SINKKULUUKKU
Syder:[q]Elämän tilaisuuksia tulee ja menee, koskaan ei ole ketään joka olisi "paras", aina löytyy joku parempi ja jollekin löytyy aina parempi kuin itse olet. Ei kannata ressata liikaa. *iloinen*[/q]
mun mielestä joku voi olla "paras" jollekin toiselle.*sydän*
jatketaaaaan sit!!*ökkö*
Pheox:[q]joo, noi etäsuhteet on kyl koettu ja ne ei kyl ainakaa mulla oo onnistunu.. en ymmärrä et miten "aina" ku löytää jonku josta kiinnostuu ni jostai kaukaa.. ei nyt aina, onhan pk-seutuki täynnä mahdollisuuksia =)
[/q]
Mitä mahdollisuuksia? *nauraa**nauraa**nauraa* *ökkö*
Tää on kyllä kunnnon ikuisuus topicci. se jatkuu ja jatkuu ja ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ........
[muokattu 11.11.2002 14:03]
ja jatkuu..*plur*
Avernian:[q]ziin: miehille kysymys!!
miks te aina selitätte juttuja ekalla treffillä joita ette muista myöhemmin??
...[/q]
Minä muistan valitettavan harvoin mennä edes sinne treffeille
Kuullut tänään taas paljon palautetta...
No onneksi kaikki nykyään jo tietävät mistä se johtuu ja olen saanut paljon anteeksi, ja melkoisen mukavia määriä niitä treffikutsuja
No nyt taidan minäkin kuulua tänne...
Avernian:[q] tai Onnittelut...
riippuen siitä millai fiilis on.[/q]
No ei nyt mitkään juhlat. Mutta kait se siitä joskus... Olihan se minun oma vika
Mikä se sinkku on, mitä se tarkoittaa...? *täh*
...mutta kolikon kääntöpuolella on kipeän sormen vaiva..
Roger Roger:[q]Mutta The nappi auttaa vaivaan ku vaivaan *joo*[/q]
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Mice:[q]...mutta kolikon kääntöpuolella on kipeän sormen vaiva.. [/q]
Ja aivan saatanan kipeä! Ouuuhh. Pitää vaihtaa asentoa, kuinka näpyttää... No taas meen aikasta offt
Mutta The nappi auttaa vaivaan ku vaivaan
sinkku4ever. en tiiä miks seurustelu ei oikein nappaa. joskus iltaisin tuntuu yksinäiseltä, mutta sekin olotila menee ohi ennemmin tai myöhemmin. hmm pisin suhde missä oon ollut on 3kk.
Kirsikka:[q]Pan:Tää on kyllä kunnnon ikuisuus topicci. se jatkuu ja jatkuu ja ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ........
[muokattu 11.11.2002 14:03]
Sinkkuus on kyllä aikamoinen ikuisuuspulma.. tai ei välttämättä mikään pulma tai ongelma läheskään kaikille.. itse voisin kyllä mielelläni siirtyä jo pois täältä.. vaan eipä kai sitä etsimällä löydä, pelastusta sinkkuuteen siis =D tosin ei ehkä etsimättäkään. On se niin hankalaa.. [/q]
Etsimättä ei ainakaan, muttei kannata myöskään jatkuvasti ettiä sitä oikeaa, kaikki aikanaan.
Ja se on fakta että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Sinkkuna on loistavaa olla!! Vai onko sittenkään*täh**justjoo*
Kylminä talvi-iltoina olis mukavaa kun joku olis lämmittämässä kun ne karvatkin on ajettu
Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*
Myfinesthour:[q]Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*[/q]
mee hortoilee highlightin tanssilattialle
*vink*.
Nii!!!
_atmos:[q]Myfinesthour:Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*
mee hortoilee highlightin tanssilattialle
*vink*.[/q]
Hehe. Reportoin viikon kuluttua menestyksestäni ja jekun onnistuneisuudesta. En tiennytkään, että on noin helppoa päästä irti sinkkuudesta*nauraa**ökkö*