
yana4000:[q]kei:kun ei ole enää kusipäätutka ihan täysillä eikä ehdi ajoissa maastoutua
mä en voi ikinä pitää kusipäätutkaa päällä kun aiheutan itse sille niin kovaa häiriösignaalia *suru*[/q]
okei mä väistän sut sit kaukaa narikassa*vink*
Silmälasit on poikkeuksetta melkein kaikilla kivat
Jos tätä topiccia lukis kuin piru raamattua, niin sais olla kyllä sinkut aika lailla sormi keskellä suuta Sikspä ei kannata otta häröilyä tosissaan! Meen änd wimen.. UNITE!*piis*
Myfinesthour:[q]Jos tätä topiccia lukis kuin piru raamattua, niin sais olla kyllä sinkut aika lailla sormi keskellä suuta Sikspä ei kannata otta häröilyä tosissaan! Meen änd wimen.. UNITE!*piis*[/q]
Aamen
ziin:[q] miehille kysymys!!
miks te aina selitätte juttuja ekalla treffillä joita ette muista myöhemmin?? onks nii vaikea olla oma itse ku se voi oikeasti olla kiinostavampaa! ettehän te kaikki o luusereita eihän?? muuten muusta tule eka luokan lesbo!!!!!!!!*nauraa*[/q]
Mä oon ainakin treffeillä henkisesti niin solmussa, että jos ylipäätänsä saan jotain sanottua, niin se on niin ihmeellistä soopaa, että ei ihme jos en pysty muistamaan myöhemmin. Eikö tytöt vaan vois unohtaa ne ekat treffit?*täh*
ziin:[q]nyt varman kaikki miehet inho mua!!!!!!!!*suru* [/q]
Vaatii vähän enemmän kuin jonkun höpsön yleistämisen tai hölmön kommentin että ketään alkaa inhoamaan, relax :D
misjah:[q]mä olinkin susta hetken huolissani.. *vink*[/q]
no enää ei tartte olla:D
päästäkää sisäinen horonne ulos!
megaman:[q]en tiedä et pitäiskö olla iloinen vai surullinen kun tänne kirjoitan... *uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh*
hmmm..... *justjoo**hmph**ding*
vittuun seurusteleminen!!! *dissaa**dissaa**dissaa*
.... on tullut aika SIKAILLA!!!!! *pahis**pahis**pahis*[/q]
Hmm.. Jonkin aikaa ilman sikailua tuottaa kyllä kivemman lopputuloksen. Heti kun alkaa streittaileen kaikilla tasoilla, niin yhtä-äkkiä maailma on täynnä ihkupalleroita. Oma asenne=toisen asenne. Känniääliö=ääliö. Sikailija pääsee rypemään. Tämän saarnan tarjosi MFH*iloinen**piis*
milla:[q]misjah:mä olinkin susta hetken huolissani..
no enää ei tartte olla:D
päästäkää sisäinen horonne ulos! *piis*[/q]
sehän me tehtiin..horokausi julistettiin alkaneeksi!!