SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Kesy:[q]COSMIKKI : alaikiäsenä sä vaan makaat himassa etkä varmasti tutustu ihmisiin.. siks se on niin perseestä. no ei oo kauaa tätä paskaa *nauru*[/q]

hmm. kyl alaikäsenäkin voi tehä muuta ku maata. harrasta jotain:) ja klubeillehan pääsee.. vaikka kaverin pahveilla jos niitä nyt satutaan kysymään;)

MÄ OON SINKKU TAAS!!!!!Jihaaaaaa!!!*hih* hmm....aika tylsää mut pitää yrittää nauttii... erittäin tylsää... tosi tylsää..... joten....*purr*hmmm....rapsutusta vaille...hoh!!*justjoo*

yana, joo pitää ottaa myös huomioon missä hevonhelvetissä asustelee..*justjoo* Tai sit mä en osaa tehä mitää.. no antaa olla.....*pupu*

ei noissa k18 paikoissa ole mitään erityisen loistavaa, myydään vain juotavaa. Menkää johonkin kaikille avoimeen tapahtumaan, esim ulkokonserttiin (ankkarock *hymy*) tai vaikka espalle istumaan illaksi

hmm..tota mä asun täällä "korvessa" eikä mulla ainakaan tylsää olluut eikä pahemmin tekemisen puutetta kun olin alle 18. Sitä täytyy vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja raahata ruho ulos tuulettumaan.*hymy*

yana4000:[q]

terveisiä ruotsistä. täällä on paljon poroja ja metsää *nauraa*[/q]

Poroja!! Ai et sä oot korvessa..no joo..varmaan ihanan rentouttavaa. Sähän voisit sitten tuoda sellaisen kansainvälisen näkökulman tähän sinkkujuttuun!

scobl:[q]ei noissa k18 paikoissa ole mitään erityisen loistavaa, myydään vain juotavaa. Menkää johonkin kaikille avoimeen tapahtumaan, esim ulkokonserttiin (ankkarock *hymy*) tai vaikka espalle istumaan illaksi *hih*[/q]

Ankkarock ?!?! .. .HEHEHEH no nythän vitsin murjaisit =)

*nauru**nauraa*

joo.. tervemenoa

patis:[q]scobl:ei noissa k18 paikoissa ole mitään erityisen loistavaa, myydään vain juotavaa. Menkää johonkin kaikille avoimeen tapahtumaan, esim ulkokonserttiin (ankkarock *hymy*) tai vaikka espalle istumaan illaksi

Ankkarock ?!?! .. .HEHEHEH no nythän vitsin murjaisit =)

*nauru**nauraa*

joo.. tervemenoa *hih*[/q]

patis, tarkoitin lähinnä alueen ulkopuolella istumista (niinkuin joskus teenkin) Liput kun on niin kalliita...

Jeps... mäki oon sitte taas sinkku...

Mäkii oon oikeestaa samaa mieltä tosta alaikäs jutusta...
Alaikäsenä oli paljo enemmän meininkiä ja hauskempia tempauksia,ku ei päässy baareihin...Nykyää täysikäsenä sitä käydään vaa baareissa ym ym...Ja ollaa niin aikuisia niin aikuisia..*täh**justjoo*

..musta ainakin tuntuu että alaikäisenä oli paljon enemmän menoa.. nyt on kai jotenkin liian jämähtynyt tiettyihin juttuihin eikä oikein jaksa enää irrotella niin rajusti kuin sillon alle 18 veenä..

Pan:[q]Näin tulevan viikkonlopun kunniaksi lurautanpa laulun kaikille teille/meille sinkuille.

kröhöm...

Jos sais kerran reissullansa]
*häh*
Jos sais kerran reissullansa
nättiä tyttöä halata
olisihan se paljon mukavampi
ressulta kotiin palata.

Sinun takiasi nätti tyttö
olen minä lähtenyt reissaamaan.
En ole kirjettä kirjoitellut,
onnea toivotellut vaan.

Kuukin se kurkisti aitan takaa,
kun tulin sinua tapaamaan.
Suuta sä suikkasit, korvaani kuiskasit:
"Omaksi olen ainiaan."

Hiljallensa ja hiljallensa
hiljallensa laulan vaan,
kun vain yhden kesäillan ystävä
sinulle olla saan.

Ylämäki, alamäki, etureki, takareki,
aisat länget kakkulat,
heilallani on punainen tupa,
ja valkeaksi maalatut akkunat.

Älä sinä tyttö niitä sinisiä siliäs
itkulla rasittele juu.
Äläkä sä tallaisen rentun tähden
vuosia hukkaan kuluta - juu.

kiitos! kiitos!

*nauru*ehdokas nro 1

patis:[q]Jeps... mäki oon sitte taas sinkku...[/q]

Bad luck m8t...

Ei muuta kuin vetäset sellaisen viikon ryyppyputken niin kyllä se siitä...*ding*

Näin tulevan viikkonlopun kunniaksi lurautanpa laulun kaikille teille/meille sinkuille.

kröhöm...

Jos sais kerran reissullansa]
*häh*
Jos sais kerran reissullansa
nättiä tyttöä halata
olisihan se paljon mukavampi
ressulta kotiin palata.

Sinun takiasi nätti tyttö
olen minä lähtenyt reissaamaan.
En ole kirjettä kirjoitellut,
onnea toivotellut vaan.

Kuukin se kurkisti aitan takaa,
kun tulin sinua tapaamaan.
Suuta sä suikkasit, korvaani kuiskasit:
"Omaksi olen ainiaan."

Hiljallensa ja hiljallensa
hiljallensa laulan vaan,
kun vain yhden kesäillan ystävä
sinulle olla saan.

Ylämäki, alamäki, etureki, takareki,
aisat länget kakkulat,
heilallani on punainen tupa,
ja valkeaksi maalatut akkunat.

Älä sinä tyttö niitä sinisiä siliäs
itkulla rasittele juu.
Äläkä sä tallaisen rentun tähden
vuosia hukkaan kuluta - juu.

kiitos! kiitos!

cosmikki:[q]joo. tämäkin viikonloppu tulee olemaan sitä samaa kuin aina ennenkin.. mennnään istuskelemaan jonnekin kaverille/ kaverit tulee tänne - otetaan ehkä pari siideriä ja jauhetaan paskaa. alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään. haluiaisin bileisiin muttakun tuota miestä on niin kovin vaikea houkutella mukaan vaikka bileihmisiä olevinaan onkin...[/q]

mut hei. ethän sä todellakaan sitä miestä siellä bileissä tartte!

Äsken viel oli masennuspaska mut nyt ei oo enää! Sain energiaa jaksaa tätä paskaa ku purkas paineita kaverille! Nyt lopetan seurusteluhalu voivotukset ja alan viettää täyttä SINKKUELÄMÄÄ !!!! ja aion nauttia ihan helvetisti! Siinä teille! Oli pakko tulla kertoo tää mahtava uutinen En oo parii kuukautee ollu yhtä fiiliksis ku nyt! *ökkö*

Mä oon taas ihan ulkona näistä keskusteluista ku en oo täällä pitkään aikaan käyny.. mut mut..

Mä oon kans sitä mieltä et sillon ku olin alaikänen nii oli aina kaikenlaista menoa.. tuli dokailtua lähes joka viikonloppu ja riehuttiin missä milloinkin..

Mut nyt ku on ikää ja pääsee laillisesti bileisiin, baareihin nii must on tullu tällänen nynny.. ei enää jaksa lähtee juopottelemaan ku mielummin ajelen autolla tai jotain sellasta... pää on nyt kyllä ihan jumissa joten ei oikee juttu luista..

joo. tämäkin viikonloppu tulee olemaan sitä samaa kuin aina ennenkin.. mennnään istuskelemaan jonnekin kaverille/ kaverit tulee tänne - otetaan ehkä pari siideriä ja jauhetaan paskaa. alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään. haluiaisin bileisiin muttakun tuota miestä on niin kovin vaikea houkutella mukaan vaikka bileihmisiä olevinaan onkin...

Mä en vois elää suhteessa jossa en sais mennä miten haluun...
Ja kun sille päälle satun ni mä sitten kanssa MEEN!*vink*

Angeli:[q]Mä en vois elää suhteessa jossa en sais mennä miten haluun...
Ja kun sille päälle satun ni mä sitten kanssa MEEN!*vink*
[/q]

..oikein! Mutta täytyy myös sitten ymmärtää jos se toinenkin päättä ja MENEE..

O