SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Sori nuke, meni jo kyl muualle *pahis*.

She:[q]Palaan taas tälle osastolle.. Vaikka on siitä aikaa jo. Mutta nyt mä alan oikeesti ikisinkuks!*ding*[/q]

Ei kannata ikisinkuks. Trust me.

Syder:[q]She:Palaan taas tälle osastolle.. Vaikka on siitä aikaa jo. Mutta nyt mä alan oikeesti ikisinkuks!*ding*

Ei kannata ikisinkuks. Trust me.[/q]
Ei tää niin pahaa ole. Ainakaan nyt. On niin mahtava ja vapaa olo (odottaa kuitenki jotain joka pistää kuriin)

Syder:[q]Jos siirtäis itsensä pikkuhiljaa pois tästä luukusta *plur*.[/q]

AlaX sEukKaA mun kanssa?*uros*

Elämä on ilmeisesti pahasti ruvennu sinkkuuttani
leikkaamaan ku naisetkin ovat jo rupeneet agressiivisesti iskemään..*justjoo**ding**voiei**voiei*

Avernian:[q]

Mulla ei tunnu riittävän sekään... bileissä tms. olen pari kertaa lähtenyt karkuun kun nainen on tullut tekemään lähempää tuttavuutta *iik*

*täh* Mitäköhän järkeä tässäkin tunnustuksessa nyt oli?[/q]

..*miehet*
*justjoo*..*vink*

Hups, en oo enää sinkku.*ding*

Avernian:[q]Rayu:naisetkin ovat jo rupeneet agressiivisesti iskemään..

Mulla ei tunnu riittävän sekään... bileissä tms. olen pari kertaa lähtenyt karkuun kun nainen on tullut tekemään lähempää tuttavuutta *iik*

*täh* Mitäköhän järkeä tässäkin tunnustuksessa nyt oli?[/q]

..niin tyypillistä miehille... valitetaan ettei ole ketään, mutta torjutaan kuitenkin kaikki naisten iskuyritykset ;)

Itsekuri, itsesääli ja itserakkaus.

No hohhoi. Kyllä kimuleiden iskuyritykset on yleensä onnistuneet. Mutta taidankin olla vaan keskimääräistä hornympi malebitch. Eilen tapasin aivan ihanan gimman. Hän oli mukavan uhkea. Voi vitsi, mikshän mä tänne siitä höpötän. Oi ja tapasin tosiaan sen ex avovaimonkin eilen. Vähänkö se oli nätti.

Tuli tuossa mieleen näille, jotka valittelevat sinkkuuteen paluutaan tällainen sananparsi: "'tis better to have love and lost than never to have loved at all."

Tämä kummittelee meikäläisen mielessä jatkuvasti, kuulunhan tuohon jälkimmäiseen kastiin

Jone:[q]Edit: Ei mitään sittenkään, väärinkäsitys. :(

[/q]

:o

*plur**plur*

Hmm... tässä herää kysmä että onko sinkut omasta tahdostaan sinkkuja? Siis en tarkoita siinä mielessä etteikö moni haluisi seurustella, mutta siis...

Pointti on siis se että jos tarpeeksi haluaa jotakin niin saako sen??? Siis en nyt tietenkään saa välttämättä lottovoittoa vaikka kuinka haluisin koska se on eri tavalla toimiva systeemi missä minä kuitenkin näyttelen pientä osaa ja tekemiselläni ei ole juuri mitään tekemistä voitanko vai en... *täh*

Mutta siis koska mietin sillä tavalla että kun olin sinkku niin halusin kyllä seurustella mutta en varsinaisesti nähnyt missään vaiheessa sen itseäni haittaavaan, koska tiesin että sitten kun se todella alkaa rassaamaan niin pystyin tekemään asialle jotain, esmes lähteä sinne missä niitä tyttöjä on...

yana4000:[q]Marski:
_o/

valitettavasti!

_o/

(tai ainakin virallisesti)[/q]

Perustetaanko yhdistys?

en tiedä et pitäiskö olla iloinen vai surullinen kun tänne kirjoitan... *uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh*

hmmm..... *justjoo**hmph**ding*

vittuun seurusteleminen!!! *dissaa**dissaa**dissaa*

.... on tullut aika SIKAILLA!!!!! *pahis**pahis**pahis*

Jihaaaaa!!
Muutuin kolmeksi päiväksi sinkuksi
Hirveän raikas fiilis, veri virtaa pitkin kehoa, metsästyskiihkoa ja blaa blaa blaaa

P.S. mut on se sittenkin kivaa palata oman poitsun luo... *enkeli*... jos se jaksaa odottaa...

Roger Roger:[q]vaeltajatar: vai että kuria kaipaa hän....antoisaa ja mielenkiintoista!*pahis*
Joo-o *enkeli*[/q]

hmmmm. kiva.

Lucid Dream:[q]Jihaaaaa!!
Muutuin kolmeksi päiväksi sinkuksi
Hirveän raikas fiilis, veri virtaa pitkin kehoa, metsästyskiihkoa ja blaa blaa blaaa

P.S. mut on se sittenkin kivaa palata oman poitsun luo... *enkeli*... jos se jaksaa odottaa... *hmph*[/q]
Siis täh? Sovitte jotain, että ootte kolme päivää erossa ja sitten takaisin yhteen? Siis täh?
RR ei ymmärrä (jos ei tullut ylempänä jo selville...*hih*) *täh*

Syde: Eipä täällä varmaa mitää erityistä mainetta ole ollenkaan

Ei ainakaan mulla *nauraa**mur**mur*

Lucid Dream:[q]RR!
Vähän niin kuin joo *nauraa*, ymmärsit ihan oikein... Kaipaan yksinäisyyttä you know...
Sitä mäkin, en tajua, kuinka kukaan jaksaa mua *vink*[/q]

Miksei jaksais? *vink**hih**vink*

O