SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Jebe....
Mul ei oo enää halukkuutta osallistuu sinkkukahveille...
Because,oon AINAKIN "puolisinkku" jo...*hymy*
*ökkö**ökkö**ökkö*

Saaks haihtua?...

toi hesaan muuttamien oliskin hyvä vaihtoehto... tosin se vaihtoehto ei ole tällä hetkellä ajan kohtanen...*suru*

hmmh.. perjantai... käykö muille?

Minulle ainakin sopii kun cosmikille olen kyläilemään menossa joten sen mukana raahaudun joka paikkaan

mixed: hyvä että näin netin välityksellä kerrot... meinaan eihän sua ole edes näkyny missään viimeaikoina.. taitaa sun nainen viedä taas kaiken ajan.. heh

Suora kysymys... emmä ainakaan uskalla.. moon ujo

Siis ja mullahan viel pysyki c++ kirja kädes...Hmm 3 tais siitä tulla..*blush*
Hihh...

mixi tästä sinkkuudesta luopuis...

*super**enkeli*

Cosmikki on petturi
No ei vaan...Onnittelut,kyllä täältä perässä tullaan (toivottavasti!*piis*)

*kähinää*
Mulla oli eilen rehvit...

Nyt on ihan kauhee halipula...
Iiiiiiiiik.....*nauraa*

juuh joo. sinkkuna olo on oikeen mukavaa ja sekavaa.. suurta ihanuutta.

loistohomma et vihdoin klubbareille saatiin oma "deittinetti"

Ei kukaan kuitenkaa oikeesti mitään deittaile *hih**hih**hih*

(muokattu 14.3.2002 15:33:51)

cosmi, mikä on onnesi salaisuus? pikkusen vinkkejä elämääni!

M_I niin on tainnut tulla jauhettuu noista äijjistä vähän liikaakin viimeaikoina...*justjoo*

Joo...*nauraa*
Tuli tämäkin nyt sitten tehtyä.Ja nähtyä.*hih*
Mutta koska tämä on nyt auki, niin kaikki sinkut:
Nauttikaa, sekoilkaa, avautukaa, kertokaa sinkkuilusta kaikki, minkä me muut sinkut jo tiedämme, mutta minkä me silti haluamme kuulla...*plur*
Tui tui...*sydän**sydän**sydän*

HAH! Sinkku ja ylpee siitä! =) JIIHAAA

catty, heh kiva idea! Kyllä täällä on sinkkujakin klubituksessa, minä kanssa On se aika vaikeaa löytää sellaista elämäkumppania joka ymmärtäisi sinua ja vielä tykkäisi ainakin prosentin asioista joista sinä tykkäät! Te kenellä on jo kumppanit voin sanoa että olette onnekkaita! Ei muuta kuin onnea elämään, for me the Search continues...

ei kannata etsiä mitään unelmien naista/ miestä... se tulee jos tulee ja sillä selvä. Minunkin kohdallani se tuli, mutta varattuna...*nauraa**nauraa**nauraa*

Hih hih juu mäkin kelasin että milloin ankan deittipalvelu alkaa pyörii, noh tää on askel sinnepäin;)apumau, toivottavast klubituslaiset ei kuiteskaan pyöri kaikki kaikkien kans ikään ku kauniis ja rohkeis*täh*Terkkui kaikil sinkuil;)*sydän*

O