SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Kooaliini:
En kuulu tänne enää.

[/q]

Onneksi olkoon ihku

[q]kuilu:

Kyse oli aikuistumisesta ja sen mukana tulevasta ”häviämisestä”.
[/q]

Ahaa. Siinä tapauksessa ymmärrän paremmin mitä tarkoittaa että jotain häviää.

[q]
Jos oot noin varovainen jo mielipiteittes esiintuomisessa, ni... ;)
[/q]

Jos viittaat tohon ”toi on vain mun mielipide”, niin tarkoitin sillä sitä että, se on vain mun mielipide. Ei yhtään parempi kuin jonkun toisen, eikä yhtään huonompikaan.

Kyl nautitaan!!!!!!!!!!!!!

greenie:
[q]Kuinka paljon täällä klubituksessa porukoille merkitsee toisen osapuolen itsenäisyys? Esim. oma asunto tms?[/q]
oma asunta ei aina merkitse itsenäisyyttä... ja kyl se vähän päälle parikymppinen muuttaa joskus pois vanhempiensa luota...

mä ilmoittaudun tänne...*pupu*

Kovasti on yritystä mutta täällä edelleen... Ehkäpä kesällä vois poistua... *Toiveajattelua*

Logging in.................................. ......................... ....................... Logged!*klubitus*

hehe..
Olen jo miettinytkin että kauankohan kestää että tämäkin nähdään..
..ja sieltähän se sitten putkahtaa..

Johan tätä odotettiinki *pihkassa**vink*

spiritin vieressä? ömm. siis steissillä periaatteessa? isokin paikka? ennoo koskaan ite käyny.

..mutta veikkaisin että ihan ok paikka.

hih pitäskö koht avata uus topicci,seukkausluukku;))*sydän**sydän**sydän**pihkassa**pihkassa*

No pitäiskö tännekin sitten liittyä ... Toivottavasti ei tartte yhtä kauan kärvistellä niinkuin toi hallu esimerkiksi

[q]J-Tone:
Niin, ihan turha odotella mitään säkän käymistä. Jos ei asian eteen tee mitään, tuskin tytöt tulee ovenkaan taakse tyrkylle.
[/q]

Tai pojatkaan

Patis sitten hinaa itsensä seuraaviin bileisiin

[q]GoA:
Mitäs mitäs. Täällä on joku ryhmäviesti tsydeemi sinkuille? Sign me in!
[/q]

Kyllä kyllä, heti kun anqqa saa säädettyä viestejä niin, että vastaanottajia mahtuu lisää

Mä haluun kans täält pois!
ääääääks

:D

nojoo, kattellaan....

Moi.

Vielki sinkku ja alusta asti....et sillai...
ei kivaa...

platinum.pt mullekin napsahti

Joo siis laitetaa vaa kaikki nimet kehii ja katellaan.. mutta saakos muut kuin ihan puhtaat sinkut osallistuu ??? *täh*

[q]dizzyli:
piip
[/q]

piippiip*plur*

joo-o.. elikkäs tämä olisi niinkun meille... ei kait täst nyt tullu mitään kamalaa deitti palvelua.. toivottavast ei...*hääh*

(muokattu 14.3.2002 10:22:21)

O