SINKKULUUKKU
Syder:[q]Kukapa ei jaksais? *pahis*[/q]
Niinpä *joo**hih**joo**hih**joo*
Roger Roger:[q]Lucid Dream:Jihaaaaa!!
Muutuin kolmeksi päiväksi sinkuksi
Hirveän raikas fiilis, veri virtaa pitkin kehoa, metsästyskiihkoa ja blaa blaa blaaa
P.S. mut on se sittenkin kivaa palata oman poitsun luo... *enkeli*... jos se jaksaa odottaa...
Siis täh? Sovitte jotain, että ootte kolme päivää erossa ja sitten takaisin yhteen? Siis täh?
RR ei ymmärrä (jos ei tullut ylempänä jo selville...*hih*) *täh*[/q]
rr, et oo kyl ainut joka ei tota ymmärrä... siis MITÄ????
RR!
Vähän niin kuin joo *nauraa*, ymmärsit ihan oikein... Kaipaan yksinäisyyttä you know...
Sitä mäkin, en tajua, kuinka kukaan jaksaa mua
Lucid Dream:[q]Jihaaaaa!!
Hirveän raikas fiilis, veri virtaa pitkin kehoa, metsästyskiihkoa ja blaa blaa blaaa
P.S. mut on se sittenkin kivaa palata oman poitsun luo... *enkeli*... jos se jaksaa odottaa... *hmph*[/q]
Lomailua suhteesta, reilu meininki...
Lucid Dream:Jihaaaaa!!
P.S. mut on se sittenkin kivaa palata oman poitsun luo... *enkeli*... jos se jaksaa odottaa...
*täh*[/q]
Mitäs jos se ei jaksa odottaa ja lähte itse metsästää?*sydän**joo**sydän*
Kysymys ei ole siitä, että pitäisi löytää tyttö, jonka kanssa haluaa mennä vuoteeseen -olisi löydettävä tyttö, jonka kanssa haluaa nousta ylös...
Hörr. Ihan hassuja ootte. Hirveen määrän tekstiä kirottanu. Oon vasta sivulla 19. Puuh. Pieni tauko tässä välissä. Näyttäs tuolla alkupäässä olevan tämä topicci aika tehokas. Kuinkas monta alkuperästä sinkkua on vielä jäljellä?
Niin unohtu sanoa, että minä vaadin kaljun avattaren tuonne listaan!
Pikachu:[q]juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*
Oonkohan mä ainoo kenel on tämmönen ongelma: En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä! Silti kaikki suhteet menee ihan perseelleen syystä tai toisesta..*eiei*
[/q]
Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana.
Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P
Mä taisin olla tietyllä tavalla sinkku silloi nkun tämä topicci aukes mutta paljon on tässä ajassa tapahtunut ja sinkkuudesta ei taida olla mitään juurikaan jäljellä minun kohdalla.. hyvä näin!
En muista olinko sinkku silloin ku tää topic avattiin, mutta nytpä oon *hih*. En tiedä onko se, hyvä vai huono asia...*igor*
hmm oon ollut kohta puoltoistavuotta sinkkuna :). eikä seurustelu kiinnosta vieläkään. mikäköhän mua vaivaa.
on se hieno olla sinkku ja vapaa 5 vuoden seurustelun jälkeen!!! nyt kaikki on mahdollista ja on hauskaa! täytyy vaa muista rajojaki vähä et ei karkais käsistä!! love yur life!*vink*
Mäkin olen sinkku nykyään tai oikeastaan ollut jo jonkin aikaa.. jihaa(?)
Siis et seurustelisi jos nyt eteesi tulisi ihminen keneen kanssa olsit valmis seurustelemaan... ??
Niin mulla kävi siis että en varsinaisesti ettinyt kumppania mutta sitten kun tuli eteen ihminen joka pysäytti niin oli heti valmis siihen soppaan ...
Arkturus:[q]Hörr. Ihan hassuja ootte. Hirveen määrän tekstiä kirottanu. Oon vasta sivulla 19. Puuh. Pieni tauko tässä välissä. Näyttäs tuolla alkupäässä olevan tämä topicci aika tehokas. Kuinkas monta alkuperästä sinkkua on vielä jäljellä?[/q]
_o/
valitettavasti!
Silmälasit omituista kyllä jakavat mielipiteen kahtia.
Itselläni on lasit mutta karsastan ajatusta mennä ne päässä esim. baariin ja olen todella kiitollinen piilolinsseistä. Silmätulehduksen sattuessa olen kauhuissani melkein jäämässä jo kotiin, vaikka yleensä sitä positiivista palautetta saa paljon.
Mutta silti häpeän suuresti lasejani....
En ymmärrä mikä siinä on koska nytkyään on niin paljon hyvännäköisiä kehyksiä ja jokaisille kasvoille sopivia sekä ulkonäköa ja piirteitä saadaan hyvinkin paljon korostettua laseilla, mutta silti ne on jotenkin sellanen ööö-juttu.
Muistan joskus ihmetelleeni yhden poikaystäväni lasien käyttöä ja utelin miksi hän ei käytä piilolinssejä (todella typerää, läheskään puolet lasillisistä ei välttämättä koskaan edes kokeile piilolinssejä...) ja hän vaan vastasi että on kotosampi olo laseissa ja loppujen lopuksi itsekkin totuin siihen niin paljon että hän näytti mielestäni jopa vieraalta ja omituiselta ilman laseja. Mutta sekin oli taas niitä tottumuskysymyksiä ja tunnepohjaisia juttuja.....
Koska ei kai silmälasit saisi ihmistä pahentaa....
No niin, valloittakaa nyt kaikki Lucid Dreamin sydän, niin ei tarvii enää tätä "Mä ainakin jaksaisin SUA!"-meininkiä. *plur**nauraa**plur*
Urgh. Sainpahan luettua kaikki. Aikamoista deitti.netttiä tuo loppuvaihe. Itsekinhän olen 20v, kotipoika Espoosta... *vink**nauru*
Minun mielestä sinkkuilu ei ole kivaa. Mitä sitä oikein ajattelee aina ensimmäisenä kun herää ja viimeisenä kun nukahtaa?
The napissa jo 25000*super*...