SINKKULUUKKU
Kohta viikko sinkkuna. Tää on tylsää ja käsikin on jo kipeä... Harmi, ku olen niin surkea ´seurusteleen. Nyt harmittaa
Voi voi, ei kai kukaan oikeesti halua olla sinkku. Se on vaan jokin vaihe mistä pääsee yli ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti.
Oon hengaillu yhen jätkän kans koht varmaan puol vuotta eikä olla yhdessä kumminkaan, mitäs siitä pidätte??? Taitaa olla vähän hassua. Ei tosta oikeen tiedä mitä se on. Pää sekoo.
en sanonu et siin ois jotain kummaa. hassua. mut whatever
_atmos:[q]Myfinesthour:Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*
mee hortoilee highlightin tanssilattialle
*vink*.[/q]
Vaikka tuossa olikin niin mä en ainkaan halua itselleni paria, joka hortoilee higlightsin tanssilattialla. Siis jos puhutaan todellisesta parin etsimisestä ei mistään kiksautuksesta.
Ehkä olen liian kriittinen ja kyllä sieltä hilightsista ja robaltakin varmaan löytyy mukavia ja hyviä ihmisiä, mutta yleisesti tälläiset paikat ja se porukka saa minussa aikaan vain happamia röyhtäyksi. Jee dady dj!! wiiii!!!
joku taso.
cosmikki:[q]
mun mielestä joku voi olla "paras" jollekin toiselle.*sydän*[/q]
nii munkii..
*sydän**sydän* terkkuja kultsulle :)
Netthe:[q]Minä taas oon ollu kohta 6,5 kk sinkkuna. Tämä on minun ennätys siitä lähtien ku ekan kerran aloin seurustelemaan 15-vuotiaana. [/q]
eipä tuo 6,5 kuukauden sinkkuilu oo paha, sit alkaa olemaan asiat huonosti ku oot ollu yli vuoden sinkkuna...
niinku minä *plur**joo**blush**uuh**suru**nyyh*
Tlzi:[q]Voi voi, ei kai kukaan oikeesti halua olla sinkku. Se on vaan jokin vaihe mistä pääsee yli ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti.
Oon hengaillu yhen jätkän kans koht varmaan puol vuotta eikä olla yhdessä kumminkaan, mitäs siitä pidätte??? Taitaa olla vähän hassua. Ei tosta oikeen tiedä mitä se on. Pää sekoo. *justjoo*[/q]
Mulla on ollut monta vuotta selkeä seksi suhde menossa yhden poitsun kanssa..eikä mun mielestä siinä ole mitään outoa..
ja onhan niitä ollut sellaisia tapauksia että olen ns. hengaillu jonkun jätkän kanssa pitkään..jotenkin se suhde on vaan jäänyt siihen roikkumaan..ehkä siksi etten halunut seurustella ehkä siksi ettei halunut olla yksinkään...???
yana4000:[q]soooo true *nauraa*[/q]
no nyt mä tiedän mikset ikinä huolinu mua:(
[muokattu 20.11.2002 16:51]
yana4000:[q]Pan:
Vaikka tuossa olikin niin mä en ainkaan halua itselleni paria, joka hortoilee higlightsin tanssilattialla. Siis jos puhutaan todellisesta parin etsimisestä ei mistään kiksautuksesta.
Ehkä olen liian kriittinen ja kyllä sieltä hilightsista ja robaltakin varmaan löytyy mukavia ja hyviä ihmisiä, mutta yleisesti tälläiset paikat ja se porukka saa minussa aikaan vain happamia röyhtäyksi. Jee dady dj!! wiiii!!!
joku taso.
soooo true *nauraa*[/q]
Heiheiheiheiheiheihei HEI!!!!! Eivätkö ymmärtä, että vitsi oli? Haha*nauraa* Ja Pan: Etsimällä on toden totta vaikea löytää kumppania. Parraat tulevat niin sattumalta *ökkö**sydän**possu*
Kerrankun tänne on kirjoittanut niin paluuta ei enään ole!!
*pahis*ken tästä käy saa kaiken toivon heittää*pahis*
Pan:[q]_atmos:Myfinesthour:Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*
mee hortoilee highlightin tanssilattialle
*vink*.
joku taso. [/q]
läppää läppää
Tässä deitti-ilmoitukseni:
Hei täällä sellainen hukkapätkä, joka etsii naista. Olen uus avuton eli en osaa tehdä mitään hyödyllistä. En osaa ottaa muita huomioon, taidan olla siis vähän itserakas tai jotain. Osaan myös valittaa kaikesta mahdollisesta, teet vain jotain, niin kyllä mutkutan. Siis jos jotain kiinnostaa, niin soitakaa ja yllättykää...*pahis**nauru**pahis**nauru**pahis**nauru**pahis**nauru*
Minä taas oon ollu kohta 6,5 kk sinkkuna. Tämä on minun ennätys siitä lähtien ku ekan kerran aloin seurustelemaan 15-vuotiaana.
Tanya:[q]Kyllä alkaa pikku hiljaa ärsyttää tää sinkkunaki olo..just tänään en haluis olla sinkku..kaikki komeat, fiksut ja huumorintajuiset miehet ohoi!!! [/q]
Sul on "Tänään sinkku, huomenna ei sinkku"-menetelmä?
Kyllä alkaa pikku hiljaa ärsyttää tää sinkkunaki olo..just tänään en haluis olla sinkku..kaikki komeat, fiksut ja huumorintajuiset miehet ohoi!!!
[Nuclear]:[q]Tanya:Kyllä alkaa pikku hiljaa ärsyttää tää sinkkunaki olo..just tänään en haluis olla sinkku..kaikki komeat, fiksut ja huumorintajuiset miehet ohoi!!!
Sul on "Tänään sinkku, huomenna ei sinkku"-menetelmä? *vink*[/q]
kaikkea täytyy kokeilla*vink*
nimm.epätoivoinen
mä etsin fiksua meistä ja ykskään fiksu mies ei kyllä halua tällaista paukapäätä!!!
elekid:[q]
eipä tuo 6,5 kuukauden sinkkuilu oo paha, sit alkaa olemaan asiat huonosti ku oot ollu yli vuoden sinkkuna...
niinku minä *plur**joo**blush**uuh**suru**nyyh*[/q]
Eiks se sitten huolestuta jos on seurustellu pitkään???*täh**justjoo**voiei**igor*
Lost-Soul:[q]elekid:
niinku minä *plur**joo**blush**uuh**suru**nyyh*
Eiks se sitten huolestuta jos on seurustellu pitkään???*täh**justjoo**voiei**igor*[/q]
no, se riippuu siitä miten määritellään "seurustellu pitkää"??? äääsh, en mä nyt sit enää tohon osaa vastata... no, täytyy kattoo jos illalla/yöllä on sit tarpeeks väsyny ni voi tuohonkin sitten jotain säveltää...
Mun pisin suhde on ollu 4.5 vuotta... Se oli ihan hullua!
Täytyy sanoo et sinkkuna on hyvät ja huonot puolensa....*justjoo*
[Nuclear]:[q]Tanya:
kaikkea täytyy kokeilla*vink*
nimm.epätoivoinen
mä etsin fiksua meistä ja ykskään fiksu mies ei kyllä halua tällaista paukapäätä!!!
No onneks en oo ainoo epätoivoinen...*nauru* [/q]
*nauraa**nauraa**nauraa*