SINKKULUUKKU
Mitä oudompi persoona, niin sitä kiinnostavampi ihminen...
Ainoostaan mun mielipide... Ei kyl liittyny sinkkuiluun, mut
ärh! Mä oon nyt itte vaan niin niin niin niiin hullulla tuulella*sydän*
Mä olen niin ylipölö ioinenkin, et AAAAH! ON ihanaaa olla Sinkku, isolla s:llä...Älkää must välittäkö...Hullu ku hullu...*ding*
Meiksi kannattaa tuota Lottomeininkiä
Panokset kovenee ja jännitystä elämään..*iloinen*
toi lotto homma on aika hyvä... vähän niinku sokkotreffit..=) siistii.. mä olen mukana...
Ja nyt arvotaan lisänumerot....
Valitettavasti tällä viikolla ei löytynyt yhtään täysosumaa... parempi onni ensikerralla*iloinen*
Jeah! Lototaanko oikeen isolla haravalla... *iloinen**nauru**nauraa**iloinen**nauru**nauraa*
entä jos tulee 2 samaa sukupuolta olevaa kaveria, otetaanko uudestaan vai kokellaanko ? *nauru**nauraa*
heh.. vois tulla aikamoisia pareja... no hauskaa se kyl ainakin olis.. ei siin nyt sitte mitään...
heh.. on teillä taas melkoiset viritelmät..
..mutta hyvä pointti toi viimeinen..
meikis on niinku niin kybäl messis.*hih*
koskas kaikki pääsis.
Kukas suorittais sitte virallisen arvonnan,ja arvonnan jälkeen onko tämä voimassa yhdet deitit,jonka jälkee uuteen arvontaan jos ei tärpänny?
*täh*
..jos tulee kaksi samaa sukupuolta olevaa niin sitten ne menee keskenään treffeille- mehän olemme avarakatseisia ihmisiä
..ja Tyly; ton mä haluisin kans tietää
Mitä nyt muistelen mennyttä everiä niin Tyly ja Cosmikki voidaan huoletta sulkea pois tästä arvonnasta...
Sinkkubingo!!,on transsu,kinkku ni miksei myös sinkku;)ääh,mä ja mun ideat..huh*pelle*
Tuleeko jopa tyttöjä mukaan, vai pitetäänkö sellaiset miesten sinkkukahvit?
taas ku oon ollu muutaman päivän lukematta näit juttuja niin ootte taas kaikkea hauskaa keksiny... *vink**plur*
..mut oon jo sanonu et mä oon aina kaikessa mukana, mitä nyt suunnittelettekaan
Kunnon järjestelmä lappu vetämään...*nauraa*
Heh,no joo,ei välttämättä ookkaa niin toimiva idea toi lotto hommeli...*uuh*
Hmm.. tota jos siis tulee kakx saman sukupuolta edustavaa immistä nii mitäs sitten.. ? Siis voihan siihen tehdä semmoisen option et siis tulee kax boksii mistä otetaa ja sit ne jotka edustaa BI linjaa nii sit laitetaa kumpaakin boksiin nimi ja jos samaa sukupuolta nii sit vaa toiseen...
eli jos oot hetero poika nii sun nimi laitetaan boksiin M ja partneri otetaan N:stä...
jos oot BI nii laitetaa nimi M että N boksiin...
ja jos oot homo nii laitetaa vaa N boksii...
Mä myös...*hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**possu*
Aina vaan menee hullummaksi, mutta mitäpä sitä ei tekisi, että löytäisi
hengenheimolaisen/sielunveljen täältä samanhekisten immeisten seasta...*sydän*
no voehan himpskatti! pitäisköhän mun peruu se "&%#¤/ keikka ja tulla plutoihin bingoilee.. :DD
harkitsen vakavasti..
jos viitsisitte varata mulle bingo-lapun? :)
alkaa menee aika legendaariseks... huomautun muuten et mä meen sinne hetero puolelle sitte... otetaaks myö muuten laput ja hatut jo plutoon mukaan..? ei tarvi sitte enempää säätää... Ihmiset saa sydänkohtauksia ku näkee parinsa..*iloinen**nauraa*