SINKKULUUKKU

Back to häröily O

no joo on..

tfo

Pitää siis alkaa todellakin parittamaan porukkaa jos niin haluatte?... Onkos vapaaehtroisia pariutujia vai pitääkö määrätä vapaaehtoiset parit??? Se olis kivaa...

no sinkut. pariutukaa jo *vink**nauru*!

""no sinkut. pariutukaa jo ""

Juu, kaikki sinkut tungetaan yhteen huoneeseen kuin koe-eläimet. Parisuhteessa elävät taas seuraavat heitä yksipuolisen ikkunan takaa ja tekevät muitiinpanoja.

no.3 on liian ujo. Antakaa sille sähköisku!

juuh..

i´m out

*plur*you all!

(muokattu 5.4.2002 13:23:37)

No onhan nyt kevät...elikkä eikös meidän sinkkujen pitäisi käyttäytyä melko eläimellisesti?!
Toisin sanoen istua ikkunalaudalla koko päivä, kiljua kurkku suorana äänemme käheäksi, hinkata itseämme sohvaan, keittiöntuoliin, sänkyyn, mattoon, lattiaan...
Heti, kun joku hipaiseekin, niin sitten tampataan jalkoja lattiaan ja nostetaan häntä(?)
pystyyn ja pyllistetään...
Ah kevättä...ja tottakai kiljumista jatketaan läpi yön...naapureita ei säälitä...
Mitä mä selitän?....Kevättä rinnassa...*sydän*
*purr**purr*

(Ja 2 kpl kiimasia narttuja ikkunalaudalla hännät pystyssä...)

(muokattu 8.4.2002 13:00:16)

Tää o iha huano topicci! Mä oo viäläki sinkku

Cattylla on ilmeisesti kämppiskin... ja kestävä ikkunalauta

Totta...mulla on kämppis, mutta ne kaks ikkunalaudalla istuvaa hännänheiluttajaa on mun kaks kissaa...*sydän**hellokitty**sydän**hellokitty*
Paitsi et mä ja kämppis istutaan aika usein parvekkeel, ja tarpeen vaatiessa...
kyllä ne hännät meillekin kasvaa...*pahis**pahis*
Don't ask how!?

No niin! Mitäs tässä vielä odotellaan... aletaan pariutua...*purr*
Helpommin sanottu, kuin tehty...*iloinen*
Hännät heilumaan...ja tassulla koreasti...*plur*

*ökkö**sydän**ökkö**sydän**ökkö**sydän*

Kevättä rintaan sinkkuilijat!!! Vedetään yhtä köyttä...*ding**sydän**hih**nauraa*

catty, onko sinulla häntäkin *nauru**nauru**nauru*

En tiedä... jonku pitäis varmaan ensin ostaa se köysi...
Voitas olla *klubitus*:n porukka köyden vetoo...
Ja vaikka polttopalloo vielä päälle...*nauru*

No niin väsyläppä alko taas tekeen tuloas...*ding*

kerro vaa missä köysi...

hmm.. nyt täytyy kyl sitte alkaa pullsiteleen näit lihaksia ja alottaa soidin tanssit jos haluaa jotain... täytyykin lähtä riehumaan tonne kapungille ja tutustumaan ihmisiin..heh.. vaikka tapais jotian kivoja sinkkuja..*iloinen*

mä voisin scobl vaikka kehittää tohon ohjelmaan kysymykset/ tehtävät ja Tyly voisi koodata

Huh kyllä pisti cätin teksti suun muikeeks;)*virnistelee vielkin*Jep kyllä ideoit vilistää sellast tahtii kevääl pääs ettei itekkään pysy peräs;)hrrrrr grrrr...kevät saa sinkut mouruamaan......mauuuuuuuuu;)Koko ajan on suu maireesti muikeena...mui*pihkassa**hymy**purr**vink**sydän*

ahhh.. todellaki... kevät..

*plur**hih*

Kevät kevät kevät kevät...*sydän*
Aurinko paistaa ja vettä sattaa,
taitaa tulla kesä...*plur*
Linnut ne laulaa ja sirkat soittaa,
taitaa tulla kesä...*plur*

Hih...
Kesämielellä, vesi kielellä...
Hokkus pokkus, biliokkus...*ding*
(joku on todella väsynyt...)*nauru*

tää on jo aika hämmentävä topic, mikähän täällä mahtaa olla aiheena? :D:D:D

aiheena taitaa olla kevätsinkkuilu Pitäisi varmaan turvautua sinkut.net iin hmm Jos meidän sinkkuehdokkaita pääsisi tapaaman esimerkiksi kahvikupin ääressä ja jutella ilman sähköisiä välineitä, uskon että juttu alkaisi pyörimään paljon nopeammin...

heh.. vieläkö te arvotte tätä juddua..
Sopikaa jo hyvät ihmiset se tapaaminen vaikka
tosiaan kahvikupin ääreen niin saisitte jotenkin
tätäkin asiaa eteenpäin..

Hyvähän se on täällä huudella, kokeilkaapas irl.

O