SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mä voisin kyl vaikka muuttaa omaan kämppää enne inttii nii siellä vois sit pitää kaiken näköisiä 'sinkku' bielitä....

pitäisi luoda listan sinkuista "teknotytöistä" *joo**vink*
eli käsitykseni mukaan listalle pääsee seuraavat:
Catty
Tirli
Tirlitan
Slush

Puuttuuko joku listasta? Pitää kehitellä strategisen valloitussuunnitelman tämän listan perusteella

*Haluu kaikesta huolimatta sinkkulottoon!!!*
'one of the *super**klubitus*

mitäs?! onks meiän ainut puolisinkku nytte sitte antisinkku? no ei siin sit voi muuta ku onnitella ja toivottaaa hyvää tulevaisuutta...*nauru**piis*

Aivan.. me sinkut vaadimme nyt yhdessä sinua kertomaan, että miten pääsee sinkkuudesta eroon... auta tietämättömiä...*iloinen*

hömm. etsikää pieni ja söpö teknoilijapoika käsiinne ja pitäkää siitä kynsinhampain (kirjaimellisesti;) kiinni *vink**plur**nauru*

mistäköhän mä löytäisin teknoilijapojan... hmmm.
ja sit ku mä oon pitäny siitä kiinni, mitä mun sit sille pitää tehdä?
oon ny vähän pihalla. *häh*
ja onkse ihan sama miten mä otan sen kiinni?..
mitä jos se karkaa? onks mun mahikset sit menny?
onksen pakko olla just teknopoika? mites jos on trancepoika?
tai housepoika? ja jos se on esim. housepoika, kuuluuko siihen jotenki erilaiset toimenpiteet?

nimim. epätoivoinen sinkku

tfo, saisinko olla sun kämppis tääl luukussa?
:)
(nukkumaanmenoaika on selvästi ylitetty)

(muokattu 27.3.2002 1:30:50)

sorry boys ang girls. mä en kai ookaan enää sinkku. mutta silti en kyllä jätä tätä topiccia rauhaan *vink**plur*

Ai sellanen pitäs löytää.. mä olen aina luullu et ne tulee mun luokse ja teknoilijapoika.. ei ne ole oikein mun makuun.. ne on liian miehisiä...kynsin ja hampain kiinni.. siistii.. saaks niitä iskeä nuijalla ja raahata hiuksist omaan luolaan?

emmää mihinkää devotioneihin oo tulos...
mites ois 3mio bileet 30.4. makasiineil?
siel on dom&roland!! *sydän**kupsahtaa**purr*

Scobl, unohdit mut*uuh*No heh mä en kuulu tohon ryhmään, ikänipuolesta taidan olla nainen,mut teknomummo sopii paremmin*nauraa*

nigel; siis toi "teknoilijapoika" on yleisnimitys klubbaaja pojille *plur**vink*
..jaja. apua. miljoona kysymystä. no voitte tye sen pojan vaikka tytöksikin vaihtaa jos silt tuntuu

..ja Tyly; mistä ihmeen sinkkubileistä sä oikein höpiset? *vink**hmph*

Sun pitää vaan muuttaa sit puol vuotta ennen intin alkua jos meinaat saada vuokrasta rahat takas... tai sitten pitää olla todella pakottava syy muuttoon.

Scobl.. toi lsita on täl hetkel kyl aika helkutin pieni ja lyhyt...tulee kyl aika pahast kilpailua jne..*iloinen* täytyy varmaan käyttää kyynerpää taktiikkaa ja mennä suoraan asiaan ettei viedä parhaimpia päältä... Kukaan ei koske slushiin.. se on varattu sinkkuudelle...*nauraa**iloinen*... *lähtee metsästämään tyttöjä zhätistä*..*ökkö*

Heii syrjintää!!! Mäki olin Plutossa! ÄrR..*hmph*

hellou!

jaahas, minäkin liityn nyt klubituksen sinkkugängiin

Catty, mitäs me vielä odotetaan?
lets *ökkö**sydän**ökkö*

niin juu ja

you all!

(muokattu 2.4.2002 12:48:00)

Minä olen tämän luukun bileissä mukana...*sormet kohmeessa*
prkl...tääl kaupas on kylmä...*ding* Muutun koht siniseks...

Vip-bileissä tai jossain muualla bileissä kamera mukaa???
Sit kaikista kuva,ja ne ketkää haluaa,ni miten ois punanen sinkku pallukka noitten vihreitten vieree??*joo**ökkö*

ehh jos vain saisi jotenkin tietää kun tyttö tykkää sinusta, maailma olisi paljon parempi paikka! ja joskus kun näkee todella kauniin tytön, pelkää mennä puhuman sen kanssa... hmm voiko kauneus pelottaa? Siis oikeastaan se pelko johtuu siitä että jos tapaat tytön, maailmasi voi muuttua niin paljon ja se on oikeastaan se pelottava asia!

Mikä minulle avuksi? On aika helppoa sanoa tee tätä niin kaikki on kunnossa, jokaisen on näköjään löydettävä se oma tapa saada pelot pois, mutta vinkit auttaa

Hei, mulle kans sellanen kiva ravepoika jostain *plur**sydän**plur**sydän**plur*

O