SINKKULUUKKU
oikeastaan olisi 6 pallukkaa ja 6nnen saisi vain sinkut (punainen pallo)! Sitten jos "ei sinkut" haluaa 6 palloa, he muuttuvat sinkuiksi ja saavat pallon, tällä tavalla sinkkulistakin suurenee ja kilpailu rauhoittuu
>>
mä voin ehkä koko elämääni olla sinkkuna.. tässä on omat hyvät puolet.. vapaus ja
sillee.. voi käydä yksin missä haluaa.. ei tarvi olla mustasukkanen.. mut on täässä
myöskin huonot puolet.. yksinäisyys..
---
Hmm.. listat kehiin. Siis kaikki tiedot julki*nauraa*
Cosmikki miten nii puhun ??? *täh*
olikohan se ny jossain brasiliassa ainaski ku on joku käsimerkki joka osoittaa kiinnostusta. tai ainaki ehdottaa sänkyyn menoa..
mitäs luulette, tarkoittaisko se keskisormi jota näen usein tytön kiinnostusta minua kohtaan.. hmm..
ei mut veikkaanpa ett oli käsimerkkejä tai ei, se on aina pieni haaste tehdä se.
ja scobl.. muutamat semmoiset silmät on tullu nähtyy ett on saannu mut hiljaiseks..
ärsyttävää jos ei pysty katsoa ihmistä silmiin.. tekee joskus ihan pahaa.. eli in other words.. kauniit ihmiset on ärsyttäviä.. :)
haliminen on ihkua
scobl... mä en tajunnu yhtään et mitä sä sanoit mut ei se mitään.. en mä yllensäkään tajua muitten puhetta.. siis sinkuille 6 palloa ja sitte "ei-sinkuille" vaan toi 5 palloa. ja sitte se viimeien n pallo olisi punainen jos on sinkku.. senhän vois tehä silla tavalla että viimeinen pallo olisi aina punainen jos on sinkku...
Tyly sä puhut omituisia.
Punainen 5 pallon rivi,BINGO!!!! *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**nauraa**purr*
el.diablo: kiitos vaan.. en mä nyt ihan koko elämääni sinkkunakaan haluaisi olla
khihii!
olisi kyllä ihan val ta vaa, jos olisi joku kenen viereen köllähtää aamujen jälkeen ja saisi vaan olla siinä ihan rauhassa... !*pihkassa*
mutta....
pieni askel kerrallaan ja kaikki aikanaan...*joo*
i aint in a hurry.. you all!
ainiin toon ihan ihku
Se olo kun menee puhumaan tytölle josta tykkää nii on siistii kun kaiki paikat tärisee ja ääni värisee.. VArsinkin sitten kun on menossa kahville sen tytön kanssa nii sitten vasta on hullua..
Toicottavasti siihen tilanteeseen joutuu joskus... (tosin vielä ei pitkään aikaa)..
tfo, tääl (sinkkuluukussa) on ollu ihan jees olla sun kämppis..
mut voisitko pliis ens kerralla pistää sen voi-paketin jääkaappiin käytön jälkeen.
plus jos viittisit nää sun pyykkis korjaa pois lattialta..
muuten ihan jees. :)
sinkkuilu eläköön.. minussa..
hmm.. vois kyl olla jees vähittellen etsii uutta kämppää..
:)
slush.. älä välitä.. ei kukaan muukaan mua ymmärrä.. mä olen vaa sellanen outo hiippari... tulee väillä aivan hölmöä juttua jne..*iloinen* Kylhän sun se pitäs tietää..*iloinen**ökkö*
nigel... selvä... homma hoituu heti kun sä opettelet vetämään vessan käytön jälkeen*dissaa* .....*nauraa**nauru**heiii**vink*
Yohanna....Ei kannata haluta sinkkuutta...Ei tää niin kivaa oo??
Vai onko..Tietyst ei mitn rajoi ja saa mennä niinku haluu mut toisaalta...Mitäköhänmä täsä nyt sekoilen...Unohetaa..Muokkaan tän oikeaa muotoo heti ku pää taas toimii*ökkö*
Te ootte ihan höpsöjä, haluu olla kans sinkku...!!! tai ehkä mä oonkin.
cosmi, ei me mikrobeja olla tämä on aikaa vievä prosessi!
Itselläni on mielessä pari mielenkiintoista henkilöä, mutta en tiedä ovatko he sinkkuja...
Kehittäkää meille joku peli tai ohjelma, jossa valitaan sinua eniten kiinostavat aiheet / elämän arvot ja niiden arvojen perusteella etsitään sinkkutietokannasta sopivan parin?
nigel ja töffee, pitikö tuon kertoa kaikille? *nauru**nauraa*
siis loppujen lopuksi on pakko löytää seuraa, se on ihmisen luonne ja vaisto! Se on kirjoitettu meidän geeneihin, eikä sille oikein voi mitään tehdä kuin suostua... Se myös tuntuu paremmalta kun tietää että siellä on joku "oma", joku joka ajattelee ja rakastaa sinua... lämmin tunne joka kohentaa mielialaa ja piristää päivän! eikö niin?
minä en nyt okein tiedä, että kuulunko tänne enää...
nooh, mutta kai se selviää...ennenpitkää..
hih
*plur*you all!
se on jännää että kun seurustelee kaipaa usein sinkkuutta ja päinvastoin.
muutaman kuukauden sinkkuilun jälkeen kun lopulta löysin kivan pojan niin olen jälleen havainnut nämä seurustelunkin huonot puolet; jatkuva ikävä kun ei ole toisen luona, mustasukkaisuus, ei tunnu riittävän aikaa ystäville, harrastukset tippuu pois, aina ei jaksa oman kullan kainalosta lähteä aamulla töihin, jne.
..mutta en valita. vaan koitan nauttia jokaisesta hyvästä hetkestä *sydän*