SINKKULUUKKU
nimenomaan juuri tuollaisia "tyhjänpäiväisiä" asioita kuten sohvannurkassa nyhjöttämistä alkaa aina jossain vaiheessa sinkkuilua kaipaamaan, vaikkei noita juttuja osaakaan arvostaa sillon kun seukkailee.
..ja juuri yhdenillan jutut johtuu usein siitä että kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä, vai olenko täysin väärässä?
tsihhiii. sitte kukaa ei ehi plutossa tamppaamaan kun kaikki ettii klubituslaisten joukosta sopivaa deittikumppania *nauru*.
tosin mä ehdin kyllä ku oon vaan tällänen puolisinkkuilija
ja Catty; hienoa! oliko kivat rehvit *plur*?
Niin piti viel sitä sanoo että etenki jos kaik kaverit on sinkkuja, sitä on aika vaikeeta alkaa ees seukkaa ja se meno on kuiteskii nii hurjaa sinkkuystistenkaa että eihän siinä ees ehi mitään heilaa tsekkailla....ja sitten jos on niin, että on tullut pelkkiä rottia(sika-miehistä nimitys)vastaan,jotka huijanneet hyväuskoista tyttöä, menee siinä pian luotto koko sukukuntaa myöten.On vielä vaikeempaa uskoa että joku onkin kiinnostunut susta oikeesti ihmisenä eikä hyväksikäytönmerkeissä!!!niin tai näin aina väärinpäin...hih mites se nyt menikään...äh mä en valita;)*sydän*
no mulle jää ainakin... ku pääsen koulust niin heti suoraan sielt "nuorisokahvilaan" nimeltä Bar Illusion ja sieltä jossain vaiheessa kotiin ja hyvässä lykyssä vielä loppu illaks takaisin illusioniin.... aikaa on ihan liikaa... miten työ luulette et muuten kirjottelisin tänne foorumiin...*iloinen**nauraa*
tirlitan; musta tuntuu ettei me ikuna aleta tylyn kanssa seukkailemaan, me vaan henkaillaan. ja mä oon kuulemma tylyn öö "projekti". *virn*
toisaalta tyytyväinen näin. toisaalta tuntuu hassulta.
..mutta ainakin toistaiseksi voin hyvillä mielin rustailla tänne
On kyl totta et ei näit koht jaksa enää lukea.. paritusboxi vai pulina boxi..hmm.. siinä vasta ongelma... toivotaan, että pulina boxi..
ja täytyy sanoa et ku on sinkku niin kaveri porukas on todellakin aivan mahtava lähtä joka paikkaan kun siitä tulee kumminkin jotain säätöä..=)
(muokattu 18.3.2002 11:03:53)
möy. onnittelut catty! :)
mä en oo ollu tollasil trehveil piiiiiitkkääään aikaaan. muistaakseni. :)
kuka lähtee mun kaa trehveille? :D
Siis pitkän ajan jälkeen alkaa sinkkuilu kyllästyttää, joka päivä on ihan samanlainen. Haluaa jotain jännittävämpää elämään! Oma unelma on lähteä ulkomaille esim Espanjaan oman sielukaverinsa kanssa Ei vanhempia, koti kaukana, bileitä ja aurinkoa ehh!
Pidetään suuri deittiilta sitten plutossa
nigel mukaan
ainii ku meil on tääl tää yks puolsinkku...*iloinen* joo kaikki siis ettii itelleen kumppania... ongelmana taitaa ollaa vaan et meit mies puolisia taitaa olla enemmän..*iloinen*
Oli ihan viattomat treffit.
Juteltiin outoja(vanha tuttu) katottiin telkkaria
ja jöpistiin vanhoja...
Mutta edelleenkin oon vahvasti sinkku.
Kyseisen höpönassun kanssa en aio seurustella.
Ollaan sovittu siitä jo kaks vuotta takaperin...
Silloin meillä oli hauskaa...*vink*
*Käsi pystyssä jonottaa* Onks tääl joku arvonta tai jotain
ai että plutoihin pitäis mennä löytää iteselleen muchacha mala.. :)
hmm. täytyy katsella..
tai no. oikeestaa en taida täl kertaa :P
mut joku toinen kerta ehkä.
pitäkää hauskaa siel!
no voihan miehetkin seurustella keskenään diablo
ainii.. mä unohin sen vaihtoehdon tästä.. totta puhut... nyt sitten ei muutaku miehet sankoin joukoin sinne etsimään seuraa.... tai no ehkä dtm on tehty siihen tarkotukseen paremmin... mut hei.. älkää nyt käsittäkö väärin... homot on silloin helkuitn rentoja ihmisiä kun ne ei yritä iskeä tai muuta... Itsellä on pari kaveri... siis ei poikakaveria vaan kaveria..=)
mixed... ei kaikkea sentään arvota... tai no mist sitä tietää..=)
Siis parhaiten tommosta bi-poikaa kyl löytäää jostakin Man's streetiltä tai sit Lost 'n fuond on myös aika hyvä paikka... tai sit ihan Zetan bileet sieltä sitä varmasti löytää..
Hmm... älkää kysykö mistä tiedän...
Mistä tiedät?????*pahis*
hih tosta asianvierestä keskustelusta,kaikki ei ole siltä miltä näyttää,katsokaa pileissä ympärillenne ja näette uskomattoman paljon eri seksuaalisuuntauksen omaavia huippupersoonia*plur*
heh.. sielt kyl löytyy ties minkälaista sakkia... se on kyl huomattu mut ei se yleensäkin häiritse... kaikki on sellasia minkälaisia on ja ei ne enää siit miksikään muutu...
Se on kyl huvittavaa kun sieltä bongaa mitä toisiaan omaperäisempiä suuntautuuksia... tosin tuli paljon kirjoitusvirheitä
no mut siis kuitenki laitetaan tänne nopeesti joku looto pyörii ja sinne kaikkien nimet..*nauraa*
tosin voisin poimia sieltä yhden nimen poois arvonnasta niinku jonon ohi..*vink*