SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy

yana4000:[q]Jenni:Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy
mä taas haluaisin etten olis :([/q]

no...ihastuminenhan on kivaa...*pihkassa*..tosin sillon ei jos se on yks puolista....

Lopettakaa valittaminen ja eläkää elämäänne prkl!

Tämä on käsky!!!*piru*

[muokattu 21.10.2002 10:00]

tez:[q]yana4000:Jenni:Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy
mä taas haluaisin etten olis :(

no...ihastuminenhan on kivaa...*pihkassa*..tosin sillon ei jos se on yks puolista....[/q]
totta *purr**purr*

tuntuu ettei ihmiset uskalla enää oikein edes ihastua sen pelossa ettei toinen osapuoli olekaan kiinnostunut.. se on mielestäni harmi, sillä tämän takia saatta jäädä monta suhdetta solmimatta :(

[q]Yli 90% kirjoituskerroista kirjoittamani on moneen kertaan ajateltua ja harkittua. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että vastaisuudessakaan pitäytyisin pliisusti ja tasapaksusti kirjoittamisessa[/q]

Epämiellyttävää, harmi kun harkitset tuota koska se ei ole mun mielestä asiallista. Harkitsisit enemmän miten esimerkiksi saisit Sonjan tekemään jotain eri tavalla jos sinusta tuntuu ettei hän tee tai ajattele tai käyttäydy niin kuin pitäisi. Onnistuu muuten miljoona kertaa paremmin väemmän epäkohteliaalla tyylillä. Ilkeys ei kaunista ketään, ei edes Jone -nimisiä ihmisiä.
Vaikka ei sillä nimellä tähän keskusteluun ole mitään merkitystä,ainoastaan sillä millä tavalla joku toista kohtelee. En myöskään ole sitä mieltä että jos olen saanut sinusta (Jone) live-positiivisen mielikuvan... ei ole syytä sitä romuttaa. Kai olet sitten sen verran itseriittoinen ettei muiden hyväksyntää ja ystävällismielisyyttä tarvita? Bubbelgum ei ole nähdäkseni ansainnut höykytystä. Tai kukaan klubituslaisista, sillä he lienevät melko hyväntahtoista ja toisilleen hyvää tarkoittavaa porukkaa. Jos olisin sinä, pyytäisin anteeksi koska toisen loukkaaminen ei ole ilman oikein hyvää syytä kovin älykästä ja uskon että älykllyyttä arvosta itsessäsi ensisijaisesti. Kuten minäkin kenessä tahansa.

Kiitos kohteliaisuudesta tekstin suhteen se oli tosin aika suoraa ajatuksen virtaa. En ylpistynyt koheliaisuudesta.

Edelleen viitaten vastaukseesi Sonjalle -> asiatonta. En arvosta koska omat mielipiteesi ovat vahvasti värittyneitä, eivätkä juurikaan sen oikeampia kuin Sonjan, jolla varmaankin on henkilökohtaiset ongelmansa elämässään. En usko että sinulla voisi olla mitään käsityksiä niistä, joten suosittelisin jättämään toisten elintavat rauhaan, ellei sile ole selkeitä perusteita. Ne vain ovat erilaisia kuin sinun.

Enkä vieläkään jaksa väitellä. Pahoittelen kirjoituksen heikkoa tasoa koska tätä kirjottaessani olen tuhannen kännissä komen aikaan aamuyöstä.

Älä viitsi Jone, ei ole sen arvoista. Ihmiset ovat parempia kuin luuletkaan.

PATIS!!! btw olitko se sinä kun kaverisi heitti minut ja Tfo:n Pussyyn viime la??! Siellä autossa, etu penkillä..

[muokattu 25.9.2002 13:35]

Mä en usko rakkaukseen ensi silmäyksellä, mutta todelliseen kylläkin. Mun mielest on tosi vaikeet ettii valmiiks sellast _tosi_ ihanaa ihmist joka vastaa sun halujas. Sen sijaan uskon et sellasist jotka on lähellä ihannettas, niin saadaan antamalla ja ottamalla se TOSI ihana, molemmat joustaa sopivast suhtees, niin loppusumma on todella positiivinen... *vink**nauraa**vink*

Joskus vois olla ihan kiva olla jotain muuta kuin sinkku.

Olen karttanut tätä topiccia niin paljon kuin sielu sietää..
Mutta,pakko sanoa,rehellisesti,olen sinkku,
ja hitto et nautin siitä.

Niin pahasti mennyt luotto ihmisiin et voi sanoa
täysin suoraan etten minäkään pysty tällä hetkellä olemaan
luotettava toiselle osapuolelle.

Joten,en voi seurustellakkaan.Ei kannata,vaikka
elämääkin parempi tilaisuus taitaa just valua sormieni läpi..

vitun idiootti.*mur*

oonko mä vieläkin täällä

- hulivili hupakko -

Elämän tilaisuuksia tulee ja menee, koskaan ei ole ketään joka olisi "paras", aina löytyy joku parempi ja jollekin löytyy aina parempi kuin itse olet. Ei kannata ressata liikaa.

Kirsikka:[q]Syder:Elämän tilaisuuksia tulee ja menee, koskaan ei ole ketään joka olisi "paras", aina löytyy joku parempi ja jollekin löytyy aina parempi kuin itse olet. Ei kannata ressata liikaa.

Todella toivon että löytyy joku jota pitäisin oikeasti parempana kun..hmm..jotain muuta.
Mun pitää varmaan joskus lähteä lihatiski-baariin pokailemaan poikia että täältä päästään *nauraa*[/q]

Ei sieltä baarista löydy kyllä yhtään mitään.

Yhä pihalla asiasta *täh*. Mutta ei se mtn, olen tottunut siihen.

[muokattu 2.12.2002 20:10]

yana4000:[q]hmm. mulla tulee kohta 10kk sinkkuna täyteen. kerran aikasemmin tainnu olla yhtäpitkä aika[/q]
Mutta, minä olen niin uusavuton, että en osaa tehdä mitään itse. Siksi tää on niin vaikeaa *nauraa**nauraa**nauraa*... Ja siksi taidan myös olla ikisinkku*nauraa**nauraa**nauraa*

No kyllä mä väittäisin että opiskelujen parista tahi sitten harrastusten parista on todennäköisempää löytää jotain ku raflasta. Oon 4.5v käyny pyörii raflois ja aina ollu sinkku, et ainakaa mun kohal ei toi rafla vaikuta vaihtoehdolt

Huumoria phaze, huumoria

[q]Orange:
pitäisköhän täällä alkaa järjestää jotain tapaamisia.

sinkku tapaa sinkun

vaik miiittaa jossain koneistossa tai jotain. ei pileissä enää tuu juteltuu ihmisten kaa niin paljoo... kaikki vaan yrittää näyttää cooleilta.

nimim kiksutyttöä vailla.

[muokattu 4.6.2003 23:13]
[/q]

Onhan noita joskus viime kesänä järkätty.En tiä miten onnistu ku en ite osallistunu mut kai nää jotkut kävi kimppakahvilla tjsp....*nauru*

Siitä vaan järkkäämään!*super*

työllä ja tuskallakaan täält ei näköjään meinaa päästä pois...
turhauttavaa

Minä ihastun ihan liian helposti.

Joka kerta ku oon edellisen suhteen loputtua, viimeisen puolen vuoden aikana löytäny henkilön, josta tosissaan kiinnostun, se jätkä löytääki jonku muun naisen, seurustelee tai ei oo kiinnostunu minusta.

Ihan pyllystä.

[muokattu 21.11.2002 14:53]

O