SINKKULUUKKU
Jenni:[q]Voi olla että mulla alkaa olla toivoa ulospääsyyn täältä.. vähän kyllä pelottaa..iiks! Ajatuskin ihan pelottaa.. =)[/q]
Noooo !! don't leave us here alone !!
Jenni:[q]Voi olla että mulla alkaa olla toivoa ulospääsyyn täältä.. vähän kyllä pelottaa..iiks! Ajatuskin ihan pelottaa.. =)[/q] Ota kaikki irti jos tuntuu oikealta..älä hannaa niinkuin minä..
sinåkin jenniseni. no nyt annat mennä vaan
vaeltajatar:[q]ja just nyt sinkkuus ei taas ole arsesta*hih*...en mä tiiä, joskus sitä niin kauheasti haluaa jonkun vierelleen ja joskus taas riittäis ihan rehellinen fb*vink*...kai sitä jotenkin on turtunut tähän olotilaan, mutta silti on hauska haaveilla ja tuijotella kaikenmaailman söpöliinejä*nauraa*...
mä uskon et joskus kolahtaa niin kympillä, että ei oo paluuta*hymy*..tai ainakin toivon kipinä on olemassa*sydän*[/q]
jep. mun mielestä sulla on oikea asenne. mulla kävi jo niin että kerralla kolahti ja lujaa, enkä tosiaan usko että paluuta on enää olemassa.
aina kannattaa siis toivoa
Mun pitäis vissiin vaihtaa tonne seukkaus luukun puolelle mut öö mietitää viel
*sydän*
Angeli:[q]Mun pitäis vissiin vaihtaa tonne seukkaus luukun puolelle mut öö mietitää viel
*sydän*[/q]
Seukkausluukulla ion tylsempää. Kukaan ei koskaan kommentoi mitään... Mutta en sen takia aio kuitenkaan vaihtaa sinkkuluukun puolelle.
Angeli:[q]Mun pitäis vissiin vaihtaa tonne seukkaus luukun puolelle mut öö mietitää viel
*sydän*[/q]
Wau! Blondicomplex onnittelee!
yana4000:[q]Olliboy:Olliboy = sinkku.
alax olee mun kaa!?[/q]
??!!??! hmm, no miks ei?
En ookkaa viel kokeillu olla homo......hmm.........*täh*
yana4000:[q]Olliboy:Olliboy = sinkku.
alax olee mun kaa!?[/q]
Oululaisittain:
Alakko nää mua..
*nauraa**nauraa**nauraa*
Tanya:[q]PATIS!!! btw olitko se sinä kun kaverisi heitti minut ja Tfo:n Pussyyn viime la??! Siellä autossa, etu penkillä..
[muokattu 25.9.2002 13:35][/q]
öööö.... ei nyt kyllä kuulosta tutulta... *täh*
*eiei**pupu**sydän**eiei*
mixed~thunder:[q]Mäkii oon kyllästynyt sinkkuiluun
Sitä vaan on perhanan hankalaa yksin lopettaa
[/q]
sama asia,mut kyllä sitä on ihan kiva olla sinkkuna,mut kyl välil kun tulee bileistä tai jostain kotiin niin ajattelee että kunpa vain olis joku nainen tossa vieressä nukkumassa ja että olis joka välittäis oikeesti..mut terkkui kaikille Suomen sinkuille!
Two fingers like a player.
Cee:[q]Teks:Seuraa !
Luulin et esim. SEURUSTELET *täh*[/q]
Ootko tyhmä !
Muah. :D
Halaan kaikkia olen *enkeli*.
Kukaan ei vastaa haleihini, ainakaan tunteellisesti.
Turhaudun.
Miksi näin, sitä voi miettiä että mitä suudelmasta irtoo jos sen takana ei ole mitään. Hetkellisistä asioista tosin seuraa aina joku tietty tasanen suuntaus.
Taisitte jos joku haluu realistisia käsityksiä niin nyt on maanantai, syksy ja sateinen sekä kolea ilma.
::
Life`s a bicth... and then you marry a one.
Elämä vaan nyt on tuskaa, ihan sama seurusteleeko vai onko sinkku.
::
yana4000:[q]Syder:Halaan kaikkia olen *enkeli*.
Turhaudun.
varmaan tarkoitat ettei sun toivomalla tasolla?[/q]
Toi nyt oli vaa tollai yleistys, ei ollu muutakaa mieluista sanottavaa.
Jollakulla on ihan selvästikki mua kohtaan joitain tunteita ku kohdistaa noin paljo huomiota mulle tässähä iha
[q]hallucinogen:
Mä varmaan pääsisin helpommin pois täältä jos en häröilis joka paikassa niin paljoa mut sitä ei voi lopettaa kun se on niin kivaa Noh aina on tyttöjä pikselimuodossa kuvaputkella, paketti nessuja ja oma uskollinen käsi
[/q]
Älä ota tätä henkilökohtaisesti mutta mua käy sääliksi sitä naista joka sun kainaloon päätyy pidemmäksi aikaa
Syder:[q]Halaan kaikkia olen *enkeli*.
Turhaudun.[/q]
varmaan tarkoitat ettei sun toivomalla tasolla?
Jenni:[q]Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy *nauru*[/q]sitä mä mä lähinnä hain takaa tol edellisel viestil
*blush**ökkö*