SINKKULUUKKU
[q]hallucinogen:
Rakkaus syntyy ajan kanssa mutta ei se ainakaan omalla kohdallani synny ilman ihastumista ja jollei se ihastuminen ole jo alussa tarpeeksi voimakas niin on turha edes yrittää.
[/q]
Juuri näin..*joo*
[q]hallucinogen:
---
Kooaliini:
En kuulu tänne enää.
[muokattu 6.1.2004 12:41]
---
Siltä se näyttikin siellä maman sohvalla
[/q]
poikarakkaus on aina kaunis asia :)
[q]yana:
---
hallucinogen:
---
Kooaliini:
En kuulu tänne enää.
[muokattu 6.1.2004 12:41]
---
Siltä se näyttikin siellä maman sohvalla
---
poikarakkaus on aina kaunis asia :)
[/q]
=D
pelkääkö kundit sellasia tyttösiä jotka on henkisesti \”vahvoja\”,eli on joutunu kokee paljon paskaa ja selvinny siit,mut sit kuitenki on viel tavallaan \”helposti särkyvä\”...?
äsh...en taida itekään tajuta tosta mitään...
oon vaan huomannu jotain ton kaltaista...Jo 2n vuoden ajan joutunu kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan sitä,että..\”ei pysty sitoutuun..\” \”..ei osaa seurustella...\” \”..ei uskalla rakastua...\”
\”..ollaax vaa kavereita...\”
oon vaan kerta kaikkiaan tuskastunut tähän kaikkeen...*uuh*
no,onhan mulla toi ihaa-pehmis..tuki ja turva kylminä öinä..
[q]hallucinogen:
Eikös me kaikki olla tosi kivoja
[/q]
En mä ainakaan ole.
[q]Epailija:
---
Taika:
---
Hävettää kun miettii kuinka usein noita lauseita ei pysty sitoutuun.. ..ei osaa seurustella.. ..ei uskalla rakastua.. ..ollaanks vaan kavereita.. oon käyttänyt..*blush*Kun ahdistaa niin ahdistaa..
---
Hmm. Ja eroaminenko on sitten ainoa tapa päästä ahdistuksesta eroon?
Edit: Puuttuva sana lisätty.
[muokattu 8.1.2004 11:39]
[/q]
Joskus pitäisi lukea tarkemmin mitä kirjoittaa..*blush*
Pari vuotta sitten käytin noita lauseita liian usein ja eroaminen oli mulle silloin ahdistukseen se oikea ratkaisu. Tai siis oikea ja oikea..Syynä oli se että täytyi olla joku kun muillakin oli, surkeaan itsetuntoon piti saada \vahvistusta\. Ihastuminen oli helppoa mutta kun juttu alkoi toisen osalta mennä liian vakavaksi niin jossain alitajunnassa tajusi että omalta osin juttu oli ihan väärällä pohjalla ja alkoi ahdistamaan..Jolloin erottiin. Yksin muuttaminen kuitenkin auttoi tajuamaan sen että pitää oppia elämään ensin itsensä kanssa ennen kuin voi oikeasti elää jonkun toisen kanssa..Ei voi rakastaa toista jos ei rakasta itseään. Eikä yksin oleminen ollut eikä ole loppujen lopuksi niin kamalaa*hymy*
Viimeisimmän eron aikana puhuttiin asiasta ja yritettiin jatkaa mutta joillekin faktoille ei vaan voinut mitään ja paras ratkaisu oli erota. Eikä ahdistus ollut syynä..
tervetuloa!
Otahan poika kahvia ja pullaa.*hih*
[q]Epailija:
---
Taika:
---
Yksin muuttaminen kuitenkin auttoi tajuamaan sen että pitää oppia elämään ensin itsensä kanssa ennen kuin voi oikeasti elää jonkun toisen kanssa..Ei voi rakastaa toista jos ei rakasta itseään.
---
Näitä lausahduksia en ole koskaan kokonaan ymmärtänyt. Yksin asumisessa ei mielestäni ole mitään sellaista, missä olisi mitään opittavaa - myönnettäköön nyt kuitenkin heti suoraan, että sitä ei ole tullut kokeiltua kuin parin viikon ajan. Tällä hetkellä kuitenkin tuntuu siltä, että itsensä kanssa eläminen on se helpoin vaihtoehto - parisuhde on se, joka vaatii töitä.
Mitä tuohon ei voi rakastaa toista, jos ei rakasta itseään-väitteeseen tulee, niin koko lause tuntuu hassulta. Ensimmäinen ajatus kun on, että nuo kaksi rakastamisen lajia olisivat jollain tapaa samanlaisia, mutta aika harva loppujen lopuksi rakastaa itseään samalla tavalla kuin kumppaniaan. Väittäisin, että itsestään ei tarvitse edes pitää rakastaakseen jotain toista. Jos hyväksyy itsensä - piti siitä tai ei - niin kyllä sen pitäisi mielestäni vähintään riittää. Eri asia onkin sitten, että kuinka hyvin sellainen suhde toimii, jossa toinen inhoaa itseään...
---
Eikä yksin oleminen ollut eikä ole loppujen lopuksi niin kamalaa*hymy*
---
Ei, jos ei ole juuri eronnut. *g*
[/q]
Mitäköhän vähemmän fiksua keksisin tähän vastata..
En tiedä, ainakin mun kohdalla yksin asuminen kaukana muusta perheestä on opettanut sitä vastuuntuntoa ja itsetuntemusta minkä koen tärkeäksi myös seurustellessa..Enää en ala seurustelemaan kenenkään kanssa vain seurustelun vuoksi, jos seurustelen niin tarkoittaa myös sitä että olen liikkeellä oikeista syistä ja olen valmis tekemään töitä suhteen eteen..Tämä nyt ei taas ollenkaan vastannut kysymykseen mutta koen olevani jotenkin ehjempi ja varmempi kun tiedän pystyväni huolehtimaan itsestäni..Yksilökysymys*ding*
Ehkä rakastaa sana on hiukan liian voimakas, tai itsensä rakastamisesta tulee helposti mielikuva itserakkaasta mitä itsensä hyväksyminen ei tarkoita..
Aika onneks kuluu ja yksin osaa taas eronkin jälkeen elää vaikka aluksi se onkin tuskallista..Varsinkin nukkuminen*uuh*Mut kummasti siihenkin tottuu, saapahan pitää kaikki neljä tyynyä ihan itsellään..*vink*
Vittu mitä paskaa. RealDoll osaa semihyvin helppoa matematiikkaa: tarvittaessa jakaa eikä kerro. Kunhan itse jättää jakotoimituksen vain RealDollille eikä lainaa kaverille, on meillä yksi ongelma taas vähemmän. Problem?
On tää kyl harvinaisen hajottavaa..ei pysty nukkumaan,ku on niin surullinen olo
et pelkkä ajatus yksin nukkumaan menemisestä saa kyyneleet liikkeelle..
Kai tääkin läheisyydenkaipuu helpottaa joskus...hope so..
\”Jos sun äänesi kuulisin uudestaan
Niin sen nauhalle voisin tallettaa
Ja se kasetti olisi kultaa kalliimpaa
Jos sun avaruuteen mentävä on
Ja sun määränpää oisi Orion
Tähdet muut ois mulle pelkkää mustaa vaan
Jos sun bussi lähtee viimeinen
Niin mä kävelen kanssasi matkan sen
Ja sä kannat mua jos itse jaksa en
Jos sun täytyy valehdellakin
Niin mä uskon kaiken tietenkin
Koko juttu tää on satua muutenkin
Jos sun silmissä näkisin kyyneleen
Otan talteen sen ja vien eteiseen
Niistä valtamerta itsellein mä teen
Jos sä lähdet ovesta kulkemaan
Onks sun aina mentävä kokonaan
Sinut pitäisin vaikka palan kerrallaan
Jos vain olisi mustaa tummempaa
Se on värini silloin jos erotaan
Pala harmaata saisi vain sinua kaipaamaan\”
Kertyykö täältä bonusta vuosien mittaan ?![]()
Jos kertyy niin sit mä olisin kyllä jo bonusmaisteri

[q]hallucinogen:
Mut jos toinen asuu kotona niin se tietää sitä, et niillä on yleensä hyvät sapuskat joten ainakin vatsa tykkää jos toinen asuu kotona
[/q]
Hmm!
Nerokasta suorastaan. Kunnon gigolonhan ei tarvitse maksaa ruoastaan mitään.
Olen suorastaan sanaton - niin yksinkertaista, mutta kuitenkin niin kaunista.
hihii, imuroin just sinkkuelämää sarjan 5. tuotantokauden
sitä ei kai oo viel näytetty suomes?
[q]silencio:
Selittäkääs joku mulle toi käsite hävittävää.... Kuinka niin on jotain hävittävää? Ei mun
[/q]
Itse tälläisenä tylsänä materialistina käsitän tuon siten, että mikäli on esimerkiksi laillisesti sitova parisuhde, niin eron hetkellä saattaa hävitä esimerkiksi osan talostaan ja ylipäätänsä varallisuudestaan, ellei ole tehty ns. avioehtoa tai onnistuttu muuten vaan sopimaan asioista. Lähinnä yhdistän tuon hävittävän nimenomaan materiaan, ellei sitten esim. toinen osapuoli satu kuolemaan.
Mitä tulee taas henkiseen puoleen, niin en usko sillä tasolla olevan mitään hävittävää. Rakkautta kun voi syntyä jopa tyhjästä.
[q]pHaze:
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja.
[/q]
Kiltteyden ja kusipäisyyden rajoilla tasapainottelu sekä naisen isälle tuoksuminen/haiseminen *känni* saattaakin olla \?salainen\? kaava naisten sydämiin perus juottola/lihatiski meiningeissä.
Kaikkien sinkkumiesten kannattaa siis harjoitella peilin edessä paria kolmea koiranpentuilmettä tavanomaisten uhoamisten lisäksi. Tämän toteutuessa edes osittain moni voisi varmasti harkita jälleen juottolavierailua amisten keskittyessä lähinnä hymyilemään naisille muille miehille vittuilun sijaan.
Naisten osa tässä sovinistisessa ja ironiaa pursuilevassa roolileikissä olisi edelleen vastaanottaa samojen mulkkujen pokailuyritykset. Em. vanha totuus pitäisi paikkansa edelleen, kaikilla olisi vain kivempaa
[q]Cera:
Tuntuu kyl vähän typerältä ajatella että joku seurustelis vaan seurustelun vuoksi.
En tunne sellaisia ihmisiä. Kait niitäki kuitenki sitte on.
[/q]
On niitä*uuh*
[q]Epailija:
Tunnustaako joku valitsevansa miehen / naisen aina vain edustustehtäviin tai vastaavin perustein?
[/q]
En tee tuota. Katson kyllä ulkonäköä, mutta en voisi kuvitella eläväni esim. hyvännäköisen naisen kanssa, jonka kanssa ei voisi tehdä muuta kuin naida. En kestä ajatusta suhteista, jotka eivät olisi jollain tapaa luovia.
[q]
Kuinka paljon pienet puutteet kokonaisuudessa häiritsevät?
[/q]
Eivät erityisemmin, elleivät kyseessä ole sitten neuroottiset pakkomielteet tai psyykkiset ongelmat.
[q]
Paljonko olet valmis antamaan periksi vaatimuksistasi?
[/q]
Tapauskohtaista.
Ja sitten yksi kysymys;
Kuinka paljon täällä klubituksessa porukoille merkitsee toisen osapuolen itsenäisyys? Esim. oma asunto tms?
Ymmärrän kyllä, että me (siis klubituksen porukat noin yleisesti) ollaan aika nuoria, mutta mulle tulee väistämättäkin vähän nihkeä fiilis, jos toinen asuu mutsinsa luona, vaikka olisikin jo päälle parikymppinen.
[muokattu 25.1.2004 19:01]
Tuntuu kyl vähän typerältä ajatella että joku seurustelis vaan seurustelun vuoksi.
En tunne sellaisia ihmisiä. Kait niitäki kuitenki sitte on.
en usko että mielipidettään muuttaa koska veikkaan että eräs on syöttänyt sille puppua ja se uskoo ennemmin sitä kuin mua *uuh**uuh*
Hyvä RR!!! Jos ei vastauksii rupee satelee tolla ilmotuksella nii millä sitten??????
Mut...mä kyl jätän väliin...
Hali hali!!